Twitter is niet echt een bron hequote:Op zondag 10 juli 2016 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:thebuxtonblog twitterde op zondag 10-07-2016 om 19:19:46FIA confirms Breach of Article 27.1 10 second time penalty added to race time. Rosberg demoted to P3. Verstappen to P2. reageer retweet
Nee maar Buxton wel. Die kerel heeft goeie bronnenquote:
En wat Olav zegt. Compleet idiote straf.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:23 schreef Zipportal het volgende:
OlavGodtwitter:Olav_Mol twitterde op zondag 10-07-2016 om 19:20:55Dom van FIA; elke rijder die nu meet dan 10 sec voor ligt kun je dus weer alles vertellen. FIA doet 3 uur over 10 straf. belachelijke straf reageer retweet
Will Buxton is wel een betrouwbare bronquote:
Ah dus een deel van het radio-bericht mocht dus wel. Dan ben ik benieuwd welk deel dit was.quote:
Een diskwalificatie had wel erg zwaar geweest.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
En wat Olav zegt. Compleet idiote straf.
Onderweg even de manual.pdf versturenquote:Op zondag 10 juli 2016 19:23 schreef Zipportal het volgende:
OlavGodtwitter:Olav_Mol twitterde op zondag 10-07-2016 om 19:20:55Dom van FIA; elke rijder die nu meet dan 10 sec voor ligt kun je dus weer alles vertellen. FIA doet 3 uur over 10 straf. belachelijke straf reageer retweet
Ruilen tegen een frikadel speciaalquote:Op zondag 10 juli 2016 19:25 schreef x3rius het volgende:
Moet Max nu naar Rosberg toe om zn trofee op te eisen? :p
Setting nav gearbox failurequote:Op zondag 10 juli 2016 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah dus een deel van het radio-bericht mocht dus wel. Dan ben ik benieuwd welk deel dit was.
Die 0 - 1 chassis default?quote:
twitter:SWJvdLinden twitterde op zondag 10-07-2016 om 19:26:54Zelfs zonder ondersteuning was Rosberg nog 2e geworden!! Verloor 0.7 pr en race was bijna over. LH zal wel juichen nu, wk stapje dichterbij reageer retweet
Jep. Voor zover ik weet wel. En van punten ook.quote:
Waarschijnlijk vinden ze dat die wel mocht, maar het bericht van 7th gear skippen mocht niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die 0 - 1 chassis default?twitter:SWJvdLinden twitterde op zondag 10-07-2016 om 19:26:54Zelfs zonder ondersteuning was Rosberg nog 2e geworden!! Verloor 0.7 pr en race was bijna over. LH zal wel juichen nu, wk stapje dichterbij reageer retweet
![]()
Jepquote:Op zondag 10 juli 2016 19:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die 0 - 1 chassis default?twitter:SWJvdLinden twitterde op zondag 10-07-2016 om 19:26:54Zelfs zonder ondersteuning was Rosberg nog 2e geworden!! Verloor 0.7 pr en race was bijna over. LH zal wel juichen nu, wk stapje dichterbij reageer retweet
![]()
Ja dat stuk over het overslaan van gear 7.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah dus een deel van het radio-bericht mocht dus wel. Dan ben ik benieuwd welk deel dit was.
Idd, vreemd dat die chassis default wel mocht... zou anders de bak zijn ontploft? XDquote:Op zondag 10 juli 2016 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden ze dat die wel mocht, maar het bericht van 7th gear skippen mocht niet.
Denk ik althans.
En daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dat beide niet mag volgens de regels.
En een hoop irritante posters op fok erbij.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:31 schreef franklop het volgende:
Vind het wel mooi. Toen overstap naar RB bekend werd zaten we hier hardop te dromen over misschien wel 1 of 2 podiumplaatsen dit seizoen en wie weet een mooier resultaat in Hongarije en Singapore. Zes races later zijn we 3 podiumplekken, 1 overwinning en een F1-gek land verder
Hahaha. Gewoon aan de regels houden.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:23 schreef Beach het volgende:
leuk laten we het Lewis nog makkelijker maken om kampioen te worden
Andere teams zouden veel harder gestraft worden.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:32 schreef exile79 het volgende:
Rosberg zei zelf dat ie anders niet gefinisht was. En nu tien sec straf, nou nou nou. Lekkere vrijbrief om voortaan die regel in de reet van de fia te drukken als je maar ver genoeg voor ligt. Schrap hem dan gewoon.
Weer willekeur ten top dit, voor de zoveelste keer.
Dat wou ik op een racedag nog niet melden hierquote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
En een hoop irritante posters op fok erbij.
RB kan nog 2de worden en Verstappen 3de echt prachtigquote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef Bluurgh het volgende:
Rosberg nu nog maar 1 punt voor op Lewis, Max 10 puntjes achter Ricciardo en 16 punten achter plek 3. Red Bull 9 punten achter Ferrari.
Wie had dat ooit gedacht, 6 races, 1x overwinning en tweemaal tweede
Nog nooit is iemand geen wk geworden na het winnen van de eerste vijf races, maar ja, Nico is geen racer, die kan alleen maar winnen in de snelste wagen als z'n teammaat pech heeft.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:32 schreef KingRadler het volgende:
wie had ooit gedacht na de 1ste races dat Hamilton nog Wereldkampioen kon worden.
Pot. Ketel.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
En een hoop irritante posters op fok erbij.
Zo lees ik het ook ja. (then the team went further and gave the driver information.. etc) Dat wijst dus op het tweede stuk van de communicatie.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja dat stuk over het overslaan van gear 7.
Dat was helpen en had niet gemogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |