abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2016 @ 13:09:55 #226
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_164043212
Een kennis in de States hij Nederlands zij Amerikaans dropten hun kind na een week in de crash á ¤1000/ maand. :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_164046536
Als je als man een kind hebt in Nederland maakt het echt niet meer uit wat je allemaal probeert, je bent fucked.
pi_164049385
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:58 schreef Piet_Jan het volgende:
Als je als man een kind hebt in Nederland maakt het echt niet meer uit wat je allemaal probeert, je bent fucked.
Ja had men maar niet moeten fucken toch?
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:11:25 #229
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164050260
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 18:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ja had men maar niet moeten fucken toch?
Dat argument moet je eens proberen te gebruiken tijdens een discussie over abortus. Dan merk je pas goed hoe de machtsdynamiek in elkaar zit.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_164061990
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat argument moet je eens proberen te gebruiken tijdens een discussie over abortus. Dan merk je pas goed hoe de machtsdynamiek in elkaar zit.
Moet of kan?
  donderdag 28 juli 2016 @ 12:45:48 #231
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164063889
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:57 schreef john2406 het volgende:

[..]

Moet of kan?
Ik denk dat het vrij duidelijk is dat ik een hypothetisch scenario omschrijf en dat "moet" hierin niet letterlijk "ik dwing jou" betekent.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_164064319
Waarom hebben we het nu ineens over mannen die fucked zijn als er kinderen komen en abortus terwijl het gaat over vaderschapsverlof?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 28 juli 2016 @ 13:13:24 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164064417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 13:07 schreef erodome het volgende:
Waarom hebben we het nu ineens over mannen die fucked zijn als er kinderen komen en abortus terwijl het gaat over vaderschapsverlof?
Omdat er al 3 dagen een nutteloos dagelijks kickje aan het topic wordt gegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164068613
Als ze dat verlof aan hun partner afstaan zeg ik doen!

Doen ze dat echter niet vraag ik me af wie het werk gedaan heeft?
  vrijdag 29 juli 2016 @ 11:10:09 #235
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_164085382

http://www.iberglobal.com(...)force_Crisis_bcg.pdf

Zweden is één van de weinige Europese landen waar de beroepsbevolking licht zal stijgen. Dat itt Groot Brittannië komt niet door migratie.

Alhoewel Denemarken daar niet is meegenomen, geldt hetzelfde min of meer voor hen.

Mijn punt is niet dat dit een doorslaggevend argument is voor 'goede' regelingen (er zijn meerdere argumenten), wél dat iets goedkoop lijkt uiteindelijk duur kan blijken te zijn. Ook dat ogenschijnlijke geldsmijterij een veelvoud aan welvaart, stabiliteit (en geluk!) kan opleveren.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_164091018
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:58 schreef Piet_Jan het volgende:
Laat ik de vraag anders stellen wie vraagt men allemaal voordat men een kind neemt?
pi_164091604
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 13:00 schreef Tem het volgende:

[..]

Mijn vader werkte altijd 6 dagen in de week. Mijn band met hem is niet zo diepgaand of sterk. Ik denk dat een band emotioneel beter wordt wanneer je meer tijd met je kind spendeert. Dat merk ik nu ik zelf vader ben.
Ik denk dat het meer komt hoe de tijd die je samen bent spendeert, mijn vader werkte vroeger 5 dagen in de bouw en 's avonds en op de zaterdagen "beunde" hij veel zoals toen nog gebruikelijk was bij bouwvakkers. Toch hebben we een hele hechte band, omdat de tijd die hij thuis was ook gebruikt werd om samen dingen te doen (minimaal elke avond ravotten zat er wel in), tijdens feestdagen tot ik mijn schoonfamilie leerde kennen nooit tv gekeken/ achter de computer gezeten, gezamelijk met de familie eten/kaarten gezellig zijn etc etc.

Kinderen moeten ook zichzelf kunnen vermaken, als ik soms stellen om me heen zie lijkt het wel of je elk moment van je vrije tijd moet gebruiken voor "spelen" met je kinderen. Het gaat er niet om hoeveel tijd je spendeert, als je maar goed laat blijken dat je het kind waardeert op de momenten dat je het aandacht geeft.

[ Bericht 11% gewijzigd door ender_xenocide op 29-07-2016 16:16:16 ]
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')