dat zijn wel de rustige jongens van het veldquote:Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Button, Hulkenberg zien er wel lekker uit
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
PatrickBedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, Vettel is gewoon het prinsesje met de erwt onder de matras. Het gedrag van de auto moet naar zijn zin zijn, anders wordt het niks. Het is geen Alonso die overal snel mee is, maar Alonso is dan ook weer geen Vettel die zijn auto gedurende het seizoen naar zich toe laat komen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:21 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar Ricciardo is het grote talent wat Vettel verslagen heeft en de nieuwe wereldkampioen gaat worden.
Terwijl Kvyat vorig jaar sneller was, zelfs Vergne was soms sneller en die zie je niet meer terug in de F1.
En Vettel allang met z'n hoofd bij Ferrari zat natuurlijk.
................quote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
Max Verstappen is ook wel leuk, maar ja ik ben bijna 10 ouder dan hem
Leeftijd is maar een getal. Mijn vriendin is ook 20 jaar jonger.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
Max Verstappen is ook wel leuk, maar ja ik ben bijna 10 ouder dan ehm
Mooie leeftijdquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
Max date toch alleen maar oudere vrouwen, dus ik zou er voor gaanquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
picsquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef F1gamer het volgende:
zolang je ouder dan 38 bent is dat geen puntquote:Op zondag 10 juli 2016 16:39 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal. Mijn vriendin is ook 20 jaar jonger.
De GP van Nederlandquote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef F1gamer het volgende:
maar mannen,
welke gp heeft de lekkerste gridgrils?
Waar iig iets te zien valt.. dus hoe minder kleding hoe beter.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef F1gamer het volgende:
maar mannen,
Ja, het is een zeurpiet en het moet allemaal zijn kant op gaan. Kijk vandaag, Vettel had een dramatische race. Maar uiteindelijk was Vettel dat seizoen niet echt met racen bezig. En als Ricciardo zo door blijft gaan dan staat hij aan het eind van het seizoen gewoon ver achter Max. Dan moet hij oppassen dat hijg een Hulkenberg of nog liever een Rosberg wordt dan. Soms een race pakken, soms wat meer achter elkaar maar nooit een titel winnen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, Vettel is gewoon het prinsesje met de erwt onder de matras. Het gedrag van de auto moet naar zijn zin zijn, anders wordt het niks. Het is geen Alonso die overal snel mee is, maar Alonso is dan ook weer geen Vettel die zijn auto gedurende het seizoen naar zich toe laat komen.
Ricciardo is een hele goede coureur, ik denk niet dat hij tegen Vettel had kunnen verslaan in een goede RBR, maar dat zullen we nooit weten.
Onzin.. RB is het gat aan het sluiten met RB + volgend jaar is het weer een heel ander kampioenschap. De mercs warmen hun banden slechter op en hebben minder rake/speling in het chassis. RB en ToroRosso zijn heer en meester in maken van nieuwe chassis's.. Heel goed mogelijk dat zij volgend jaar weer het top team is.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Max doet geweldige dingen in zijn red bull, maar ook vandaag werd pijnlijk duidelijk dat de red bull een van de beste autos is maar in vergelijking met de mercedes is het niks meer dan een gemotoriseerde skelter.
Als max ooit het wk wil winnen dan heeft hij echt een auto nodig die sneller is dan de mercedes, dus geen red bull.
1)tot voor kort was het de RBR die de maatstaf was. Toen zei iedereen hetzelfde maar dan over hun. RbR is in staat om binnenkort weer een wagen neer te zetten die op regelmatige basis kan winnen. Op voorwaarde dat er een fatsoenlijke motor inzit.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Max doet geweldige dingen in zijn red bull, maar ook vandaag werd pijnlijk duidelijk dat de red bull een van de beste autos is maar in vergelijking met de mercedes is het niks meer dan een gemotoriseerde skelter.
Als max ooit het wk wil winnen dan heeft hij echt een auto nodig die sneller is dan de mercedes, dus geen red bull.
Die nieuwe Renault motor sinds Monaco is ook erg betrouwbaar gebleken en er komt nog een kleine motor update aan in Japanquote:Op zondag 10 juli 2016 16:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Onzin.. RB is het gat aan het sluiten met RB + volgend jaar is het weer een heel ander kampioenschap. De mercs warmen hun banden slechter op en hebben minder rake/speling in het chassis. RB en ToroRosso zijn heer en meester in maken van nieuwe chassis's.. Heel goed mogelijk dat zij volgend jaar weer het top team is.
Tot voor kort is verleden tijd.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
1)tot voor kort was het de RBR die de maatstaf was. Toen zei iedereen hetzelfde maar dan over hun. RbR is in staat om binnenkort weer een wagen neer te zetten die op regelmatige basis kan winnen. Op voorwaarde dat er een fatsoenlijke motor inzit.
2) Max zit op lange termijn bij RBR, die gaat dus niet weg voorlopig.
3) wie zegt dat Mercedes dit niveau kan aanhouden? 2017 regels kunnen alles overhoop gooien.
- RB komt steeds dichter bij Mercedes.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef Buddy_Vedder het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef F1gamer het volgende:
maar mannen,
Die opmerking van Olav ook; ze zullen bij de garage van Mercedes wel erg blij zijn met Verstappen, die zorgt er zo voor dat Rosberg in niet tegen Hamilton aan kan rijdenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
- RB komt steeds dichter bij Mercedes.
- VES hoeft geen auto te hebben die sneller is dan een Mercedes. Een mercedes mag ook he.
- Die ruzie tussen ROS en HAM kan wel eens gunstig zijn voor VES. Zodra daar 1 van de 2 er genoeg van heeft en weg wil/gaat kan het zo zijn dat VES in de Mercedes terecht komt. Kwestie van veel geld overleggen lijkt me. Dan is een contract weinig waard (of veel)
Precies. Ik zie Max daarom t.z.t. wel in een Mercedes rondrijden.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
- RB komt steeds dichter bij Mercedes.
- VES hoeft geen auto te hebben die sneller is dan een Mercedes. Een mercedes mag ook he.
- Die ruzie tussen ROS en HAM kan wel eens gunstig zijn voor VES. Zodra daar 1 van de 2 er genoeg van heeft en weg wil/gaat kan het zo zijn dat VES in de Mercedes terecht komt. Kwestie van veel geld overleggen lijkt me. Dan is een contract weinig waard (of veel)
en meer airtime voor mercedesquote:Op zondag 10 juli 2016 16:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die opmerking van Olav ook; ze zullen bij de garage van Mercedes wel erg blij zijn met Verstappen, die zorgt er zo voor dat Rosberg in niet tegen Hamilton aan kan rijden
Meer pluspunten, minder bordjes kijkenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
oh ik zat naar de bordjes te kijken
Ja?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is officieel bevestigt Verstappen eindigt als 2e
klasse max
Eh?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is officieel bevestigt Verstappen eindigt als 2e
klasse max
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat ja?
Ik geef je officiële bevestiging
wat is je vraag
Oke. Leuk joh. Ga nu maar weer weg.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb connecties met het hoogste orgaan van de FIA
Een ultieme moment voor de ultieme comeback door de ultieme auto te onwerpen voor de ultieme racer.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:54 schreef Fer het volgende:
En trouwens, na 2017 is Ferrari alweer 10 jaar kampioen te dure troep kopen.
Jezus kneus, ben je nou in dit topic ook al aan het zieken? Tyf ff op zeg .quote:Op zondag 10 juli 2016 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat ja?
Ik geef je officiële bevestiging
wat is je vraag
Neem er nog eentjequote:Op zondag 10 juli 2016 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof jij mij niet?
Ik heb Jos net gesproken
Nu duidelijk
En waarom zou die dat weten...?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof jij mij niet?
Ik heb Jos net gesproken
Nu duidelijk
Grid girls? Check liever de team girls, dames die gewoon werken voor een team en iets meer capaciteiten hebben alleen maar een paal vasthouden. Beauty 'n Brains zeg maar...quote:Op zondag 10 juli 2016 16:42 schreef F1gamer het volgende:
maar mannen,
De formula una'squote:
Volgens mij willen de meeste mannen vooral dat ze een paal vast kunnen houden.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Grid girls? Check liever de team girls, dames die gewoon werken voor een team en iets meer capaciteiten hebben alleen maar een paal vasthouden. Beauty 'n Brains zeg maar...
Veel mannen zouden daarvoor tekenenquote:
Maar die teamdames moeten voor het team werken.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Grid girls? Check liever de team girls, dames die gewoon werken voor een team en iets meer capaciteiten hebben alleen maar een paal vasthouden. Beauty 'n Brains zeg maar...
Mensen met macht...quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
er verdween zomaar een post hier
er zijn hier gochelaars he
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste mannen vooral dat ze een paal vast kunnen houden.
Anders zijn ze dadelijk nog slimmer dan hen.
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste mannen vooral dat ze een paal vast kunnen houden.
Anders zijn ze dadelijk nog slimmer dan hen zij.
Mwah van alleen vast houden word je ook niet blij. Moet wel meer actie in zitten dan enkel vasthoudenquote:
Dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Anders zijn ze dadelijk nog slimmer dan hen.
Nee, dat is onzin.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:45 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja, het is een zeurpiet en het moet allemaal zijn kant op gaan. Kijk vandaag, Vettel had een dramatische race.
Nog grotere onzin.quote:Maar uiteindelijk was Vettel dat seizoen niet echt met racen bezig.
Rosberg kan best een titel winnen. Hamilton verslaan is ook helemaal niet buiten bereik. Voor beide geldt dat ze geen topcoureur in een iets betere auto gaan verslaan. Hamilton beseft vandaag waarschijnlijk ook wel dat het tijdperk dat hij nog redelijkerwijs kan claimen de snelste te zijn over is, Ze weten wel dat die RBR niet zo goed is en ze zien Verstappen dingen doen die zij niet kunnen, de ontkenningsfase zal nog wel even duren. Sky is op dit moment die ontwikkeling aan het overschreeuwen door maar weer eens te speculeren op Hamilton als greatest of all time, maar vandaag is duidelijk geworden dat er een nieuwe ster is die wel met een wat mindere auto kan meedoen voor de titel.quote:En als Ricciardo zo door blijft gaan dan staat hij aan het eind van het seizoen gewoon ver achter Max. Dan moet hij oppassen dat hijg een Hulkenberg of nog liever een Rosberg wordt dan. Soms een race pakken, soms wat meer achter elkaar maar nooit een titel winnen.
(En ja, dit seizoen gaat Hamilton ook de titel pakken denk ik)
fixed!quote:Op zondag 10 juli 2016 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ze allemaal al gehad ik heb me op allemaal al afgetrokken
Ik blijf F5'en @ F1 twitterquote:Op zondag 10 juli 2016 17:11 schreef beantherio het volgende:
En nu zitten we al voor de tweede week op rij te wachten op de uitslag van een stewards meeting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |