In oktober de 4mijl lopen! En ik hoop dat ik het daarna blijf doen en het leuk ga vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Heb je een doel voor ogen Patrique, of gewoon lekker lopen??![]()
Netjesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In oktober de 4mijl lopen! En ik hoop dat ik het daarna blijf doen en het leuk ga vinden.
Yes.. heb nog wat in te halen. 2 jaar geleden ook ingeschreven, toen werd ik ziek, dus kon niet trainen. Tijd voor revanchequote:
Vet!quote:
Ik lach me helemaal suf om alle mensen die je met hun telefoon op armlengte afstand rond ziet lopenquote:
Vergelijk je Vaduz nu met je oma?quote:Op zondag 10 juli 2016 21:22 schreef roos85 het volgende:
Ohja oma Roos snapt ook niks van dat Pokémon gedoe.
Volgens mij kan dat idd niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:47 schreef Renesite het volgende:
Ik weet niet hoor. Lijkt me best eentonig. Je kan toch niet onderling vechten?
Gemiste kans.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat idd niet.
Maar ik ben gevoelig voor hypes dus héIk wil ook in bomen klimmen om Pokémon te vangen
ja hoi. Inkoppertje.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En toch wil ik het![]()
![]()
Ik moet toch iets doen op mijn werk
quote:Op maandag 11 juli 2016 09:40 schreef Cee het volgende:
Ik ga ze denk ik pootje lappen als ze turend naar hun telefoontjes voorbij rennen.
Hypotheekmannetje gaf ook al goede berichtenquote:Op maandag 11 juli 2016 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij willen verhuizen. Nieuwbouwproject op het oog.. Nog niks bekend over hoe en wat verder.. GRRRRRRRRRRRRR
IK WIL T IK WIL T IK WIL T *STAMPVOET*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |