quote:Op zondag 10 juli 2016 15:52 schreef _DeMoN_ het volgende:
Applaus was voor Max en Webber gooit het snel in ROS zijn schoenen, lol
Scroll eens omhoogquote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef NewHorizon het volgende:
Maar waarom duurt die investigation zo enorm
lang? Dit is gewoon ja of nee. Je hoeft geen uren aan beelden terug te kijken.
Ham 44, Ros 6quote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef Mozart13 het volgende:
Wss is dit hier allang gezegd, maar Ham reed toch in een auto met nummer 6? Dat is toch het nummer van Ros?
Zoals ik hiervoor al zei ergens: overleg met team, coureur, en bekijken telemetrie, beelden, audioquote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef NewHorizon het volgende:
Ze hebben van auto geruild, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef Mozart13 het volgende:
Wss is dit hier allang gezegd, maar Ham reed toch in een auto met nummer 6? Dat is toch het nummer van Ros?
Verhaal van team en rijder nog even aanhoren. Dat duurt even.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef NewHorizon het volgende:
Omdat je moeilijk tijdens de volksliederen kunt omroepen "willen de nummers 2 en 3 even van plaats wisselen op het podium dank u".quote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef NewHorizon het volgende:
logisch, maar hij zal nog wel even bij de stewards moeten komenquote:Op zondag 10 juli 2016 15:54 schreef woooohaa het volgende:
Interviewer vroeg ROS met name over zijn gear box probleem. Daar hield ROS maar gewoon z'n mond over...
zou wel mooi zijnquote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk tijdens de volksliederen kunt omroepen "willen de nummers 2 en 3 even van plaats wisselen op het podium dank u".
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Dat weet ik, was niet mijn vraag. Ham reed in auto 6.
Hmm, gek. Ik ga eens terugspoelen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken.
Aan de zijkant is wel een petronas logo dat op een 6 kan lijken.
Maar Hamilton had duidelijk 44
Dat is het Petronas logoquote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
Dat weet ik, was niet mijn vraag. Ham reed in auto 6.
of wil nummer 2 even weg gaan en wil Ric zich even melden op plaats 3quote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk tijdens de volksliederen kunt omroepen "willen de nummers 2 en 3 even van plaats wisselen op het podium dank u".
Dat weten wij ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:58 schreef MakkieR het volgende:
wanneer weten we wat er met Rosberg gaat gebeuren?
Dat had je ervoor al moeten doen. Bij andere incidenten ga je ook niet eerst met de coureur overleggen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de vraag of hij vond dat dat mocht, met die radio. Breed lachend "NO". En toen gauw "maar dat is niet aan ons natuurlijk".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |