Wat is dat dan voor rare redenatie?quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar eerlijk... soms is mensen pesten toch ook gewoon leuk? Vooral als het echt zo'n kneus is... niet als ie door iedereen al gepest wordt natuurlijk. Dan moet je ervoor opkomen!
Als het soms is kun je het misschien beter plagen noemen? Zeker als je iemand niet echt pijn wil doen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar eerlijk... soms is mensen pesten toch ook gewoon leuk? Vooral als het echt zo'n kneus is... niet als ie door iedereen al gepest wordt natuurlijk. Dan moet je ervoor opkomen!
Dus omdat het FOK! is heb je een vrijbrief om andere users te pesten? Of hoe moet ik dit voor me zien?quote:
Nee, op FOK weet je dat er niet alleen maar kusjekroel posts voorbij komen. Als je dat niet kunt handelen dan moet je misschien niet alles zo maar op fok gooien.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat het FOK! is heb je een vrijbrief om andere users te pesten? Of hoe moet ik dit voor me zien?
Nergens komen alleen maar kusjekroelposts voorbij. Maar terechte kritiek geven en daarbij misschien niet al te veel tact tonen is wat anders dan bewust gaan pesten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, op FOK weet je dat er niet alleen maar kusjekroel posts voorbij komen. Als je dat niet kunt handelen dan moet je misschien niet alles zo maar op fok gooien.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Nee. Het is geen fok, maar FOK!quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:30 schreef Samzz het volgende:
Dus omdat het FOK! is heb je een vrijbrief om andere users te pesten? Of hoe moet ik dit voor me zien?
Uiteraard. Echt serieus hardcore pesten is voor psycho's.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:30 schreef Koral het volgende:
Als het soms is kun je het misschien beter plagen noemen? Zeker als je iemand niet echt pijn wil doen.
Terechte kritiek kan voor iemand met een verleden waarin hij gepest is ook overkomen als pesten. Dat zijn meestal de mensen die niet al te sterk in hun schoenen staan en daardoor terechte kritiek of wat dan ook opvatten als pesten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens komen alleen maar kusjekroelposts voorbij. Maar terechte kritiek geven en daarbij misschien niet al te veel tact tonen is wat anders dan bewust gaan pesten.
Ik ben al een paar keer met de dood/klappen bedreigd vanwege posts op fok. Mensen die ook daadwerkelijk gingen zoeken waar mijn huis woont enzo. Sommige mensen nemen het allemaal veel te serieus.quote:
serieus?quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer met de dood/klappen bedreigd vanwege posts op fok. Mensen die ook daadwerkelijk gingen zoeken waar mijn huis woont enzo. Sommige mensen nemen het allemaal veel te serieus.
Ja, wel lang geleden. Maar serieus.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?
dat vind ik dan toch wel érg ver gaan....
kelere
Nou, dat is dan wel een idioot geweest...quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, wel lang geleden. Maar serieus.
En ik had een stalker. Iemand die op élke post reageerde, dagelijks pm/dm stuurde, fotoboek volspamde. Waarschijnlijk omdat ik een keer iets verkeerds had gezegd. Dit is minder lang geleden.
De crew neemt dit ook niet serieus, dus je moet het zelf maar oplossen.
Je hebt er wat volk tussenzitten.
Als je dan wat minder stevig in je schoenen staat (98% van fok) dan kan ik me wel voorstellen dat het vervelend is.
Negeren. Blocken op pm/dm, fotoboek posts verwijderen. En negeren. Oh en negeren.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, dat is dan wel een idioot geweest...
Hoe ben je daar vanaf gekomen dan?
Mooi gedaan danquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Negeren. Blocken op pm/dm, fotoboek posts verwijderen. En negeren. Oh en negeren.
Kennelijk ging de lol er toen af.
Voor jou ja, voor de meeste mensen, maar niet iedereen werkt zoquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Terechte kritiek kan voor iemand met een verleden waarin hij gepest is ook overkomen als pesten. Dat zijn meestal de mensen die niet al te sterk in hun schoenen staan en daardoor terechte kritiek of wat dan ook opvatten als pesten.
Het is een forum. Hoe kun je nou op een forum in hemelsnaam gepest worden? Klik je t forum dicht. Hoppa, klaar. Of je trekt je er gewoon niks van aan. Het. Is. Maar. Internet.
Waarom zou een user het zomaar mogen verpesten voor een andere user?quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Terechte kritiek kan voor iemand met een verleden waarin hij gepest is ook overkomen als pesten. Dat zijn meestal de mensen die niet al te sterk in hun schoenen staan en daardoor terechte kritiek of wat dan ook opvatten als pesten.
Het is een forum. Hoe kun je nou op een forum in hemelsnaam gepest worden? Klik je t forum dicht. Hoppa, klaar. Of je trekt je er gewoon niks van aan. Het. Is. Maar. Internet.
Waarom zou je een internetrandom überhaupt iets laten verpesten?quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom zou een user het zomaar mogen verpesten voor een andere user?
Is toch niet normaal?
FOK in niet helemaal internetrandom meer te noemen, maar dan nog...quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom zou je een internetrandom überhaupt iets laten verpesten?
Is toch niet normaal?
Ik ken niemand van FOK persoonlijk dus voor mij is iedereen een internetrandom. Dat is trouwens niet een neerbuigende term, dat is gewoon zoals het isquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:57 schreef FANN het volgende:
[..]
FOK in niet helemaal internetrandom meer te noemen, maar dan nog...
Je gekwetst voelen door internetrandoms is inderdaad ietwat sneu, vind ik.quote:het is sneu gedrag...
quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Je gekwetst voelen door internetrandoms is inderdaad ietwat sneu, vind ik.
Ja. Ik ben van mening dat als je je 'gekwetst' voelt op internet dat je beter niet op internet of de betreffende site kan rondhangen totdat je hebt geleerd hoe je met dat soort dingen om moet gaan.quote:
Het is geen excuus voor hufterig online-gedrag verder, maar als je je daar echt wat van aantrekt waardoor je je 'irl' kut gaat voelen dan ben je gewoon niet helemaal op je plaats, lijkt mij.quote:dat is ook een manier natuurlijk, maar of dat juist is vraag ik me af...
Baas. GMTA.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Ik ben van mening dat als je je 'gekwetst' voelt op internet dat je beter niet op internet of de betreffende site kan rondhangen totdat je hebt geleerd hoe je met dat soort dingen om moet gaan.
[..]
Het is geen excuus voor hufterig online-gedrag verder, maar als je je daar echt wat van aantrekt waardoor je je 'irl' kut gaat voelen dan ben je gewoon niet helemaal op je plaats, lijkt mij.
Daarnaast: Wat is pesterig gedrag? Ik heb zoals gezegd regelmatig doodsbedreigingen en allerlei verwensingen in PM gehad maar ik lach er smakelijk om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |