SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor
Friday12
Lenny_Leonard
Syntos
Sarasi
Funzel
Xummon
Hawaii_Tim
PeeJie_
LastPost
schuimpjes
Team Mystic
Poekie1993
Franknfurter
Ceased2Be
Badr_Harry
Team Instinct
Gutanoth
rubensanti
Gesloten
Skysherrif
Shadowkid053
toekito
Pokéballs
Pokéballs! Is hier echt uitleg over nodig?
Incense
Gedurende 30 minuten meer kans dat er Pokémon naar de jou komen.
Lucky Eggs
Dubbel xp gedurende 30 minuten.
Lure Module
Werkt bijna hetzelfde als Incense alleen activeer je dit op een Pokéstop in plaats van op jezelf. Andere spelers kunnen hier ook gebruik van maken.
Egg Incubator
Om je Pokémon eggs uit te laten komen het je een Incubator nodig. Aan het begin krijg je er eentje met oneindig aantal uses. Je kan ook nog incubators krijgen/kopen met een beperkt aantal uses.
Razz Berry
Verhoog de kans om je volgende Pokémon te vangen. Gebruik deze dus alleen bij Pokémon met een oranje of rode cirkel.
Potion
Heal je Pokémon voor 20 hp.
Revive
Revive een Pokémon die het loodje heeft gelegd
Experience
[ Bericht 0% gewijzigd door skysherrif op 10-07-2016 21:53:52 ]
Het is uitgesteld voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:15 schreef tailfox het volgende:
Wanneer komt het officeel uit in Nederland
Lijkt me nepquote:Op zondag 10 juli 2016 12:28 schreef Delibird het volgende:
Pokemon Go: Major Highway Accident After Man Stops In Middle Of Highway To Catch Pikachu
http://www.cartelpress.co(...)ghway-catch-pikachu/
Wow, nice!!quote:Op zondag 10 juli 2016 12:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net twee 10km eggs uitgebroed.
Egg 1: Weedle, 40cp.... FML.
Egg 2: SNOOOOOOOORLAAAAAaaaaaaaxxxx
[ afbeelding ]
Boks ouwe! Als ik weer eens in Maastricht ben zal ik eens even komen helpen met de gyms! Zag trouwens dat Heerlen al flink vol rooien zit, moeten we maar eens een knokploeg op af sturen.quote:
Klopt, ik weet alleen niet of hoe meer balkjes vol, hoe meer damages je doet.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:53 schreef zforces het volgende:
Het was me trouwens eerder opgevallen dat je pokemon 2 aanvallen hebben en dat deze per pokemon verschillen en dat de blakjes erachter verschillen. Ik merkte net pas in een gevecht hoe je ze moet doen. Wanneer je een blauw balkje of balk vol hebt (linksboven) vol hebt dan moet je je tik even inhouden en dan doe je je special attack. Misschien was het al algemene kennis maar ik wist het nog niet
ik denk eigenlijk dat de zwakkere specials meer balkjes hebben en dat je ze kunt opsparen en vaker achter elkaar doen. Zwaardere aanvallen zoals psychic of hurricane ofzo hebben maar 1 balk. Ze doen veel schade maar je kunt ze maar ongeveer 1 keer in gevecht gebruiken. Dit vermoed ik tenminstequote:Op zondag 10 juli 2016 12:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, ik weet alleen niet of hoe meer balkjes vol, hoe meer damages je doet.
Hahhaha dat is ook heel belangrijk.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:28 schreef Delibird het volgende:
Pokemon Go: Major Highway Accident After Man Stops In Middle Of Highway To Catch Pikachu
http://www.cartelpress.co(...)ghway-catch-pikachu/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |