quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is Mad. Alleen Mary is MM voor mij
En over ziek worden gesproken, mijn ex zit hier op de bank en begint ziek te worden van mijn "southern chronicles" als muziekkeuze. Dikke vette redneckmuziek en country
psychologische oorlogsvoering as done by Fogel?quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is Mad. Alleen Mary is MM voor mij
En over ziek worden gesproken, mijn ex zit hier op de bank en begint ziek te worden van mijn "southern chronicles" als muziekkeuze. Dikke vette redneckmuziek en country
Neuh, maar ze zei "het is jouw huis, doe wat je wil", en dan kan je dit soort dingen krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
psychologische oorlogsvoering as done by Fogel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, maar ze zei "het is jouw huis, doe wat je wil", en dan kan je dit soort dingen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, maar ze zei "het is jouw huis, doe wat je wil", en dan kan je dit soort dingen krijgen.Onder die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Hayseed Dixiequote:Op donderdag 7 juli 2016 20:41 schreef Fogel het volgende:
http://open.spotify.com/track/1qhwGmI33FYSXmHxQHK3ve
Now playing![]()
Op zoveel manieren fout
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:21 schreef Fogel het volgende:
Ze heeft de muziekbron gekaapt inmiddels en we draaien nu snoeihard (Noorse - onbekende) muziek waarvan zelfs DJ Vout het haar rechtop van op zijn rug krijgt
En dan gewoon droog zeggen "ik ga toch verhuizen, jouw probleem"
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:01 schreef just me het volgende:
goedemorgenhad ik al gezegd dat ik vanaf nu 6 weken vakantie heb
Het poetswerk gaat wel door en daar ga ik om 9 uur maar fris en fruitig aan beginnen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
6 weken vakantie..... het is een schande!![]()
Geniet ervan!![]()
En je hoeft het ons niet in te wrijven hè!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
En je hoeft het ons niet in te wrijven hè!
Schoonmaken zonder wrijven?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
En je hoeft het ons niet in te wrijven hè!
Ze is stiekum gewoon een schat hoor.quote:
quote:
Gup snapt hetquote:
nee, je eerste dag begint zo met een flinke bak regenquote:
Ha Symph, môggequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |