quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ff PP Soundsystem radio in elkaar geknutseld. http://ppsound.radiostream321.com/
Draait ook met windows mediaplayer in IE.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ingetu......oh, stilte?
Oh wacht, shockwave kon de shock niet aan!Ik heb weer muziek!
*quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ff PP Soundsystem radio in elkaar geknutseld. http://ppsound.radiostream321.com/
Rooster me effe in svp...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ja, leuk, kan ik naar mezelf luisteren...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.listen2myradio.com/ binnen paar minuten ben je online.
Listeners: 6quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, leuk, kan ik naar mezelf luisteren...
Maar wel muziekquote:
7.quote:
Het is nogal basic, geen idee of ie Windows mediaplayer opent?quote:
Via de iPad werkt het prima...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nogal basic, geen idee of ie Windows mediaplayer opent?
Op mijn Admin pagina zie ik wel tag.
En dan alles tegelijk luisteren?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal je eigen station aanmaken en dan je uitzending melden in het forum...
multi taskenquote:
Ook een optie...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het rooster kun je nog op R49 maken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan Vout zijn eigen kanaal openen voor noodgevallen.
Als we de shows inroosteren incl URL dan hebben we een mooie tussen"oplossing"quote:
Wat je zegt ben je zelf!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als we de shows inroosteren incl URL dan hebben we een mooie tussen"oplossing"
Optie gevonden. Die chatbox erbij is ook wel geinig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Zie dat je de tags en aantal luisteraars ook nog kan laten zien.
Ja, ik heb ook een accountje aangemaakt...
Die box heb ik eerder al vervuild.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Optie gevonden. Die chatbox erbij is ook wel geinig.
Heb 'm op shoutcast V1 gezetquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die box heb ik eerder al vervuild.
Ga morgen wel even kijken naar de settings.
Gebruik je Shoutcast of Icecast?
Het is beetje behelpen maar werkt wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als we de shows inroosteren incl URL dan hebben we een mooie tussen"oplossing"
hartstikke tofquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is beetje behelpen maar werkt wel.
Whehe!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij nog verkering?
Zonder uitzendingen hoor je niet veel meer...
Goezo!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Jazeker!
![]()
Het is weer helemaal aan, en beter dan het ooit gweest is!
Ja top! Volgende week vakantie met Geoquote:
Kom je hierheen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja top! Volgende week vakantie met Geo
Goed om te horenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Jazeker!
![]()
Het is weer helemaal aan, en beter dan het ooit gweest is!
Nee, ik ga naar Romequote:
Ja, joh, kom langs danquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar Rome
Al lijkt het me echt prachtig om een keertje (of vaker) bezoeken
Is goed, tot zoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, joh, kom langs dan
Maar Rome is inderdaad mooi! Heb er helaas veelsteweinig tijd gehad toen ik er was. Heb zo'n Aziatische benadering van toerist zijn gedaan aldaar, met een Chinees
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed om te horenhoe reageerde haar ma/familie erop?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:44 schreef ToT het volgende:
Die hebben we helemaal buiten spel gezet!
Mijn vriendin heeft een smoes verzonnen, en ondanks dat die absoluut niet geloofwaardig was, heeft ze het al die tijd volgehouden. Haar moeder heeft tot 30x toe per dag gebeld, maar vanaf de dag voordat mijn vriendin weer terug naar huis zou gaan, verloor mams (zoals verwacht) alle interesse.
Dochterlief kwam weer terug naar huis toe, dus waar ze uitgehangen heeft, doet er niet meer toe.
In Rome, bij daglicht, zo'n 2 uurquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is goed, tot zo
Hoeveel dagen was je er?
Herken ik helemaal. Mijn ouders doen ook erg moeilijk. Liefst wil ik eerlijk zijn maar als je weet hoe ze reageren zeg je bepaalde dingen nietquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:44 schreef ToT het volgende:
En ik haat het om die moeder zo in het duister te houden, maar ze zou helemaal knettergek geworden zijn als we open en eerlijk waren geweest.
Tja, nadat die moeder tot TWEE keer toe haar verboden heeft naar mij toe te komen, wat mij dus dik 2000 euro heeft gekost, kan dat wijf echt dik de pleuris krijgen, sorry.quote:
Ja dat is wel heeeeeel kort iddquote:
Precies!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Herken ik helemaal. Mijn ouders doen ook erg moeilijk. Liefst wil ik eerlijk zijn maar als je weet hoe ze reageren zeg je bepaalde dingen niet
"Uw dochter had een proteinegebrek, nu niet meerquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:44 schreef ToT het volgende:
En ik haat het om die moeder zo in het duister te houden, maar ze zou helemaal knettergek geworden zijn als we open en eerlijk waren geweest.
[quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, nadat die moeder tot TWEE keer toe haar verboden heeft naar mij toe te komen, wat mij dus dik 2000 euro heeft gekost, kan dat wijf echt dik de pleuris krijgen, sorry.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Uw dochter had een proteinegebrek, nu niet meer"
Ik wil echt niet alles van mijn kinderen weten en zij hoeven niet alles van mij te wetenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Herken ik helemaal. Mijn ouders doen ook erg moeilijk. Liefst wil ik eerlijk zijn maar als je weet hoe ze reageren zeg je bepaalde dingen niet
Ja en ik HAD eigenlijk al te weinig geld voor de hele immigratieprocedure, en met die 2 mille er af gaat het nu HELEMAAL een uitdaging worden!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Uw dochter had een proteinegebrek, nu niet meer"
Tja overbeschermde ouders die ook nog ouderwets denkenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil echt niet alles van mijn kinderen weten en zij hoeven niet alles van mij te weten
Je hoeft er toch niet in je eentje voor op te draaien of kan je vriendin echt niets bijdragen ivm haar studie ?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik HAD eigenlijk al te weinig geld voor de hele immigratieprocedure, en met die 2 mille er af gaat het nu HELEMAAL een uitdaging worden!
Ik zal een lening aan moeten gaan, maar doordat ik mijn huis een tijdje geleden onder Nationale HypotheekGarantie verkocht heb. kan ik de komende jaren geen lening meer aangaan!![]()
![]()
Zei ik toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat is wel heeeeeel kort idd
We zijn er 5 dagen en we willen zooooveeel zien, zal druk worden
Bij een ex-vriendin van me mocht ik niet in het openbaar samen met haar gezien worden, want gezien de afstand zouden de opa en oma de conclusie kunnen trekken dat ik die nacht niet meer naar huis terug zou rijden!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tja overbeschermde ouders die ook nog ouderwets denken
Ach mijn kinderen vinden mij daarentegen ook wel bijzonderquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tja overbeschermde ouders die ook nog ouderwets denken
Ja dat zal helemaal druk zijn..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zei ik toch?
Maar ik ga nog wel terug, een keer met de kinderen. Alleen heb ik eigenlijk altijd een stedentrip met ze met pasen, maar dan wil ik juist niet in Rome zijn met al die katholieken die in de weg lopen enzo.
Ze is nu in Manila om een baan te zoeken, tot ze dat examen gaat doen. Maar de lonen daar liggen bizar laag. Ze heeft wel een aanbod gekregen voor een vrij goed betalende baan, maar daar zitten waarschijnlijk weer allerlei haken en ogen aan. Toch gaat ze natuurlijk wel kijken of het wat is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet in je eentje voor op te draaien of kan je vriendin echt niets bijdragen ivm haar studie ?
ze zit daar gelukkig niet alleenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is nu in Manila om een baan te zoeken, tot ze dat examen gaat doen. Maar de lonen daar liggen bizar laag. Ze heeft wel een aanbod gekregen voor een vrij goed betalende baan, maar daar zitten waarschijnlijk weer allerlei haken en ogen aan. Toch gaat ze natuurlijk wel kijken of het wat is.Maar die stad......
Zo fucking crimineel!
quote:
Goed !!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja gaat z'n gangetje hier he, alleen wat probleempjes met de radio, dus we hebben even een alternatieve stream.
Hoestie daar?
we luisteren nu via andere kanalen naar R49quote:
* just me duikt achter Mad aanquote:Op zondag 10 juli 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Piet, dank voor je initiatief en muzieken.
Ik ga zo wel plat...
Gaat iig nog goed hoor ikquote:Op zondag 10 juli 2016 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
we luisteren nu via andere kanalen naar R49
quote:Op zondag 10 juli 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Piet, dank voor je initiatief en muzieken.
Ik ga zo wel plat...
quote:Op zondag 10 juli 2016 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
* just me duikt achter Mad aanbedankt voor de muziekjes Piet
de golfbaan of de kroeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ach mijn kinderen vinden mij daarentegen ook wel bijzonder
ze weten min of meer waar ik uithang
Whehehe, ideaal!quote:Op zondag 10 juli 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft wel een voordeel deze radio, mijn slot raakt niet onverwacht op.
Je hebt binnen paar minuten de boel draaien met Mixxx, Heb nog wat aan wat intstellingen gesleuteld.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, ideaal!
Ja zo was het in de beginperiode van de radio hier ook; als de volgende dj aan de beurt was, moest de huidige dj zelf de stream afsluiten, anders kon de ander niet draaien!
Ik weet niet of je in die beginperiode ook al van de stream af gekicked kon worden. Later kon het sowieso wel.
Waar haal je die 256Kbps vandaan?quote:Op zondag 10 juli 2016 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is basic met alleen flash en Winmediaplayer en apps voor android en iPhone.
Wel 256 kbps en gratis.
Tot de volgende keer weer.
Goedemorgen.quote:
Ik ben idd gisterenavond met haar aan het appen geweest, maar het nieuws wat maandag bekend zal worden, waar knokkels het over had, ken ik nietquote:Op zondag 10 juli 2016 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat las ik.... goed nieuws van Muis?
quote:Op zondag 10 juli 2016 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben idd gisterenavond met haar aan het appen geweest, maar het nieuws wat maandag bekend zal worden, waar knokkels het over had, ken ik niet
was het gezellig op de verjaardag waar je naar toe bent gegaan ?
quote:Op zondag 10 juli 2016 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Was gezellig.
En nieuws waar Knokkels het over had?
Waar staat dat?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:22 schreef knokkels het volgende:
[Muisflash]Maandag komt er nieuw nieuws over Muis.
Dan is er meer zekerheid
[/Muisflash]
Ik heb nu de eerder door mij gedraaide 'Vocoder' set op Auto DJ staan...quote:Op zondag 10 juli 2016 10:00 schreef Karzai het volgende:
morning, nu moet ik kiezen tussen piet en mad
Ik ga zo maar rustig douchen, eten en daarna van het moie weer genieten !!quote:Op zondag 10 juli 2016 10:04 schreef Karzai het volgende:
pyamadag vandaag, alleen even m'n vuil storten moet ik toch even naar buiten
ja het wordt wel lekker weer misschien dat ik later op de dag nog naar een park of terras verkasquote:Op zondag 10 juli 2016 10:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo maar rustig douchen, eten en daarna van het moie weer genieten !!
quote:Op zondag 10 juli 2016 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lachen hè...
Goed idee van Piet en het is nog gratis ook!
Nee, daar wordt niks over gezegd...quote:Op zondag 10 juli 2016 10:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
en op deze manier hoef je niets af te dragen?
Ik zal het doorgeven aan Rob, waarom betalen als het niet nodig isquote:
Je hebt alleen geen 24/7 service a la GUP, tenzij je non-stop via auto DJ draait.quote:
Ow ja, verzoekjes is toch wel leukquote:Op zondag 10 juli 2016 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen 24/7 service a la GUP, tenzij je non-stop via auto DJ draait.
Maar dan geen verzoekjes die je zelf kan indienen.
Maar ook geen regeltjes en beperkingen zoals bijv. max. 2 songs per uur van 1 uitvoerende dus...
Wel kan je een player op je webpagina inbouwen, dat wordt de volgende stap...
Precies, als je het meer wil pimpen, moet je wel gaan betalen...quote:Op zondag 10 juli 2016 10:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ow ja, verzoekjes is toch wel leuk
maar dit is een perfecte nood-oplossing
![]()
Dat is mn voorstel.. In een spoiler of zoquote:Op zondag 10 juli 2016 11:29 schreef tailfox het volgende:
Kunnen die linkjes op de website van R49.
Zal ik eens wat content schrijven voor de site?
Schrijven is je specialiteit?quote:Op zondag 10 juli 2016 11:29 schreef tailfox het volgende:
Kunnen die linkjes op de website van R49.
Zal ik eens wat content schrijven voor de site?
Heb in Mixxx 256 ingesteld en dat pakt ie gewoonquote:Op zondag 10 juli 2016 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar haal je die 256Kbps vandaan?
Zelfs de betaalde versie biedt max. 128Kbps aan...
Heb nog een goed idee, een algemeen R49 account makenquote:Op zondag 10 juli 2016 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lachen hè...
Goed idee van Piet en het is nog gratis ook!
En wat dan? Dan mag iedereen draaien wanneer het hem uitkomt?quote:Op zondag 10 juli 2016 14:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog een goed idee, een algemeen R49 account maken
Hem of haar 😉quote:Op zondag 10 juli 2016 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat dan? Dan mag iedereen draaien wanneer het hem uitkomt?
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels ruikt naar geroosterde kip
[ afbeelding ]
Welkom op de snelstgroeiende?????quote:Op zondag 10 juli 2016 17:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels ruikt naar geroosterde kip
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |