abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163725818
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:34 schreef Aguia het volgende:

[..]

Niet? Dan spreek je jezelf tegen als je eerst zegt:

[..]

Ik proef lichtelijk, liberale frustratie.
Hoe spreek ik mijzelf tegen?

De overheid hoort iedereen gelijk te behandelen wat 1 of ander clubje doet en of die binnen hun clubje mensen van hetzelfde geslacht wel of niet wil laten trouwen moeten ze helemaal zelf weten. Geloofsgemeenschappen zijn een prive aangelegenheid.
pi_163725832
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:25 schreef Aguia het volgende:

[..]

Tuurlijk is het ranzig. Maar het mooie is, voordat homoseksualiteit uit het lijstje met afwijkingen werd geschrapt, dachten mensen er net zo over. Oftewel, in de woorden van Martijn van de gelijknamige pedovereniging: "Dertig jaar geleden waren homo's ook taboe" toen hij pleitte voor seks met kinderen. En (gelukkig) zie je nog veel tegenstand, maar let wel: dezelfde tegenstand als men had voordat homoseksualiteit niet meer als afwijking werd gezien.
Dat is natuurlijk een drogreden en als je mijn reactie had begrepen, wat waarschijnlijk moeilijk is voor een religieus geïndoctrineerde zoals jij, dan was het wel duidelijk dat er nogal een verschil is tussen een relatie op gelijkwaardige basis zoals tussen m/v,m/m,v/v heel wat anders is dan een relatie tussen een volwassene en een kind of mens en dier.

quote:
De geschiedenis blijft zich herhalen, kiddo. De ultra-progressieve beweging waar je op teert, kent geen grenzen. Binnen 10 jaar pedoseksualiteit, nog is een paar jaar en seks met dieren wordt (weer) legaal. What's next? Necrofilie? Blijf weinig over of niet? Seks met aliens misschien dan..
Hoe kom je toch aan deze onzin? Of is dit een bijzonder ranzige interpretatie van de bijbel die jouw geloofsgemeenschap er op na houd? Perversiteit en religie gaan bij fundamentalisten namelijk bijzonder vaak samen.
pi_163725941
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 07:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een drogreden en als je mijn reactie had begrepen, wat waarschijnlijk moeilijk is voor een religieus geïndoctrineerde zoals jij, dan was het wel duidelijk dat er nogal een verschil is tussen een relatie op gelijkwaardige basis zoals tussen m/v,m/m,v/v heel wat anders is dan een relatie tussen een volwassene en een kind of mens en dier.

Natuurlijk is dat een drogreden voor je. Het komt je immers simpelweg niet uit dus als de argumenten op zijn, dan moet het wel om een drogreden gaan. Hoe dan ook, je focust je enkel op waaruit een relatie bestaat qua mensen en de seksuele gevoelens van die mensen onderling, bijvoorbeeld pedoseksuelen, negeer je voor het gemak. Dan kun je wel steeds blijven terugvallen op de sociaal-ethische norm dat een kind-ouder relatie verboden dan wel niet geaccepteerd is, dat doet echter niets af aan de gevoelens die een pedoseksueel, evenals een homoseksueel, heeft. En als je dat negeert en tegelijkertijd wel claimt tolerant te zijn, ben je hypocriet. Maar daar kun jij weinig aan doen. Dat is nu in een notendop het falen van de ultra-linkse beweging.

Nog zo'n voorbeeldje: pro-refugees en tegelijkertijd pro-lgbt zijn.
pi_163726326
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 07:48 schreef Aguia het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat een drogreden voor je. Het komt je immers simpelweg niet uit dus als de argumenten op zijn, dan moet het wel om een drogreden gaan. Hoe dan ook, je focust je enkel op waaruit een relatie bestaat qua mensen en de seksuele gevoelens van die mensen onderling, bijvoorbeeld pedoseksuelen, negeer je voor het gemak. Dan kun je wel steeds blijven terugvallen op de sociaal-ethische norm dat een kind-ouder relatie verboden dan wel niet geaccepteerd is, dat doet echter niets af aan de gevoelens die een pedoseksueel, evenals een homoseksueel, heeft. En als je dat negeert en tegelijkertijd wel claimt tolerant te zijn, ben je hypocriet. Maar daar kun jij weinig aan doen. Dat is nu in een notendop het falen van de ultra-linkse beweging.

Lezen is niet echt je sterkste kan wel? :')

De gevoelens van iemand kun je inderdaad niet stoppen maar dat is dan ook de discussie niet.
Het punt is dat bij homofilie er wel sprake is van gelijkwaardige relaties en in het geval van pedofilie en bestialiteit die gelijkwaardigheid er nooit kan zijn.

Wel grappig trouwens, ik denk dat jij de eerste bent die me tot het "ultra linkse" kamp rekent maar dat zegt eigenlijk wel hoe dom je wel niet bent, zeker omdat je ook niet in wil zien dat er een wereld van verschil is tussen een gelijkwaardige relatie en een ongelijkwaardige relatie waar 1 van de partners niet in staat is om zelfstandig een keuze te maken (maar ik heb het idee dat jij al geen gelijkwaardige relatie met je vrouw hebt en ja dat is een belediging)
pi_163728595
quote:

Er bestaat niet zoiets als pro-vluchteling of pro-lgbt. Of denk je echt dat er mensen zijn die hopen op de grootst mogelijke vluchtelingenstromen of dat iedereen homo wordt/zijn geslacht wil veranderen?
pi_163728623
quote:

[..]
Dat is nu in een notendop het falen van de ultra-linkse beweging.

:')

Hokjesdenker in het kwadraat. Groei er overheen man.
Conscience do cost.
pi_163738636
quote:

[..]

Tja, jij negeert voor het gemak de reden waarom bepaalde seksuele uitingen verboden blijven, welke meermaals is gegeven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163738646
quote:
Beiden sluiten elkaar niet uit.
pi_163742906
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 08:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lezen is niet echt je sterkste kan wel? :')

De gevoelens van iemand kun je inderdaad niet stoppen maar dat is dan ook de discussie niet.
Het punt is dat bij homofilie er wel sprake is van gelijkwaardige relaties en in het geval van pedofilie en bestialiteit die gelijkwaardigheid er nooit kan zijn.

Wel grappig trouwens, ik denk dat jij de eerste bent die me tot het "ultra linkse" kamp rekent maar dat zegt eigenlijk wel hoe dom je wel niet bent, zeker omdat je ook niet in wil zien dat er een wereld van verschil is tussen een gelijkwaardige relatie en een ongelijkwaardige relatie waar 1 van de partners niet in staat is om zelfstandig een keuze te maken (maar ik heb het idee dat jij al geen gelijkwaardige relatie met je vrouw hebt en ja dat is een belediging)
Nee hoor, je blijft enkel in cirkeltjes redeneren en wil voet bij stuk houden. En da's niet iets dat exclusief aan jou gebonden in dit topic for that matter. Een paar delen terug heb ik al aangegeven dat het hypocriet is als je het ene wel wil accepteren en het andere wil uitsluiten, ook nog eens puur en alleen omdat het niet binnen je straatje ligt. Als iemand zich als zijnde van het andere geslacht (of een van de andere 20, 21, 22, 23 - ben ff de tel kwijt - aantal geslachten) voelt aangetrokken, is dat prima te begrijpen. Maar als je met iets "geks" komt als een man die zich geboren voelt in het lichaam van een hond, kan dat plots niet en moet diegene het maar lekker uitzoeken. In lijn met dat laatste kun je net zo goed stellen dat een transgender eigenlijk een uit de hand gelopen transseksuele fetisj is.
pi_163742994
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of denk je echt dat er mensen zijn die hopen op de grootst mogelijke vluchtelingenstromen
Ja.

http://curiales.nl/2015/0(...)tie-arbeidsmigratie/
http://curiales.nl/2015/09/05/immigratie-mythes/

En wat betreft je laatste vraag, een beetje vreemd dat dat van jou komt, dat stukje: "homo worden". Ik dacht dat menigeen hier in dit topic vermoedde dat homo's zo geboren zijn. Ze kunnen zich niet voortplanten, maar het worden er wel steeds meer..ra ra hoe kan dat? Ja, ze schijnen uit de kast te komen ergens. Je zal bij de Ikea maar een verkeerde kast hebben gekocht..ff een daggie klussen, kom je aan het eind van de dag thuis, heel je huis vol met nichten.
pi_163743156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:42 schreef Aguia het volgende:

[..]

Ja.
En wat betreft je laatste vraag, een beetje vreemd dat dat van jou komt, dat stukje: "homo worden". Ik dacht dat menigeen hier in dit topic vermoedde dat homo's zo geboren zijn. Ze kunnen zich niet voortplanten, maar het worden er wel steeds meer..ra ra hoe kan dat?
Het lijkt bijna alsof de wereldbevolking groeit.
Conscience do cost.
pi_163743209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Het lijkt bijna alsof de wereldbevolking groeit.
Ah sorry, ik vergat de [/ironie] tag.

pi_163744358
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:38 schreef Aguia het volgende:

[..]

Nee hoor, je blijft enkel in cirkeltjes redeneren en wil voet bij stuk houden. En da's niet iets dat exclusief aan jou gebonden in dit topic for that matter. Een paar delen terug heb ik al aangegeven dat het hypocriet is als je het ene wel wil accepteren en het andere wil uitsluiten, ook nog eens puur en alleen omdat het niet binnen je straatje ligt. Als iemand zich als zijnde van het andere geslacht (of een van de andere 20, 21, 22, 23 - ben ff de tel kwijt - aantal geslachten) voelt aangetrokken, is dat prima te begrijpen. Maar als je met iets "geks" komt als een man die zich geboren voelt in het lichaam van een hond, kan dat plots niet en moet diegene het maar lekker uitzoeken. In lijn met dat laatste kun je net zo goed stellen dat een transgender eigenlijk een uit de hand gelopen transseksuele fetisj is.
Nogmaals wat snap je niet aan dat voor een gelijkwaardige relatie beide partners er mee in moeten kunnen stemmen. Dat is namelijk niet het geval tussen mens en dier en volwassen en kind.

Wel bizar dat je nu opeens begint over mensen die zich hond voelen terwijl je oorspronkelijke standpunt over pedofilie en bestialiteit ging. Maar goed rare sprongen vind jij blijkbaar nodig om je bizarre standpunt te kunnen verdedigen.

Oh en als iemand zich om wil laten bouwen tot hond en dat zou mogelijk zijn moet diegene dat vooral zelf weten.

Maar ga vooral met je verder belachelijk te maken want meer kan ik er niet van maken, jouw geloofsovertuiging lijkt me nogal pervers ik heb medelijden met je vrouw en kinderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2016 22:44:40 ]
pi_163744865
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wel bizar dat je nu opeens over mensen die zich hond voelen terwijl je oorspronkelijke standpunt over pedofilie en bestialiteit ging. Maar goed rare sprongen vind jij blijkbaar nodig om je bizarre standpunt te kunnen verdedigen.
Oh? Dan zou ik even terug bladeren en goed lezen:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:36 schreef Aguia het volgende:

[..] Met iedereen bedoelen ze naast heteroseksuelen dus ook homoseksuelen en al die andere letters in het LGBTQIBBQWTF-alfabet. Homoseksualiteit is dus prima. Vraagje: waarom dan niet bestialiteit? Pedoseksualiteit? Of mensen die zich als dier voelen? De gevoelens die deze mensen hebben, liggen exact in lijn met homoseksualiteit / transgenders. [...]
En dan mij betichten van niet kunnen lezen :')
pi_163745031
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:47 schreef Aguia het volgende:

[..]

Oh? Dan zou ik even terug bladeren en goed lezen:

[..]

En dan mij betichten van niet kunnen lezen :')
Ja en dat blijf ik doen omdat je dat keer op keer bewijst

Wat snap je niet aan de opmerking "dat als iemand zich hond voelt en zich om wil laten bouwen en dit mogelijk zou zijn diegene dit vooral zelf moet weten"?

En ga je nog eens in op het standpunt dat er geen sprake kan zijn van een gelijkwaardige relatie tussen volwassene en kind en tussen mens en dier? Want dat blijf je maar ontwijken door die religieuze kronkel in je hoofd omdat het anders wel heel duidelijk is dat pedofilie en bestialiteit niks met lgbt van doen hebben.

Maar goed niet dat ik verwacht dat je dat kunt erkennen want dat mag van je absurde religie natuurlijk niet :')
pi_163745290
quote:
13s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja en dat blijf ik doen omdat je dat keer op keer bewijst

Wat snap je niet aan de opmerking "dat als iemand zich hond voelt en zich om wil laten bouwen en dit mogelijk zou zijn diegene dit vooral zelf moet weten"?

En ga je nog eens in op het standpunt dat er geen sprake kan zijn van een gelijkwaardige relatie tussen volwassene en kind en tussen mens en dier? Want dat blijf je maar ontwijken door die religieuze kronkel in je hoofd omdat het anders wel heel duidelijk is dat pedofilie en bestialiteit niks met lgbt van doen hebben.

Maar goed niet dat ik verwacht dat je dat kunt erkennen want dat mag van je absurde religie natuurlijk niet :')
Oef, zie hier het niveau van de linkse gutmensch. Dit topic bereikt met jouw bijdragen een historisch dieptepunt (of hoogtepunt, afhankelijk van je perspectief).

Ik ontwijk de vraag niet, jij durft niet dichter bij de kern van het probleem te komen omdat het conflicteert met tolerantie uitdragen. Dat bemerk ik tevens in de manier waarop je lekker je woede tracht te ventileren. Is niet erg hoor, je zet je zelf er alleen te kijk mee.
pi_163745610
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:59 schreef Aguia het volgende:

Ik ontwijk de vraag niet, jij durft niet dichter bij de kern van het probleem te komen omdat het conflicteert met tolerantie uitdragen. Dat bemerk ik tevens in de manier waarop je lekker je woede tracht te ventileren. Is niet erg hoor, je zet je zelf er alleen te kijk mee.
:') wat een grap ben je ook :')

nogmaals wat snap je niet aan gelijkwaardigheid in een relatie en als je dat al beantwoord zou hebben quote dat dan ook nog even. Want nu doe je ook zeer je best om vooral daar niet op in te gaan.

En nee hoor religekkies zoals jij, die duidelijk niks hebben met gelijkwaardigheid waardoor ik serieus medelijden heb met je vrouw en kinderen, krijgen mij niet zo snel kwaad.

Nogmaals de vraag hoe kan er sprake zijn van een gelijkwaardige relatie tussen een volwassen en kind en mens en dier en hoe kan een kind en dier vrijwillig instemmen met een relatie met een (volwassen) persoon.

Of is gelijkwaardigheid in die absurde sekte van je niet van belang en hebben je vrouw en kinderen maar te slikken hoe jij ze behandeld?

En wat is volgens jou de kern van het probleem dan aangezien jij duidelijk van mening lijkt te zijn dat homofilie en transgender gelijk zijn aan pedofilie en bestialiteit. Tot nu toe ben ik heel consequent in mijn mening, jij daarentegen weigert de simpele vraag over gelijkwaardigheid te beantwoorden.
pi_163746120
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') wat een grap ben je ook :')

nogmaals wat snap je niet aan gelijkwaardigheid in een relatie en als je dat al beantwoord zou hebben quote dat dan ook nog even. Want nu doe je ook zeer je best om vooral daar niet op in te gaan.

En nee hoor religekkies zoals jij, die duidelijk niks hebben met gelijkwaardigheid waardoor ik serieus medelijden heb met je vrouw en kinderen, krijgen mij niet zo snel kwaad.

Nogmaals de vraag hoe kan er sprake zijn van een gelijkwaardige relatie tussen een volwassen en kind en mens en dier en hoe kan een kind en dier vrijwillig instemmen met een relatie met een (volwassen) persoon.

Of is gelijkwaardigheid in die absurde sekte van je niet van belang en hebben je vrouw en kinderen maar te slikken hoe jij ze behandeld?

En wat is volgens jou de kern van het probleem dan aangezien jij duidelijk van mening lijkt te zijn dat homofilie en transgender gelijk zijn aan pedofilie en bestialiteit. Tot nu toe ben ik heel consequent in mijn mening, jij daarentegen weigert de simpele vraag over gelijkwaardigheid te beantwoorden.
Volgens mij heb ik meerdere malen aangegeven dat mijn punt in de discussie niet zozeer om gelijkwaardigheid gaat binnen een relatie, maar juist over het accepteren van andere seksuele geaardheden zoals pedoseksualiteit en bestialiteit, naast homoseksualiteit. Het gaat puur om de mens als individueel en diens seksuele voorkeur en niet over twee mensen (ongeacht leeftijd/voorkeur) binnen een relatie. Dat heeft helemaal niets te maken met hetgeen je ophangt over het al dan niet gelijkwaardig zijn. Dat jij het dan over een andere boeg probeert te gooien door ineens over te gaan op dat gelijkwaardigheidsargument, is ontwijkend en irrelevant.

Ik heb al eens verwezen naar de sociaal-ethische norm, wat inhoudt dat het niet geaccepteerd wordt in de huidige maatschappij dat een kind een relatie heeft met een volwassen.

Als je het te moeilijk vindt worden, kap er dan maar mee. En neem dan ook gelijk een cursus lezen want ik blijf niet steeds in herhaling vallen.
pi_163746659
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:29 schreef Aguia het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik meerdere malen aangegeven dat mijn punt in de discussie niet zozeer om gelijkwaardigheid gaat binnen een relatie, maar juist over het accepteren van andere seksuele geaardheden zoals pedoseksualiteit en bestialiteit, naast homoseksualiteit.
Tja, daar zitten haken en ogen aan, ten eerste is het geen geaardheid, ten tweede is er geen sprake van gelijkwaardigheid tussen de seksuele partners.
Die vlieger gaat niet op.

quote:
Het gaat puur om de mens als individueel en diens seksuele voorkeur en niet over twee mensen (ongeacht leeftijd/voorkeur) binnen een relatie
dus solosex?

Wat is dan precies het probleem?

quote:
Ik heb al eens verwezen naar de sociaal-ethische norm, wat inhoudt dat het niet geaccepteerd wordt in de huidige maatschappij dat een kind een relatie heeft met een volwassen.
dat heeft niets met de sociaal-ethische norm te maken.
het gaat om de gelijkwaardigheid tussen 2 seksuele partners.
pi_163746850
quote:
immigratie is iets anders dan vluchtelingstromen.

quote:
. Ik dacht dat menigeen hier in dit topic vermoedde dat homo's zo geboren zijn. Ze kunnen zich niet voortplanten, maar het worden er wel steeds meer..ra ra hoe kan dat?
misschien moet je je eens verdiepen in erfelijkheid..

quote:
Ja, ze schijnen uit de kast te komen ergens. Je zal bij de Ikea maar een verkeerde kast hebben gekocht..ff een daggie klussen, kom je aan het eind van de dag thuis, heel je huis vol met nichten.
Tja,je argumentatie wordt dus ingegeven door een homofobe inslag....

[ Bericht 3% gewijzigd door Wantie op 15-07-2016 00:21:53 ]
  donderdag 14 juli 2016 @ 23:56:11 #246
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163746927
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, daar zitten haken en ogen aan, ten eerste is het geen geaardheid, ten tweede is er geen sprake van gelijkwaardigheid tussen de seksuele partners.
Die vlieger gaat niet op.

[..]

dus solosex?

Wat is dan precies het probleem?

[..]

dat heeft niets met de sociaal-ethische norm te maken.
het gaat om de gelijkwaardigheid tussen 2 seksuele partners.
Pedofilie wordt als geaardheid aangemerkt door bijvoorbeeld de rutgerstichting, ook andere bronnen plaatsen pedofilie onder een geaardheid,.
Over gelijkwaardigheid , veel relaties zijn niet altijd op gelijkwaardigheid gestoeld, ook onder "volwassenen".
Daarbij bepalen volwassenen wat acceptaabele relaties zijn en niet, aan kinderen wordt nooit iets gevraagt maar veel jonge meisjes zoeken wel een volwassen type man .
Ook uit het stuk van de UvA kwam naar voren dat 30% van de homostellen een partner hadden die 10 of meerdere jaren jonger was.(Stuk gelezen?)
There is only one religion
pi_163746930
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:38 schreef Aguia het volgende:

. Als iemand zich als zijnde van het andere geslacht (of een van de andere 20, 21, 22, 23 - ben ff de tel kwijt - aantal geslachten) voelt aangetrokken, is dat prima te begrijpen.
oke...

quote:
Maar als je met iets "geks" komt als een man die zich geboren voelt in het lichaam van een hond, kan dat plots niet en moet diegene het maar lekker uitzoekenh
Tja, hoe kan die man duidelijk maken dat die in het lichaam van een hond zit?
Blaffen in morse-code?

quote:
.
In lijn met dat laatste kun je net zo goed stellen dat een transgender eigenlijk een uit de hand gelopen transseksuele fetisj is.
ah, daar gaat het je dus om....
Je probeert het tot in het absurde te trekken in de hoop dat de rest meegetrokken wordt...
  vrijdag 15 juli 2016 @ 00:00:00 #248
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163747053
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:53 schreef Wantie het volgende:

Tja,je argumentatie wordt dus ingegeven door een homofobe inslag....
[/quote]
Ah daar is tie weer de conclusie die je niet uit zijn post kan halen, eerder het tegenovergestelde.
There is only one religion
pi_163747362
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Pedofilie wordt als geaardheid aangemerkt door bijvoorbeeld de rutgerstichting, ook andere bronnen plaatsen pedofilie onder een geaardheid,.
in deze discussie zijn daar de meningen over verdeeld en ik vond de bijhorende argumentatie wel steekhoudend.

quote:
Over gelijkwaardigheid , veel relaties zijn niet altijd op gelijkwaardigheid gestoeld, ook onder "volwassenen".
gelijkwaardigheid in de zin dat beide partners seksueel volwassen worden geacht en in staat om keuzes te maken en te beseffen welke gevolgen die keuzes kunnen hebben.

De gelijkwaardigheid gaat ook verder, bijv tussen 12-16 wordt alleen sex tussen leeftijdsgenoten toegestaan en 16-18 mag de oudere persoon geen machtpositie over de jongere persoon hebben (bijv. leraar/leerling of leidinggevende/werknemer)

quote:
Daarbij bepalen volwassenen wat acceptaabele relaties zijn en niet
Kopt.

quote:
, aan kinderen wordt nooit iets gevraagt
niet juist, uit onderzoek is gebleken dat geslachtsonrijpe kinderen hoe dan ook psychische schade oplopen (nog afgezien van lichamelijke schade) bij het onderhouden van een seksuele relatie met een volwassen persoon.

quote:
maar veel jonge meisjes zoeken wel een volwassen type man .
Meisjes vallen vaak op oudere jongens omdat ze zelf mentaal verder gevorderd zijn dan jongens van hun eigen leeftijd. Maar dan heb je het over meisjes in de pubertijd, niet over meisjes van bijv. 8 jaar.

quote:
Ook uit het stuk van de UvA kwam naar voren dat 30% van de homostellen een partner hadden die 10 of meerdere jaren jonger was.(Stuk gelezen?)
stel dat een man van 70 een relatie heeft met een andere man van 30, dan is het leeftijdsverschil enorm, maar gewoon wettelijk toegestaan en zeker geen pedofilie.

Pedofilie betekent dat je seks hebt met een geslachtsonrijp persoon.
pi_163747404
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 00:00 schreef Dance99Vv het volgende:

Ah daar is tie weer de conclusie die je niet uit zijn post kan halen, eerder het tegenovergestelde.
Beargumenteer dat dan eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')