Ik zeg niet dat je het verdient, maar het is ook gewoon niet slim om persoonlijke gegevens te delen op een forum. Een aantal leden weten waar ik woon en that's it, dat vind ik al genoeg eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
ik krijg constant dit soort dingen naar m`n hoofd, of ze halen er foto's bij van mij van een aantal jaar geleden met teksten van mij...
Maar heb je dat niet een beetje aan jezelf te danken?quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij jou is het voornamelijk oppervlakkig, niemand weet jouw naam, ze weten alleen dat je in Belgie woont en wat te zwaar bent.
Bij mij weten ze de stad waar ik woon, wat ik doe, etc etc gaat wel even iets verder schat ik..
Je post recent nog foto's. Dan lijk je het ook weer niet zo erg te vinden?quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij jou is het voornamelijk oppervlakkig, niemand weet jouw naam, ze weten alleen dat je in Belgie woont en wat te zwaar bent.
Bij mij weten ze de stad waar ik woon, wat ik doe, etc etc gaat wel even iets verder schat ik..
Dat snap ik, is ook wel een verschil. Maar als mensen dat blijkbaar doen bij je, zou ik wat voorzichtiger worden met het delen van persoonlijke info. En wellicht een kloon aanmaken die niet overduidelijk Braddie is. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Foto's posten vind ik nog wel kunnen, ik sta tenslotte ook met m`n kop op YouTube.
Maar als iemand écht privé informatie via google of wat dan ook te voorschijn haalt, dát vind ik naar.
Ja, en als jij het doet moet iedereen het doen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Foto's posten vind ik nog wel kunnen, ik sta tenslotte ook met m`n kop op YouTube.
Als je dezelfde foto's op Facebook hebt staan en je profiel ook nog eens openbaar staat ben je natuurlijk makkelijk te achterhalen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar als iemand écht privé informatie via google of wat dan ook te voorschijn haalt, dát vind ik naar.
het is een om het te achterhalen, twee om het openbaar te ridiculiseren ...quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:50 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Als je dezelfde foto's op Facebook hebt staan en je profiel ook nog eens openbaar staat ben je natuurlijk makkelijk te achterhalen.
Dit vind ik wel heel ver gaan hoor, zijn die users ook aangepakt door fok?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat nou met mij een beetje aan de hand, hoewel ik aan de ene kant vroeger zelf op FOK! m`n naam gooide (M`n eerste account van 8-9 jaar geleden was ik behoorlijk naïef)
Nu post ik heel sporadisch een foto in US, maar door wat ik op m`n eerste account online gooide word ik nu nog gepakt.
Sterker nog, er is een jaar of 3 terug een gast geweest hier die een topic naar m`n oude band stuurde omdat ik iets vroeg over portretrecht. Bijna voor de rechter kunnen verschijnen
En een jaar of 5 geleden heb ik zware ruzie gehad met m`n moeder omdat ze het leuk vonden foto's van haar via Hyves op te zoeken en hier op te gooien...
En ik ben door dat mensen blijkbaar graag op onderzoek uitgaan bijna m`n uitkering kwijt geraakt omdat ze dachten dat ik alles bij elkaar loog...
Is dat iets dat bij fok ligt / zou moeten liggen? Lijkt me stug.quote:
En ondertussen blijf je je echte identiteit verbinden aan je zoveelste kloonaccount.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat nou met mij een beetje aan de hand, hoewel ik aan de ene kant vroeger zelf op FOK! m`n naam gooide (M`n eerste account van 8-9 jaar geleden was ik behoorlijk naïef)
Nu post ik heel sporadisch een foto in US, maar door wat ik op m`n eerste account online gooide word ik nu nog gepakt.
Sterker nog, er is een jaar of 3 terug een gast geweest hier die een topic naar m`n oude band stuurde omdat ik iets vroeg over portretrecht. Bijna voor de rechter kunnen verschijnen
En een jaar of 5 geleden heb ik zware ruzie gehad met m`n moeder omdat ze het leuk vonden foto's van haar via Hyves op te zoeken en hier op te gooien...
En ik ben door dat mensen blijkbaar graag op onderzoek uitgaan bijna m`n uitkering kwijt geraakt omdat ze dachten dat ik alles bij elkaar loog...
Ik denk van wel ja, ik vind een ban meer dan terecht voor zoiets.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat iets dat bij fok ligt / zou moeten liggen? Lijkt me stug.
Hoogstens een ban die ze kunnen uitdelen, omdat ze niet volgens policy handelen.
Weet je wat het probleem bij jou is?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:32 schreef zarGon het volgende:
Braddie, jij maakt het mensen heel moeilijk om je niet te pesten. Hell, bij jou is het juist een uitdaging om keer op keer netjes te blijven.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem bij jou is?
Dat je zegt permanent weg te gaan van FOK! (door (jank)topics erover te openen en dus de aandacht er zelf op te vestigen), om vervolgens doodleuk weer terug te komen. Meerdere keren. Men neemt je dan niet meer serieus.
Dat je zoveel prijsgeeft over je zwakke kanten, zoals het behalen van je rijbewijs. Niet alleen op FOK!, maar ook op andere websites. Je had er enorm moeite mee, kan gebeuren. Maar stel je niet zwak op als je niet tegen kritiek kan. Stel je niet zwak op, als de reacties je niet goed zijn voor je zelfbeeld. Is het fijn om zo voorzichtig te zijn? Vast niet, maar zo geef je anderen geen stok zodat ze jou ermee kunnen slaan.
Wat betreft autorijden maak je het allemaal nog erger. Auto van 1000 euro willen kopen, terwijl je een uitkering hebt. Auto willen kopen nog lang voordat je je praktijk hebt behaald. Anderen (kennissen/vrienden) belachelijk maken over hoelang zij hebben gedaan over hun rijbewijs, terwijl jijzelf op dat moment je rijbewijs niet hebt. (En achteraf heeft dat dus tegen je gekeerd, want bij jou ging het ook niet echt smooth, hm?) Hetzelfde geldt voor de theorie-examen, lekker hoogmoedig doen en dan keihard op je bek gaan. Je hebt te veel praatjes.
En dan heb je het eeuwige gezeik over je 'vrienden'. Man man man, je gooit zelf al het vuile was naar buiten, zonder na te denken over eventuele gevolgen, om vervolgens erachter te komen dat het misschien niet zo handig was. Keer op keer.
Oh, en dan heb je natuurlijk nog dat jij andere FOK!kers net zo hard pest. Of onbekenden die jij tijdens hun werk fotografeert om ze vervolgens op het forum belachelijk te maken (kassameisje AH met - ik citeer - "een rot kop" inclusief haar foto).
Gozer, ik 'ken' je al een tijdje, en bij mij ben je alle sympathie kwijt. Je lokt het zelf uit, je jankt, je maakt keer op keer dezelfde fouten, je bent enorm hypocriet, je hebt enorm last van hoogmoed, je geeft te veel informatie over jezelf en je trashtalkt te veel over anderen.
Samengevat:
[..]
Ben jij Braddie?quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb het idee, als we het toch over FOK! en pesten gaan hebben dat ik tot op zekere hoogte wel getreiterd word.
Steeds terugvallen op opmerkingen over mijn gewicht.
Over m`n uiterlijk.
Dat ik een uitkering heb.
Dat ik niks kan.
Dat ik niks bereikt hebt etc.
En dat heeft mij echt best onzeker gemaakt in 't verleden.
Dat zou je de Youtube-kijkers ook niet aan moeten doen..quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je zegt permanent weg te gaan van FOK! (door (jank)topics erover te openen en dus de aandacht er zelf op te vestigen), om vervolgens doodleuk weer terug te komen. Meerdere keren. Men neemt je dan niet meer serieus.
Dat je zoveel prijsgeeft over je zwakke kanten, zoals het behalen van je rijbewijs. Niet alleen op FOK!, maar ook op andere websites. Je had er enorm moeite mee, kan gebeuren. Maar stel je niet zwak op als je niet tegen kritiek kan. Stel je niet zwak op, als de reacties je niet goed zijn voor je zelfbeeld. Is het fijn om zo voorzichtig te zijn? Vast niet, maar zo geef je anderen geen stok zodat ze jou ermee kunnen slaan.
Wat betreft autorijden maak je het allemaal nog erger. Auto van 1000 euro willen kopen, terwijl je een uitkering hebt. Auto willen kopen nog lang voordat je je praktijk hebt behaald. Anderen (kennissen/vrienden) belachelijk maken over hoelang zij hebben gedaan over hun rijbewijs, terwijl jijzelf op dat moment je rijbewijs niet hebt. (En achteraf heeft dat dus tegen je gekeerd, want bij jou ging het ook niet echt smooth, hm?) Hetzelfde geldt voor de theorie-examen, lekker hoogmoedig doen en dan keihard op je bek gaan. Je hebt te veel praatjes.
En dan heb je het eeuwige gezeik over je 'vrienden'. Man man man, je gooit zelf al het vuile was naar buiten, zonder na te denken over eventuele gevolgen, om vervolgens erachter te komen dat het misschien niet zo handig was. Keer op keer.
Oh, en dan heb je natuurlijk nog dat jij andere FOK!kers net zo hard pest. Of onbekenden die jij tijdens hun werk fotografeert om ze vervolgens op het forum belachelijk te maken (kassameisje AH met - ik citeer - "een rot kop" inclusief haar foto).
Gozer, ik 'ken' je al een tijdje, en bij mij ben je alle sympathie kwijt. Je lokt het zelf uit, je jankt, je maakt keer op keer dezelfde fouten, je bent enorm hypocriet, je hebt enorm last van hoogmoed, je geeft te veel informatie over jezelf en je trashtalkt te veel over anderen.
Samengevat:
[..]
Dat is niet creepy, doen zoveel mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:00 schreef Koral het volgende:
Als een paar niet nader te noemen users (achtergrond)informatie over hun date zoeken: "CREEPYYYYY"
Dit is toch wel de spijker op zijn kop slaanquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Samengevat:
[..]
Waarheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Samengevat:
[..]
Date opzoeken op facebook is wat anders dan een onbekend meisje opzoeken waarmee je nog geen woord hebt gewisseld en wiens naam je niet eens zou moeten weten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:00 schreef Koral het volgende:
Als een paar niet nader te noemen users (achtergrond)informatie over hun date zoeken: "CREEPYYYYY"
Als een paar niet nader te noemen pesters informatie over een mede-user zoeken EN gebruiken: " "
Goed dat creepy voorbeeld in relatie brengen met daten was niet zo goed gekozen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Date opzoeken op facebook is wat anders dan een onbekend meisje opzoeken waarmee je nog geen woord hebt gewisseld en wiens naam je niet eens zou moeten weten.
Heb je gelijk in. Ik vind het in beide gevallen creepy/sneu.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Goed dat creepy voorbeeld in relatie brengen met daten was niet zo goed gekozen.
Wilde meer illustreren dat men makkelijk iemand (die vaak niet zo goed voor zichzelf kan opkomen) in een hoekje duwt, maar wanneer het een pester betreft die net zo goed creepy bezig is informatie te verzamelen dan hult men (voel je je aub niet persoonlijk aangesproken) zich in stilzwijgen.
Het is allemaal wat..quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ze ook wel eens mogen aanpakken is het hoge incrowd gehalte in sommige slowchats.
Als je dan tegen user A wat naars heb gezegd behandelen vervolgens al zijn user vriendjes en vriendinnetjes je als stront of ze negeren je gewoon in het geheel in de hoop dat je weggaat.
GRTD is hier en goed voorbeeld van allemaal incrowd enge mensen waar als user Y wat zegt die ze kennen van meetings etc dan krijgt hij of zij gelijk allemaal replays als ik dan vervolgens wat zeg dan negeren ze het.
Vroeger was dit geen probleem omdat er in de nacht nog 5 andere slowchats actief waren en dan ging je gewoon naar een andere tegenwoordig is de spoeling dunner.
Gewoon niet slowchattenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ze ook wel eens mogen aanpakken is het hoge incrowd gehalte in sommige slowchats.
Als je dan tegen user A wat naars heb gezegd behandelen vervolgens al zijn user vriendjes en vriendinnetjes je als stront of ze negeren je gewoon in het geheel in de hoop dat je weggaat.
GRTD is hier en goed voorbeeld van allemaal incrowd enge mensen waar als user Y wat zegt die ze kennen van meetings etc dan krijgt hij of zij gelijk allemaal replays als ik dan vervolgens wat zeg dan negeren ze het.
Vroeger was dit geen probleem omdat er in de nacht nog 5 andere slowchats actief waren en dan ging je gewoon naar een andere tegenwoordig is de spoeling dunner.
Of je gewoon normaal gedragen.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je gewoon normaal gedragen.
Dhr Mikey heeft er nog wel eens een handje van mensen medeschuldig aan verkrachting te stellen.
Ik mag hem wel.
FOK! lijkt af en toe ook net het dagelijks levenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |