hoeveel uur?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
80mb verbruikt in 3 dagen met alleen Pokémon GO. Het gaat hard.
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
80mb verbruikt in 3 dagen met alleen Pokémon GO. Het gaat hard.
valt dan nog meequote:Op zondag 10 juli 2016 18:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kan ik niet zien. Maar ongeveer 2 uur per dag, is dus 10 uur ofzo>
Ik ook. Rotvogelquote:Op zondag 10 juli 2016 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Moest er drie keer over doen om Pidgeotto te vangen
Ik heb hem op CP83...quote:Op zondag 10 juli 2016 19:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook. RotvogelMaar ik heb hem nu ook met cp141. Is nu naast slowpoke met cp144 de beste die ik heb op lvl 6
Niet veel energie in steken. laat je level groeien en investeer in een pidgy met 100cp+ als je level 5-6 bent.quote:
Ik probeer het ook een beetje low key te doen op straat inderdaad. Vanmorgen een gym voor een gebouw van RWS ook niet aangevallen omdat ik dan zo midden op straat stil stondquote:Op zondag 10 juli 2016 18:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd als chanant genoeg om naar buiten te gaan en pokemons te gaan vangen. Laat staan dat ik een mede trainer aanspreek.
Dat gevoel had ik. Totdat ik langs een gym reed en dacht; Fuck it.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik probeer het ook een beetje low key te doen op straat inderdaad. Vanmorgen een gym voor een gebouw van RWS ook niet aangevallen omdat ik dan zo midden op straat stil stond
Geen idee, soms heb ik er 3 in 10 minuten om vervolgens 3 uur niks te zien.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
Is het normaal dat je thuis constant Pokémon op bezoek krijgt. Ik vang er zo 10 in een uur tijd. Net een meowth. Van level 5 naar 7 zonder t huis te vertalen.
Soms een uur niks, maar verder een constante stroom, ik vind t best.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee, soms heb ik er 3 in 10 minuten om vervolgens 3 uur niks te zien.
Ik woon in Groningen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je toch in een klein gehucht woont is een beetje concurrentie misschien wel leuk. Ik snap wel dat het leuker is met andere maar wild vreemden aanspreken is niet echt mijn ding.
Vaak wel maar soms krijg ik een paar uur niks, dan herstart ik mijn telefoon. Dat lijkt te werken maar kan bijgeloof zijn. Ohja ik woon op exeggcutes nest, dat is best handig.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
Is het normaal dat je thuis constant Pokémon op bezoek krijgt. Ik vang er zo 10 in een uur tijd. Net een meowth. Van level 5 naar 7 zonder t huis te verlaten.
Nope.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Volgens mij staat hij erin voor iOS???![]()
Ik zie iig een app: "Go catch 'm all", is dat 'm?
Oh zo´n nest is dus een ding in pokemongo? Leuk bedacht.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Vaak wel maar soms krijg ik een paar uur niks, dan herstart ik mijn telefoon. Dat lijkt te werken maar kan bijgeloof zijn. Ohja ik woon op exeggcutes nest, dat is best handig.
10 minuten werk (ruim geschat) is moeite?quote:Op zondag 10 juli 2016 19:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Godverdomme, ik wil het spelen!![]()
En nee, niet dat ik moeite moet doen ervoor. Hij moet gewoon legaal beschikbaar komen in de Appstore.
Dankje, Ik verzin het net ter plekke, is niet echt een ding.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oh zo´n nest is dus een ding in pokemongo? Leuk bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |