twitter:F1Planetcom twitterde op zondag 10-07-2016 om 17:55:37#F1 Het #Rosberg verhoor gaat nog door. Team manager Ron Meadows en Chief Track Engineer Andy Shovlin nu ook naar de stewards. reageer retweet
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:57 schreef Mozart13 het volgende:
Nou, Murray is bijna klaar, kunnen ze eindelijk een beslissing nemen.
twitter:bolton97 twitterde op zondag 10-07-2016 om 17:54:28@bbcf1we'll have negotiated our exit from the EU by time the race stewards make up their blooming mind on Rosberg!!! reageer retweet
wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:57 schreef Mozart13 het volgende:
Nou, Murray is bijna klaar, kunnen ze eindelijk een beslissing nemen.
Hahaquote:Op zondag 10 juli 2016 17:59 schreef beantherio het volgende:
[..]twitter:bolton97 twitterde op zondag 10-07-2016 om 17:54:28@bbcf1we'll have negotiated our exit from the EU by time the race stewards make up their blooming mind on Rosberg!!! reageer retweet
https://twitter.com/charlie_whiting/status/752165855899840512quote:Op zondag 10 juli 2016 17:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat heeft het een met het ander te maken?
Zo niet dan moeten de grenzen nodig duidelijker vastgelegd worden.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:01 schreef Greys het volgende:
Ze kúnnnen niet anders dan een straf geven lijkt me.
Goeie post welquote:Op zondag 10 juli 2016 18:01 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="nl"><p lang="en" dir="ltr">Race Control: The decision re: the <a href="https://twitter.com/nico_rosberg">@nico_rosberg</a> communication issue will be made as soon as the Stewards are finished watching <a href="https://twitter.com/hashtag/Wimbledon?src=hash">#Wimbledon</a>.</p>— Fake Charlie Whiting (@charlie_whiting) <a href="https://twitter.com/charlie_whiting/status/752165855899840512">10 juli 2016</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Grapje.
Jij kent de stewards nog niet zo goed geloof ikquote:Op zondag 10 juli 2016 18:01 schreef Greys het volgende:
Ze kúnnnen niet anders dan een straf geven lijkt me.
.. En hebben ze nog wat vorige beslissingen uit te leggen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:01 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Zo niet dan moeten de grenzen nodig duidelijker vastgelegd worden.
Ik weet idd van jullie dat ze vaak maar iets uit de losse pols beslissen, maar dit kunnen ze toch eiiigenlijk onmogelijk recht lullen zou je zeggen. Maar ik ben idd vast te naïefquote:Op zondag 10 juli 2016 18:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Jij kent de stewards nog niet zo goed geloof ik
Vorige week nog. En de diskwalificatie van Schumacher op Spa in 1994 kwam pas 's avonds laat.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:03 schreef Dutchguy het volgende:
Is het wel vaker voorgekomen dat ze zo lang zich over zo'n voorval buigen vraag ik me af. Lijkt me niet met een sisser af te lopen.
Zal me niks verbazen als hij een gridstraf krijgt bij de volgende kwalificatiequote:Op zondag 10 juli 2016 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet idd van jullie dat ze vaak maar iets uit de losse pols beslissen, maar dit kunnen ze toch eiiigenlijk onmogelijk recht lullen zou je zeggen. Maar ik ben idd vast te naïef
Maar die had hij toch sowieso al als zijn versnellingsbak vervangen zou moeten worden... Weer een symbolische straf net als vorige keer dan...quote:Op zondag 10 juli 2016 18:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als hij een gridstraf krijgt bij de volgende kwalificatie
Fisichella 2003, Brazilië?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:03 schreef Dutchguy het volgende:
Is het wel vaker voorgekomen dat ze zo lang zich over zo'n voorval buigen vraag ik me af. Lijkt me niet met een sisser af te lopen.
Verstappen zit goed bij Red Bull, zeker met het oog op de aanstaande reglementswijzigingen voor 2017.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
VES zie ik echt niet op korte termijn naar Mercedes gaan.
Nee lijkt me dat ie dan dus twee gridstraffen krijgt. Maar liever vandaag 5 of 10 sec penalty of een andere straf waardoor Max op P2 komtquote:Op zondag 10 juli 2016 18:06 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar die had hij toch sowieso al als zijn versnellingsbak vervangen zou moeten worden... Weer een symbolische straf net als vorige keer dan...
Moet zeggen dat dat allemaal alweer weggezakt is. Jos die dankzij een DQ van Schumi wel ineens op het podium kwam weet ik me nog wel weer herinneren.quote:
Zoiets zou best lullig zijn als het laatste wedstrijd van het seizoen is en het gaat om de punten voor een kampioenschap. Heb je wel mooi de punten alsnog binnen en die paar plekken naar achter eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen boeit niet zoveel (als het zo werk, geen idee).quote:Op zondag 10 juli 2016 18:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als hij een gridstraf krijgt bij de volgende kwalificatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |