De bol bestaat uit half slagroom, half slagroomijsquote:Op zondag 10 juli 2016 17:11 schreef RobinOok het volgende:
Half slagroom, half ijs? Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen. Of bedoel je gewoon te zeggen dat hun roomijs erg romig is?
ow.. ménquote:Op zondag 10 juli 2016 17:40 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
De bol bestaat uit half slagroom, half slagroomijs![]()
Kost nog eens niks ook, dus mocht je er een keer in de buurt zijn.. je herkent het aan de enorme rij die er altijd staat
Zelf de slagroom maken gaat nog wel lukken, maar hoe het ijs gemaakt wordt is me een raadsel...
ter illustratie [ afbeelding ]
Nieuwendijkquote:Op maandag 11 juli 2016 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
Waar precies in Amsterdam? Weet ik waar ik langs moet als ik er in de buurt ben
Ik dacht dat ik de enige in Nederland wasquote:Op maandag 11 juli 2016 12:26 schreef ecstasy het volgende:
ik vind dat dus echt niet lekker![]()
laat ook een beetje zo'n vies boterachtig laagje achter in je mond
zou ik doen als ik jou wasquote:Op maandag 11 juli 2016 21:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Loop ik er wel langs op de terugweg naar CS
De zooi uit de super wel ja. Maar van de ambachtelijke bakker wil ik nog wel een poging wagen.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige in Nederland was![]()
Zó onsmakelijk.
kom je verslag doen?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De zooi uit de super wel ja. Maar van de ambachtelijke bakker wil ik nog wel een poging wagen.
https://www.tripadvisor.n(...)olland_Province.htmlquote:Op maandag 11 juli 2016 22:03 schreef sirdanilot het volgende:
Hee deze had ik ook een keer ! Ik liep naar CS, zag een rij staan bij een ijsjestent en dacht ach waarom ook niet, zal vast een vies commercieel ijsje zijn voor véél te veel geld.
Maar nee hoor, was dit heerlijke romige slagroom/slagroomijs, en de prijs was gewoon schappelijk (voor centrum amsterdam dan)![]()
Heel prettige verrassing.
En ik kon er nog gewoon Nederlands spreken ook. Ongehoord in Amsterdam (nee ik heb het er niet zo op, dat super toerisme daar en de verhipsterisering)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |