Okéquote:Op maandag 11 juli 2016 19:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, dat kan kloppen. Aangezien deze net wegviel, dacht ik "joh, we doen het even overnieuw"
Er bliept iets.quote:
Ah! Jij bent die winamperquote:Op maandag 11 juli 2016 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ah winamp streaming werkt natuurlijk wel ok.
neuh, ik heb winamp alleen als backup omdat ik geen zin heb om eers dertig andere plugins te moeten dlen/updaten.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah! Jij bent die winamper![]()
* knokkels kan nu ook mensen kicken![]()
![]()
Maar dat doe ik nie. Ik ben liev
quote:Op maandag 11 juli 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
En tags werken nu ook in Foobar.
Via http werkt stream niet meer?
wacht. wat?quote:
Jij gaat nu draaien?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
hoi
ik kom zo weer in de lucht. Denk ik.
ik ben nu zelfs aan het draaienquote:
VLC geeft nu ook netjes tags meequote:Op maandag 11 juli 2016 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken en gebruik Foobar niet. De stream wordt bij mij in de browser afgespeeld via VLC Media Player.
Als ik in VLC afspeel wel, ja. Maar nu heb ik gewoon een groot, zwart browserscherm, met alleen dat wegwerkers-pionnetje van VLC, meer niet.quote:
Op verzoek heb ik een Radio49 Backup gemaakt, voor iedereen beschikbaar.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn show weer in de kast en ga wat anders doen...
Leuk, maar ik had voor vanavond iets voorbereid...quote:Op maandag 11 juli 2016 19:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op verzoek heb ik een Radio49 Backup gemaakt, voor iedereen beschikbaar.
Kan toch straks, na Knokkels?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar ik had voor vanavond iets voorbereid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |