Om die reden koop ik sowieso nog maar niks tot de officiele release hier. Ga er niet vanuit dat het gereset wordt maar je weet uiteindelijk maar nooitquote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nja dan koop ik ze maarzou wat zijn als ze alles resetten
ik denk dat 50% van de mensen die het nu al spelen dit niet op de locatie die officieel is toegestaan doen.. Dan worden mensen echt wel boosquote:Op zondag 10 juli 2016 16:19 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nja dan koop ik ze maarzou wat zijn als ze alles resetten
Ja inderdaad denk je dat je dan een nieuwe burgeroorlog krijgt dus laten we het maar gewoon doenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk dat 50% van de mensen die het nu al spelen dit niet op de locatie die officieel is toegestaan doen.. Dan worden mensen echt wel boos
Nee de kans is groter op sommige plaatsen maar voor de rest is het randomquote:Op zondag 10 juli 2016 16:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vraagje.
Naar mijn idee moet iedereen dezelfde Pokémons in de buurt zien toch?
Ik had net dus dat iemand met hetzelfde level als mij een COMPLEET ANDERE LIJST had.
Zou je wel denken zeker door dat bericht van dat politiebureau met die sandshrewquote:Op zondag 10 juli 2016 16:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vraagje.
Naar mijn idee moet iedereen dezelfde Pokémons in de buurt zien toch?
Ik had net dus dat iemand met hetzelfde level als mij een COMPLEET ANDERE LIJST had.
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:26 schreef Tjik het volgende:
http://www.ad.nl/digitaal(...)-pokemongo~afc928f7/
Fail
Sorry hoor maar ik kan gewoon oplettenquote:Geen oog voor gevaarlijke situaties en andere gebruikers van de openbare ruimte
quote:Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef E-Dubble het volgende:
Net geprobeerd munten te kopen maar het gaat niet op ios omdat je met een buitenlands account de app hebt gekocht
Jawel man! Je kan de pokebal ingedrukt houden(cirkel word kleiner) je kan er een curveball naar gooienquote:Op zondag 10 juli 2016 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gvd, een lvl180 Pidgeotto in m'n woonkamer, maar gewoon niet te vangen met een normale pokéball..
Je kan wel een Amerikaanse gift card kopen en zo betalen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:35 schreef E-Dubble het volgende:
Net geprobeerd munten te kopen maar het gaat niet op ios omdat je met een buitenlands account de app hebt gekocht
Die ring was oranje en ik had gewacht met gooien tot de binnenste ring kleiner was de de omvang van m'n pink. Ik snap er niks van, kon 4x proberen, maar daarna vloog ie weg.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jawel man! Je kan de pokebal ingedrukt houden(cirkel word kleiner) je kan er een curveball naar gooien
Geen idee of het beter werkt maar ik van meeste pokemon evensgoed met 1 bal
Had je geen berry?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die ring was oranje en ik had gewacht met gooien tot de binnenste ring kleiner was de de omvang van m'n pink. Ik snap er niks van, kon 4x proberen, maar daarna vloog ie weg.
Niet met frickin squirtle.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jawel man! Je kan de pokebal ingedrukt houden(cirkel word kleiner) je kan er een curveball naar gooien
Geen idee of het beter werkt maar ik van meeste pokemon evensgoed met 1 bal
Nope, nog level 7 en nog geen Gymbattle gedaan..quote:
Ohja tuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 16:38 schreef Delibird het volgende:
[..]
Je kan wel een Amerikaanse gift card kopen en zo betalen.
http://www.ituneskaart.nl/us
Heb je wel zo'n incense gebruikt? dat scheelt best veel.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Net 1 uur ofzo gelopen
Weinig tegen gekomen
Bwhehetwitter:nutellaANDpizza twitterde op zondag 10-07-2016 om 13:44:39Oh my god #PokemonGO https://t.co/xH5E1Vs7MI reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |