Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:13 schreef yvonne het volgende:
Wow, al iemand Stranger Things aan het kijken?
En jazeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zag een promo mail langskomen. Zag er in potentie wel interessant uit. Is het ook wat?
Ja! Ik heb de eerste twee afleveringen gezien. Ik kreeg er hetzelfde gevoel bij als bij bepaalde Stephen King-verfilmingen. En ik zat de helft van de tijd verstopt achter een kussen want ik ben een angsthaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zag een promo mail langskomen. Zag er in potentie wel interessant uit. Is het ook wat?
Goed hè?! Ik mis helemaal de coup in Turkije door netflixquote:
Ah joh, ik mis al het nieuws door Pokémonquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed hè?! Ik mis helemaal de coup in Turkije door netflix
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah joh, ik mis al het nieuws door Pokémon
Kut is dat he, ik zat in Frankrijk in bed The Big Bang theory te kijken, ik zie in NL altijd flarden van afleveringen op tv en vond het best leukquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afgelopen week met mijn vriendin in België seizoen 2 van izombie gekeken. Wil ik verder kijken is het hier gewoon nog niet uit
Dat heb ik dus ook gemist.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die muziek.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
De aankleding, de auto's, de apparatuur.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
De aankleding, de auto's, de apparatuur.
Wordt alleen maar beter.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben Black Sails aan het kijken, heerlijke serie
Klopt. Seizoen 1 begon tam maar tegen het einde was het heerlijk en sindsdien is het wat mij betreft elk seizoen toffer geworden.quote:
Diepe buiging voor Netflixquote:Op zaterdag 16 juli 2016 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
De aankleding, de auto's, de apparatuur.
Toevallig net abrupt afgelopen, de laatste aflevering van seizoen 2. Weet iemand of het derde seizoen wordt toegevoegd binnenkort?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. Seizoen 1 begon tam maar tegen het einde was het heerlijk en sindsdien is het wat mij betreft elk seizoen toffer geworden.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt. Seizoen 1 begon tam maar tegen het einde was het heerlijk en sindsdien is het wat mij betreft elk seizoen toffer geworden.
S2 is pas dit jaar toegevoegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:37 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Toevallig net abrupt afgelopen, de laatste aflevering van seizoen 2. Weet iemand of het derde seizoen wordt toegevoegd binnenkort?
ik!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:13 schreef yvonne het volgende:
Wow, al iemand Stranger Things aan het kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |