Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:13 schreef yvonne het volgende:
Wow, al iemand Stranger Things aan het kijken?
En jazeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zag een promo mail langskomen. Zag er in potentie wel interessant uit. Is het ook wat?
Ja! Ik heb de eerste twee afleveringen gezien. Ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij bepaalde Stephen King-verfilmingen. En ik zat de helft van de tijd verstopt achter een kussen want ik ben een angsthaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zag een promo mail langskomen. Zag er in potentie wel interessant uit. Is het ook wat?
Goed hè?! Ik mis helemaal de coup in Turkije door netflixquote:
Ah joh, ik mis al het nieuws door Pokémonquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed hè?! Ik mis helemaal de coup in Turkije door netflix
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah joh, ik mis al het nieuws door Pokémon
Kut is dat he, ik zat in Frankrijk in bed The Big Bang theory te kijken, ik zie in NL altijd flarden van afleveringen op tv en vond het best leukquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afgelopen week met mijn vriendin in België seizoen 2 van izombie gekeken. Wil ik verder kijken is het hier gewoon nog niet uit
Dat heb ik dus ook gemist.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die muziek.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De aankleding, de auto's, de apparatuur.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
De aankleding, de auto's, de apparatuur.
Wordt alleen maar beter.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben Black Sails aan het kijken, heerlijke serie
Klopt. Seizoen 1 begon tam maar tegen het einde was het heerlijk en sindsdien is het wat mij betreft elk seizoen toffer geworden.quote:
Diepe buiging voor Netflixquote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
De aankleding, de auto's, de apparatuur.
Toevallig net abrupt afgelopen, de laatste aflevering van seizoen 2. Weet iemand of het derde seizoen wordt toegevoegd binnenkort?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. Seizoen 1 begon tam maar tegen het einde was het heerlijk en sindsdien is het wat mij betreft elk seizoen toffer geworden.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. Seizoen 1 begon tam maar tegen het einde was het heerlijk en sindsdien is het wat mij betreft elk seizoen toffer geworden.
S2 is pas dit jaar toegevoegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:37 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Toevallig net abrupt afgelopen, de laatste aflevering van seizoen 2. Weet iemand of het derde seizoen wordt toegevoegd binnenkort?
ik!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:13 schreef yvonne het volgende:
Wow, al iemand Stranger Things aan het kijken?
quote:Als voorwaarde stelt Netflix wel dat dit zonder financiële vergoeding moet gebeuren.. Als hiervoor wel betaald wordt, is Netflix van mening dat er wel van een illegale handeling sprake is..
Wel jammer dat het maar acht afleveringen zijn. Alweer op de helft.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:28 schreef iBenny het volgende:
Stranger Things is top! Eigenlijk 1 grote film. Bingewaardig.
Ik heb hem al uitquote:Op zondag 17 juli 2016 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel jammer dat het maar acht afleveringen zijn. Alweer op de helft.
quote:Op zondag 17 juli 2016 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was gelukkig minder scifi dan ik had verwacht. Stiekem hoop ik dat het bij 1 seizoen blijft. Vond dit wel een prima einde zo.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Net twee gekeken. Een ode aan alles uit de jaren 80 en in het specifiek Stephen King.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Stranger ThingsGisteravond begonnen, vanmiddag de laatste afleveringen gekeken, wat een genot zeg
Mijn vriendin is snel bang en kan het aan dus komt goed!quote:Op zondag 17 juli 2016 20:50 schreef Peejtur het volgende:
Stranger Things aflevering 1 alleen nog maar de intro gezien. Blijft die zo scary?
Ja en nee.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:58 schreef APK het volgende:
Ik heb aflevering 1 gekeken, blijft het een beetje een spannende kinderfilm?
En niet te vergeten the twilight zone.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:49 schreef oh-oh het volgende:
Het is een soort van the Goonies meet ET en Alien en the X-Files en Twin Peaks maar dan anders en tof
Hmm, ik twijfel maar mijn partner niet. Maar die vindt Hawai five O ook goedquote:Op maandag 18 juli 2016 01:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
En niet te vergeten the twilight zone.
Hawaï Five O is ook goudquote:Op maandag 18 juli 2016 02:08 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfel maar mijn partner niet. Maar die vindt Hawai five O ook goed![]()
Iig Hannibal afgekeken en dat vond hij saai, ik hou ervan.
Volgens mij komt deze zomer het nieuwste seizoen.quote:Op maandag 18 juli 2016 07:35 schreef Joenes het volgende:
Weet iemand of er nog een nieuw seizoen van Modern Family op Netflix komt?
Je bent er echt zo doorheen ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rebellion vind ik ook best goed.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:59 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik zit middenin Peaky Blinders. Wat is die goed zeg!
Vooral ook erg nostalgisch. Het brengt mij als cynische dertiger even weer terug naar m'n onbezonnen jeugd in de jaren '80.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je bent er echt zo doorheen ja.![]()
Juist omdat het zo goed gemaakt is.
Ja. Ik ben ook in de 30.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ook erg nostalgisch. Het brengt mij als cynische dertiger even weer terug naar m'n onbezonnen jeugd in de jaren '80.
Eén van de beste series ooit, wat mij betreft!quote:Op maandag 18 juli 2016 08:59 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik zit middenin Peaky Blinders. Wat is die goed zeg!
Mee eens!quote:Op maandag 18 juli 2016 13:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eén van de beste series ooit, wat mij betreft!
Nog 1 aflevering te gaan van Marco Polo en dan gaan we hier ook aan Stranger Things beginnen, ben er onwijs benieuwd naar!
Nah, los van dat het jouw/iemands genre niet kan zijn, heeft MP ook wel zijn 'flaws' hoor. Maar wat dat aangaat zit er gaandeweg wel verbetering in en al met al vind ik de serie toch erg vermakelijk, zeker het 2e seizoen. Het is ook gewoon eens een keer iets heel anders en de serie bevat echt een aantal bijzondere momenten/scènes vind ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mee eens!
Marco Polo kon mijn niet zo boeien. Dat ligt waarschijnlijk een beetje aan het genre
Heb hem ook in TV / Star Trek #8: geplaatst.quote:Op maandag 18 juli 2016 15:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
Netflix heeft de wereldwijde rechten gekregen van alle star trek films en series. !! en er komt een nieuwe star trek netflix original serie uit!
http://www.prnewswire.com(...)world-300299750.html
Godver dit is heel goed nieuws!quote:Op maandag 18 juli 2016 15:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
Netflix heeft de wereldwijde rechten gekregen van alle star trek films en series. !! en er komt een nieuwe star trek netflix original serie uit!
YESquote:Op maandag 18 juli 2016 15:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
Heel leuk nieuws voor alle Trekkies!quote:Op maandag 18 juli 2016 15:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kim Possible Movie: So the Drama – 2005 6 1:08 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie, Avontuur
Kampioen vechtsporten Kim Possible wordt verliefd. Dr. Drakken die het niet goed met haar voorheeft, heeft daarmee eindelijk haar zwakke plek gevonden.
South Park: Bigger, Longer & Uncut – 1999 12 1:21 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Satire
De grofgebekte jongeren van 'South Park' zijn te zien op het grote doek in deze film over de Amerikaanse jeugd die bedorven wordt door hun Canadese buren.
To Save a Life – 2009 12 1:55 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama
Nadat een jeugdvriend wordt getroffen door het noodlot, helpt Jake de eenzame outsider Jonny, waarna hij alles dreigt te verliezen wat belangrijk voor hem is.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Volgens mij alleen de series niet de filmsquote:Op maandag 18 juli 2016 15:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
kloptquote:Op maandag 18 juli 2016 20:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de series niet de films
Wel jammer, al heb ik ze allemaal ook op DVD in de kast staanquote:
Ik denk dat je niet de enige bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:05 schreef Cee het volgende:
Gisteren OITNB uitgebinged en naar aanleiding van de reacties hier schuif ik alles uit mijn lijst opzij voor Stranger Things.
Jammer dat seizoen 6 nog op netflix moet komen terwijl seizoen 7 nu al op Comedy Central NL te zien isquote:Op maandag 18 juli 2016 07:35 schreef Joenes het volgende:
Weet iemand of er nog een nieuw seizoen van Modern Family op Netflix komt?
Vind het verdacht dat max/Wolfgang er niet isquote:Op maandag 18 juli 2016 15:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
zou ik niet doen, ouder spul heeft grotere kans eerder te verdwijnen t.o.v. zulk nieuw spulquote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:05 schreef Cee het volgende:
Gisteren OITNB uitgebinged en naar aanleiding van de reacties hier schuif ik alles uit mijn lijst opzij voor Stranger Things.
Nee, je kunt geen films opnemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:19 schreef Bluesdude het volgende:
Hey,,,,
Ik heb een samsung smart-tv met neflix -app.
Als ik me abonneer, kan ik dan ook films opnemen ? Opslaan op usb-stick dus e,d,.
Is het dan in samsung-format ?
Of als ik me abonneer via de laptop, kan ik dan de films opslaan ?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today's Special – 2009 AL 1:38 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Bizar, Comedy, Feelgood, Romantisch
Een topkok droomt van een carrière in Parijs, maar door een noodgeval moet hij het armoedige Indiase restaurant van zijn familie in Queens overnemen.
What If... – 2010 6 1:58 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Romantisch
Jaren geleden liet Ben zijn gezin en het priesterschap in de steek voor een steile carrière. Een engel toont hem hoe zijn leven er had kunnen uitzien.When the student is ready, the teacher will appear.
Je bent mij net voor :-)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:47 schreef ItzRuby het volgende:
Making a Murderer komt terug naar Netflix met nieuwe afleveringen
https://projectnetflix.nl(...)nieuwe-afleveringen/
Geen downloaden en opslaan mogelijk dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, je kunt geen films opnemen.
En een abo is geldig voor tv, laptop, gsm, Xbox, etc. Bij een standaard abonnement kunnen er twee gebruikers tegelijkertijd kijken.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een nieuwe startrekserie komt in januari op netflix las ik .
quote:Op maandag 18 juli 2016 15:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2016 23:58 schreef APK het volgende:
Ik heb aflevering 1 gekeken, blijft het een beetje een spannende kinderfilm?
Nah, dit is echt niet voor mij hoor.quote:
Nee. Maar waarom zou je dat willen? Je kunt toch sowieso kijken wanneer je wilt. Tenzij je in een vliegtuig zit ofzo. Dat gezegd, op mijn laatste twee vluchten had ik gewoon wifi.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:19 schreef Bluesdude het volgende:
Hey,,,,
Ik heb een samsung smart-tv met neflix -app.
Als ik me abonneer, kan ik dan ook films opnemen ? Opslaan op usb-stick dus e,d,.
Is het dan in samsung-format ?
Of als ik me abonneer via de laptop, kan ik dan de films opslaan ?
Hmm, you've got a point. Eens kijken wat er voor oud spul in mijn lijst staat, volgens mij niet heel veel. Heb overigens gisteren de eerste aflevering van Stranger Things gekeken, echt bizar hoe veel het lijkt op een echte jaren '80 film. Niet alleen qua aankleding natuurlijk, maar ook de cameravoering, typografie van de aftiteling, muziek, karakters.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
zou ik niet doen, ouder spul heeft grotere kans eerder te verdwijnen t.o.v. zulk nieuw spul
Kijk ET nog maar een keertje goed.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:39 schreef Cee het volgende:
Vraag me alleen af of 'douchebag' in de jaren '80 al een uitdrukking was.
Om sommige films op dvd aan familie en kennissen te geven, bijvquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nee. Maar waarom zou je dat willen? Je kunt toch sowieso kijken wanneer je wilt. Tenzij je in een vliegtuig zit ofzo. Dat gezegd, op mijn laatste twee vluchten had ik gewoon wifi.
Dus waarom?
Die kersttrui van Steve op het eind, zo ultiem '80s.quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Hmm, you've got a point. Eens kijken wat er voor oud spul in mijn lijst staat, volgens mij niet heel veel. Heb overigens gisteren de eerste aflevering van Stranger Things gekeken, echt bizar hoe veel het lijkt op een echte jaren '80 film. Niet alleen qua aankleding natuurlijk, maar ook de cameravoering, typografie van de aftiteling, muziek, karakters.
Ik zit wel een beetje in tweestrijd, maar dat zat ik vroeger ook. Ik vind dit soort films/series echt geweldig, vroeger herhaaldelijk naar Friday the 13th, It, Gremlins gekeken maar tegelijkertijd schrik ik echt van het minste of geringste dus ik kijk de helft van de tijd weg als ik merk dat er dreiging is. Eerste scène van de serie vloog ik al haast tegen het plafond.Dus ik wil het blijven kijken maar ook weer niet.
![]()
Je kunt ook je abbo delen. Neem een 4 schermen abbo en je familie en kennissen kunnen ook inloggen. Lijkt me handiger dan scherm-opnamesquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Om sommige films op dvd aan familie en kennissen te geven, bijv
Maar een standaardabonnement via de tv aanvragen levert alleen toegang via de tv .
Niet via een tweede scherm in huis, bijv de laptop.
Of je moet een duurder abonnement nemen, begrijp ik
Als je het goedkoopste abonnement neemt, kun je daar overal op kijken: tv, tablet, telefoon. Maar dan wel één kijker tegelijk. Als je het abonnement bijvoorbeeld deelt met je vader, kan er één van jullie tegelijk kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Om sommige films op dvd aan familie en kennissen te geven, bijv
Maar een standaardabonnement via de tv aanvragen levert alleen toegang via de tv .
Niet via een tweede scherm in huis, bijv de laptop.
Of je moet een duurder abonnement nemen, begrijp ik
Hoe werkt dat met het 1-scherm-abonnement?quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je het goedkoopste abonnement neemt, kun je daar overal op kijken: tv, tablet, telefoon. Maar dan wel één kijker tegelijk. Als je het abonnement bijvoorbeeld deelt met je vader, kan er één van jullie tegelijk kijken.
Met het middelste abonnement kunnen twee mensen tegelijk kijken en bij het duurste abonnement vier.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met het 1-scherm-abonnement?
Vanaf het ene scherm kan men inloggen, maar niemand kan vanaf een ander scherm inloggen
Ook al is dat vanuit een thuis wifnetwerk ?
Met een 4-schermabonnement kan iemand anders 100 km verderop inloggen met dezelfde gegevens ?
Maar als mensen een abonnement delen dwz ook de kosten delen, dan wordt dat best vaak gedaan ?
Heeft niet zozeer met schermen te maken. Maar met gebruikers.quote:Op woensdag 20 juli 2016 12:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met het 1-scherm-abonnement?
Vanaf het ene scherm kan men inloggen, maar niemand kan vanaf een ander scherm inloggen
Ook al is dat vanuit een thuis wifnetwerk ?
Met een 4-schermabonnement kan iemand anders 100 km verderop inloggen met dezelfde gegevens ?
Maar als mensen een abonnement delen dwz ook de kosten delen, dan wordt dat best vaak gedaan ?
Het was al langer een slang uittdrukking, 1951 voor het eerst in literatuur gebruiktquote:Op woensdag 20 juli 2016 09:39 schreef Cee het volgende:
[..]
En de bronvermelding:quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was al langer een slang uittdrukking, 1951 voor het eerst in literatuur gebruikt
“The trouble with you, Pete,” the voice that did not seem to come with him but from that cigaret said savagely, “is that you can’t see further than that douchebag nose of yours.”
In "From here to eternity"
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger Games: Catching Fire, The – 2013 12 2:26 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Nederlands
Genre: Actie, Drama, Gebaseerd op boek, Thriller
Na haar overwinning in de Hunger Games maakt Katniss Everdeen een 'zegetoer' door de districten terwijl om haar heen een opstand broeit.
Unbroken – 2014 16 2:17 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Drama, Gebaseerd op boek, Waargebeurd
Olympisch atleet Louis Zamperini wordt piloot tijdens de Tweede Wereldoorlog en moet zien te overleven wanneer hij gevangen wordt genomen door de Japanners.
Walk Of Shame – 2014 12 1:30 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Slapstick
Na een nacht vol drank en seks maakt een vrouw die nieuwslezeres wil worden een wilde tocht door Los Angeles zonder auto, geld en geheugen.When the student is ready, the teacher will appear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |