Nee, ook niet in de trein.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:15 schreef Poekie1993 het volgende:
Sinds gisteravond het spel en vanmorgen al 2,5 uur gewandeld in het buitengebied hier..
Lopen we het dorp in, ineens 6 pokemons dicht bij elkaar..![]()
Maar de eggs hatchen dus niet als je in de auto een rondje gaat rijden?
Same here!quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:19 schreef sweetlady-o het volgende:
Nooit gedacht dat een game mij juist van mijn zolderkamer zou krijgen. Ik maak serieuze plannen morgenochtend weer te gaan wandelen /joggen.
Vet he! Hoe zeldzamer/hogere CP een pokemon heeft, hoe groter hij op je map tevoorschijn komt. De porygon was net zo groot als mijn straat.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:15 schreef Delibird het volgende:
Ik wil ook een Porygon.En een Pikachu.
Dat is toch een beetje de intentie van het spel ook?quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:19 schreef sweetlady-o het volgende:
Nooit gedacht dat een game mij juist van mijn zolderkamer zou krijgen. Ik maak serieuze plannen morgenochtend weer te gaan wandelen /joggen.
Nice. Dat is meteen een vet begin van het spelquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vet he! Hoe zeldzamer/hogere CP een pokemon heeft, hoe groter hij op je map tevoorschijn komt. De porygon was net zo groot als mijn straat.
Ik ben zo blij met de 1993 in jouw Username, was bang dat ik een van de weinige volwassenen was die helemaal hyped was hiervoor.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:21 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje de intentie van het spel ook?
'Gotta catch them all'
Volgens mij moet het grootste deel van de features nog gereleased worden, het is pas begonnen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:36 schreef xeromorphic het volgende:
hier ook gewoon 30+ xD... nu heb ik wel wat te doen tijdens het lopen.
Maar heel eerlijk mis ik wel heel erg de diepgang.
Het is een betrekkelijke stille release geweest. Niet voor niks versie 0.29quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij moet het grootste deel van de features nog gereleased worden, het is pas begonnen.
Op de fiets wel overigens.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:15 schreef Poekie1993 het volgende:
Sinds gisteravond het spel en vanmorgen al 2,5 uur gewandeld in het buitengebied hier..
Lopen we het dorp in, ineens 6 pokemons dicht bij elkaar..![]()
Maar de eggs hatchen dus niet als je in de auto een rondje gaat rijden?
quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:49 schreef xeromorphic het volgende:
wel relax is dat mijn werk naast zo'n spot zit. Elke 5 minuten gratis items, zonder uit mn bureaustoel te komen.
ik speel niet op een nep account noch gebruik ik nep locaties.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:00 schreef DannyDeko het volgende:
let op als je via een nepaccount al gaat spelen in NL word je eruit gegooid en kun je nooit meer spelen met je gewone account, ze schijnen heel streng te zijn neem het risico niet
Las dit net ergens. Zou er een kern van waarheid in zitten of is dit iemand die probeert te trollen?
Denk dat die dude bedoelde dat wanneer je met de losse APK vanuit NL al gaat spelen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik speel niet op een nep account noch gebruik ik nep locaties.
8,63MB voor paar uur is ook ontzettend veel voor je he. *knuffel*quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik
Meld mij. Beetje jammer dat er geen 'offline modus' is, data gaat er zo wel snel doorheen..
Vind het leuk maar denk dat er nog veel verbeteringen nodig zijn
Volgens mij onzin, heb namelijk gewoon aangegeven dat ik vanuit Nederland speel en geen problemen ondervonden.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:00 schreef DannyDeko het volgende:
let op als je via een nepaccount al gaat spelen in NL word je eruit gegooid en kun je nooit meer spelen met je gewone account, ze schijnen heel streng te zijn neem het risico niet
Las dit net ergens. Zou er een kern van waarheid in zitten of is dit iemand die probeert te trollen?
Als je 1000 mb hebt welquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
8,63MB voor paar uur is ook ontzettend veel voor je he. *knuffel*
Gewoon eentje aanklikken, dan kun je een factie kiezen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben net lv 5. Kan ik naar een willekeurige Gym gaan en daar mijn faction kiezen? Of moet ik naar de juiste kleur gaan?
omdat je niet in australia zit.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:36 schreef satecl het volgende:
Waarom kan ik de game niet vinden in de app store van mijn iPhone 6?
Aha, wanneer komt ie uit in Nederland?quote:
Dan ben je niet in bewegingquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Als je geen data wil gebruiken dan pak je een emulator en een pokemon spel.
Dan verhoog je je abonnement.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Aha, wanneer komt ie uit in Nederland?
[..]
Dan ben je niet in beweging
Volgens mij nog onbekend. Hij is wel al uit in US, Australië en Nieuw-Zeeland.quote:
release date is niet bekend maar er word gegokt eind juli.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Aha, wanneer komt ie uit in Nederland?
[..]
Dan ben je niet in beweging
Hallo ik ben geen murican hoorquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:18 schreef over_hedge het volgende:
is er al iemand die tegen een boom oid aangelopen is?
ja is wachten tot er daar iemand een sloot in loopt en ze aanklaagt voor miljoenen.quote:
JA dat probleem heb ik ook. (galaxy s7). Bij 1 gym is het me wel gelukt. Bij andere baalde ik wel, 3 pokemon van 200+ cp verslagen, (was een eitje met 420 cp pidgeot) maar kon het dus niet afmaken, die drowzee viel niet om.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat gyms niet over te nemen zijn? Tijdens het gevecht blijft de Pokémon van de gym steeds op zijn laatste leven hangen en valt dan niet meer aan. Aanvallen van mij hebben dan ook geen effect meer.
Waarom download je niet gewoon de apk?quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:49 schreef Tjik het volgende:
Laten we hopen dat ze hem zsm releasen aangezien iedereen er toch al illegaal op zit
Bij Pokéstops die je op de kaart ziet krijg je onder andere Pokéballs als je er bent, erop klikt en het rondje drie keer omdraait. De Pokémons die je hebt kun je laten vechten bij een gym zodra je level 5 geworden bent.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:40 schreef Afwazig het volgende:
Als je alle ballen op hebt en geen coins hoe kun je dan verder? En kun je die pokemon die je hebt ook laten vechten? Ik snap er geen reet van. Ben level 2 of 3.
Hopelijk wordt dat snel gefixt dan, heb tot nu toe geen gym kunnen overnemen door die bug. Wel gaaf om te zien dat er veel activiteit is bij de gymsquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:18 schreef zforces het volgende:
[..]
JA dat probleem heb ik ook. (galaxy s7). Bij 1 gym is het me wel gelukt. Bij andere baalde ik wel, 3 pokemon van 200+ cp verslagen, (was een eitje met 420 cp pidgeot) maar kon het dus niet afmaken, die drowzee viel niet om.
Druk je wel op de Pokémon van de tegenstander en niet die van jezelf?quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:02 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat snel gefixt dan, heb tot nu toe geen gym kunnen overnemen door die bug. Wel gaaf om te zien dat er veel activiteit is bij de gyms
Jep , het gaat probleemloos tot het allerlaatste leventje van de tegenstander. De aanvallen tot de genadeklap hebben wel gewoon effect.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:03 schreef Delibird het volgende:
[..]
Druk je wel op de Pokémon van de tegenstander en niet die van jezelf?
Had ik dus ook, net een gym overgenomen en toen wilde ik nog langs een paar pokestops gaan en kwam ik er niet meer inquote:Op donderdag 7 juli 2016 19:10 schreef rubensanti het volgende:
Godverdomme, ging ik net naar buiten om een paar pokestops te bezoeken ligt de server er weer uit
Nee. Zou ook best debiel zijn als ze toelaten om al te spelen en dan opeens je account bannen oid.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:15 schreef Tjik het volgende:
Lees net ergens dat hij officieel uit is in de VS...
Denken jullie dat je gameplay verloren gaat als je eerst de APK hebt en dan de originele?
Randstad.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:23 schreef skysherrif het volgende:
Zou het kunnen dat mensen die er niet inkomen in grote stad wonen? Ik woon in zeeland en heb nog geen last van servers gehad.
Ik heb m op iOS en ook mij lukt het niet de gyms te verslaanquote:Op donderdag 7 juli 2016 19:43 schreef Rnie het volgende:
Waarom lukt het mij nou niet om die gyms te verslaan? Op de laatste HP blijft hij haperen....zal het aan de APK liggen?
https://apkpure.com/regio(...)ianticlabs.pokemongoquote:Op donderdag 7 juli 2016 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar hebben jullie die apk ergens vandaan gehaald? Zie er meerdere, welke is de goede?
Maakt niet uit, heb de app al een keer verwijderd en opnieuw erop gezet en data blijft behouden. De "Nederlandse versie" is precies dezelfde als die in de VS/Australie/NZ.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:49 schreef Rnie het volgende:
Spelen jullie via google of de pokemon trainer club? Zou het verschil uitmaken qua dataopslag? Het is toch hopelijk niet zo dat je data verliest als je zometeen de officiële NL versie installeert?
Hier ook zo iets, hoop dat die het weer doet als ik de hond uit ga latenquote:Op donderdag 7 juli 2016 20:12 schreef NaturalScience het volgende:
De game werkt hier nu al zeker 2 uur niet meer. Helaas.
Dank. Heb m gedownload. Zo even op mijn tablet zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
https://apkpure.com/regio(...)ianticlabs.pokemongo
En dan even zoeken op Pokémon GO.
Welke versie Android heb je, tot 4.4 is ondersteund.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik krijg de melding 'Parsing error: There is a problem parsing the package'.
Game niet geschikt voor mijn oude Samsung Tab2?
4.2.2quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Welke versie Android heb je, tot 4.4 is ondersteund.
dit is toch geen spel voor op een tablet. Of was je vanplan buiten met een tablet te gaan lopen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik krijg de melding 'Parsing error: There is a problem parsing the package'.
Game niet geschikt voor mijn oude Samsung Tab2?
Bah. Zuur ook dat ik hem nu nog niet op mijn IOS kan zetten.quote:
Loop elke dag een half uur naar het werk. Boeit mij dat ik dan met een tablet loop. Ik wil spelen..quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dit is toch geen spel voor op een tablet. Of was je vanplan buiten met een tablet te gaan lopen?
Je kan er 4.4 op installeren:quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Loop elke dag een half uur naar het werk. Boeit mij dat ik dan met een tablet loop. Ik wil spelen..
Dank voor de tip, helaas loop ik vast op het eerste punt. De file is niet meer te downloaden.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:49 schreef Delibird het volgende:
[..]
Je kan er 4.4 op installeren:
http://www.android.gs/ins(...)ensonic-hd-firmware/
Ik hoop niet dat elke RPG in de toekomst microtransactions heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:16 schreef satecl het volgende:
En mensen, zeg t maar: is dit de toekomst van rpg?
ja die cooldown van die egg bon je dus kwijt. stom dat de teller niet stopt als je offline bent. zou je toch moeten verwachten van nintendo.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:10 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Net eindelijk tijd om te beginnen. Lucky eggs gekocht en eentje gepopt, 5mins later server down #unluckyeggs
Niantic, niet Nintendo.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja die cooldown van die egg bon je dus kwijt. stom dat de teller niet stopt als je offline bent. zou je toch moeten verwachten van nintendo.
je ziet dat hun niks kunnen van online gebeuren.
Ook lvl 8, heb een uurtje of 2 in totaal gespeeld denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:37 schreef iRemco het volgende:
Vanavond kon ik tussen 20.50 en 21.10 even wat rondlopen, daarna vloog ik er weer uit. Morgenvroeg maar weer verder. Ik ben inmiddels bijna level 8, iemand die ook rond dat level is?
In een uurtje lvl 8? Heel knap hoor!quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook lvl 8, heb een uurtje in totaal gespeeld denk ik.
Haha ja, maar wel 2 uur met die boosts aan hoor. Op een gegeven moment kreeg ik om de 10 meter een pokemon. Straks nog 1x proberen om gyms te pakken, afgelopen 2 keren ging server er precies uit wanneer ik wou gaan.quote:
Als je op google de naam van je tablet zoekt en android 4.4 erbij zet vindt je veel van zulke tutorials, er zal er vast wel een van werken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de tip, helaas loop ik vast op het eerste punt. De file is niet meer te downloaden.
http://www.mediafire.com/error.php?errno=320&origin=download
Zitten nog genoeg bugs in. Keer afsluiten en opnieuw starten helpt bij mij. De pokemon zit er dan ook nog steeds.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:54 schreef Drankster het volgende:
Ik wacht wel op de Europese servers, heb best veel dat ik naast een Pokémon sta maar dat ie alsnog niet in beeld komt.
Dat zou inderdaad een goede toevoeging zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:50 schreef xeromorphic het volgende:
ja hoor... krijg ik een ei waarmee ik 10 km moet lopen... hoe verwachten ze dat mijn batterij dat volhoud? 10k wandelen met de app open (en dan elke 30 seconden tappen voor de screensaver -_-).
snap niet dat ze niet gehookt zijn op die API van de stappenteller op android telefoons, lijkt me net zo makkelijk en dat werkt ook als de app niet actief is.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:16 schreef Rauw. het volgende:
Overigens kan ik gewoon met m'n account verder spelen als Go! uit de Playstore te halen is toch?
Is gelinkt aan account en niet aan server-ergens-ter-wereld?
Zie je dan ook vaak dezelfde mensen daar staan met hun telefoon?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:24 schreef bagpiper001 het volgende:
Ik woon naast een gymMakkelijk trainen dus. Drie stops vlak bij mijn werk, helaas net buiten bereik maar tijdens de lunch mooi een rondje kunnen lopen. Ik vermaak me hier wel mee
Het is een speeltuintje, valt inderdaad wel op dat ineens wat meer 20+ers rondhangenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie je dan ook vaak dezelfde mensen daar staan met hun telefoon?
Dit is Pokémonquote:
mijn vriendin en ik zijn 30 en we spelen het ookquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met de 1993 in jouw Username, was bang dat ik een van de weinige volwassenen was die helemaal hyped was hiervoor.
Maar het lijkt juist of álle spelers volwassenen zijn
*37 jarige meldt*quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:27 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
mijn vriendin en ik zijn 30 en we spelen het ook
Gaat wel een beetje creepy worden als je dan bij speeltuinen staat omdat daar een gym is.quote:
Dat was met Ingress niet andersquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat wel een beetje creepy worden als je dan bij speeltuinen staat omdat daar een gym is.![]()
Al twee keer, helaas kan je er in het spel zelf niks mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:33 schreef Narcotical het volgende:
Iemand al een andere trainer in het wild tegen gekomen? Ik gister onbewust iemand, liep de hond uit te laten bij een gym die ik geclaimd had en liep iemand voorbij met telefoon in zn hand, toen ik even later keek zat er ineens een extra pokemon in de gym
Je kan AR ook uitzetten, heb ik ook gedaan. Anders lijk ik net een pervert.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:26 schreef Franknfurter het volgende:
Heb al genoeg vreemde blikken mijn kant op geworpen omdat ik mijn telefoon recht op mensen richt om een zubat ofzo te vangen
Vind het wel grappigquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:37 schreef Delibird het volgende:
[..]
Je kan AR ook uitzetten, heb ik ook gedaan. Anders lijk ik net een pervert.
Mijn dochter gaat met een hele groep vrienden op pad en die zijn ook van rond de 1993quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met de 1993 in jouw Username, was bang dat ik een van de weinige volwassenen was die helemaal hyped was hiervoor.
Maar het lijkt juist of álle spelers volwassenen zijn
Godverdomme des ne goeiequote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:42 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb een Magmar met een CP van 443 gevangen!![]()
Rondlopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:54 schreef xeromorphic het volgende:
iemand enig idee bij wat ik in de buurt moet zijn om een charmander tegen te komen? naast dat het mijn starter is heb ik hem in het wild niet meer gezien.
Liep drstraks richting de Gym hier in de buurt en terwijl ik er naartoe liep wisselde hij van eigenaar, kom ik langs het veldje staan er 2 gozertjes van +- 16 met hun fietsen de gym over te nemen. Ze waren gelukkig van mijn team dus ik heb er in het voorbij gaan ook maar even een pokemon achtergelaten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:07 schreef Delibird het volgende:
[..]
Al twee keer, helaas kan je er in het spel zelf niks mee.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:55 schreef satecl het volgende:
M'n moeder kwam zojuist met een bult op haar hoofd thuis.
'He mam, wat heb jij nou gedaan?'
'Ahhhh die rot charmander, dat beest is veel te snel'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg er eentje uit een ei die beter was dan mn starterquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:54 schreef xeromorphic het volgende:
iemand enig idee bij wat ik in de buurt moet zijn om een charmander tegen te komen? naast dat het mijn starter is heb ik hem in het wild niet meer gezien.
Wel leuk om de portals weer terug te zien in een ander spel.quote:
Ben bij Ingress afgehaakt omdat je op een gegeven moment haast gedwongen wordt om samen te gaan spelen. vooralsnog lijkt dit ook solo een stuk beter te doenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:40 schreef Lod het volgende:
[..]
Wel leuk om de portals weer terug te zien in een ander spel.
Weet nog niet of ik dit spel leuker ga vinden dan Ingress.
App wel eens opnieuw gestart?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:00 schreef xeromorphic het volgende:
go is hier helemaal van het padje; De stops doen het niet meer en sinds ik lvl 7 ben rent alles alleen maar weg
Samen met m'n vriend in de stad gelopen vanmiddag, en we herkenden gewoon de mensen die ook go! spelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:33 schreef Narcotical het volgende:
Iemand al een andere trainer in het wild tegen gekomen? Ik gister onbewust iemand, liep de hond uit te laten bij een gym die ik geclaimd had en liep iemand voorbij met telefoon in zn hand, toen ik even later keek zat er ineens een extra pokemon in de gym
Moet je die AR aanzettenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:26 schreef Franknfurter het volgende:
Heb al genoeg vreemde blikken mijn kant op geworpen omdat ik mijn telefoon recht op mensen richt om een zubat ofzo te vangen
app, telefoon jup jup. Zal wel gestrafd worden omdat ik het op mn werk doe haha.quote:
Als je met de auto niet te hard gaat (op rustige buitenweggetjes) dan pakt ie dat ook wel, dus denk dat als je niet te hard fietst dat dat ook wel moet lukkenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:11 schreef xeromorphic het volgende:
Werkt het hatchen van eieren trouwens ook op de fiets of moet je echt slomo gaan lopen? Zie het echt niet zitten om die 10 kilometer eieren uit te broeden xD
Misschien een speedlock zoals met ingress, boven een bepaalde snelheid kan je weinig tot niks doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:27 schreef rubensanti het volgende:
In de trein lijkt het niet te werken? Al meer dan 15 pokemon die uit mijn bal breken en meteen vluchten.
60 km/uur werkt in iedergevalquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Misschien een speedlock zoals met ingress, boven een bepaalde snelheid kan je weinig tot niks doen.
Ja ik net, mijn hele dorp is blauw toevallig, dus was makkelijk. Maar in principe train je vooral de gym, bij een bepaald aantal xp gaat de gym een level omhoog en wordt ie dus ook moeilijker te verslaan, want dan kun je er ook weer een extra pokemon bijzetten. En je kunt natuurlijk persoonlijk xp krijgen van de badges geloof ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:40 schreef Narcotical het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een pokemon getraind in een gym van zijn/haar team? Ben wel benieuwd hoe dat werkt
Hahaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:25 schreef Friday12 het volgende:
De kerken en een begraafplaats hier geven revive heel veel
Nice.. Ik zit op de 4km van mijn 5km nuquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:29 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Haha
Net een pikachu uit mijn 2km ei
10mb per uur ongeveer. Valt reuze mee dusquote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:59 schreef E-Dubble het volgende:
Hoe zit het met dataverbruik? je kan dit niet zomaar in het buitenland spelen ofwel?
Ik wilde nu net een gym overnemen in een kerk hier maar nu liggen de servers er geloof ik uit....quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:05 schreef donald_dick het volgende:
Net een gym verslagen die verstopt was in een moskee!
De paus saboteert jequote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik wilde nu net een gym overnemen in een kerk hier maar nu liggen de servers er geloof ik uit....
Knap dat Nederland er bij staat terwijl het hier nog niet officieel uit isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serverstatus: http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Ohh dat valt echt mee inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
10mb per uur ongeveer. Valt reuze mee dus
Komt door het werkend volk he... Elke keer rond dezelfde tijdquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:18 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Klaar met werk, incense en eitje gebruikt voor tijdens de weg naar huis, na paar minuten server wederom down
Dan zal het wederom nachtwerk worden. Gisteren een gym gezien die nog niet was geclaimd maar die bleek op de begraafplaats te zijn die gesloten was. Team geel Utrecht hier.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Komt door het werkend volk he... Elke keer rond dezelfde tijd
Het zijn gewoon dezelfde serverlocaties als die door Ingress gebruikt wordt. En dat bestaat al een tijdje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Knap dat Nederland er bij staat terwijl het hier nog niet officieel uit is
Haha, ik vroeg mij al af waarom hij niet in mijn Pokébal paste.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:40 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Laat je de niet-geanimeerde inheemse dierensoorten met rust ja?!
Pokemon account werkt al meer dan een dag niet meer, zijn ze mee bezig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:12 schreef Sapstengel het volgende:
Kan niet meer inloggen nu. Is het iets met de game of gewoon servers die overbelast zijn? Probeer met pokémon account, maar ongeveer na 5 minuten gebeurt er nog niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Dat laatste weet ik, was de eerste speler daarvan in mijn woonplaats in de Beta destijdsquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het zijn gewoon dezelfde serverlocaties als die door Ingress gebruikt wordt. En dat bestaat al een tijdje.
Hup team geel Utrecht!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Dan zal het wederom nachtwerk worden. Gisteren een gym gezien die nog niet was geclaimd maar die bleek op de begraafplaats te zijn die gesloten was. Team geel Utrecht hier.
ik doe beiden, wat nu?quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:32 schreef Delibird het volgende:
[..]
Is een stuk gezonder dan met een bak chips en bier op de bank voetbal zitten kijken.
Apple kan ook gewoon hoor, speel hier al sinds woensdagquote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:29 schreef Lijnloos het volgende:
Vandaag na de lunch met collega een rondje gaan lopen... Wat leuk! Mijn iphoney lukt natuurlijk nog niet maar hij had een android en de boel al flink uitgeprobeerd. Ons werk blijkt zon pokespot/shop/dinges te zijn waar ie elke keer nieuwe balls kan krijgen. Hopelijk volgt apple ook snel!
Ja even uitloggen uit store en icloud en nieuw accountje opstarten. Australie als land selecteren en je kunt m downloaden. Kwartier was nog grof geschatquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:01 schreef Lijnloos het volgende:
Oh serieus? Dan zo toch maar es proberen als de kindjes in bed liggen!
iCloud is niet eens nodig, alleen uitloggen uit de store is genoegquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja even uitloggen uit store en icloud en nieuw accountje opstarten. Australie als land selecteren en je kunt m downloaden. Kwartier was nog grof geschat
Yep. Klopt op zich ook wel, want Australië begint ondertussen langzaam wakker te worden. Wel jammer, had eindelijk tijd om een wandeling te makenquote:
Sucks.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep. Klopt op zich ook wel, want Australië begint ondertussen langzaam wakker te worden. Wel jammer, had eindelijk tijd om een wandeling te maken
Oh man ik heb echt zin om kinderen te trollen, gym voor de deur, dit gaat leuk worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sucks.
Wel geniaal hoor, ergens een hapje eten en onderweg een beetje Pokemon vangen e.d.
We zijn er ook een handje vol tegen gekomen die ook aan het spelen waren, een mannetje van 12 was boos omdat we zijn gym hadden gepakt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
We zijn er ook een handje vol tegen gekomen die ook aan het spelen waren, een mannetje van 12 was boos omdat we zijn gym hadden gepakt.
Ik heb er een stuk of 4 in zicht vanaf mijn woonplek.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]mooi is dat.
En net als Rabieluh hierboven heb ook ik een gym voor de deurfeest!
Nieuw-Zeeland als land selecterenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:47 schreef Lijnloos het volgende:
Ik voel me echt een ontzettende debiel maar krijg het niet voor mekaar om een account zonder billing aan te maken
Dat is nice! Ik 3 in totaal geloof ik. Waarvan ik er bij ééntje bij zou kunnen als ik al level 5 was (maargoed, buiten is eng en tijd tekortquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 4 in zicht vanaf mijn woonplek.
Als de servers weer up zijn ga ik er eentje met die Fearow pakken, mijn chick vult die dan aan met haar Pokemon. En daarna doen we dat nog eens met haar sterkste en eentje van mij. Een teamgenoot van blue heeft net onze al vrij sterk bezette gym nog sterker gemaakt met een Slowking.
Ja vanaf 5. Het is een beetje rood vs blauw, geel komt hier (in Tilburg) in ieder geval niet veel voor. Behalve dat ene mannetje van 12 heb ik nog geen gele gyms gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is nice! Ik 3 in totaal geloof ik. Waarvan ik er bij ééntje bij zou kunnen als ik al level 5 was (maargoed, buiten is eng en tijd tekort). Vanaf welk level kan je eigenlijk lid worden van een team? Ook gewoon vanaf 5? Op zich is dat wel een tof systeem.
Welk team ben je? Kan wel dezelfde kiezen. Ook Tilburg hier.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja vanaf 5. Het is een beetje rood vs blauw, geel komt hier (in Tilburg) in ieder geval niet veel voor. Behalve dat ene mannetje van 12 heb ik nog geen gele gyms gezien.
Team blauw ben ik. Waar zit je ergens? Doe anders in dm.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welk team ben je? Kan wel dezelfde kiezen. Ook Tilburg hier.
Heb hem pas vanavond geinstalleerd maar kan nog niet online door de servers.
Centrum - Oost. In de buurt van de Interpolis. Jij?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Team blauw ben ik. Waar zit je ergens? Doe anders in dm.
Zou ik raar vinden eerlijk gezegd hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:57 schreef Typisch het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk? Ik heb een google account gebruikt. Loop ik dan niet de eventuele events mis? Dat lees ik op sommige fora.
Bij de uni.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Centrum - Oost. In de buurt van de Interpolis. Jij?
Geel is een vervelende kleur ook. Ik ga straks voor rood, blauw is geen optie want Enlightened.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:43 schreef Koettie het volgende:
Ik ook team blauw. Veel blauw en rood, weinig geel. Ik wilde eigenlijk geel maar toen liep ie vast en was ik blauw
Nope... Wel jammer dat combat er niet inzit buiten een gym...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt echt geen reet aan je starter eigenlijk.
Dan heb je tenminste wat om tegen te vechtenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:56 schreef donald_dick het volgende:
En ik heb team geel gekozen en alle gyms zijn rood hier
maar ik heb nog geen pokemon van 250CPquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste wat om tegen te vechten
Daar schijnen al spellen voor te zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:03 schreef donald_dick het volgende:
En dat vechten is wel een bummer, ik had gehoopt dat het turnbased was ipv op je telefoon rammen
Inderdaad, Digimon Worldquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar schijnen al spellen voor te zijn.
ja het slaat nu echt nergens op. Je kan ook niet eens aanvallen kiezenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:03 schreef donald_dick het volgende:
En dat vechten is wel een bummer, ik had gehoopt dat het turnbased was ipv op je telefoon rammen
en als je van pokemon wilt veranderen, gaat het gevecht door. ook niet bepaald handigquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja het slaat nu echt nergens op. Je kan ook niet eens aanvallen kiezen
Jawel, je hebt twee aanvallen. Een standaard aanval en eentje die je op moet laden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja het slaat nu echt nergens op. Je kan ook niet eens aanvallen kiezen
Ik ga ook richting team blauwquote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Team blauw ben ik. Waar zit je ergens? Doe anders in dm.
Ik denk omdat geel meer van het broeden isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:43 schreef Koettie het volgende:
Ik ook team blauw. Veel blauw en rood, weinig geel. Ik wilde eigenlijk geel maar toen liep ie vast en was ik blauw
Amsterdam hier. Er zijn bij mij in de omgeving 5 gyms. 2 rood, 2 blauw en 1 geel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:56 schreef donald_dick het volgende:
En ik heb team geel gekozen en alle gyms zijn rood hier
screenshot?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat betekenen de cirkels die her en der op de map staan eigenlijk? Ik bedoel dus niet die om je trainer, maar die kleinere groepjes
Ik zit nu thuis en krijg ze niet te zijn. Volgende keer dat ze er weer zijn maak ik een screenshotquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
screenshot?
Net een 397 electrabuzz voor de deur![]()
Uit jullie team? Anders ff een stok tussen zn spaken moeten stekenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:08 schreef Franknfurter het volgende:
Vriendin en ik komen net terug van een nachtwandeling door het dorp, kwamen nog een flitsende fietser tegen die ook aan het spelen was. Even alle gyms versterkt
parasect van 420 en een beedril van 400 , hoe hoger lvl hoe hoger cpquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:14 schreef rubensanti het volgende:
Ik ben level 7, bijna 8. Wat is jullie pokemon met hoogste cp? De mijne is een raticate met 226. Ik kom verder ook nooit pokemon met een hoog cp tegen als ik door de buurt loop
Geen idee, hij sjeesde langs dus kon niet even snel spieken op z'n telefoon. Maar ik heb sowieso geen stokken tussen spaken nodig, ik zorg er wel voor dat niemand mijn gym afpaktquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uit jullie team? Anders ff een stok tussen zn spaken moeten steken
Level 4 (stomme servers, ben opnieuw begonnen) en mijn CP zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Heb wel een 10 km-ei gevonden, en die schijnen de moeite waard te zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:14 schreef rubensanti het volgende:
Ik ben level 7, bijna 8. Wat is jullie pokemon met hoogste cp? De mijne is een raticate met 226. Ik kom verder ook nooit pokemon met een hoog cp tegen als ik door de buurt loop
In mijn 5km zat een weedlequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Level 4 (stomme servers, ben opnieuw begonnen) en mijn CP zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Heb wel een 10 km-ei gevonden, en die schijnen de moeite waard te zijn. Maar moet die eerst nog zien te hatchen...
Ai, daar gaat mijn hoop voor een leuke mon in mijn 2km-egg.quote:
Misschien is het gewoon allemaal random, of gewoon geluk en had ik net pech. Dat je wel met 10km een grote kans hebt op een zeldzamere pokemon/ pokemon met meer cp zou me wel logisch lijken. In mijn 2 zat een squirtlequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ai, daar gaat mijn hoop voor een leuke mon in mijn 2km-egg.
Nou ja, je kan de Pokémon waar je niet op zit te wachten altijd nog naar de professor sturen. Krijg je er nog wat candy voor terug
Evolve en lvlen... dan krijg je makkelijk een hogequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:14 schreef rubensanti het volgende:
Lvlen als in candy of je eigen lvl hoger maken en neiuwe met hogere cp vinden bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Evolve en lvlen... dan krijg je makkelijk een hoge
Geen idee, maar complimenten voor de usernamequote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:23 schreef Franknfurter het volgende:
Wat gaan we eigenlijk voor chique dingen in de OP zetten? Moet natuurlijk wel een pareltje worden he
Welke users bij welk team zitten iigquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:23 schreef Franknfurter het volgende:
Wat gaan we eigenlijk voor chique dingen in de OP zetten? Moet natuurlijk wel een pareltje worden he
Bekend met de film?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, maar complimenten voor de username
Dan bel maar snel de verdelgerquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:27 schreef Rabieluh het volgende:
Het wemelde net van de Weedles om ´t huis hier.
quote:
quote:When "Pokemon Go" went live for in some select countries, lots of fans went totally crazy over it. After all, it somehow gives the excitement of catching a Pokemon in real life. However, Niantic noticed people hailing from unpermitted areas downloading and playing the game. Hence the servers were temporarily shut down, as the studio opts to distinguish illegal players to impose penalties.
Supposedly, "Pokemon Go" is only available in New Zealand, Japan and Australia. Other than these, the game cannot and should not be accessed. However, unknowingly, an APK file for the title was generated and made available for download. As a result, people from all over the world gained access to it.
With what is happening, Niantic decided to lock down all servers, including the ones in the aforementioned permitted countries, as reported by Game & Guide. This is why there are reports of "Pokemon Go" fans not being able to play the game, even those in the permitted countries.
It could also be due to the "Pokemon Go" servers being overwhelmed. That downloads and activities are just too massive to handle. However, Niantic already iterated that the game was made available to a handful of regions on purpose, since the game's servers are yet to be fully ready, thus the access needs to be limited.
Moreover, in a tweet by Twintendo, the studio advised all illegal "Pokemon Go" users to delete the app as soon as they can. The company along with Nintendo are reportedly planning to ban the said users (as well as their respective accounts) from playing the game.
This means that if a "Pokemon Go" user downloaded the game outside of Japan, New Zealand and Australia. More so if the game is not downloaded via the official Playstore of the said regions.
Klinkt naief maar, dit gaan ze toch nooit doen. Zoveel potentiele klanten die ze dan moeten bannen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:29 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.itechpost.com/(...)kemon-go-regions.htm
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:29 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.itechpost.com/(...)kemon-go-regions.htm
[..]
Als bedrijf een game zoals dit in 3 landen lanceren is gewoon dom... Echt te dom gewoonquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klinkt naief maar, dit gaan ze toch nooit doen. Zoveel potentiele klanten die ze dan moeten bannen.
Als ze niet wilden dat mensen in andere landen gingen spelen hadden ze de servers ook maar niet werkend moeten maken over heel de wereld..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:34 schreef redboyke het volgende:
die ban gaat er volgens mij toch niet komen.
dan gaat het klachten regenen aangezien heel de wereld dit spel al "illegaal" heeft gedownload.
verder vind ik het niet illegaal aangezien het de officiele apk is.
quote:Wyoming teen playing new Pokemon game on phone discovers body
By COUNTY 10CONNECT
RIVERTON, Wyo. -
Shayla Wiggins, a 19-year-old Riverton resident, found a body floating in the Wind River on Friday morning around 8:40 a.m.
County 10 reports that Shayla woke up and began playing a game on her cell phone called Pokemon Go, a virtual reality game that encourages the user to capture as many Pokemon as possible.
"The Pokemons are all over Riverton," she said. "I was trying to get a Pokemon from a natural water resource."
She said that she jumped over the fence to go towards the river in search of a Pokemon.
"I was walking towards the bridge along the shore when I saw something in the water," Shayla said. "I had to take a second look and I realized it was a body."
She said the body was floating about three feet from the shore and it looked like an average size male body.
She saw a black shirt and black pants. All of the body was reportedly submerged except for part of his back and butt.
"It was pretty shocking," Shayla said. "I didn't really know what to do at first. But I called 911 right away and they came really quickly."
Shortly after authorities arrived they took Shayla down to the scene where she had indicated she found the body.
Detectives told Shayla that they thought the body had been there for less than 24 hours.
Shayla was a bit shaken up after the incident.
"I was pretty scared and cried for a while," she said.
Authorities are still investigating and haven't released any further information.
Verzopen door een Gyarados? of een Magicarp?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:38 schreef Franknfurter het volgende:
http://www.ktvq.com/story(...)phone-discovers-body
[..]
Dat lijk is door Nintendo daar neergelegd, alles voor de hype weet je.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Verzopen door een Gyarados? of een Magicarp?
precies! ze kunnen op 2 manieren locatie bepalen door gps en ip en volgens mij ook nog eens met google account.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze niet wilden dat mensen in andere landen gingen spelen hadden ze de servers ook maar niet werkend moeten maken over heel de wereld..
Ja heb daardoor al twee keer een incense verlorenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
precies! ze kunnen op 2 manieren locatie bepalen door gps en ip en volgens mij ook nog eens met google account.
dus ze klagen er wel over maar toch staan de micropayments wel mooi open. ondanks dat je iedere keer je insent kwijt bent door die kutservers die op een potato draaien.
Gary_Oak maakt altijd van die mooie OP's en is daarom met zijn pokemon kennis DE persoon om dit te doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:23 schreef Franknfurter het volgende:
Hij heeft Windows...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gary_Oak maakt altijd van die mooie OP's en is daarom met zijn pokemon kennis DE persoon om dit te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |