Dat is zijn voornaamste houvast jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:22 schreef Ambrosius het volgende:
Raonic had kunnen winnen op Queens, set en een break voor.
BBC is er iig vanaf 14u. Denk dat het 15u startquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:50 schreef Loekie1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen op welke zender en hoe laat de finale te zien is?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
Berdych![]()
Wat een trieste bedoeling is die gozer toch ook.
Mwah ik vind Raonic wel echt een stuk veelzijdiger dan types als Isner en Karlovic, die parasiteren echt extreem op hun service.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:48 schreef BeamofLight het volgende:
Nee maar serieus die Raonic kan echt niet zoveel. Ja serveren, meer niet. Dus een matige service game van de ander is waar hij op gokt. Als redding is er een tiebreak.
Mja daarom zijn Ivanisevic en krajicek ook helden. Tis effe kut maar dat gras ik ook weer pleite na over overmorgen.
Toch juist prima dat verschillende ondergronden een voor- of nadeel geven aan bepaalde speelstijlen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:48 schreef BeamofLight het volgende:
Nee maar serieus die Raonic kan echt niet zoveel. Ja serveren, meer niet. Dus een matige service game van de ander is waar hij op gokt. Als redding is er een tiebreak.
Mja daarom zijn Ivanisevic en krajicek ook helden. Tis effe kut maar dat gras ik ook weer pleite na over overmorgen.
FOX.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:13 schreef Loekie1 het volgende:
Kun je Wimbledon alleen op BBC zien? Ik heb daar geen abonnement voor.
zeker omdat ze zwart is racistquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Serena soms net een clown, met dat rare gegil en hoe ze eruitziet als ze uit balans is.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |