SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandse deelnemers;quote:Aan de Europese kampioenschappen atletiek, die volgende week in Amsterdam worden gehouden, doet een recordaantal atleten mee. De inschrijving sloot maandag. De organisatie maakte dinsdag de balans op en telde 1473 inschrijvingen.
Duitsland stuurt de grootste ploeg met 110 sporters. Het Britse team telt 103 atleten en Spanje stuurt 89 man. Nederland doet met 55 atleten mee.
Bijna alle atleten die twee jaar geleden bij de EK in Zürich goud wonnen, komen over een week naar Amsterdam om hun titel te verdedigen. Bij Nederland willen Dafne Schippers en Sifan Hassan die topprestatie herhalen.
Het toernooi begint op 6 juli en de openingsceremonie is een dag eerder op het Museumplein. Meerkampster Nadine Broersen zal de Nederlandse vlag dragen. Koning Willem-Alexander is bij de openingsceremonie aanwezig.
Mannen
1. Churandy Martina - 100 meter, 200 meter, 4x100 meter estafette
2. Hensley Paulina - 100 meter, 200 meter, 4x100 meter estafette
3. Solomon Bockarie - 100 meter, 200 meter, 4x100 meter estafette
4. Liemarvin Bonevacia - 400 meter, 4x400 meter estafette
5. Patrick van Luijk - 4x100 meter estafette
6. Giovanni Codrington - 4x100 meter estafette
7. Dimitri Juliet - 4x100 meter estafette
8. Bjorn Blauwhof -4x400 meter estafette
9. Jurgen Wielart - 4x400 meter estafette
10. Terrence Agard - 4x400 meter estafette
11. Maarten Stuivenberg - 4x400 meter estafette
12. Gregory Sedoc - Amsterdam 110 meter horden
13. Thijmen Kupers - 800 meter
14. Richard Douma -1500 meter
15. Dennis Licht - 5000 meter
16. Menno Vloon - polsstokhoogspringen
17. Fabian Florant - hinkstapspringen
18. Erik Cadée - discuswerpen
19. Rutger Smith - discuswerpen
20. Ignisious Gaisah - verspringen
21. Eelco Sintnicolaas- meerkamp
22. Pieter Braun - meerkamp
23. Abdi Nageeye - halve marathon
24. Khalid Choukoud - halve marathon
25. Tom Wiggers - halve marathon
26. Bart van Nunen - halve marathon
27. Michel Butter - halve marathon
Vrouwen
1. Dafne Schippers- 100 meter, 4x100 meter estafette
2. Jamile Samuel - 100 meter, 200 meter, 4x100 meter estafette
3. Naomi Sedney- 100 meter, 4x100 meter estafette
4. Tessa van Schagen - 200 meter, 4x100 meter estafette
5. Lisanne de Witte - 400 meter, 4x400 meter estafette
6. Nicky van Leuveren - 400 meter, 4x400 meter estafette
7. Marije van Hunenstijn- 4x100 meter estafette
8. Madiea Ghafoor - 4x100 meter estafette
9. Laura de Witte - 200 meter, 4x400 meter estafette
10. Eva Hovenkamp - 4x400 meter estafette
11. Nadine Visser - 100 meter horden
12. Eefje Boons- 100 meter horden
13. Bianca Baak - 400 meter horden, 4x400 meter estafette
14. Sanne Verstegen - 800 meter
15. Sifan Hassan - 1500 meter
16. Maureen Koster - 5000 meter
17. Susan Kuijken - 5000 meter
18. Jip Vastenburg - 10.000 meter
19. Femke Pluim - polsstokhoogspringen
20. Rianna Galiart - polsstokhoogspringen
21. Melissa Boekelman - kogelstoten
22. Corinne Nugter - discuswerpen
23. Nadine Broersen - meerkamp
24. Anouk Vetter - meerkamp
25. Kim Dillen - halve marathon
26. Elizeba Cherono - halve marathon
27. Jamie van Lieshout - halve marathon
28. Ruth van der Meijden - halve marathon* Frozen-assassin verbiedt je moeder-grappen in dit topicquote:De EK atletiek zijn van 6 tot en met 10 juli in Amsterdam. Dagelijks kunt u via NOS.nl en NPO 2 rechtstreeks kijken naar de wedstrijden in het Olympisch Stadion.
Maar je moet toch op een of andere manier de sporters selecterenquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die limiettijden voor loopnummers altijd zo stom. Vooral op de 800m en 1500m is het vaak belangrijker om goed tactisch wedstrijden te kunnen lopen dan dat je een bepaalde tijd loopt
Ik begrijp wat je bedoelt, maar hoe wil je mensen anders selecteren dan?quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die limiettijden voor loopnummers altijd zo stom. Vooral op de 800m en 1500m is het vaak belangrijker om goed tactisch wedstrijden te kunnen lopen dan dat je een bepaalde tijd loopt
Ze hebben wel een mascotte. Een of andere lopende vlam ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:34 schreef zorro28 het volgende:
Ik mis trouwens een mascotte. Waren Zürich en Berlijn toch beter in
Limiet kun je niet halen op een groot toernooi nee, dat is wel stom.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Ja, maar je ziet hem nergens. Althans, niet op tv.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze hebben wel een mascotte. Een of andere lopende vlam ofzo.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je moet toch op een of andere manier de sporters selecteren
Iets ruimere limieten nemen dan wat onrealistische top 8 of top 12-tijden, daar heb je bij deze nummers echt geen fuck aan... zo'n Kupers kan makkelijk mee doen in Rio maar komt nu een paar honderdsten tekortquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar hoe wil je mensen anders selecteren dan?
Thanks! Leuk om het via die prognose te volgen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:38 schreef rajknier het volgende:
http://mattivesterinen.com/amsterdam2016/index.php?l=eng
Als je het over de Atletiekunie hebt ben ik het met je eens. Die van de IAAF staan best wel ruim eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Iets ruimere limieten nemen dan wat onrealistische top 8 of top 12-tijden, daar heb je bij deze nummers echt geen fuck aan... zo'n Kupers kan makkelijk mee doen in Rio maar komt nu een paar honderdsten tekort
Misschien kunnen ze dat straks vragen:quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom blijft Eelco maar meedoen?
Ritme denk ik, op zich zag deze worp er prima uitquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
wedstrijdritme opdoenquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat straks vragen:
He Eelco, gefeliciteerd met je zestiende plaats. Wat vind je van Dylan Groenewegen?
quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat straks vragen:
He Eelco, gefeliciteerd met je zestiende plaats. Wat vind je van Dylan Groenewegen?
Eens. Het slaat nergens op. Op de sprintnummers snap ik het, maar 800 meter en verder zouden ze de limiet eigenlijk niet op een tijd moeten zetten, maar op een klassering.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Iets ruimere limieten nemen dan wat onrealistische top 8 of top 12-tijden, daar heb je bij deze nummers echt geen fuck aan... zo'n Kupers kan makkelijk mee doen in Rio maar komt nu een paar honderdsten tekort
Ja netjes, maar ik hoop dat hij zich hiermee niet teveel forceert ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ritme denk ik, op zich zag deze worp er prima uit
Omdat hij sinds Götzis vorig jaar geen hele meerkamp meer heeft gedraaid. Dat is best wel noodzakelijk richting Rio.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat hij dit gewoon als een luxe training beschouwt inmiddels, dus belasting zal wel meevallenquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja netjes, maar ik hoop dat hij zich hiermee niet teveel forceert ofzo.
Het nadeel is dat ie er wel kort op zit en hij niet fit isquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat hij sinds Götzis vorig jaar geen hele meerkamp meer heeft gedraaid. Dat is best wel noodzakelijk richting Rio.
Als ie écht geblesseerd is, zou hij nooit deze meerkamp afmaken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ie er wel kort op zit en hij niet fit isNiet dat ie in Rio wél wat gaat kunnen zo..
Nee ik zie het ook niet gebeuren, maar hij mag een keer positief verrassenquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:43 schreef zorro28 het volgende:
Over Eelco:
http://www.nu.nl/sport-ov(...)medaille-in-rio.html
Die kans acht ik wel heel klein trouwens (een medaille in Rio).
Dat lijkt me niet reëel. Zelfs als Hardee weer een van zijn klassieke chokes uit de kast haalt heb je nog Mayer, Kazmirek, Garcia, Abele, Freimuth die een hoger niveau kunnen afleveren.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:43 schreef zorro28 het volgende:
Over Eelco:
http://www.nu.nl/sport-ov(...)medaille-in-rio.html
Die kans acht ik wel heel klein trouwens (een medaille in Rio).
Hardee doet niet meequote:Op donderdag 7 juli 2016 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet reëel. Zelfs als Hardee weer een van zijn klassieke chokes uit de kast haalt heb je nog Mayer, Kazmirek, Garcia, Abele, Freimuth die een hoger niveau kunnen afleveren.
Je hebt gewoon 8500 nodig voor een medaille daar, tenzij er hele gekke dingen gebeuren. En als Hardee, Warner en Eaton wel gewoon goed zijn nog meer.
Maar goed, mooi dat hij het wel wil proberen
Oh toch niet? Ik dacht van wel, maar is ie nu toch te geblesseerd?quote:
Hij is geblesseerd uitgevallen op de trials.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh toch niet? Ik dacht van wel, maar is ie nu toch te geblesseerd?
Die heeft ook nog totaal geen wedstrijdritme, dus ben erg benieuwd dit EKquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok eerder op een medaille voor Broersen in Rio dan voor Sintnicolaas, al weet ik niet hoe het met haar vorm is eigenlijk
Broersen acht ik kansrijker ja, daar hoeft maar 1 misstap te zijn en Ikauniece kan ze op een goede meerkamp wel hebben denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok eerder op een medaille voor Broersen in Rio dan voor Sintnicolaas, al weet ik niet hoe het met haar vorm is eigenlijk
Ah. Die heb ik niet al te erg gevolgdquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd uitgevallen op de trials.
Ja zou echt een aanfluiting zijn als ze hem thuis latenquote:
Zal me niks verbazen als het over moet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:55 schreef Max23 het volgende:
Dit hinkstapspringen is wel een enorm fiasco voor de organisatie
Met een goede worp kan ie nog gewoon vd Plaetsen of Kasyanov voorbij, alleen dan moet ie wel goed gooien.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:56 schreef zorro28 het volgende:
Goede worp weer voor Van Der Plaetsen, wordt wel heel moeilijk voor Braun zo.
Moet die wel dik over de 43m gaan schat ikquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een goede worp kan ie nog gewoon vd Plaetsen of Kasyanov voorbij, alleen dan moet ie wel goed gooien.
Verbaast me meer bij de Monegask.quote:
Ja, in Gotzis was ie hier wel heel goed terwijl ie niet in topvorm leek.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Moet die wel dik over de 43m gaan schat ik
Denk dat die Brit er gewoon klaar mee wasquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verbaast me meer bij de Monegask.
Heeft dit jaar wel 5m40 al gesprongenquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Van der Plaetsen moet die 5.30 bij de polstok ook nog maar zien te halen
Voorsprong is nu wel groot hoor. En heeft dit jaar al een goeie polshoog laten zien.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Van der Plaetsen moet die 5.30 bij de polstok ook nog maar zien te halen
Dat vroeg ik. Ik heb een beetje gemist wat er is gebeurd...quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die kunnen niet verder toch? Ze waren net een balk aan het zagen
Ze zakten door afzetbalk heen, waren bezig met repareren. Blijkbaar nog niet geluktquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vroeg ik. Ik heb een beetje gemist wat er is gebeurd...
Wedstrijd ligt al een uur stil omdat een van de afzetbalken onder de grond stuk was.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vroeg ik. Ik heb een beetje gemist wat er is gebeurd...
Oh, dat is niet zo handigquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zakten door afzetbalk heen, waren bezig met repareren. Blijkbaar nog niet gelukt
Zouden ze aan Dafne vragen of zij ook vindt dat Groenewegen de beste sprinter is?quote:
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moet jij weten, stond aan kant bij coach van Max HeB (hess)
Lekker showtje weggeven, daar is Martina ook niet vies vanquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:37 schreef Max23 het volgende:
Hahahaha, maakt die een dab, terwijl die kwa plaats niets stijgt![]()
![]()
Dat zegt weinig. Dat was gewoon een wedstrijd waarin de omstandigheden echt ideaal waren en daar heeft ie optimaal van geprofiteerd.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:47 schreef Max23 het volgende:
Dit is gewoon triest, van het hele veld hier heeft die de 3e afstand staan. En dan nu bibberen of die door mag
Gebeurt heel vaak bij verspringen en hinkstapspringen. Dat is gewoon moeilijk, tenzij je echt veel beter bent dan de rest.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:47 schreef Max23 het volgende:
Dit is gewoon triest, van het hele veld hier heeft die de 3e afstand staan. En dan nu bibberen of die door mag
Shkurenyev is wel een baas.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:13 schreef Max23 het volgende:
Gelukkig doen de Russen niet mee. Anders hadden we ons weer geërgerd aan die ene Rus die steeds in de derde poging alles haalt.
Roe en Bryant zijn wel slechter denk ik, Roe zeker.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dag Lukas, slechtste polsstokspringer van allemaal
Roe heeft onlangs nog PB van 4.51 gehaaldquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roe en Bryant zijn wel slechter denk ik, Roe zeker.
Vind het wel een groot risico, op 5 meter beginnen terwijl je verre van in topvorm bent, zelfs al is het je beste onderdeel. Lukte op het NK niet iig.quote:
Heeft niet zoveel te verliezen hierquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vind het wel een groot risico, op 5 meter beginnen terwijl je verre van in topvorm bent, zelfs al is het je beste onderdeel. Lukte op het NK niet iig.
Hij wil toch westrijdritme op doen? Dat gaat nogal moeilijk zo.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel te verliezen hier
Wedstrijdritme lijkt me belangrijker bij loopafstanden, bij polsstok niet zoquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij wil toch westrijdritme op doen? Dat gaat nogal moeilijk zo.
Juist wel. Als er één groep is die met meer wedstrijden beter wordt, zijn het polstokhoogspringers wel. Zie je ook altijd op de wereldranglijst.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wedstrijdritme lijkt me belangrijker bij loopafstanden, bij polsstok niet zo
Fixedquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Tour tot nu toe <<< EK Atletiek
Hm okequote:Op donderdag 7 juli 2016 13:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Juist wel. Als er één groep is die met meer wedstrijden beter wordt, zijn het polstokhoogspringers wel. Zie je ook altijd op de wereldranglijst.
Als ie over 540 gaat EN een goede 1500 aflevert kan het ja.quote:
Dat laatste onderdeel vind ik altijd zo vertekenend in de forecast, omdat je afhankelijk van de stand na 9 onderdelen vaak tactischer loopt en dan zegt die tijd niet heel veel die er staat. Je kunt een stuk harder als je voor goud loopt lijkt mequote:Op donderdag 7 juli 2016 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie over 540 gaat EN een goede 1500 aflevert kan het ja.
Als je de 1500 niet trekt dan trek je m niet. Zie ook Vetter/Thiam op de 800. Als je m 4.30 kan lopen kun je doen wat nodig is, maar 4.47 is wel vrij dramatisch.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laatste onderdeel vind ik altijd zo vertekenend in de forecast, omdat je afhankelijk van de stand na 9 onderdelen vaak tactischer loopt en dan zegt die tijd niet heel veel die er staat. Je kunt een stuk harder als je voor goud loopt lijkt me
Behalve het verspringen en de horden is het niet eens zo heel beroerd wat ie laat zien in deze vorm en staatquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eelco af op 540, nouja dit is nog wel respectabel. vd Plaetsen over 540
400 meter moet ook nog een stuk beter.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Behalve het verspringen en de horden is het niet eens zo heel beroerd wat ie laat zien in deze vorm en staat
100/400 waren ook matig. Maar daar speelde wind mogelijk meequote:Op donderdag 7 juli 2016 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Behalve het verspringen en de horden is het niet eens zo heel beroerd wat ie laat zien in deze vorm en staat
Ik denk niet dat hij met betere wind ineens 10.85/49 laag had gelopen, en dat is toch minimaal het niveau dat hij daar moet nastreven.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
100/400 waren ook matig. Maar daar speelde wind mogelijk mee
Mee eens, daarom zeg ik het dus ook.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij met betere wind ineens 10.85/49 laag had gelopen, en dat is toch minimaal het niveau dat hij daar moet nastreven.
Ik probeerde ook alleen maar het punt te illustrerenquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, daarom zeg ik het dus ook.
Om 16:05 start het speerwerpen voor de tienkamp.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat start van de avondsessie?
Ja, niet slecht. Maar de omstandigheden lijken bijzonder goed te zijn voor speerwerpen, dus er had nog wel iets meer ingezeten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braun 56.86 met speer, season best. Wel slechtste van de groep
Het is alleen niks beter dan in Götzis en ik denk dat dat ook wel een streven wasquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat ook Braun van tevoren meer naar Rio keek dan om hier te scoren toch? Dan is dit best een acceptabele meerkamp
Ik blijf me er over verbazen hoe je van zo'n groot evenement in eigen land niet elke minuut uitzendt op tv, zeker omdat je qua grote evenementen als staatsomroep toch al op veel fronten misgrijptquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:49 schreef Max23 het volgende:
Halve finales 400m zijn bezig maar NOS begint pas over 10 minuten
Borlee wint de eerste halve finale
NOS begint nu.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het ergste is dat ze niet eens een stream hebben.
Ja, da's gewoon een uur te laat. Schandalig.quote:
Lekker alles in de herhaling en analyserenquote:
Is ook zo, toen had je nog presentatoren met kennis van zaken, uitstraling en werd er gewoon sport uitgezonden in plaats van uren oeverloos gezwetsquote:Op donderdag 7 juli 2016 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb altijd het idee dat de NOS 12 jaar geleden minder erg was dan nu.
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 7 juli 2016 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb altijd het idee dat de NOS 12 jaar geleden minder erg was dan nu.
Het is ergens tussen 2004 en 2008 enorm misgegaan met de manier waarop NOS sport wil brengen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ook zo, toen had je nog presentatoren met kennis van zaken, uitstraling en werd er gewoon sport uitgezonden in plaats van uren oeverloos gezwets
Gister hadden ze wel een livestream, waar ze precies hetzelfde op uitzondenquote:Op donderdag 7 juli 2016 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een korte samenvatting vind ik overigens niet heel erg, maar bied dan ook even een livestream aan
Owh ik zit toch al een half uur te kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2016 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, da's gewoon een uur te laat. Schandalig.
ES of waar?quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Owh ik zit toch al een half uur te kijken
Dat was het voor hem. Hij stopt ermeequote:Op donderdag 7 juli 2016 17:12 schreef Max23 het volgende:
Cadee kan finale en Rio vergeten. Foutworp in ronde 3 en nu 7e
Marathonners breken hun nek danquote:Op donderdag 7 juli 2016 17:14 schreef Nober het volgende:
Ik wil die kogelstoters wel eens de 800m zien doen en de marathonners zien kogelstoten.
Wat.quote:
Ik denk dat de kogel dan de marathonlopers stootquote:Op donderdag 7 juli 2016 17:14 schreef Nober het volgende:
Ik wil die kogelstoters wel eens de 800m zien doen en de marathonners zien kogelstoten.
Ik had hem nog openstaan van de vorige keer, misschien lag het daaraanquote:Op donderdag 7 juli 2016 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat.
Waar vind jij dat soort onzin? Ik zag geen livestream.
Dat had ik ook, maar bij mij stond dat de sessie was afgelopenquote:Op donderdag 7 juli 2016 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had hem nog openstaan van de vorige keer, misschien lag het daaraan
Wat heeft ie gegooid?quote:
Nogmaals, ze is net fit. Dan kan je niet meer dan dit verwachten, zeker niet omdat focus op meerkamp ligt en niet op specifieke hordentrainingen.quote:
Ik snap heus wel dat ze het echt nog niet ging redden hoor. Vind het ook logisch, horden is heel erg een ritmedingetje en ze leek bovendien inderdaad nog bepaald niet fit.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, ze is net fit. Dan kan je niet meer dan dit verwachten, zeker niet omdat focus op meerkamp ligt en niet op specifieke hordentrainingen.
Indien fit is ze toch ook geen favoriet?quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, ze is net fit. Dan kan je niet meer dan dit verwachten, zeker niet omdat focus op meerkamp ligt en niet op specifieke hordentrainingen.
Klopt, maar indien fit zou een finale er zeker wel in zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Indien fit is ze toch ook geen favoriet?
Fit had ze gewoon naar de finale gekund hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Indien fit is ze toch ook geen favoriet?
Zuur zeg...quote:
Volgens mij wel toch?quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:12 schreef franklop het volgende:
Mag NL eventueel met 3 lopers op de 100 uitkomen op de OS?
Als ze de limiet hebben welquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:12 schreef franklop het volgende:
Mag NL eventueel met 3 lopers op de 100 uitkomen op de OS?
Juichen voor Martina, Bockarie en Hortelanoquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:15 schreef zorro28 het volgende:
Jammer voor Paulina, leuk voor Bockarie
Maar ik kijk zo niet uit naar deze finaleJuichen voor iedereen die niet 'Turk' of Kilty is.
En Vicaut ook wel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juichen voor Martina, Bockarie en Hortelano
http://www.telegraph.co.u(...)astic-Brits-row.htmlquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb even gemist wat er mis is met Kilty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |