Nog even en de formule 1 is een jurysportquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De FIA heeft bij 3 bochten aangegeven dat je daar niet over de witte lijnen mag. Als je dat wel doet wordt je snelste tijd afgenomen.
Als je het een paar keer doet krijg je een laatste waarschuwing en daarna een drive through penalty volgens mij.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:22 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
En hoe doen ze dat morgen bij de race?
Voor de race zal er door de teams nog wel op gewezen worden. Raceleiding zal bij de eerste keer misschien nog waarschuwen, maar als het een 2e of 3e keer gebeurt een tijdstraf of stop & go uitdelenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:22 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
En hoe doen ze dat morgen bij de race?
'Een paar keer doen' klinkt niet als 'zero tolerance', wat ze riepen. Of ging de zero tolerance echt alleen over de quali?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:24 schreef Niox het volgende:
[..]
Als je het een paar keer doet krijg je een laatste waarschuwing en daarna een drive through penalty volgens mij.
omdat ze de regels handhaven?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nog even en de formule 1 is een jurysport
Qualiquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
'Een paar keer doen' klinkt niet als 'zero tolerance', wat ze riepen. Of ging de zero tolerance echt alleen over de quali?
maarquote:"Further to the discussion in the drivers meeting on Friday evening I would like to confirm that we will again be adopting a 'zero tolerance' approach to cars leaving the track at Turns 9, 15 and 18 during qualifying," said Whiting
quote:Whiting added drivers will also be reported to the stewards if they gained a "clear and lasting advantage by leaving the track" during the race.
Ik denk dat ze ook kijken naar de situatie en hoe snel het achter elkaar gebeurt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
'Een paar keer doen' klinkt niet als 'zero tolerance', wat ze riepen. Of ging de zero tolerance echt alleen over de quali?
Of net wel, maar ja, pak maar eens de pole van Hamilton af op Silverstone zodat hij naar plek 10 gaat als het een kwestie van centimeters is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dan toch dat laatste Ham rondje graag nog eens terugzienMaar dan was hij wrs nettt niet met vier banden erover?
maak je wel een goed statement dat ook bij thuisrijders niets getolereerd wordtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of net wel, maar ja, pak maar eens de pole van Hamilton af op Silverstone zodat hij naar plek 10 gaat als het een kwestie van centimeters is.
alsof de andere teams het zouden accepteren als hij dat gedaan zou hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of net wel, maar ja, pak maar eens de pole van Hamilton af op Silverstone zodat hij naar plek 10 gaat als het een kwestie van centimeters is.
Nouja Sky (vooral Ted) zit af en toe zover in de anus van Hamilton dat hij het licht al ziet, het is soms wel vervelend.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:43 schreef potjecreme het volgende:
Lijkt mij ook vermoeiend als je alleen maar je negatieve HAM bril op hebt. En maar klagen over Sky dat zij alleen een positieve HAM bril op hebben.
Heb ik ook aan gedacht inderdaad, maar het lijkt me sterk dat (wat anderen hier idd ook zeggen) de andere teams het daar zo makkelijk bij zouden laten zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je moet een bepaalde minimum tijd doen over een outlap om zo de mensen op een snelle lap niet te hinderen. Rosberg deed er ruim 40 seconden te lang over.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:52 schreef Niox het volgende:
Rosberg moet naar de stewards. Ik begrijp alleen niet waarom: http://www.motorsport.com(...)rules-breach-797095/
Zie maar eens de juiste beelden te krijgen. Ik zeg alleen dat de druk enorm is, dus bij een twijfelgeval is er een hele makkelijke uitweg en een hele moeilijke uitweg voor de stewards.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht inderdaad, maar het lijkt me sterk dat (wat anderen hier idd ook zeggen) de andere teams het daar zo makkelijk bij zouden laten zitten.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar gaan we weer. Maar dan zonder ouders
Dit soort regels zijn te belachelijk voor woorden, wel binnen de lijntjes rijden. Laat die helden gewoon lekker racen en de grens opzoeken of overschrijden, rij je met je bolide uit de bocht, of in de grindbak, of nog erger in de muur dan pas heb je het lijntje overschreden.quote:
Die lijnen zijn er niet voor niets. Anders wordt afsnijden over het gras dalijk ook een ding. Want chicane... Gewoon rechtdoor!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dit soort regels zijn te belachelijk voor woorden, wel binnen de lijntjes rijden. Laat die helden gewoon lekker racen en de grens opzoeken of overschrijden, rij je met je bolide uit de bocht, of in de grindbak, of nog erger in de muur dan pas heb je het lijntje overschreden.
neenee, we zijn er nog en kijken nu GP2. Maar het gaat allemaal...zo... Langzaam.... We zijn met z'n tweeën sowieso beter in dit soort dingen. En dan gaan we kamperen. Pa is wel de BOB vandaag, dus da's mooi.quote:
Als het aan mij lag was er maar een regel, wie het eerst over de finish heen knalt heeft gewonnen en laat ze het verder lekker uitzoeken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dit soort regels zijn te belachelijk voor woorden, wel binnen de lijntjes rijden. Laat die helden gewoon lekker racen en de grens opzoeken of overschrijden, rij je met je bolide uit de bocht, of in de grindbak, of nog erger in de muur dan pas heb je het lijntje overschreden.
Zou ook wel een beetje flauw zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:26 schreef opreis het volgende:
Straf van rosberg zal wel een reprimande worden maximaal. Gaan ze denk ik geen gridstraf voor geven
Met een beetje geluk heeft ie niemand voor zich staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:23 schreef Jane het volgende:
Ik zit nu al met samengeknepen billen voor die start van morgen.
Dat is waar idd.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zie maar eens de juiste beelden te krijgen. Ik zeg alleen dat de druk enorm is, dus bij een twijfelgeval is er een hele makkelijke uitweg en een hele moeilijke uitweg voor de stewards.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
Maar het gaat allemaal...zo... Langzaam....
Ik lees grid penalty OF fine.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:26 schreef opreis het volgende:
Straf van rosberg zal wel een reprimande worden maximaal. Gaan ze denk ik geen gridstraf voor geven
Hahaha ahhhhhh... Langzame oudersquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neenee, we zijn er nog en kijken nu GP2. Maar het gaat allemaal...zo... Langzaam.... We zijn met z'n tweeën sowieso beter in dit soort dingen. En dan gaan we kamperen. Pa is wel de BOB vandaag, dus da's mooi.
Maar wát is dit gaaaaf.
Komt zo wel voorbij op redditquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:32 schreef opreis het volgende:
weet iemand nu misschien toevallig wat voor banden iedereen nog over heeft voor tijdens de race?
Sja, ik ben geen Rosberg-hater, dus dat zou ik dan weer lullig vinden. Ik heb liever dat Max 'em voorbij rijdt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heeft ie niemand voor zich staan.
mijn moeder vindt 'die gelen' maar stom, maar 'die rooie' toch ook wel erg leuk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ahhhhhh... Langzame oudersMaar zo'n BOB is dan wel weer fijn inderdaad. En ze genieten er vast zelf ook erg van.
Veel plezier nog
Tja, die optie blijft dan wel weer open.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mooi, kan die HAM er mooi vanaf rossen.
wat een racist !quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn moeder vindt 'die gelen' maar stom, maar 'die rooie' toch ook wel erg leuk.![]()
geflagged voor onrechtmatig gebruik van FOM beeldenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:09 schreef SoldMayor het volgende:
#spam
Ik verveelde me dus maar wat in elkaar geflanst.
Maar on topic ben benieuwd morgen. Hopelijk weer een clash/crash tussen ham en ros.
Is er nog kans op regen morgen tijdens de race?
En hij mist 1 van de 3 crashes van Max in Monacoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
geflagged voor onrechtmatig gebruik van FOM beelden
Gele of rode flag?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
geflagged voor onrechtmatig gebruik van FOM beelden
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn moeder vindt 'die gelen' maar stom, maar 'die rooie' toch ook wel erg leuk.![]()
ik heb net wel een RB hoodie gehad (nou ja, de helft, half om half) hij is mooi!quote:
wordt wel iets geregeld. Misschien een Ocon ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:41 schreef Geralt het volgende:
Stel nou dat ROS en HAM elkaar weer van de baan raggen en het team gaat over tot schorsing van 1 GP waar al geruchten over zijn dat ze aan dergelijke straffen denken, wat doen ze dan, Wehrlein in die 2de auto zetten? En wie lost dan het probleem van Manor op? Regelt Mercedes daar dan een vervanger voor of moet Manor dat dan zelf maar op zien te lossen? Of zetten ze de 2de auto gewoon niet in (lijkt me niet slim ivm punten enzo).
Iemand?
Die is uitgeleend aan Renault. Waarom zou die in een Manor gaan rijden?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wordt wel iets geregeld. Misschien een Ocon ofzo
Omdat hij Mercedes-pupil is en ervaring op zou kunnen doen. Het zou kunnen, maar ze kunnen ook een ander konijn uit de hoed toveren wanneer Mercedes een rijder schorstquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is uitgeleend aan Renault. Waarom zou die in een Manor gaan rijden?
Een rijder als Chilton of Maldonado is snel gevonden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wordt wel iets geregeld. Misschien een Ocon ofzo
quote:"I am sure it is bringing out a bit more in both of us. He has just hit puberty, so I don't know what that means -- if he is going to keep getting better, or if the degradation will start. But we will see. It depends on if he lets it grow out or if he clips!"
After his first qualifying defeat of the season, Ricciardo is looking to immediately gain the upper hand again in Sunday's race.
"From the start Max was obviously quick. In general he had good speed. The last couple of races he has had a bit better race pace through various stints, so its roles reversed now. He is quicker today, so hopefully I am quicker tomorrow. I think I can be.
Beter doe je PCARS of ACquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:15 schreef Fopje het volgende:
Waarom is het nog niet morgen?![]()
Dan ga ik maar een potje F1 2015 doen
dat is toch niet zuur? Da's gewoon een grapje.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:10 schreef Jane het volgende:
http://www.espn.co.uk/f1/(...)ned-daniel-ricciardo
Ricciardo is een beetje zuur.
[..]
Die opmerking over 'puberty' lijkt me gewoon een geintje. Ricciardo lijkt me sowieso de kwaadste niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:10 schreef Jane het volgende:
[..]
In het hele artikel kwam het op mij wat zuur over, maar goed, misschien vergis ik me hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is toch niet zuur? Da's gewoon een grapje.
Mij ook niet, maar het moet frusterend zijn voor hem en dat merk je soms ook wel. Hij windt er ook geen doekjes om dat hij baalt dat Max voor hem eindigde vandaag. En dat is ook goed natuurlijk. Zou niet best zijn als hij zich daar zomaar bij neer zou leggen. Ik hoop alleen niet dat ze elkaar van de baan af gaan rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:28 schreef beantherio het volgende:
Ricciardo lijkt me sowieso de kwaadste niet.
Vond dat hij het voor de camera goed en niet zuur zei. Dat ze allebei goed bezig waren en dat Max idd nu sneller was maar dat dat het beste in hen naar boven haalt, het competitieve in allebei. En dat hij uiteraard gaat strijden voor die derde plaats. Logisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar het moet frusterend zijn voor hem en dat merk je soms ook wel. Hij windt er ook geen doekjes om dat hij baalt dat Max voor hem eindigde vandaag. En dat is ook goed natuurlijk. Zou niet best zijn als hij zich daar zomaar bij neer zou leggen. Ik hoop alleen niet dat ze elkaar van de baan af gaan rijden.
Hij deed er deze vást bijquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat met die lijnen was heel simpel, met vier wielen over de lijnen heen = auto buiten de baan = rondetijd in de prullenbak.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:00 schreef C_elf het volgende:
Red Bull doet het weer goed! Fijn om te zien.
Verwarrende quali vond ik persoonlijk met al dat gedoe over de lijnen. Nog even wat opzoeken, want nog altijd niet helemaal duidelijk voor me
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:28 schreef Jane het volgende:
[..]
In het hele artikel kwam het op mij wat zuur over, maar goed, misschien vergis ik me hoor.
Hier moest ik wel om lachen. Sowieso een goeie foto.
[ afbeelding ]
http://imgur.com/WsxohxTquote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:32 schreef opreis het volgende:
weet iemand nu misschien toevallig wat voor banden iedereen nog over heeft voor tijdens de race?
force India nog maar 1 setje verse bandenquote:
Voorbanden van dat setje zijn voor de hulk en de achterbanden voor checoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:44 schreef franklop het volgende:
[..]
force India nog maar 1 setje verse banden
met een lekkere popquote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:16 schreef Geralt het volgende:
Ik zou ook zuur zijn als ik door zo een jembek om mn oren gereden werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |