SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik dacht zelfs dat jij de laatste post hadquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de voorlaatste post had. En ik had verder ook niks te melden
Ik meld me afquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de voorlaatste post had. En ik had verder ook niks te melden
quote:
Geen Bomfunk, hoop ik?quote:
Nice!quote:
Beter dan het origineel.quote:
dat microfooneffect doet het hem welquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beter dan het origineel.
Deze overigens ook.
Ik hou wel van een beetje chaotisch.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
dat microfooneffect doet het hem wel
Had ik nou nooit verwacht van je, Mo. Zo leer je elke dag wat nieuwsquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje chaotisch.
Er zijn vele soorten chaos, de ene chaos is de andere niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Had ik nou nooit verwacht van je, Mo. Zo leer je elke dag wat nieuws
koffiequote:
kwam er een kat binnen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:30 schreef just me het volgende:
Yeah, het gaat weer wat beter met Muis. Ze is van de IC af!!
Was/is het zo heftig?quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:30 schreef just me het volgende:
Was hier ook niet bekend gemaakt 😊quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was/is het zo heftig?
Dat had ik niet begrepen...
was wel weer heftig dusquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:30 schreef just me het volgende:
Fijn om te horen, beterschap Muis.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:30 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:30 schreef just me het volgende:
Ik wist niet dat het zo ernstig was dat ze op de IC lag, maar fijn dat ze aan de beterende hand is.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:30 schreef just me het volgende:
goed te horenquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:30 schreef just me het volgende:
Geen idee, maar hij is Mad. Alleen Mary is MM voor mijquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is Mad. Alleen Mary is MM voor mij
En over ziek worden gesproken, mijn ex zit hier op de bank en begint ziek te worden van mijn "southern chronicles" als muziekkeuze. Dikke vette redneckmuziek en country
psychologische oorlogsvoering as done by Fogel?quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is Mad. Alleen Mary is MM voor mij
En over ziek worden gesproken, mijn ex zit hier op de bank en begint ziek te worden van mijn "southern chronicles" als muziekkeuze. Dikke vette redneckmuziek en country
Neuh, maar ze zei "het is jouw huis, doe wat je wil", en dan kan je dit soort dingen krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
psychologische oorlogsvoering as done by Fogel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, maar ze zei "het is jouw huis, doe wat je wil", en dan kan je dit soort dingen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, maar ze zei "het is jouw huis, doe wat je wil", en dan kan je dit soort dingen krijgen.Onder die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Hayseed Dixiequote:Op donderdag 7 juli 2016 20:41 schreef Fogel het volgende:
http://open.spotify.com/track/1qhwGmI33FYSXmHxQHK3ve
Now playing![]()
Op zoveel manieren fout
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:21 schreef Fogel het volgende:
Ze heeft de muziekbron gekaapt inmiddels en we draaien nu snoeihard (Noorse - onbekende) muziek waarvan zelfs DJ Vout het haar rechtop van op zijn rug krijgt
En dan gewoon droog zeggen "ik ga toch verhuizen, jouw probleem"
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:01 schreef just me het volgende:
goedemorgenhad ik al gezegd dat ik vanaf nu 6 weken vakantie heb
Het poetswerk gaat wel door en daar ga ik om 9 uur maar fris en fruitig aan beginnen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
6 weken vakantie..... het is een schande!![]()
Geniet ervan!![]()
En je hoeft het ons niet in te wrijven hè!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
En je hoeft het ons niet in te wrijven hè!
Schoonmaken zonder wrijven?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
En je hoeft het ons niet in te wrijven hè!
Ze is stiekum gewoon een schat hoor.quote:
quote:
Gup snapt hetquote:
nee, je eerste dag begint zo met een flinke bak regenquote:
Ha Symph, môggequote:
quote:
Tijd voor koffie dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
chaos op zijn werk, vrouw ziek in bed, ja hoor
Beterschap!! Zijn veel mensen verkouden, maar tja dat krijg je met zo'n natte herfstquote:
Ha, ToTquote:
Jawelquote:
Je krijg last van ontwenningsverschijnselen?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
JawelMet jou dan?
Even stiekem getest net, nog steeds geen DJ toegang jammer genoeg
*twitch*quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je krijg last van ontwenningsverschijnselen?
Gaat z'n gangetje hier!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
JawelMet jou dan?
Even stiekem getest net, nog steeds geen DJ toegang jammer genoeg
Ik rook niet, maar bij mij duurt het normaal ook lang voor ik überhaupt iets door m'n strot krijg.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kom na het opstaan de eerste 2 uur niet verder dan eenof 5
Aan koffie en eten denk ik daarna pas.![]()
Dat lijkt me geen goede optie, aan de chinees verkopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe krijgen we de hond zo ver dat hij niet meer op de bank en stoel gaat liggen als wij niet in de kamer zijn? De boel steeds barricaderen zodra ik de woonkamer verlaat vind ik geen optie. Anders verkoop ik dat beest aan de chinees
Gewoon consequent de hond van de bank af houden. Of een benchquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is al van de bank geschopt door de puber en in zijn nekvel gegrepen, maar ligt er even later vrolijk weer als je de woonkamer binnenkomt. Bank ligt nu vol met spullen waar hij niet op kan liggen, maar da's geen doen natuurlijk.
als wij er zijn probeert hij niet eens om op de bank te komen, maar ja, zodra we de kamer uit zijn ligt hij er. Ik vind het echt geen doen zoquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon consequent de hond van de bank af houden. Of een bench
Tadaaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als wij er zijn probeert hij niet eens om op de bank te komen, maar ja, zodra we de kamer uit zijn ligt hij er. Ik vind het echt geen doen zo
Het gaat je niet lukken om het beest dat af te leren, of je went eraan of je doet het beest weg, klinkt lullig maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat ziet er niet uit, een bench in de woonkamer, de oude bench is naar de stort gegaan. Weet je wat het is? Ik heb niks met huisdieren en dan dit gezeur. Heb gisteren met mijn zieke lijf drie keer de bank moeten stofzuigen voordat ik er zelf op kon gaan liggen.
dan is de optie uiteindelijk heel simpel, er aan wennen gaat het namelijk niet wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat je niet lukken om het beest dat af te leren, of je went eraan of je doet het beest weg, klinkt lullig maar het is niet anders.
of:
[ afbeelding ]
Er is geen beginnen aan om het af te leren, je zegt het zelf al, zolang je in zicht bent doen ie het net maar je kan je kont niet keren, zo zijn mijn poezen ook, ze weten het heus wel maar hebben maling aan mij, ik zal daar ook mee moeten leven en erger me er ook af en toe aan hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan is de optie uiteindelijk heel simpel, er aan wennen gaat het namelijk niet worden
Mjah, nieuwe situatie voor de hond ook he. Die moet ook nog wennen aan de nieuwe situatie.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat je niet lukken om het beest dat af te leren, of je went eraan of je doet het beest weg, klinkt lullig maar het is niet anders.
of:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, nieuwe situatie voor de hond ook he. Die moet ook nog wennen aan de nieuwe situatie.
Nah, poezen die alleen in huis komen zijn vrij schoon hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de moeder van Symph in huis mocht hij ook niet op de bank, wel in het bed van de puber. Nu mag hij gewoon niet meer boven komen, zo smerig, huisdieren in je bed, brrr
Wat doe jij met je poezen johquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, poezen die alleen in huis komen zijn vrij schoon hoor.
Maar een hond in bed, ik moet er echt niet aan denken, een buitenkat ook niet hoor, wie weet waar die beesten overal gezeten hebben.
Mijn poezen ruiken naar de handzeep die ik gebruik.![]()
Maar jouw probleem met Hugo is nu dat het beest dingen doet die jij niet wil, begrijpelijk, dat zou ik ook niet willen, daarom heb ik mijn poezen vanaf kitten zodat ik ze tenminste een beetje kan opvoeden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben allergisch voor katten, dus dat is helemaal geen optie. Of ik ook allergisch ben voor honden weet ik niet, ben nooit lang bij mensen in huis geweest die een hond hebben. Alleen dus Hugo samen met de katten van mijn schoonmoeder, dat was flink medicatie nemen toen ik daar verbleef.
Derp!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:37 schreef knokkels het volgende:
Relevante foto
[ [url=http://r.fod4.com/http://p.fod4.com/p/media(...)0Dogs.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
PaRoquote:
Momenteel nog niet.quote:
Gup is best lief hoor.quote:
ze gaan allemaal de pan in.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:37 schreef knokkels het volgende:
Relevante foto
[ [url=http://r.fod4.com/http://p.fod4.com/p/media(...)0Dogs.jpg]afbeelding[/url] ]
Laat knokkels je onderwijzen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:27 schreef just me het volgende:
ik heb pas één koffie op vandaag, daar moet verandering in komen!
Ik doe het al langer dan Knokelsquote:
koffie drinkenquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een paar dagen geleden wist ik even niet hoe ik in de veilige modus van Windows 10 kwam, moest even zoeken, inmiddels is het routine.![]()
Tja, dat krijg je als je experimenteert.quote:
Waarom zoek je de veilige modus op?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een paar dagen geleden wist ik even niet hoe ik in de veilige modus van Windows 10 kwam, moest even zoeken, inmiddels is het routine.![]()
U faalt, waarde just me.quote:
Omdat ik aan het experimenteren ben met een install van een 'bepaald'quote:
* just me is een faalhaasquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
U faalt, waarde just me.![]()
Niet al 1 pot koffie naar binnen gewerkt hebben
malware, spybot etc?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat ik aan het experimenteren ben met een install van een 'bepaald'progje en als het niet lukt moet alles er weer vanaf en daarvoor moet ik in de veilige modus zijn.
nietusquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:38 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is een faalhaas
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:38 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is een faalhaas
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er staat toch wel een plaatje van de arabier op?
quote:
ach, ik verstuur liever beterschapskaartjes dan dat ik ze krijgquote:
Je hebt ze, zo te zien, ook niet nodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
ach, ik verstuur liever beterschapskaartjes dan dat ik ze krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |