abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:19:21 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_163554978






De iPhone is een smartphone van het Amerikaanse technologiebedrijf Apple. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, gamen, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en verscheidene applicaties te downloaden en te gebruiken voor van alles en nog wat.




iOS 9, de opvolger van iOS 8, is de 9de versie van het iOS-besturingssysteem voor mobiele apparaten met touchscreen ontworpen door Apple. Het besturingssysteem is aangekondigd op 8 juni 2015.

Deze versie lijkt sterk op iOS 7 en 8, maar heeft ook nieuwe functionaliteit. Belangrijke nieuwe functies voor de eindgebruiker zijn onder andere Splitview, News, Picture in Picture en een productievere Siri.

Meer informatie

video

video


quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!


quote:
Apple presenteert gloednieuwe teleurstelling

'Optimaal tegenvallende ervaring voor gebruikers'

Apple presenteert vanavond een device waarmee gebruikers op een nieuwe manier worden teleurgesteld. In een uitgelekt persbericht vertelt Apple-CEO Tim Cook hoe de nieuwe teleurstelling het dagelijks leven zal veranderen.

“De laatste maanden hebben we hard gewerkt aan een product dat net iets te weinig afwijkt van eerdere producten. Hierdoor creëren we een optimaal tegenvallende ervaring voor onze gebruikers. Via deze revolutionaire technologie wordt teleurstelling nog meer geïntegreerd in het dagelijks leven”, aldus Cook.

Volgens Cook is ook de gloednieuwe interface op zichzelf aardig maar ook weer niet heel anders dan gebruikers gewend zijn: “Over een paar jaar weten we niet beter. Ook uniek aan het nieuwe device is het extra snoertje dat je ervoor nodig hebt: makkelijk te betalen en handig om kwijt te raken.

”Met de nieuwe tegenvaller probeert Apple in te spelen op teleurstellingen van de concurrentie.
De Speld _O_

[ Bericht 15% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:08:40 ]
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:19:52 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_163554988
Zoals gezegd, het zal wel definitie zijn.

Ik heb ongeveer 25 niet apple apps. Photo's en Camera + whatsapp/messages zijn de enige die veel ruimte in beslag nemen. Twitter, Slack en Linkedin nog een beetje. De overige apps zijn grofweg allemaal 50 mb en kleiner. Het enige wat ik moet doen is iedere paar maanden een groepschat op Whatsapp weggooien, die veroorzaakt alleen meerdere GB aan media per maand. Het zou fijn zijn als whatsapp de mogelijkheid bood zulke dingen na 2 dagen zelf weg te gooien.

Zou ik bij de volgende telefoon (en ja die koop ik direct, deze wordt 2 als de 7 komt) 32 GB krijgen dan hoef ik niet meer iedere 2 maanden die chat leeg te gooien, maar iedere 6. Dat is me die 100 euro meer niet waard. Het probleem is sowieso een whatsapp design flaw (of gebruiker als whatsapp het wel kan).

Waar ik me wel op verheug is een telefoon zonder koptelefoon aansluiting. Zeker als hij daardoor echt dunner gaat worden? of een grotere batterij krijgt?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:20:13 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163555000
Vol=Vol
pi_163555072
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:19 schreef XL het volgende:

Waar ik me wel op verheug is een telefoon zonder koptelefoon aansluiting. Zeker als hij daardoor echt dunner gaat worden? of een grotere batterij krijgt?
Moet een telefoon nou echt dunner worden? Als dit formaat nou eens aangehouden wordt waardoor je echt progressie in batterijduur kunt boeken...
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 12:29:57 #5
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163555187
"Jij bent duidelijk geen poweruser"

Uh.. Ja is goed :')

16 is voor mij ook genoeg, ik heb niet al m'n muziek erop, maar waarom zou ik al alles erop willen hebben. Heb nog 2-3 gb over, nog nooit last van gehad
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:36:46 #6
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163555329
Tegenwoordig kost meer GB in een smartphone bijzonder weinig, en al helemaal niet de ¤100,- euro wat de persoon hierboven aangeeft. Lekker je oude iPhone houden als je niet meer dan 16GB wilt :'). Maar de iPhone 7 zal geen 16GB meer hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 12:38:58 #7
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163555380
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:13 schreef XL het volgende:

[..]

Als het 16 blijft koop ik gewoon die weer. Heb op mijn huidige ook nog 5 gb vrij. Het is zo dom om Apple af te rekenen op minimum requirements die voor sommige gewoon in orde zijn. Je kunt toch gewoon een apparaat met meer ruimte kopen?
Ze hadden eerst 16, 32, en 64 GB modellen, toen die 32 verdween en je voor die 64 GB 100 euro meer betaalde tov de 16 GB, vond ik dat een beetje goedkope marketing. Had de standaard dan meteen 32 gemaakt. Maar zo zie ik dat
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163555682
Of gewoon een SD-card slot natuurlijk. Dan kan elke user zelf bepalen hoeveel geheugen hij/zij extra wil.
pi_163556105
Voor mij hoeft een telefoon echt niet dunner te worden, zit nu op een 5s, ideaal voor mij ^O^.

En dat er ¤100 extra gerekend wordt voor de "upgrade" naar 64 gb is gewoon slim gedaan. Ik geef het er iig niet aan uit.

Zal echt eens tijd worden dat 32 gb de standaard gaat worden, opslaggeheugen kost bijna niets meer, helemaal niet voor Apple, die zó groot in kan kopen.
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:14:55 #10
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163556303
Haha al die marketingmannen hier

Hoeft eigenlijk niet zo duur te zijn hoor, die kunnen best goedkoop inkopen
pi_163556379
Ik had 16 GB op mijn 5S was voor mij echt te weinig. Nu een SE met 64 GB genomen . Dat zal wel genoeg zijn. Als de 32 er had geweest had ik die genomen trouwens.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:19:45 #12
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163556411
16 GB (iPhone 6 plus) is voor mij ook altijd wel genoeg geweest, al begin ik na twee jaar wel de 16GB te naderen. Video's kan ik niet meer opnemen, want die nemen teveel ruimte in. Foto's verwijder ik momenteel nadat ik ze op m'n Macbook gezet heb. Twee jaar volgehouden omdat ik enkel op vakanties veel foto's maakte (waar we nu een spiegelreflexcamera voor hebben) en geen muziek op m'n iPhone heb staan, met uitzondering van een ringtone. Ik luister wel muziek, maar gewoon met spotify. Bij de iPhone 7 zal ik wel voor de 32GB variant gaan. Net wat veiliger.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:32:06 #13
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_163556714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:23 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Moet een telefoon nou echt dunner worden? Als dit formaat nou eens aangehouden wordt waardoor je echt progressie in batterijduur kunt boeken...
Je kunt het formaat groot houden, zodat er een net zo grote maar efficientere batterij in past

Je kunt ook het formaat kleiner maken, zodat er een kleinere batterij in moet met minstens zo lange looptijd (ideaal gezien langer).

Natuurlijk is scenario 2 beter voor innovatie.

Ja, ik wil absoluut een dunnere telefoon. Ik wil ook minder rand en een magnetische laadkabel.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:35:20 #14
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_163556776
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tegenwoordig kost meer GB in een smartphone bijzonder weinig, en al helemaal niet de ¤100,- euro wat de persoon hierboven aangeeft. Lekker je oude iPhone houden als je niet meer dan 16GB wilt :'). Maar de iPhone 7 zal geen 16GB meer hebben.
Bij Apple is de meerprijs van 64 gb tov 16 gb 100 euro

Natuurlijk hebben ze veel meer winst op een 64gb model, want inkoop neemt de prijs misschien 8 euro toe. 92 euro meer winst per telefoon dus. Dat is product marketing. Dat doet Apple goed. Ze zullen dus zo lang mogelijk uitstellen dat ze naar 32gb gaan, want het aantal mensen dat 100 euro gaat betalen voor 32 gb extra zal minimaal zijn. Toch is het aannemelijk dat de houdbaarheid van 16gb is verstreken, hoewel er genoeg gebruikers zijn (zoals ik) die zoveel ruimte niet nodig hebben.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 14:11:34 #15
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163557496
Commercieel is het slim ja, moreel gezien verwerpelijk (al is dat misschien iets te overdreven)

Wel leuk al die fanboys "JA MAAR IS SLIMME MARKETING" :D
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 14:13:04 #16
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163557525
Gaat nergens over verder, maar wel leuk.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 6 juli 2016 @ 14:29:28 #17
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_163557895
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Commercieel is het slim ja, moreel gezien verwerpelijk (al is dat misschien iets te overdreven)

Wel leuk al die fanboys "JA MAAR IS SLIMME MARKETING" :D
Eigenlijk is het zelfs een soort monopolie. Er is geen ander bedrijf die kan voorkomen dat Apple dit doet. Dat is bij Android heel anders, als Samsung niet naar 32GB gaat op het moment dat HTC dat doet dan verliest Samsung klanten. Want je krijgt meer voor hetzelfde geld dan bij de concurrent en die producten zijn heel vergelijkbaar.

Een apple telefoon is met een android telefoon niet te vergelijken. Qua hardware zijn er grote verschillen, maar ook in Software (operationeel) zijn er grote verschillen en dat leidt tot grote verschillen in de combinatie van beide (dus bijv. een grotere accu die toch sneller leeg loopt omdat de twitter applicatie 1 van beide platformen misschien gebruik maakt van een feature waarvoor 1 van beide architecturen efficienter is). Om over het verschil in privacy policy/t&c en verkoop van persoonlijke data maar helemaal niet te beginnen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 6 juli 2016 @ 14:30:30 #18
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_163557917
Nee 16gb is echt niet genoeg, je blijft dan opruimen. 32gb is een goede nieuwe standaard, daar is mee te leven. Van 16gb naar 32gb zal Apple niets meer kosten, ja misschien 2 cent per toestel. Ze berekenen het verschil alleen maar door naar de consument, terwijl het ze zelf niets extra kost.
  woensdag 6 juli 2016 @ 14:34:09 #19
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_163557981
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen: ik koop iOS oa. vanwege privacy, ik heb dus geen alternatief (tenzij Windows Phone onder versie 10). Als ik nu mijn muziek zou downloaden ipv streamen ben ik dus gedwongen om 100 euro meer te betalen voor mijn telefoon (want dan is 16gb niet genoeg). Dat is eigenlijk best raar. Het enige wat ik daartegen kan doen is accepteren dat Google op basis van Smartphone gebruik geanonimiseerd mijn profiel kan verkopen. Best een hoge prijs, daarvoor krijg ik een ruil alleen een veel goedkoper mobieltje. Of dat het waard is....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 6 juli 2016 @ 15:34:35 #20
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_163559213
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2016 14:34 schreef XL het volgende:
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen: ik koop iOS oa. vanwege privacy, ik heb dus geen alternatief (tenzij Windows Phone onder versie 10). Als ik nu mijn muziek zou downloaden ipv streamen ben ik dus gedwongen om 100 euro meer te betalen voor mijn telefoon (want dan is 16gb niet genoeg). Dat is eigenlijk best raar. Het enige wat ik daartegen kan doen is accepteren dat Google op basis van Smartphone gebruik geanonimiseerd mijn profiel kan verkopen. Best een hoge prijs, daarvoor krijg ik een ruil alleen een veel goedkoper mobieltje. Of dat het waard is....
Nee, dat is commercieel slim :).

quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Commercieel is het slim ja, moreel gezien verwerpelijk (al is dat misschien iets te overdreven)

Wel leuk al die fanboys "JA MAAR IS SLIMME MARKETING" :D
8-).

Niemand dwingt iemand om een iPhone te kopen hè ;).
  woensdag 6 juli 2016 @ 15:40:05 #21
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_163559316
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Jij bent duidelijk geen poweruser"

Uh.. Ja is goed :')

16 is voor mij ook genoeg, ik heb niet al m'n muziek erop, maar waarom zou ik al alles erop willen hebben. Heb nog 2-3 gb over, nog nooit last van gehad
Ik had het niet tegen jou hoor.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 6 juli 2016 @ 15:40:16 #22
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_163559320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:50 schreef PjotterFRL het volgende:
Of gewoon een SD-card slot natuurlijk. Dan kan elke user zelf bepalen hoeveel geheugen hij/zij extra wil.
Als ze dat gaan doen gooien ze de filosofie van Steve Jobs weg ;)
In die biografie van hem staat dat hij zijn apparaten zag als kunst en dat ''niemand er aan de binnenkant mee mag rommelen en besmeuren'' Vandaar ook dat er geen removable battery in zit.

Of dit natuurlijk echt de reden is, is een tweede, maar het is iig een mooi verhaal :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 6 juli 2016 @ 16:03:41 #23
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_163559691
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 15:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Als ze dat gaan doen gooien ze de filosofie van Steve Jobs weg ;)
In die biografie van hem staat dat hij zijn apparaten zag als kunst en dat ''niemand er aan de binnenkant mee mag rommelen en besmeuren'' Vandaar ook dat er geen removable battery in zit.

Of dit natuurlijk echt de reden is, is een tweede, maar het is iig een mooi verhaal :P
Ik weet niet of je je iPhone wel eens hebt opengemaakt. Als je een card slot wil, dan moet er iets anders weg. Er is gewoon geen plek. Als je de SD kaart ook nog van buiten wil kunnen wisselen heeft het nog impact op het design ook. Nee... dat verwisselbaar geheugen, dat kent de jeugd binnenkort niet meer. Dat is echt een non-oplossing. Ik bedoel, 5 jaar geleden had ik ook nog USB-sticks, maar tegenwoordig bestaat dat toch helemaal niet meer?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 16:03:57 #24
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163559695
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 15:40 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou hoor.
Maakt dat wat uit dan. Om tegen iemand te zeggen "jij bent duidelijk geen poweruser" vind ik wel humor.

Vooral om het woord "poweruser". Maar dat kan aan mij liggen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 16:05:45 #25
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163559724
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2016 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nee, dat is commercieel slim :).

[..]

8-).

Niemand dwingt iemand om een iPhone te kopen hè ;).
Ik mag dan nog wel een mening hebben over de marketing van iPhones toch?

Ik koop ook helemaal nooit een nieuwe iPhone, heb wel betere dingen om m'n geld aan uit te geven.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163559759
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:03 schreef XL het volgende:

[..]

Ik weet niet of je je iPhone wel eens hebt opengemaakt. Als je een card slot wil, dan moet er iets anders weg. Er is gewoon geen plek. Als je de SD kaart ook nog van buiten wil kunnen wisselen heeft het nog impact op het design ook. Nee... dat verwisselbaar geheugen, dat kent de jeugd binnenkort niet meer. Dat is echt een non-oplossing. Ik bedoel, 5 jaar geleden had ik ook nog USB-sticks, maar tegenwoordig bestaat dat toch helemaal niet meer?
Ik heb een telefoon gekocht met 16GB opslag. Na twee jaar bleek het toch wel wat krap te zijn en heb ik een 64GB sd-kaartje gekocht. Nu kan mijn telefoon weer tijden mee.

Wie is er nou gek?
  woensdag 6 juli 2016 @ 16:52:35 #27
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_163560972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:07 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ik heb een telefoon gekocht met 16GB opslag. Na twee jaar bleek het toch wel wat krap te zijn en heb ik een 64GB sd-kaartje gekocht. Nu kan mijn telefoon weer tijden mee.

Wie is er nou gek?
Je telefoon is mega lelijk! Wat doe je in dit topic ;)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_163561166
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:52 schreef XL het volgende:

[..]

Je telefoon is mega lelijk! Wat doe je in dit topic ;)
Met jaloerse blikken kijken naar iPhones natuurlijk. /s
pi_163563076
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat je naast een X en een Y waarde ook een Z waarde registreert?
In dat geval zou je een stukje van het scherm moeten kunnen indrukken, nietwaar? Ik weet niet precies hoe ze de kracht meten, het zou kunnen. Mijn punt was dat ik de indruk heb dat Apple het slechts 3D noemt omdat ze dat leuk vinden klinken, en niet zo zeer omdat dat de beste omschrijving is.
Ach, het is een leuke vondst om dit te gebruiken voor de UI. Wat ik begrijp van het reclamefilmpje (gestopt na ongeveer 1,5 minuut omdat toen duidelijk was wat het is) is dat de gedachte is dat als je lichtjes drukt je eventjes kan kijken zonder dat het venster van die applicatie on top komt (d.w.z. dat zo gauw je je vinger weer optilt het venster wat on top stond weer on top staat).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 18:40:44 #30
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163563217
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In dat geval zou je een stukje van het scherm moeten kunnen indrukken, nietwaar? Ik weet niet precies hoe ze de kracht meten, het zou kunnen. Mijn punt was dat ik de indruk heb dat Apple het slechts 3D noemt omdat ze dat leuk vinden klinken, en niet zo zeer omdat dat de beste omschrijving is.
Ach, het is een leuke vondst om dit te gebruiken voor de UI. Wat ik begrijp van het reclamefilmpje (gestopt na ongeveer 1,5 minuut omdat toen duidelijk was wat het is) is dat de gedachte is dat als je lichtjes drukt je eventjes kan kijken zonder dat het venster van die applicatie on top komt (d.w.z. dat zo gauw je je vinger weer optilt het venster wat on top stond weer on top staat).
Het geeft denk ik de illusie dat je het scherm verder indrukt dan normaal, heb het zelf nog nooit gebruikt. Overigens lijkt het me wel een handige functie.

Je kan het als ontwikkelaar voor alles wat je maar wil gebruiken in je apps.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163563363
Rond de 13de minuut. :@
Samenvatting: een man die een goed lopend zaakje heeft (in Manhattan nog wel :?) door producten van Apple te repareren lijkt zijn zaakje te moeten sluiten en alle video's te moeten verwijderen door juridische druk van Apple. Dit is speculatie maar het is in ieder geval een feit dat zijn zaak heel erg goed loopt.
Zijn filmpjes zijn best interessant als je wat wil leren over hardware (het zoeken naar wat er defect is en het herstellen). Niet dat je het zelf even kan doen want je hebt er wel wat gereedschap (duizenden euro's) voor nodig. ;)


Hmmm, inmiddels blijkt dat hij toch niet wordt gesued door Apple. Gelukkig maar! Ik zou ook niet weten waarom het niet zou mogen maar ja, we weten allemaal dat in de USA de partijen met veel geld veel macht hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bram_van_Loon op 06-07-2016 18:52:52 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_163563435
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je kan het als ontwikkelaar voor alles wat je maar wil gebruiken in je apps.
Vast. Ik vraag me af wat de specs zijn (resolutie (aantal N per stap) en meetonnauwkeurigheid) en hoe nauwkeurig mensen het drukken kunnen aansturen. Hoe dan ook is het een interessante ontwikkeling. Niet dat ik ooit voor Apple zou kiezen, voor eender welk product, maar interessant vind ik het wel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:18:04 #33
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163564051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In dat geval zou je een stukje van het scherm moeten kunnen indrukken, nietwaar? Ik weet niet precies hoe ze de kracht meten, het zou kunnen. Mijn punt was dat ik de indruk heb dat Apple het slechts 3D noemt omdat ze dat leuk vinden klinken, en niet zo zeer omdat dat de beste omschrijving is.
Ach, het is een leuke vondst om dit te gebruiken voor de UI. Wat ik begrijp van het reclamefilmpje (gestopt na ongeveer 1,5 minuut omdat toen duidelijk was wat het is) is dat de gedachte is dat als je lichtjes drukt je eventjes kan kijken zonder dat het venster van die applicatie on top komt (d.w.z. dat zo gauw je je vinger weer optilt het venster wat on top stond weer on top staat).
Hoe dan ook, naast 2D verplaatsing kunnen ze kracht meten. Dus 3d naast dat dat leukt bekt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163564087
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hoe dan ook, naast 2D verplaatsing kunnen ze kracht meten. Dus 3d naast dat dat leukt bekt.
Het is enkel 3D als de kracht wordt gemeten doordat er daadwerkelijk een verticale verplaatsing van het scherm is, of wat onder het scherm zit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 19:23:20 #35
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163564182
Zucht :D
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163564322
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zucht :D
rt
pi_163566075
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:03 schreef XL het volgende:

[..]

Ik weet niet of je je iPhone wel eens hebt opengemaakt. Als je een card slot wil, dan moet er iets anders weg. Er is gewoon geen plek. Als je de SD kaart ook nog van buiten wil kunnen wisselen heeft het nog impact op het design ook. Nee... dat verwisselbaar geheugen, dat kent de jeugd binnenkort niet meer. Dat is echt een non-oplossing. Ik bedoel, 5 jaar geleden had ik ook nog USB-sticks, maar tegenwoordig bestaat dat toch helemaal niet meer?
Een non_plossing? :') bij mij zit de reader in het 2de sim slot, dus op het design heeft het geen invloed. De enige reden dat apple geen cardreader heeft is zodat ze meer kunnen vragen voor de modellen met meer geheugen.
  woensdag 6 juli 2016 @ 21:15:52 #38
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163567693
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zucht :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163573713
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:28 schreef Basutei het volgende:

[..]

Een non_plossing? :') bij mij zit de reader in het 2de sim slot, dus op het design heeft het geen invloed. De enige reden dat apple geen cardreader heeft is zodat ze meer kunnen vragen voor de modellen met meer geheugen.
Dat doet Apple met desktop- en laptopcomputers ook. En ondertussen in OS een stukje code inbouwen dat controleert of dat jouw computer exact dezelfde hardware heeft als een van de laptops of desktops en anders niet het installeren van OS toestaan. :')
Als je heel erg verslaafd bent aan een programma van Apple en je veel meer geld hebt dan wat je kan besteden dan kan ik me nog voorstellen dat je voor een tweede computer Apple gebruikt maar anders... :)
Iedereen moet het zelf weten, daar niet van.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_163573715
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:03 schreef XL het volgende:
Dat is echt een non-oplossing. Ik bedoel, 5 jaar geleden had ik ook nog USB-sticks, maar tegenwoordig bestaat dat toch helemaal niet meer?
Ze zijn toch best wel handig. USB-stick + een cloud is beter dan enkel zo'n cloud.
+ dat je wellicht niet alles op de cloud wil zetten om verschillende redenen (wetgeving, privacy, bedrijfsgeheimen...).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 7 juli 2016 @ 08:33:21 #41
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163574397
Ik weiger die cloud al jaren. En dat heeft met verl factoren te maken, maad de voornaamste is dat ik niet van verbinding afhankelijk wil zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163580297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 08:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik weiger die cloud al jaren. En dat heeft met verl factoren te maken, maad de voornaamste is dat ik niet van verbinding afhankelijk wil zijn.
Voor mij ook.
Dat wil zeggen, ik gebruik in zekere zin wel de cloud (ik gebruik wel eens mijn eigen e-mailadres om een bestandje te verzetten, technisch gezien is dat volgens mij een cloud al wordt het er niet mee bedoeld :)), maar ik stel me er niet afhankelijk van op. En een exemplaar op mijn eigen hardware en een exemplaar in de cloud. Nu ja, er is 1 uitzondering: Steam. Ik heb niet van alles een fysiek exemplaar op mijn computer op elk moment. Te weing ruimte op SSD's en mechanische harde schijven. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_163583119
Ben van plan om van mijn huidige 5C naar een SE te stappen, alleen heeft het geen haast. Over een paar maanden komt vast weer een nieuwe iPhone uit, dat heeft dan toch geen invloed op de prijs van de SE? Als dat wel het geval is, wacht ik nog even. Wil puur de SE vanwege de grootte.
  donderdag 7 juli 2016 @ 17:20:26 #44
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_163583651
Vandaag komen de publieke beta's van iOS 10 en Sierra uit.
  donderdag 7 juli 2016 @ 17:43:34 #45
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163584045
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 08:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik weiger die cloud al jaren. En dat heeft met verl factoren te maken, maad de voornaamste is dat ik niet van verbinding afhankelijk wil zijn.
Dat ben je ook niet. Je snapt het concept van de cloud niet. Het idee is dat je lokale kopieën hebt en die met de cloud synct. Voorbeeld: Dropbox, iCloud Photo Library. Je bent dan niet afhankelijk van een verbinding.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator donderdag 7 juli 2016 @ 17:48:49 #46
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163584134
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:47 schreef Bolasie het volgende:
Ben van plan om van mijn huidige 5C naar een SE te stappen, alleen heeft het geen haast. Over een paar maanden komt vast weer een nieuwe iPhone uit, dat heeft dan toch geen invloed op de prijs van de SE? Als dat wel het geval is, wacht ik nog even. Wil puur de SE vanwege de grootte.
Is moeilijk te zeggen, zou me goed kunnen voorstellen dat de prijs van de SE gelijkblijft, maar je weet het nooit met Apple. Als het geen haast heeft zou ik even wachten
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163584156
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Is moeilijk te zeggen, zou me goed kunnen voorstellen dat de prijs van de SE gelijkblijft, maar je weet het nooit met Apple. Als het geen haast heeft zou ik even wachten
Typisch Apple idd. Ik kijk wel, denk dat ik mezelf wel een verjaardagscadeautje gun. :')
  donderdag 7 juli 2016 @ 19:07:08 #48
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_163585498
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:03 schreef XL het volgende:

[..]

Ik weet niet of je je iPhone wel eens hebt opengemaakt. Als je een card slot wil, dan moet er iets anders weg. Er is gewoon geen plek. Als je de SD kaart ook nog van buiten wil kunnen wisselen heeft het nog impact op het design ook. Nee... dat verwisselbaar geheugen, dat kent de jeugd binnenkort niet meer. Dat is echt een non-oplossing. Ik bedoel, 5 jaar geleden had ik ook nog USB-sticks, maar tegenwoordig bestaat dat toch helemaal niet meer?
Ik heb elke generatie iPhone open gemaakt, en deze opmerking is echt onzin. Ruimte voor een MicroSD kan prima gemaakt worden.
  donderdag 7 juli 2016 @ 21:16:54 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163588543
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat ben je ook niet. Je snapt het concept van de cloud niet. Het idee is dat je lokale kopieën hebt en die met de cloud synct. Voorbeeld: Dropbox, iCloud Photo Library. Je bent dan niet afhankelijk van een verbinding.
Ik snap het concept wel. Alleen gebruik ik het niet. Als ik dan toch moet syncen dan kan ik dat probleemloos thuis met mijn locale systemen. Ik hoef niet alles zowel lokaal als in de cloud te hebben of overal mijn kiekjes beschikbaar te hebben voor het geval ik mijn telefoon niet bij me heb.

Het is vooruitgang zonder dat ik daar noodzaak toe heb en daarmee voor mij niet relevant in de vorm die het nu heeft.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 8 juli 2016 @ 10:14:20 #50
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_163596731
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 19:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb elke generatie iPhone open gemaakt, en deze opmerking is echt onzin. Ruimte voor een MicroSD kan prima gemaakt worden.
Er is geen ruimte op het mainboard en ruimte om het mainboard uit te breiden is er al helemaal niet. Als ze nog een stuk mainboard gaan verbinden met zo'n folie en dan een aansluiting daarop gaan verbinden met nog een stuk extra folie... ik zie het echt niet passen. Als je ruimte wil die je van buiten kunt bereiken kun je het helemaal schudden. Ik heb recent het display van mijn 6 plus vervangen en vermoed dat daar nog relatief veel plek is (grote telefoon). Ik zie het echter desondanks nooit passen en ik zou ook de gewone gebruiker nooit van zijn leven een iPhone willen laten openmaken.

Bovendien moet je die inefficientie van een tweede opslagmedium in je hele OS inbouwen, heb je extra stroomverbruik (want doordat je een SD kaart aanspreekt hoef je niet noodzakelijk onboard flash niet meer aan te spreken). Ik vind het echt acceptabel dat Apple zegt: koop wat je nodig hebt of werk via de cloud.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:35:51 #51
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_163599186
Hier de Pokemon app ook maar eens gedownload :D

Iemand trouwens een remedie tegen een niet werkende vergrendelknop van een iPhone 5?
nerovetsrethca
pi_163599233
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:35 schreef slangpie het volgende:
Hier de Pokemon app ook maar eens gedownload :D

Iemand trouwens een remedie tegen een niet werkende vergrendelknop van een iPhone 5?
Die ene optie in instellingen dat je een wit rondje op je scherm krijgt? Even geen idee hoe dat ook alweer heet. :@ Maar 1 van de opties is dan om het scherm te vergrendelen.

Assistive Touch dus.

Instellingen -> algemeen -> toegankelijkheid -> Assistive Touch

[ Bericht 3% gewijzigd door Jaimy_Luca op 08-07-2016 12:55:25 ]
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:55:11 #53
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_163600615
Gek, bij iOS 10 moet je bij Touch ID ook de Home knop indrukken.
pi_163601629
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:55 schreef Drankster het volgende:
Gek, bij iOS 10 moet je bij Touch ID ook de Home knop indrukken.
Moet nu ook, dus vanwaar deze verbazing?
pi_163601863
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Moet nu ook, dus vanwaar deze verbazing?
:? Nee toch, als ik op het lock-screen zit, hoef ik de button niet in te drukken.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:25:46 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163602912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

:? Nee toch, als ik op het lock-screen zit, hoef ik de button niet in te drukken.
Alleen voor wakker maken, niet voor ontgrendeling idd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163602996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:50 schreef PjotterFRL het volgende:
Of gewoon een SD-card slot natuurlijk. Dan kan elke user zelf bepalen hoeveel geheugen hij/zij extra wil.
SD Card slot en Apple _O- :W ...Kijk eens naar Samsung...
pi_163603198
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:14 schreef XL het volgende:

[..]

Er is geen ruimte op het mainboard en ruimte om het mainboard uit te breiden is er al helemaal niet. Als ze nog een stuk mainboard gaan verbinden met zo'n folie en dan een aansluiting daarop gaan verbinden met nog een stuk extra folie... ik zie het echt niet passen. Als je ruimte wil die je van buiten kunt bereiken kun je het helemaal schudden. Ik heb recent het display van mijn 6 plus vervangen en vermoed dat daar nog relatief veel plek is (grote telefoon). Ik zie het echter desondanks nooit passen en ik zou ook de gewone gebruiker nooit van zijn leven een iPhone willen laten openmaken.

Bovendien moet je die inefficientie van een tweede opslagmedium in je hele OS inbouwen, heb je extra stroomverbruik (want doordat je een SD kaart aanspreekt hoef je niet noodzakelijk onboard flash niet meer aan te spreken). Ik vind het echt acceptabel dat Apple zegt: koop wat je nodig hebt of werk via de cloud.
sure

De reden dat je geen uitbreidbaar geheugen op de iPhone hebt is m.i. omdat er geen (toegankelijke) filemanagement aanwezig is, wat de gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid van iOS ten goede komt. Daarom kan je oma'tje van 80 er ook mee werken. Daarnaast beter controle uitoefenen over wat er met je apparaten gebeurt als Apple zijnde.
pi_163605477
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:35 schreef slangpie het volgende:
Hier de Pokemon app ook maar eens gedownload :D
Hoe dan? Zag het niet staan in de store dus dacht dat alleen Android het nog had
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  vrijdag 8 juli 2016 @ 17:24:37 #60
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163605524
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:30 schreef Iwanius het volgende:

[..]

SD Card slot en Apple _O- :W ...Kijk eens naar Samsung...
De nieuwe modellen van Samsung accepteren ook geen apps meer op een SD kaart.
SOONY
pi_163605893
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

De nieuwe modellen van Samsung accepteren ook geen apps meer op een SD kaart.
Kan wel op een andere manier:

http://www.sammobile.com/(...)apps-to-the-sd-card/
  vrijdag 8 juli 2016 @ 18:12:42 #62
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_163606281
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:21 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Hoe dan? Zag het niet staan in de store dus dacht dat alleen Android het nog had
Een Amerikaanse Apple id aanmaken, uitloggen, Pokemon app downloaden, nieuw account aanmaken, eerste beste adres opzoeken in Google maps, en die overnemen.
nerovetsrethca
pi_163606881
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

:? Nee toch, als ik op het lock-screen zit, hoef ik de button niet in te drukken.
Ik bedoel vanuit compleet zwart scherm. In de post staat niet hoe of wat.
pi_163606924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:21 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Hoe dan? Zag het niet staan in de store dus dacht dat alleen Android het nog had
Ik hoor iedereen er ook over maar zag hem ook niet in de Appstore staan. Dacht al dat ik gek was. :P
pi_163607623
Ik zit te denken om een 5s aan te schaffen bij een nieuw abo. Weet iemand toevallig met welke IOS versie deze geleverd wordt? Ik wil 'm eigenlijk jailbreaken namelijk.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 19:35:23 #66
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163607814
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:47 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Kan wel op een andere manier:

http://www.sammobile.com/(...)apps-to-the-sd-card/
Volgens mij niet eens alle apps, dat kon bij de Galaxy S4 en S5 niet in ieder geval :P.

Ontopic:
Sinds vorige week een iPhone SE, echt een prima toestel.
SOONY
pi_163612431
Ik zei laatst toch dat als ik gebruik wil maken van de sleutelhanger dat ie het naar mijn oude nummer stuurt...? Ik weet nu waarom. :')

Blijkbaar staat in "Telefoon" en dan "contacten" bovenin mijn oude nummer nog. Tenminste, als ik erop druk, want zo op het eerste gezicht staat er het nummer wat ik nu heb, máár met de naam van het oude nummer ("Jaimy's oude nummer") erbij. En nérgens krijg ik dat gvd veranderd. :(

Niet in "Telefoon" zelf, maar ook niet via instellingen -> telefoon. :') Als ik het verander in de telefoon-app en ik druk op gereed en ga weer terug staat mijn oude nummer er weer. En bij instellingen -> telefoon staat gewoon het nummer wat ik nu heb.

Zucht... |:(
  Moderator vrijdag 8 juli 2016 @ 22:57:08 #68
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163612611
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 19:35 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgens mij niet eens alle apps, dat kon bij de Galaxy S4 en S5 niet in ieder geval :P.

Ontopic:
Sinds vorige week een iPhone SE, echt een prima toestel.
Jammer dat ie geen force touch heeft
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 8 juli 2016 @ 23:05:18 #69
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163612782
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Jammer dat ie geen force touch heeft
Dat is geen must voor mij :N
SOONY
pi_163635855
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik zei laatst toch dat als ik gebruik wil maken van de sleutelhanger dat ie het naar mijn oude nummer stuurt...? Ik weet nu waarom. :')

Blijkbaar staat in "Telefoon" en dan "contacten" bovenin mijn oude nummer nog. Tenminste, als ik erop druk, want zo op het eerste gezicht staat er het nummer wat ik nu heb, máár met de naam van het oude nummer ("Jaimy's oude nummer") erbij. En nérgens krijg ik dat gvd veranderd. :(

Niet in "Telefoon" zelf, maar ook niet via instellingen -> telefoon. :') Als ik het verander in de telefoon-app en ik druk op gereed en ga weer terug staat mijn oude nummer er weer. En bij instellingen -> telefoon staat gewoon het nummer wat ik nu heb.

Zucht... |:(
Dat is vreemd hè, volgens mij heeft dat te maken met de eerste computer oid waar je hem mee gesynchroniseerd hebt ofzo. Bij mij staat daar ook als naam "LastRequest en partner", wat de naam van het account op onze Mac is, niet op mijn telefoon. Zou niet weten hoe ik het moet veranderen.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_163636586
Sinds een uurtje krijg ik tijdens het typen steeds het schermpje 'Undo typing: cancel/undo'. Ik heb mijn telefoon al uit en aan gezet maar het blijft komen (om de paar woorden). Ik gebruik SwiftKey. Heeft iemand enig idee wat ik daar aan kan doen?

Edit: al gevonden, blijkbaar vond mijn telefoon dat ik hem schudde als ik gewoon typte. Kon die functie uitzetten :)

[ Bericht 31% gewijzigd door paardenmeisjes op 10-07-2016 12:11:21 ]
pi_163639181
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 09:42 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Dat is vreemd hè, volgens mij heeft dat te maken met de eerste computer oid waar je hem mee gesynchroniseerd hebt ofzo. Bij mij staat daar ook als naam "LastRequest en partner", wat de naam van het account op onze Mac is, niet op mijn telefoon. Zou niet weten hoe ik het moet veranderen.
Die eerste computer had ik nog gewoon dit nummer wat ik nu heb. Heb maar een jaar een andere gehad, en toen ook een iPhone en nu staat dat oude nummer er blijkbaar in en weet ik niet hoe ik dat kan veranderen.

Ik hoop iig dat ik er in de toekomst geen problemen mee krijg...
pi_163641665
En nou staat alles goed. In de telefoon-app bovenaan staat het goede nummer (en is niet meer aanklikbaar), probeer ik weer die sleutelhanger voor elkaar te krijgen stuurt ie 'm wéér naar het oude nummer.

Godverdomme... :')
  Redactie Sport / Supervogel maandag 11 juli 2016 @ 12:47:32 #74
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_163663920

iPhone 7
  maandag 11 juli 2016 @ 13:04:11 #75
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163664337
Uitstekende lens weer :'(
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 juli 2016 @ 14:00:17 #76
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_163665676
Wat is een mooi bedrag voor een goed uitziende iPhone 6 64GB?
  maandag 11 juli 2016 @ 14:06:20 #77
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_163665790
Een iPhone lijkt met het jaar lelijker te worden. :'). En wanneer pakken ze die bezels eens aan. Altijd gigantisch.

Terwijl dit prima mogelijk is.



[ Bericht 34% gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-07-2016 14:12:15 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 11 juli 2016 @ 16:06:04 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163668107
Ploaike werkt nie
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 16:14:55 #79
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163668308
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een iPhone lijkt met het jaar lelijker te worden. :'). En wanneer pakken ze die bezels eens aan. Altijd gigantisch.

Terwijl dit prima mogelijk is.

[ [url=http://forums.macrumors.com/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.timesnews.co.uk%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F06%2FZTE-Nubia-Z11-smartphone.jpg&hash=14a0949a315e4d7164a2a5c06accb984]afbeelding[/url] ]
Wat is er zo vreselijk aan die "bezels"?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163686430
Gister even op de computer op iTunes gekeken, misschien dat daar nog het oude nummer stond? Nope. Ook daar gewoon het nummer wat ik nu heb.

Echt wtf? Hoe kan ik in hemelsnaam veranderen dat het nummer bij de sleutelhanger niet meer naar dat nummer wat ik 1 fucking jaar heb gehad word gestuurd?!
pi_163686663
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Uitstekende lens weer :'(
Ik vind die lens er behoorlijk gephotoshopt uitzien eigenlijk
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_163686851
Vrijdag iPhone 6s ophalen.
Kan niet wachten. *O* *O* *O*

Is het al vrijdag? :')
pi_163687576
Kan je ook weer terug van iOS10 Beta naar 9? Die Apple Music app is echt om te janken.
pi_163687958
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 12:59 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik vind die lens er behoorlijk gephotoshopt uitzien eigenlijk
D'r zit helemaal geen lens in. Het is alleen een foto van een stukje aluminium (waar je bij de lens-opening en het apple-logo dwars doorheen kijkt) wat misschien per ongeluk wel eens bij een iPhone 7 zou kunnen horen
pi_163688265
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

D'r zit helemaal geen lens in. Het is alleen een foto van een stukje aluminium (waar je bij de lens-opening en het apple-logo dwars doorheen kijkt) wat misschien per ongeluk wel eens bij een iPhone 7 zou kunnen horen
Ah, dat is het :D Ik dacht al wat een rare foto haha.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_163690944
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:52 schreef paardenmeisjes het volgende:
Sinds een uurtje krijg ik tijdens het typen steeds het schermpje 'Undo typing: cancel/undo'. Ik heb mijn telefoon al uit en aan gezet maar het blijft komen (om de paar woorden). Ik gebruik SwiftKey. Heeft iemand enig idee wat ik daar aan kan doen?

Edit: al gevonden, blijkbaar vond mijn telefoon dat ik hem schudde als ik gewoon typte. Kon die functie uitzetten :)
Even mezelf quoten: ik geloof dat de motion sensor oid een beetje fucked up is. Hij denkt dat ik foto's op de kop neem dus draait ze automatisch om zodat ze tussen mijn foto's ondersteboven heb. En dus dat probleem met 'shake to ...', heb al in meerdere apps gehad dat er venstertjes in beeld kwamen die door schudden geactiveerd worden :S
En daarnaast gaat de batterij ineens bizar snel leeg. Vannacht is ie in 5 uur tijd 70 procent leeggelopen. Hij stond op vliegtuigmodus.

Hiervoor had ik nog helemaal geen problemen dus heeft iemand enig idee of dit met elkaar te maken heeft en of dit (zelf) op te lossen is? Ik heb het idee dat het met elkaar te maken heeft, en ik wil de batterij laten vervangen maar als het snel leeglopen van de batterij door de motion sensor komt heb ik daar natuurlijk helemaal niks aan.

Edit: als ik portrait orientation niet uit zet staat ie ook automatisch in landscape mode, ook al hou ik hem rechtop :S Ook zegt mijn compas dat ie alleen als ik hem scheef hou hij waterpas staat. Er is dus echt iets mis met dat ding. Ik ben bang dat het aan de hardware ligt, ik snap alleen echt niet wat er gebeurd is. Hij is niet gevallen ofzo. Zou ik hiermee naar Apple kunnen gaan? Hij is wel al 1.5 jaar oud (iPhone 6).

[ Bericht 11% gewijzigd door paardenmeisjes op 12-07-2016 16:23:36 ]
pi_163691084
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat is er zo vreselijk aan die "bezels"?
Geeft een gedateerde uitstraling. Vind ik tenminste.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 16:00:49 #88
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_163691191
Ik vind de iPhone 6(S) juist de mooiste iPhone tot nog toe. Samen met de 5(s), dat design blijft ook tijdloos.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 17:00:47 #89
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163692749
Die antennestrepen van de 6 :')

Uiterlijk van een telefoon interesseert mij niet echt maar ik vind die strepen toch wel erg lelijk

iphone 4 is de mooiste vind ik :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:02:35 #90
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_163695077
Ik hoor iedereen maar over die antennestrepen en dat die zo godsgruwelijk lelijk zijn, maar mij stoort het totaal niet :P
Ik vind de manier waarop ze het vermoedelijk hebben 'opgelost' met de 7 een stuk lelijker :D
  woensdag 13 juli 2016 @ 23:21:47 #91
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163723764
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 16:00 schreef Vox_Populi het volgende:
Ik vind de iPhone 6(S) juist de mooiste iPhone tot nog toe. Samen met de 5(s), dat design blijft ook tijdloos.
Hard Core 4 liefhebber. Als ze die hadden aangehouden dan had je mij iig niet horen klagen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163723847
iPhone 5S/SE Space Grey O+ :9~
SOONY
pi_163723876
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die antennestrepen van de 6 :')

Uiterlijk van een telefoon interesseert mij niet echt maar ik vind die strepen toch wel erg lelijk

iphone 4 is de mooiste vind ik :)
Waar je jezelf al niet druk over kan maken, die dingen zitten aan de achterzijde, je ziet ze zelf niet eens _O-
pi_163723989
Sinds kort een 5SE, deze bevalt goed.

Nu heb ik mijn 5S over, echter doet de Touch ID het niet.
Wat zou ik kunnen vragen voor dit toestel?
Telefoon ziet er verder puntgaaf uit en wordt verkocht met nieuwe oordopjes en incl. originele lader.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_163724319
quote:
5s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds kort een 5SE, deze bevalt goed.

Nu heb ik mijn 5S over, echter doet de Touch ID het niet.
Wat zou ik kunnen vragen voor dit toestel?
Telefoon ziet er verder puntgaaf uit en wordt verkocht met nieuwe oordopjes en incl. originele lader.
Ik had precies hetzelfde! Heb er nog 150¤ voor kunnen vangen.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_163724742
Hoort er bij de iPhone SE geluid uit het gebied tussen de ingang van de headset en oplader te komen? Stuk met tien kleine gaten

----------

Daar huist de microfoon, blijkbaar(/logischerwijs) ; http://www.apple.com/iphone-se/specs/

[ Bericht 8% gewijzigd door PleadingTheFifth op 14-07-2016 00:38:40 ]
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 00:28:55 #97
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163724776
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Waar je jezelf al niet druk over kan maken, die dingen zitten aan de achterzijde, je ziet ze zelf niet eens _O-
Dat maakt het niet minder lelijk toch? Het is gewoon teringlelijk
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 00:33:47 #98
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163724819
Ik zie ze trouwens wel, als ik er naar kijk.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163725622
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Waar je jezelf al niet druk over kan maken, die dingen zitten aan de achterzijde, je ziet ze zelf niet eens _O-
Dit dus. Ik heb er zelfs een hoesje omheen. Zie je er niks van! :P
pi_163737812
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde! Heb er nog 150¤ voor kunnen vangen.
Ik lees het wel vaker jammer genoeg.
Dank je :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_163739958
Jo maar komt er nog een update mbt de Apple Music app? In de iOS 10 Beta is deze echt pure aids, al m'n gedownloade muziek is ook weg. :')

Als dit zo blijft probeer ik weer naar 9 te gaan.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 19:49:40 #102
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163740418
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:25 schreef Drankster het volgende:
Jo maar komt er nog een update mbt de Apple Music app? In de iOS 10 Beta is deze echt pure aids, al m'n gedownloade muziek is ook weg. :')

Als dit zo blijft probeer ik weer naar 9 te gaan.
waarom installeer je dan een beta
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163740534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

waarom installeer je dan een beta
ja was aangemeld omdat die nightshift alleen in de beta beschikbaar was.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 19:56:38 #104
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163740565
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:55 schreef Drankster het volgende:

[..]

ja was aangemeld omdat die nightshift alleen in de beta beschikbaar was.
dat was in 9.3 lees ik net
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163740653
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

dat was in 9.3 lees ik net
Klopt, sindsdien zit ik in dat beta programma van Apple maar ik denk dat ik daar maar mee stop.
  donderdag 14 juli 2016 @ 22:45:11 #106
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163744775
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:25 schreef Drankster het volgende:
Jo maar komt er nog een update mbt de Apple Music app? In de iOS 10 Beta is deze echt pure aids, al m'n gedownloade muziek is ook weg. :')

Als dit zo blijft probeer ik weer naar 9 te gaan.
Simpelweg muziek spelen zoals een jaar of drie terug zit er iig niet meer in. Contraintuitief stukje software.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 23:17:01 #107
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163745774
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Simpelweg muziek spelen zoals een jaar of drie terug zit er iig niet meer in. Contraintuitief stukje software.
Ze hebben er inderdaad een ongelofelijke kutapp van gemaakt ja
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163764456
Heb mn iPhone 6s.
Wat een fijn ding!
Nog ff wennen aan de grootte.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 22:06:02 #109
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_163768058
Hoe kan ik albums verwijderen van mijn telefoon?

Heb heel veel albums die gelinked zijn met vorige computers die ik nu niet meer in bezit heb bv. Wat een kut bedrijf is dat Apple. Ik wil GVD mijn fucking ofotos kunnen verwijderen als ik dat wil!

Als ik op wijzigen druk, komt er alleen bij favoriten zon stop bordje voor te staan waar je op kan drukken om hem te verwijderen... HELPPP
  Moderator vrijdag 15 juli 2016 @ 22:20:50 #110
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163768681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 22:06 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan ik albums verwijderen van mijn telefoon?

Heb heel veel albums die gelinked zijn met vorige computers die ik nu niet meer in bezit heb bv. Wat een kut bedrijf is dat Apple. Ik wil GVD mijn fucking ofotos kunnen verwijderen als ik dat wil!

Als ik op wijzigen druk, komt er alleen bij favoriten zon stop bordje voor te staan waar je op kan drukken om hem te verwijderen... HELPPP
even syncen met itunes lijkt me? met foto's die je er wel op wilt hebben
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:08:34 #111
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163784122
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 22:06 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan ik albums verwijderen van mijn telefoon?

Heb heel veel albums die gelinked zijn met vorige computers die ik nu niet meer in bezit heb bv. Wat een kut bedrijf is dat Apple. Ik wil GVD mijn fucking ofotos kunnen verwijderen als ik dat wil!

Als ik op wijzigen druk, komt er alleen bij favoriten zon stop bordje voor te staan waar je op kan drukken om hem te verwijderen... HELPPP
Snap niet wat je bedoelt. Je kan foto's gewoon verwijderen door op het prullenbakje te klikken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

even syncen met itunes lijkt me? met foto's die je er wel op wilt hebben
Euhm foto's syncen met iTunes? Jij hebt nog een iPhone 3G met iOS 2 ofzo?
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator zaterdag 16 juli 2016 @ 14:09:10 #112
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163784132
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Snap niet wat je bedoelt. Je kan foto's gewoon verwijderen door op het prullenbakje te klikken.

[..]

Euhm foto's syncen met iTunes? Jij hebt nog een iPhone 3G met iOS 2 ofzo?
Hoe wil je die foto's er anders af halen?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:09:37 #113
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163784144
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Hoe wil je die foto's er anders af halen?
iCloud, bestaat al 5 jaar inmiddels...
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator zaterdag 16 juli 2016 @ 14:10:57 #114
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163784177
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

iCloud, bestaat al 5 jaar inmiddels...
Als hij die foto's er met iTunes op heeft gezet, haalt ie ze er niet met icloud weer af.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:11:33 #115
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163784194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Als hij die foto's er met iTunes op heeft gezet, haalt ie ze er niet met icloud weer af.
Er staat nergens dat hij ze er met iTunes heeft op gezet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator zaterdag 16 juli 2016 @ 14:13:59 #116
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163784256
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er staat nergens dat hij ze er met iTunes heeft op gezet.
Misschien met iphoto dan. Maar er staat wel

quote:
Heb heel veel albums die gelinked zijn met vorige computers
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zaterdag 16 juli 2016 @ 14:25:09 #117
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163784515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er staat nergens dat hij ze er met iTunes heeft op gezet.
Maar vertel 'ns, hoe had jij het gedacht?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:26:10 #118
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163784534
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Maar vertel 'ns, hoe had jij het gedacht?
Mijn vermoeden is dat hij iCloud op meerdere pc's geinstalleerd heeft waardoor elke foto van hem automatisch naar meerdere pc's wordt gedownload. Maar zeker weten doe ik het niet want zijn verhaal is niet super duidelijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator zaterdag 16 juli 2016 @ 14:37:29 #119
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163784815
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mijn vermoeden is dat hij iCloud op meerdere pc's geinstalleerd heeft waardoor elke foto van hem automatisch naar meerdere pc's wordt gedownload. Maar zeker weten doe ik het niet want zijn verhaal is niet super duidelijk.
Zou ook kunnen ja, was ff vergeten dat je iCloud op een pc kan "installeren"
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_163796121
"Er heeft zich tijdens de identiteitscontrole een fout voor gedaan. probeer het opnieuw..

Deze melding al 5x gezien terwijl ik probeer in te loggen in iCloud. iemand een idee hoe 't kan worden opgelost?
  zondag 17 juli 2016 @ 03:38:47 #121
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163801247
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ze hebben er inderdaad een ongelofelijke kutapp van gemaakt ja
En daarvoor moeten alle mensen die geen Apple-producten kopen nu die muziek missen op Spotify. :|W
Als bedrijven zoals Apple nu gewoon eens de telefoon goed genoeg (prijs/kwaliteit-verhouding, minder gesloten systeem) maken zodat voldoende mensen die kopen in plaats van dat ze met exclusieve afspeelrechten van muziek proberen de mensen over de streep te trekken.
Het is weer zo'n geval van kansloos iets ook proberen te doen wat een ander al lang beter doet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zondag 17 juli 2016 @ 13:34:10 #122
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_163805725
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 03:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En daarvoor moeten alle mensen die geen Apple-producten kopen nu die muziek missen op Spotify. :|W
Als bedrijven zoals Apple nu gewoon eens de telefoon goed genoeg (prijs/kwaliteit-verhouding, minder gesloten systeem) maken zodat voldoende mensen die kopen in plaats van dat ze met exclusieve afspeelrechten van muziek proberen de mensen over de streep te trekken.
Het is weer zo'n geval van kansloos iets ook proberen te doen wat een ander al lang beter doet.
Ach ja ik luister toch alleen muziek via YouTube.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 17 juli 2016 @ 13:59:49 #123
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163806347
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 03:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En daarvoor moeten alle mensen die geen Apple-producten kopen nu die muziek missen op Spotify. :|W
Als bedrijven zoals Apple nu gewoon eens de telefoon goed genoeg (prijs/kwaliteit-verhouding, minder gesloten systeem) maken zodat voldoende mensen die kopen in plaats van dat ze met exclusieve afspeelrechten van muziek proberen de mensen over de streep te trekken.
Het is weer zo'n geval van kansloos iets ook proberen te doen wat een ander al lang beter doet.
Welke exclusieve artiesten hebben ze dan?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 17 juli 2016 @ 14:06:10 #124
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163806515
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 03:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En daarvoor moeten alle mensen die geen Apple-producten kopen nu die muziek missen op Spotify. :|W
Als bedrijven zoals Apple nu gewoon eens de telefoon goed genoeg (prijs/kwaliteit-verhouding, minder gesloten systeem) maken zodat voldoende mensen die kopen in plaats van dat ze met exclusieve afspeelrechten van muziek proberen de mensen over de streep te trekken.
Het is weer zo'n geval van kansloos iets ook proberen te doen wat een ander al lang beter doet.
dan koop je toch geen apple maar wat anders?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 17 juli 2016 @ 14:08:17 #125
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_163806576
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

dan koop je toch geen apple maar wat anders?
Dat kan, maar het is enigszins frustrerend dat Apple probeert te winnen door dit soort truukjes i.p.v. gewoon een goede app te maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 18 juli 2016 @ 03:17:35 #126
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163822110
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

dan koop je toch geen apple maar wat anders?
Voor mij geen dilemma. Bij Apple is alles overpriced voor wat je krijgt en er zijn altijd betere alternatieven.
1 kudos voor Apple: hun touchpadsoftware is goed. Gelukkig hebben ze de muis uitgevonden. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 18 juli 2016 @ 03:22:06 #127
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_163822128
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat kan, maar het is enigszins frustrerend dat Apple probeert te winnen door dit soort truukjes i.p.v. gewoon een goede app te maken.
Ik vind het vooral jammer voor al die mensen die een abonnement hebben bij Spotify dat ze ineens niet meer naar liedjes van bepaalde popsterretjes (hoe heet dat meisje uit de USA ook alweer die die 'roar'clip heeft?) kunnen luisteren omdat Apple een zak met geld gaf. Net als dat ik het jammer vind dat Microsoft een zak met geld gaf voor Rise of the Tomb Raider (bij uitstek een PC spel daarvoor), Sony een zak met geld gaf aan Naughty Dog en beide bedrijven een zak met geld gaven om de performance op de PC net zo crap te laten zijn als op de consoles (Watchdogs).
In de bredere context vind ik het net zo fout dat Microsoft mensen dwingt om Windows te kopen door andere producten te koppelen aan Windows zoals DirectX en MS Office. Het is zo geen eerlijke competie en het is niet sympathiek t.o.v. de klanten dat je hen dwingt om Windows te gebruiken terwijl zij misschien wel een ander OS prettiger en/of beter vinden. Het is dus niet alleen Apple waar ik kritiek op heb, de concurrenten handelen net zo fout. Geef mij dan maar de Khronosgroep, Vulkan (superieur t.o.v. DX11 en DX12, zonder enige twijfel!) en Linux. Laat MS maar geld verdienen met mensen die vrijwillig Windows kopen omdat ze het een fijn OS vinden, en met spelletjes al is dat niet MS's verdienste.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Bram_van_Loon op 18-07-2016 03:27:09 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 18 juli 2016 @ 10:22:22 #128
416501 SandsOfArrakis
The Spice must flow.
pi_163824004
Ik heb sinds kort een iPhone 5s met 16 gb. Ik gebruik niet veel apps. Volgens het toestel heb ik nog 7,3 gb vrij en gebruik ik 4,4 gb. Spotify neemt met zijn 800 mb verreweg de meeste ruimte in.
Foto's en dergelijke gaan toch gelijk op mijn Mac Mini.

Voor mij persoonlijk is 16 gb meer dan voldoende :)
pi_163854307
Ik kan mij herinneren dat ik het probleem eerder al eens had, maar heb echt geen idee meer hoe ik dit heb opgelost. Ongetwijfeld zijn er hier mensen die het weten:
Ik ben een icould backup aan het terugzetten op de telefoon. Echter, whatsapp wilt niet installeren. Je ziet het icoontje en het daarbij behorende cirkeltje wat laat zien hoever hij met downloaden is. Hij blijft echter hangen op zo'n 60%. Iemand een oplossing zonder dat ik mijn gesprekken kwijtraak? Ik heb gewoon aangevinkt dat mijn icould ook een kopie maakt van whatsapp.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_164021132
Vraagje: Ik heb 2 iphones (een 4S en een 5S); een van werk en een van mezelf. Op beide staat dezelfde whatsapp (op het telefoonnummer van mijn huisphone) maar whatsapp berichten komen of op de ene telefoon of op de andere binnen! Dus het overlapt niet. Soms wel, maar meestal niet, wat het nog vreemder maakt. Het is vrij irritant om 2 telefoons te hebben om 1 gesprek te lezen....Heeft iemand een idee waar dit aan ligt? Ik kan het niet vinden online; daar gaan problemen vooral over het hebben van 2 verschillende whatsapp accounts etc. Bovendien komen de berichten wel op beide binnen, maar niet altijd :? :? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164022412
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:17 schreef Norrage het volgende:
Vraagje: Ik heb 2 iphones (een 4S en een 5S); een van werk en een van mezelf. Op beide staat dezelfde whatsapp (op het telefoonnummer van mijn huisphone) maar whatsapp berichten komen of op de ene telefoon of op de andere binnen! Dus het overlapt niet. Soms wel, maar meestal niet, wat het nog vreemder maakt. Het is vrij irritant om 2 telefoons te hebben om 1 gesprek te lezen....Heeft iemand een idee waar dit aan ligt? Ik kan het niet vinden online; daar gaan problemen vooral over het hebben van 2 verschillende whatsapp accounts etc. Bovendien komen de berichten wel op beide binnen, maar niet altijd :? :? :?
Whatsapp gaat je geen enkele garantie bieden dat berichten op twee plekken aan komen. Als dat wel het geval is is dat hooguit puur toeval.
Ze ondersteunen die optie in elk geval niet. Gewoon verwijderen op 1 van de 2 telefoons dus
pi_164022606
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 15:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Whatsapp gaat je geen enkele garantie bieden dat berichten op twee plekken aan komen. Als dat wel het geval is is dat hooguit puur toeval.
Ze ondersteunen die optie in elk geval niet. Gewoon verwijderen op 1 van de 2 telefoons dus
Maar hoezo zou dat niet kunnen dan? Ik vind het maar raar. Als je je whatsapp via icloud naar een andere telefoon zou halen heb je toch ook gewoon je berichten op beide telefoons bijvoorbeeld...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164024593
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 15:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar hoezo zou dat niet kunnen dan? Ik vind het maar raar. Als je je whatsapp via icloud naar een andere telefoon zou halen heb je toch ook gewoon je berichten op beide telefoons bijvoorbeeld...
Nou ja, je hebt gemerkt dat het niet werkt toch?
Voor niets gaat de zon op, ook bij het programmeren van apps. Om dezelfde berichten in twee apps op twee telefoons te krijgen moet je echt wel een beetje moeite doen als programmeur.
En dan heeft die programmeur nog niet eens nagedacht over het bijhouden van ongelezen berichten, hoe wil je dat synchroniseren tussen twee telefoons etc.

Whatsapp heeft daar heel bewust over gezegd "dat ondersteunen we niet, gaan we ook niet doen, wij besteden onze tijd aan andere functies / bugfixes".
pi_164024900
Zijn alleen de "echte" Apple lighnting kabels gecertificeerd? Ik wil een Belkin kabeltje aanschaffen maar ben bang dat hij mijn telefoon niet herkend..
pi_164024997
En mijn telefoon word best warm tijdens gebruik nu zit er geen hoesje omheen maar toch.. Volgens mij hoort dit niet
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 17:21:45 #136
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_164025074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 17:11 schreef bjanaan het volgende:
Zijn alleen de "echte" Apple lighnting kabels gecertificeerd? Ik wil een Belkin kabeltje aanschaffen maar ben bang dat hij mijn telefoon niet herkend..
Die kabel die jij wil aanschaffen werkt ook.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_164025181
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Die kabel die jij wil aanschaffen werkt ook.
Zonder de melding: deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd?
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 18:06:26 #138
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_164025871
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 17:27 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Zonder de melding: deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd?
Ja.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2016 @ 21:53:26 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_164032683
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 17:17 schreef bjanaan het volgende:
En mijn telefoon word best warm tijdens gebruik nu zit er geen hoesje omheen maar toch.. Volgens mij hoort dit niet
ligt er aan wat je doet. En kijk even in de batterij settings welke app batterij vreet, dat is waarschijnlijk ook degene die je telefoon heet maakt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2016 @ 21:54:18 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_164060787
Hebben jullie een idee hoe ik op mijn lockscreen wel een notificatie kan zien van het feit dat er een berichtje is via WhatsApp maar zonder de boodschap zelf of de verzender weer te geven?

Ben er zelf mee aan het stoeien geweest maar kom die optie niet tegen.
pi_164060857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 09:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben jullie een idee hoe ik op mijn lockscreen wel een notificatie kan zien van het feit dat er een berichtje is via WhatsApp maar zonder de boodschap zelf of de verzender weer te geven?

Ben er zelf mee aan het stoeien geweest maar kom die optie niet tegen.
in whatsapp app: instelling > meldingen > voorvertoningen

Nadeel is dat je dan ook wanneer je unlockt niet de preview kan zien, ook niet in berichtencentrum
pi_164072539




Ligt het aan mijn toestel of hoort dit zo? Type ik een woord in het Engels dan krijg ik op deze manier een spelsuggestie en kan die aanklikken om het woord te voltooien.
Bij een Nederlands woord volgt er een suggestie naast het geschreven woord welke ik kan klikken maar dat heeft geen enkel effect.

[ Bericht 10% gewijzigd door WammesWaggel op 28-07-2016 20:24:47 ]
  donderdag 28 juli 2016 @ 20:46:59 #144
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_164073479
Vraagje:

Sinds de update naar iOS 9 lijkt Safari ander gedrag te vertonen.

Eerst kon ik op de address bar tappen en dan kwamen direct mijn bookmarks in beeld.

Nu heb ik soms na een google search, dat bij de eerste tap op de address bar hij met 'last search' komt. Dan moet ik eerst cancel doen, en dan opnieuw tappen om m'n bookmarks te krijgen.

Edit: het hangt ook af van de zoekopdracht, 'research violent video games' triggert de fout wel, maar kortere opdrachten niet.

Hoe zet ik dit uit?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_164083831
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt gemerkt dat het niet werkt toch?
Voor niets gaat de zon op, ook bij het programmeren van apps. Om dezelfde berichten in twee apps op twee telefoons te krijgen moet je echt wel een beetje moeite doen als programmeur.
En dan heeft die programmeur nog niet eens nagedacht over het bijhouden van ongelezen berichten, hoe wil je dat synchroniseren tussen twee telefoons etc.

Whatsapp heeft daar heel bewust over gezegd "dat ondersteunen we niet, gaan we ook niet doen, wij besteden onze tijd aan andere functies / bugfixes".
Nouja, dank je voor de reactie. Volgens mij moet dat allemaal niet zo heel ingewikkeld zijn om te programmeren. En het lijkt me best logisch dat je dat moet kunnen...maar ok, als het niet kan dan kan het niet :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164083910
Een ander vraag. Ik wil toch wel mijn krakkemikkige iphone 4S updaten naar een 5S (no way dat ik aan die 6 ga, veel te groot). Nu zie ik op mediamarkt dat ik al voor 325 euro er eentje kan halen. Is dat een aanrader? of zouden jullie via een 2e hands site proberen?En zoja, welke zijn betrouwbaar? :) (afgezien van marktplaats, waar eigenlijk tegenwoordig ook alleen maar links naar andere sites op staan)...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164084222
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:58 schreef Norrage het volgende:
Een ander vraag. Ik wil toch wel mijn krakkemikkige iphone 4S updaten naar een 5S (no way dat ik aan die 6 ga, veel te groot). Nu zie ik op mediamarkt dat ik al voor 325 euro er eentje kan halen. Is dat een aanrader? of zouden jullie via een 2e hands site proberen?En zoja, welke zijn betrouwbaar? :) (afgezien van marktplaats, waar eigenlijk tegenwoordig ook alleen maar links naar andere sites op staan)...
Smart2have.
pi_164084313
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Smart2have.
^O^
Ziet er goed uit. Kom dan aan 250 euro voor een 5S :) En refurbished bevalt me wel, heb al 5 jaar een 4S refurbished :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164088420
Weet iemand een app waarmee je op een foto een cirkel kan tekenen om iets aan te geven? (Ik zie het niet in de opties van Foto's.)
  vrijdag 29 juli 2016 @ 13:46:36 #150
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_164088500
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Weet iemand een app waarmee je op een foto een cirkel kan tekenen om iets aan te geven? (Ik zie het niet in de opties van Foto's.)
Skitch: https://itunes.apple.com/(...)nd./id490505997?mt=8
pi_164091226
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:58 schreef Norrage het volgende:
Een ander vraag. Ik wil toch wel mijn krakkemikkige iphone 4S updaten naar een 5S (no way dat ik aan die 6 ga, veel te groot). Nu zie ik op mediamarkt dat ik al voor 325 euro er eentje kan halen. Is dat een aanrader? of zouden jullie via een 2e hands site proberen?En zoja, welke zijn betrouwbaar? :) (afgezien van marktplaats, waar eigenlijk tegenwoordig ook alleen maar links naar andere sites op staan)...
Heb zelf voor 80 euro vorige maand een 5C van Marktplaats gekocht, verkeerde in goede staat.
Let vooral op de grammatica en op hoelang iemand al geregistreerd staat.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 15:55:05 #152
141482 Q.
JurassiQ
pi_164091491
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:42 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Let vooral op de grammatica en op hoelang iemand al geregistreerd staat.
:')!

Wel waar.
For great justice!
pi_164091541
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 15:55 schreef Q. het volgende:

[..]

:')!

Wel waar.
Want Ahmet noemt zichzelf tegenwoordig Hans anders is hij niet welkom.
Gelukkig zijn de grammaticale vaardigheden nog niet verbeterd en pik je ze er zo uit.
pi_164104970
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ligt het aan mijn toestel of hoort dit zo? Type ik een woord in het Engels dan krijg ik op deze manier een spelsuggestie en kan die aanklikken om het woord te voltooien.
Bij een Nederlands woord volgt er een suggestie naast het geschreven woord welke ik kan klikken maar dat heeft geen enkel effect.
zodra de nl suggestie er staat kun je op spatie drukken om t woord te gebruiken. Je hoeft hem dan niet af te typen
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 30 juli 2016 @ 09:49:45 #155
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164105065
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:46 schreef Tyr80 het volgende:
Vraagje:

Sinds de update naar iOS 9 lijkt Safari ander gedrag te vertonen.

Eerst kon ik op de address bar tappen en dan kwamen direct mijn bookmarks in beeld.

Nu heb ik soms na een google search, dat bij de eerste tap op de address bar hij met 'last search' komt. Dan moet ik eerst cancel doen, en dan opnieuw tappen om m'n bookmarks te krijgen.

Edit: het hangt ook af van de zoekopdracht, 'research violent video games' triggert de fout wel, maar kortere opdrachten niet.

Hoe zet ik dit uit?
Dit heb ik ook ja, de ene keer is het wel en de andere keer niet..
  zaterdag 30 juli 2016 @ 09:51:11 #156
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_164105085
Tevens heb ik geen scrollbalkje meer in Safari :(
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 30 juli 2016 @ 14:13:47 #157
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_164109459
Waar kan ik een degelijke oplaadkabel kopen die het ook doet op 6S (buiten de Apple shop om)?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_164109493
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar kan ik een degelijke oplaadkabel kopen die het ook doet op 6S (buiten de Apple shop om)?
De Hema verkoopt gecertificeerde kabels, iniedergeval voor de 5.
Even op de site kijken..
  zaterdag 30 juli 2016 @ 15:14:57 #160
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164110584
Als het enkel om laden gaat dan kan de goedkopere ook prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164115143
quote:
Best duur voor een niet-Apple product. Originele is goedkoper hier: https://applediscountcent(...)meter-md818zma-bulk/
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_164115799
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:57 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Best duur voor een niet-Apple product. Originele is goedkoper hier: https://applediscountcent(...)meter-md818zma-bulk/
scheelt je wel een metertje
pi_164116189
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:57 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Best duur voor een niet-Apple product. Originele is goedkoper hier: https://applediscountcent(...)meter-md818zma-bulk/
Zijn dit ekte ekte?

Kan nog wel één gebruiken, beide kabels zitten in docks verwerkt momenteel.
pi_164116296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zijn dit ekte ekte?

Kan nog wel één gebruiken, beide kabels zitten in docks verwerkt momenteel.
Yup, heb er vaker besteld.

quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:27 schreef no1uknow het volgende:

[..]

scheelt je wel een metertje
Haha niet gezien. De 2 meter variant is ¤15 btw.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_164116355
Waarom zou je de originele kabels willen? Die zijn zo fragiel als maar kan. Beter een van een ander merk die vaak én goedkoper én steviger zijn.
pi_164116474
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:53 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zou je de originele kabels willen? Die zijn zo fragiel als maar kan. Beter een van een ander merk die vaak én goedkoper én steviger zijn.
Zou kunnen, ik heb nooit problemen gehad met originele kabels :).
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_164116605
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:58 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik heb nooit problemen gehad met originele kabels :).
Toen ik nog bij een APR werkte, ten tijde van de introductie van de lightningkabels zo ontelbaar veel van die krengen kapot terug zien komen :') Ze zullen ongetwijfeld wel een kwaliteitsslag hebben gemaakt ondertussen.
pi_164117593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Rond de 13de minuut. :@
Samenvatting: een man die een goed lopend zaakje heeft (in Manhattan nog wel :?) door producten van Apple te repareren lijkt zijn zaakje te moeten sluiten en alle video's te moeten verwijderen door juridische druk van Apple. Dit is speculatie maar het is in ieder geval een feit dat zijn zaak heel erg goed loopt.
Zijn filmpjes zijn best interessant als je wat wil leren over hardware (het zoeken naar wat er defect is en het herstellen). Niet dat je het zelf even kan doen want je hebt er wel wat gereedschap (duizenden euro's) voor nodig. ;)

Hmmm, inmiddels blijkt dat hij toch niet wordt gesued door Apple. Gelukkig maar! Ik zou ook niet weten waarom het niet zou mogen maar ja, we weten allemaal dat in de USA de partijen met veel geld veel macht hebben.
Louis Rossman heet hij, leuk YouTube-kanaal, al is hij erg anti-apple. Vooral omdat hij vindt dat Appleproducten slecht en goedkoop in elkaar worden gezet. Gevloek in de kerk dus in dit topic ;)
Het is wat het is.
pi_164120271
Ik mag van de week m'n abbo weer eens verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken. Heb op 't moment nog een 6. Loont het om te wachten tot sep/okt om dan de 7 te nemen? Gaat die de moeite waard zijn?
Heb ook ergens eens gelezen dat Apple ipv iedere 2jr nu iedere 3jr een nieuw uiterlijk/model uit te brengen. Volgens de geruchten zou de 7 qua uiterlijk bijna gelijk zijn als de 6(S)? Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een volgend uiterlijk. Dit model ken ik nu wel..
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:42:17 #170
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164120458
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef Bliks het volgende:
Ik mag van de week m'n abbo weer eens verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken. Heb op 't moment nog een 6. Loont het om te wachten tot sep/okt om dan de 7 te nemen? Gaat die de moeite waard zijn?
Heb ook ergens eens gelezen dat Apple ipv iedere 2jr nu iedere 3jr een nieuw uiterlijk/model uit te brengen. Volgens de geruchten zou de 7 qua uiterlijk bijna gelijk zijn als de 6(S)? Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een volgend uiterlijk. Dit model ken ik nu wel..
Als je geen oordopjes aansluiting wil moet je de 7 nemen.

Voor de rest: is de 6 niet goed genoeg meer?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164122744
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:53 schreef no1uknow het volgende:
Waarom zou je de originele kabels willen? Die zijn zo fragiel als maar kan. Beter een van een ander merk die vaak én goedkoper én steviger zijn.
Omdat je daar tenminste geen kans heb op elektrische schok. :')

En fragiel??? Wat doe je er in hemelsnaam mee dan?! :D Ik doe er van alles mee, maar de mijne zijn werkelijk nog nooit kapot gegaan!
  zondag 31 juli 2016 @ 02:51:14 #172
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164124306
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Omdat je daar tenminste geen kans heb op elektrische schok. :')

En fragiel??? Wat doe je er in hemelsnaam mee dan?! :D Ik doe er van alles mee, maar de mijne zijn werkelijk nog nooit kapot gegaan!
Dat heb je sowieso niet als je ze niet uit China bestelt voor 20 cent.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164125490
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:42 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Als je geen oordopjes aansluiting wil moet je de 7 nemen.

Voor de rest: is de 6 niet goed genoeg meer?
Geen oordopjes aansluiting vind ik denk ik wel chill. Kan de oordopjes ook voor m'n ipod gebruiken.
De 6 bevalt zeker nog goed, maar vind 't ook wel leuk om weer is een telefoon met een iets ander uiterlijk vast te hebben.
  zondag 31 juli 2016 @ 11:03:23 #174
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_164126284
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:42 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Als je geen oordopjes aansluiting wil moet je de 7 nemen.
:,)

Want dát is het belangrijkste verschil
  zondag 31 juli 2016 @ 15:21:52 #175
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164131856
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 10:04 schreef Bliks het volgende:

[..]

Geen oordopjes aansluiting vind ik denk ik wel chill. Kan de oordopjes ook voor m'n ipod gebruiken.
De 6 bevalt zeker nog goed, maar vind 't ook wel leuk om weer is een telefoon met een iets ander uiterlijk vast te hebben.
Dan zou ik sowieso niet de 7 overwegen want die ziet er ongeveer hetzelfde uit.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 31 juli 2016 @ 15:23:06 #176
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164131896
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:,)

Want dát is het belangrijkste verschil
Waar zeg ik dat? Ik vind het een belangrijk verschil, persoonlijk.

Maar zo niet, kan je een ander verschil noemen?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 31 juli 2016 @ 15:44:16 #177
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_164132454
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 15:23 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik vind het een belangrijk verschil, persoonlijk.

Maar zo niet, kan je een ander verschil noemen?
Je noemt het als enige beslissende factor.

Hier is het punt: nee, ik kan geen ander verschil noemen. De volgende iPhone is namelijk nog niet uit. Er valt dus nog niets te zetten over het verschil in snelheid, scherm, camera, accuduur en eventuele andere functies. Een opmerking als "als je een telefoon zonder headphone jack wil, moet je de iPhone 7 nemen", slaat dus nergens op. Dat is voor niemand een reden om de voorkeur naar de 7 uit te laten gaan. Bij de iPhone 6S heb je namelijk ook de optie de koptelefoon niet te gebruiken.
  zondag 31 juli 2016 @ 15:51:11 #178
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164132653
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 15:44 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je noemt het als enige beslissende factor.

Hier is het punt: nee, ik kan geen ander verschil noemen. De volgende iPhone is namelijk nog niet uit. Er valt dus nog niets te zetten over het verschil in snelheid, scherm, camera, accuduur en eventuele andere functies. Een opmerking als "als je een telefoon zonder headphone jack wil, moet je de iPhone 7 nemen", slaat dus nergens op. Dat is voor niemand een reden om de voorkeur naar de 7 uit te laten gaan. Bij de iPhone 6S heb je namelijk ook de optie de koptelefoon niet te gebruiken.
Je kan de post ook met een korrel zout nemen. Ik bedoelde namelijk dat dat het enige verschil is dat tot nu toe bekend is. ;)

En je hebt bij de 6S de optie om de koptelefoon niet te gebruiken, ja dan wat :') bij de 7 heb je er niet eens 1, dat was het punt
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 31 juli 2016 @ 15:53:52 #179
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_164132702
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 15:51 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Je kan de post ook met een korrel zout nemen. Ik bedoelde namelijk dat dat het enige verschil is dat tot nu toe bekend is. ;)

En je hebt bij de 6S de optie om de koptelefoon niet te gebruiken, ja dan wat :') bij de 7 heb je er niet eens 1, dat was het punt
Het kan zijn dat dat het punt was dat je wilde maken. Je formuleerde echter precies het tegenovergestelde.
  zondag 31 juli 2016 @ 15:55:44 #180
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164132738
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 15:53 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het kan zijn dat dat het punt was dat je wilde maken. Je formuleerde echter precies het tegenovergestelde.
Dat bedoel ik met "de post met een korrel zout nemen".

:')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 31 juli 2016 @ 16:06:43 #181
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_164132927
Je bedoelt, zoals de betekenis "literally" in de VS officieel is aangepast, zodat het nu ook "figuurlijk" betekent? :')
pi_164154100
Even een muziekvraagje; ik gebruik iTunes om al mijn muziek op mijn iPod te zetten. Graag wil ik ook een deel van deze muziek op mijn iPhone zetten. Is dit (makkelijk) te doen met iTunes?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_164154449
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar kan ik een degelijke oplaadkabel kopen die het ook doet op 6S (buiten de Apple shop om)?
Voor nieuw kabeltje even op groupon kijken. Ik net nieuwe kabeltjes gekocht 3 euro per stuk.

https://www.groupon.nl/de(...)global-gmb-h-355-486
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164155385
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:26 schreef Black-Death het volgende:
Even een muziekvraagje; ik gebruik iTunes om al mijn muziek op mijn iPod te zetten. Graag wil ik ook een deel van deze muziek op mijn iPhone zetten. Is dit (makkelijk) te doen met iTunes?
Volgens mij kun je aangeven dat je muziek handmatig wil selecteren, dan moet je ze wel allemaal even aanklikken.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_164155432
Kent iemand het probleem dat de touchscreen (iPhone 6) constant vingerdrukken registreert die je niet maakt? Hij denkt telkens dat ik op allerlei plekken op het scherm druk waardoor tijdens het typen van alles verspringt, apps random openen en ik bijvoorbeeld allerlei dingen like die ik niet wil liken ;(

Reparatiecentrum wist niet zeker of een nieuw scherm het zou oplossen. Weinig zin om ¤130 te betalen als het probleem niet weggaat...
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_164155630
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:18 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Volgens mij kun je aangeven dat je muziek handmatig wil selecteren, dan moet je ze wel allemaal even aanklikken.
Hmm oke. Enig idee waar ik online ergens een handleiding oid hierover kan vinden? ik zoek niet goed geloof ik :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_164155668
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:26 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hmm oke. Enig idee waar ik online ergens een handleiding oid hierover kan vinden? ik zoek niet goed geloof ik :')
Ik kan het nu zelf niet proberen, heb hier geen iTunes en mijn telefoon reageert zoals hierboven staat niet goed ;) maar dit lijkt erop? https://support.apple.com/nl-nl/HT201593
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_164155725
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:27 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik kan het nu zelf niet proberen, heb hier geen iTunes en mijn telefoon reageert zoals hierboven staat niet goed ;) maar dit lijkt erop? https://support.apple.com/nl-nl/HT201593
Dankje ^O^
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_164155758
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:26 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hmm oke. Enig idee waar ik online ergens een handleiding oid hierover kan vinden? ik zoek niet goed geloof ik :')
Telefoon aan je computer hangen, iTunes openen en op je telefoon klikken. Dan in het tabblad op Muziek klikken. Dan krijg je een overzicht van je afspeellijsten, artiesten en albums en dan kun je voor elk van die aanklikken of je die op je telefoon wil zetten. :)
pi_164155761
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:31 schreef Operc het volgende:

[..]

Telefoon aan je computer hangen, iTunes openen en op je telefoon klikken. Dan in het tabblad op Muziek klikken. Dan krijg je een overzicht van je afspeellijsten, artiesten en albums en dan kun je voor elk van die aanblikken of je die op je telefoon wil zetten. :)
Merci. Moet goedkomen dus ^O^
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_164156391
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:19 schreef LastRequest het volgende:
Kent iemand het probleem dat de touchscreen (iPhone 6) constant vingerdrukken registreert die je niet maakt? Hij denkt telkens dat ik op allerlei plekken op het scherm druk waardoor tijdens het typen van alles verspringt, apps random openen en ik bijvoorbeeld allerlei dingen like die ik niet wil liken ;(

Reparatiecentrum wist niet zeker of een nieuw scherm het zou oplossen. Weinig zin om ¤130 te betalen als het probleem niet weggaat...
Ik heb met mijn 6s Plus wel last als ik type op bijv dit forum en ik wil iets selecteren dat ik op het betreffende woord druk, maar de cursor heel ergens anders komt te staan.

Voorbeeldje (hoop ik): Ik wil het woord "selecteren" selecteren, dus druk ik op dat woord. Fuck, nu doet ie het natuurlijk wel gewoon goed. Zucht...
pi_164156557
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb met mijn 6s Plus wel last als ik type op bijv dit forum en ik wil iets selecteren dat ik op het betreffende woord druk, maar de cursor heel ergens anders komt te staan.

Voorbeeldje (hoop ik): Ik wil het woord "selecteren" selecteren, dus druk ik op dat woord. Fuck, nu doet ie het natuurlijk wel gewoon goed. Zucht...
Haha, dat had ik dus ook in de winkel. Terwijl er op een willekeurig ander moment amper mee te werken is. Ik las de klachten overigens wel meer over de plus, over de gewone 6 kan ik weinig tot niets vinden.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:06:04 #193
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164156578
Wat ik wel heb, is als ik m'n iPhone 5 oplaad, (andere oplader dan stock, maar wel een Apple) dan doet het touchscreen het niet/registreert andere aanrakingen dan ik bedoel, zolang ik m'n silicone hoesje van 7 euro erop heb. Heel vreemd (al zal er vast een verklaring voor te vinden zijn)
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164156697
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 16:06 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat ik wel heb, is als ik m'n iPhone 5 oplaad, (andere oplader dan stock, maar wel een Apple) dan doet het touchscreen het niet/registreert andere aanrakingen dan ik bedoel, zolang ik m'n silicone hoesje van 7 euro erop heb. Heel vreemd (al zal er vast een verklaring voor te vinden zijn)
Ook dat heb ik gelezen, dat 'veel' mensen die problemen hebben als ze hem aan de lader hebben liggen. Zonder lader niet. Was dat in mijn geval maar zo :P Er zit toch ergens iets niet goed met de digitizer lijkt het.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:19:26 #195
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_164160713
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Voor nieuw kabeltje even op groupon kijken. Ik net nieuwe kabeltjes gekocht 3 euro per stuk.

https://www.groupon.nl/de(...)global-gmb-h-355-486
Dank!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_164162384
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Voor nieuw kabeltje even op groupon kijken. Ik net nieuwe kabeltjes gekocht 3 euro per stuk.

https://www.groupon.nl/de(...)global-gmb-h-355-486
Wat een troep

Blijf ver van dat soort laders weg. Of t moet je niet boeien dat je huis begint te fikken


Koop gewoon deze kabels mensen. Die blijven, naast de originele, gewoon werken

https://banggood.app.link/kZsj5bHwuv
pi_164165032
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat een troep

Blijf ver van dat soort laders weg. Of t moet je niet boeien dat je huis begint te fikken


Koop gewoon deze kabels mensen. Die blijven, naast de originele, gewoon werken

https://banggood.app.link/kZsj5bHwuv
Als ik ooit een nieuwe oplader nodig heb, dan koop ik 'm gewoon bij Apple zelf. De eckte originele.
pi_164165852
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Als ik ooit een nieuwe oplader nodig heb, dan koop ik 'm gewoon bij Apple zelf. De eckte originele.
Dief van je eigen portemonnee.
pi_164168515
Even iets anders, die TT doet me aan een bekende opmerking van Bill Gates denken.

Natuurlijk heeft hij liever dat wij deze uitspraak van hem vergeten. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 03:53:29 #200
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_164169212
Een dag of 4 geleden een app aangeschaft voor ¤7.- die crasht als ik hem opstart. Via reportaproblem.apple geprobeerd m'n geld terug te krijgen, maar dat werkt niet. Die sturen mij door naar de Apple support, maar die wordt niet meer ondersteund op mijn apparaat gezien de leeftijd...

Kan ik nu fluiten naar m'n ¤7 of is er een andere oplossing?
pi_164169243
Apple TV Remote' van Apple
https://appsto.re/nl/rYfybb.i
pi_164169255
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 03:53 schreef Saninl het volgende:
Een dag of 4 geleden een app aangeschaft voor ¤7.- die crasht als ik hem opstart. Via reportaproblem.apple geprobeerd m'n geld terug te krijgen, maar dat werkt niet. Die sturen mij door naar de Apple support, maar die wordt niet meer ondersteund op mijn apparaat gezien de leeftijd...

Kan ik nu fluiten naar m'n ¤7 of is er een andere oplossing?
Nieuwe Apple kopen ;) :D :P
pi_164169266
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 03:53 schreef Saninl het volgende:
Een dag of 4 geleden een app aangeschaft voor ¤7.- die crasht als ik hem opstart. Via reportaproblem.apple geprobeerd m'n geld terug te krijgen, maar dat werkt niet. Die sturen mij door naar de Apple support, maar die wordt niet meer ondersteund op mijn apparaat gezien de leeftijd...

Kan ik nu fluiten naar m'n ¤7 of is er een andere oplossing?
Je kunt via iTunes een klacht indienen. Geen idee of dat inmiddels ook via een browser kan

http://m.imore.com/how-to-get-refund-itunes-app-store

[ Bericht 8% gewijzigd door kikoooooo op 02-08-2016 07:15:41 ]
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:45:14 #204
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164178712
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 05:03 schreef Drug het volgende:
Apple TV Remote' van Apple
https://appsto.re/nl/rYfybb.i
Zo zeg daar komen ze op tijd mee
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164179243
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat een troep

Blijf ver van dat soort laders weg. Of t moet je niet boeien dat je huis begint te fikken

Koop gewoon deze kabels mensen. Die blijven, naast de originele, gewoon werken

https://banggood.app.link/kZsj5bHwuv
Prima dingen hoor.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 17:45:55 #206
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164181190
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat een troep

Blijf ver van dat soort laders weg. Of t moet je niet boeien dat je huis begint te fikken

Koop gewoon deze kabels mensen. Die blijven, naast de originele, gewoon werken

https://banggood.app.link/kZsj5bHwuv
Je huis zal door zo'n USB kabel niet zo snel gaan fikken, dat gebeurt eerder bij de stekker.

De vraag is eerder hoe lang die USB kabels blijven werken
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164182085
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:45 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Je huis zal door zo'n USB kabel niet zo snel gaan fikken, dat gebeurt eerder bij de stekker.

De vraag is eerder hoe lang die USB kabels blijven werken
Ik heb t toch over de lader die je erbij krijgt

En zo een kabel is binnen een maand kapot
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:49:38 #208
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_164182460
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 06:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Je kunt via iTunes een klacht indienen. Geen idee of dat inmiddels ook via een browser kan

http://m.imore.com/how-to-get-refund-itunes-app-store
thnx voor de reply :)

Als ik die stappen volg, dan heb ik hetzelfde probleem. Ik moet contact opnemen met support. Maar dat kan ik dus niet ivm de leeftijd van m'n iPhone. Beetje rare constructie van Apple vind ik. Ik kan ook nergens een mailadres vinden waar ik eventueel naartoe kan mailen...
pi_164185647
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 22:04 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Dief van je eigen portemonnee.
Zal best. Maar ik ga niet aan de nepperts. Ook niet de gecertificeerde nepperts. Laat ik het zo zeggen: gewoon alleen de originele.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:13:28 #210
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164185946
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 18:31 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik heb t toch over de lader die je erbij krijgt

En zo een kabel is binnen een maand kapot
Oh, oke :)
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164186044
Weet iemand waar je de transacties van je itunes tegoed na kunt gaan?
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 21:36:22 #212
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164186622
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 21:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand waar je de transacties van je itunes tegoed na kunt gaan?
in itunes naar itunes store gaan, vervolgens naar beneden scrollen > onder "beheer" account > aankoopgeschiedenis
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164192567
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:31 schreef Operc het volgende:

[..]

Telefoon aan je computer hangen, iTunes openen en op je telefoon klikken. Dan in het tabblad op Muziek klikken. Dan krijg je een overzicht van je afspeellijsten, artiesten en albums en dan kun je voor elk van die aanklikken of je die op je telefoon wil zetten. :)
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:27 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik kan het nu zelf niet proberen, heb hier geen iTunes en mijn telefoon reageert zoals hierboven staat niet goed ;) maar dit lijkt erop? https://support.apple.com/nl-nl/HT201593
Het is gelukt. Thnx ^O^
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:20:01 #214
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_164197896
https://hey-siri.io

Handig, ben benieuwd of dat ook allemaal al in het Nederlands werkt.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_164200589
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:19 schreef LastRequest het volgende:
Kent iemand het probleem dat de touchscreen (iPhone 6) constant vingerdrukken registreert die je niet maakt? Hij denkt telkens dat ik op allerlei plekken op het scherm druk waardoor tijdens het typen van alles verspringt, apps random openen en ik bijvoorbeeld allerlei dingen like die ik niet wil liken ;(

Reparatiecentrum wist niet zeker of een nieuw scherm het zou oplossen. Weinig zin om ¤130 te betalen als het probleem niet weggaat...
Mocht iemand hier ooit via Google op komen: het werd bij mij alleen maar erger dus ik heb een nieuw scherm laten plaatsen, werkt nu weer perfect.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  zondag 14 augustus 2016 @ 05:00:29 #216
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_164514384
Toevallig een fokker met een oplossing voor onderstaand (aankomend) probleem?

Op dit moment heb ik een iPhone 5 welke ik waarschijnlijk in september ga verruilen voor een nieuwere versie (danwel de nieuwste versie, danwel een 6S). Mijn iPhone 5 heb ik altijd in een rubbere/siliconen-achtige hoes zitten waarbij de zijkanten en achterkant beschermd is.
Echter zitten er op de achter van m'n iPhone ontzettend veel beschadigingen van zand (denk ik?) en dergelijken die dan tussen het hoesje en de iPhone geraken.

Natuurlijk kan ik elke avond dat hoesje er vanaf halen en alles schoonmaken, maar dat zie ik niet zo zitten. Zijn er hier tips van andere fokkers voor? Zo zat ik te denken om bij mijn nieuwe iPhone misschien een hard plastic hoesje aan te schaffen zodat er minder kans is op vuil aan de achterkant? Of is dat een utopie?
(Geen hoesje is ook niet echt een optie aangezien ik de iPhone daarvoor persoonlijk een te duur apparaat vind).

Alvast bedankt,
  zondag 14 augustus 2016 @ 07:31:38 #217
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164514624
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef Saninl het volgende:
Toevallig een fokker met een oplossing voor onderstaand (aankomend) probleem?

Op dit moment heb ik een iPhone 5 welke ik waarschijnlijk in september ga verruilen voor een nieuwere versie (danwel de nieuwste versie, danwel een 6S). Mijn iPhone 5 heb ik altijd in een rubbere/siliconen-achtige hoes zitten waarbij de zijkanten en achterkant beschermd is.
Echter zitten er op de achter van m'n iPhone ontzettend veel beschadigingen van zand (denk ik?) en dergelijken die dan tussen het hoesje en de iPhone geraken.

Natuurlijk kan ik elke avond dat hoesje er vanaf halen en alles schoonmaken, maar dat zie ik niet zo zitten. Zijn er hier tips van andere fokkers voor? Zo zat ik te denken om bij mijn nieuwe iPhone misschien een hard plastic hoesje aan te schaffen zodat er minder kans is op vuil aan de achterkant? Of is dat een utopie?
(Geen hoesje is ook niet echt een optie aangezien ik de iPhone daarvoor persoonlijk een te duur apparaat vind).

Alvast bedankt,
Dus je hebt bescherming, maar desondanks beschadigingen? Dan had je toch net zo goed geen bescherming kunnen hebben. Dus waarom wil je precies een hoes: het is duur, dus moet een hoes is geen causaal verband wat ik begrijp.

In ieder geval krijg je bij een fatsoenlijke hoes geen beschadigingen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 14 augustus 2016 @ 07:33:24 #218
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164514628
Ik vind het logischer dan je een mooie telefoon niet in een lelijk hoesje stopt, zodat mensen je mooie telefoon kunnen zien en niet het lelijke hoesje.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 14 augustus 2016 @ 09:32:55 #219
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_164515133
quote:
99s.gif Op zondag 14 augustus 2016 07:33 schreef XL het volgende:
Ik vind het logischer dan je een mooie telefoon niet in een lelijk hoesje stopt, zodat mensen je mooie telefoon kunnen zien en niet het lelijke hoesje.
Ja, het gaat er tenslotte om dat mensen geilen op je foon, niet dat je er zelf lekker lang plezier van hebt ;)

Heb m'n iPhone 6 al bijna 2 jaar nu, Apple hoesje, ding ziet eruit als nieuw. Vriend van me had dezelfde insteek als jij, die had er na 4 maanden een dikke deuk en barst in zitten.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 14 augustus 2016 @ 11:35:04 #220
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164516576
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 09:32 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Ja, het gaat er tenslotte om dat mensen geilen op je foon, niet dat je er zelf lekker lang plezier van hebt ;)

Heb m'n iPhone 6 al bijna 2 jaar nu, Apple hoesje, ding ziet eruit als nieuw. Vriend van me had dezelfde insteek als jij, die had er na 4 maanden een dikke deuk en barst in zitten.
Dat ligt aan je vriend. Genoeg voorbeelden waar zonder hoesje prima gaat. Bij mijn 6+ bijvoorbeeld, die wordt ook bijna 2. Heb niks tegen hoesjes, maar in de vraag blijkt het hoesje niet te werken. Waarom wil je het dan?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 14 augustus 2016 @ 14:03:38 #221
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_164519255
quote:
99s.gif Op zondag 14 augustus 2016 11:35 schreef XL het volgende:

[..]

Dat ligt aan je vriend. Genoeg voorbeelden waar zonder hoesje prima gaat. Bij mijn 6+ bijvoorbeeld, die wordt ook bijna 2. Heb niks tegen hoesjes, maar in de vraag blijkt het hoesje niet te werken. Waarom wil je het dan?
Ah ok, denk meer dat ie gewoon een cheap rothoesje had dan...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 14 augustus 2016 @ 15:13:08 #222
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_164521419
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 14:03 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Ah ok, denk meer dat ie gewoon een cheap rothoesje had dan...
XL en Tyr80, thnx voor de reply's!

Als ik eerlijk ben is mijn iPhone wel eens op straat gevallen, en op die momenten was ik wel erg blij met mijn hoesje natuurlijk. Anders waren er grotere beschadigingen geweest dan nu het geval is (waarschijnlijk).

Qua hoesje had ik inderdaad geen officieel Apple-hoesje, maar ik neem aan dat het siliconenhoesje van Apple ook rekt na gebruik en zonlicht ed? Dat komt toch door het materiaal?
Vandaar dat ik een hardcase overweeg bij m'n volgende...?
pi_164521579
Heb ook iPhones gezien die vanaf dag 1 in Apple hoes zitten mét krassen op de rug. Over die hard covers las ik dezelfde verhalen.

Ik vind het trouwens echt zonde van de telefoon, wat voor hoes dan ook. Maakt een prachtig voorwerp lomp
  Redactie Sport / Supervogel zondag 14 augustus 2016 @ 15:24:20 #224
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164521684
Ik heb een pouche,


Beschermd maar bij gebruik zie je geen lelijke case oid.
pi_164521717
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2016 15:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een pouche,
[ afbeelding ]

Beschermd maar bij gebruik zie je geen lelijke case oid.
lijkt me fakking irritant

heb geen hoesje en op wat gebruikerssporen niks aan de hand
  Moderator zondag 14 augustus 2016 @ 16:12:29 #226
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_164523116
Ik heb een hoesje van 7 euro en ik heb geen enkele beschadigingen :)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zondag 14 augustus 2016 @ 16:16:32 #227
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_164523209
Ik heb trouwens een iPhone 5, en zonder hoesje vind ik dat nou niet echt een ergonomisch ontwerp. Veel te scherpe randen waar je hem beetpakt.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_164523237
quote:
99s.gif Op zondag 14 augustus 2016 07:33 schreef XL het volgende:
Ik vind het logischer dan je een mooie telefoon niet in een lelijk hoesje stopt, zodat mensen je mooie telefoon kunnen zien en niet het lelijke hoesje.
Ik vind het logischer om een hoes er omheen te doen, zodat de iPhone bij verkoop (bij mij na 1 jaar) nog goed eruit ziet en geen beschadigingen heeft.

Dat hij wel beschadigingen heeft... I don't know.
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:16:33 #229
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_164527450
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 16:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik vind het logischer om een hoes er omheen te doen, zodat de iPhone bij verkoop (bij mij na 1 jaar) nog goed eruit ziet en geen beschadigingen heeft.

Dat hij wel beschadigingen heeft... I don't know.
Je kan ook geen totale randdebiel zijn en goed op je telefoon letten.

Of een skin gebruiken.
  zondag 14 augustus 2016 @ 19:17:51 #230
141482 Q.
JurassiQ
pi_164527478
De iPhone 6 is veel te glad, die gaat echt wel in een hoesje. Dat ding is 800 euro, daar mag je wel een beetje zuinig op zijn.
For great justice!
pi_164528426
quote:
3s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:17 schreef Q. het volgende:
De iPhone 6 is veel te glad, die gaat echt wel in een hoesje. Dat ding is 800 euro, daar mag je wel een beetje zuinig op zijn.
Als je 800 euro besteedt aan zo'n telefoon die 2 jaar meegaat dan zal een hoesje zeker geen bezwaar zijn? :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164529617
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als je 800 euro besteedt aan zo'n telefoon die 2 jaar meegaat dan zal een hoesje zeker geen bezwaar zijn? :)
wel, want ik ga dat geweldige design niet verbergen.
  zondag 14 augustus 2016 @ 20:37:20 #233
141482 Q.
JurassiQ
pi_164529925
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als je 800 euro besteedt aan zo'n telefoon die 2 jaar meegaat dan zal een hoesje zeker geen bezwaar zijn? :)
Hij mag ook nog wel wat restwaarde hebben. Ben er zuinig op. En vind dat mn 6 nog een jaartje extra mag meegaan, geen zin om de 7 te kopen vooralsnog.
For great justice!
pi_164530028
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:28 schreef Drug het volgende:

[..]

wel, want ik ga dat geweldige design niet verbergen.
Wat is er zo bijzonder aan het ontwerp? :)

Het ziet er natuurlijk wel aardig uit maar heel erg bijzonder is het niet. De vorm is nogal basis (een rechthoek die is afgerond of hoe dat ook heet), de materialen liggen behoorlijk voor de hand.
Apple verdient best wat kudos voor design als het om de software gaat maar ik zie gewoon een telefoon, niets bijzonders. Als je kijkt naar een bijzonder disign dan zijn er veel betere voorbeelden dan telefoontjes in het algemeen.

quote:
[quote]14s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Hij mag ook nog wel wat restwaarde hebben.
Fair enough. Wat is die restwaarde na 2 jaar? Ik zou ook wachten met een nieuwe versie te kopen zolang de huidige versie nog werkt. Anders blijf je bezig en er komen nog een paar nieuwe versies. Hoewel bedrijven zoals Apple dit verdienmodel niet heel erg lang meer vol kunnen houden (Moore's law en zo).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164530085
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat is er zo bijzonder aan het ontwerp? :)
[ afbeelding ]
Het ziet er natuurlijk wel aardig uit maar heel erg bijzonder is het niet. De vorm is nogal basis, de materialen liggen behoorlijk voor de hand.
Apple verdient best wat kudos voor design als het om de software gaat maar ik zie gewoon een telefoon, niets bijzonders. Als je kijkt naar een bijzonder disign dan zijn er veel betere voorbeelden dan telefoontjes in het algemeen.
ben zelf idd van iphone 6 naar se overgestapt ivm onovertroffen design, maar 6/6s is ook fraai

verder die uitlijning die je hier ziet met speakers/mic/lightning/jack is wel een voorbeeld van apple design en detail wat mij aanspreekt

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2016 20:44:40 ]
pi_164531209
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je kan ook geen totale randdebiel zijn en goed op je telefoon letten.

Of een skin gebruiken.
Ik ben geen totale randdebiel en ben altijd uber voorzichtig met een telefoon. Domme aanname van je. :)

Maar de 6s Plus is zo verschrikkelijk glad. Ik had niet gelijk een hoesje, en heb 'm toen echt bijna een paar keer uit mijn hand laten glippen. Daarom een hoesje erom.
  Moderator zondag 14 augustus 2016 @ 21:32:02 #237
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_164531966
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 19:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je kan ook geen totale randdebiel
haha kneus
quote:
zijn en goed op je telefoon letten.

Of een skin gebruiken.
Ook als je goed met je telefoon omgaat, voorkomt een hoesje lichte schade
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zondag 14 augustus 2016 @ 21:32:44 #238
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_164531996
vind een telefoon er zo kaal uitzien zonder hoesje :S
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 14 augustus 2016 @ 21:44:41 #239
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_164532535
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat is er zo bijzonder aan het ontwerp? :)
[ afbeelding ]
Het ziet er natuurlijk wel aardig uit maar heel erg bijzonder is het niet. De vorm is nogal basis (een rechthoek die is afgerond of hoe dat ook heet), de materialen liggen behoorlijk voor de hand.
Apple verdient best wat kudos voor design als het om de software gaat maar ik zie gewoon een telefoon, niets bijzonders. Als je kijkt naar een bijzonder disign dan zijn er veel betere voorbeelden dan telefoontjes in het algemeen.
Welke telefoons vind jij dan mooier?

Ik vind de iPhone 6 zeer mooi. Het onderwerp is met name erg elegant, het is één geheel en nagenoeg naadloos. Het glas en het aluminum frame hebben bijvoorbeeld precies dezelfde ronding. Aan de voorkant zie je gewoon een zwart geheel met slechts één knop. Die simpelheid en strakheid spreekt mij erg aan, en ik heb dat eigenlijk nog nergens anders gezien.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator zondag 14 augustus 2016 @ 21:50:38 #240
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_164532810
Ik vind een telefoon sowieso niet een elegant object. de iphone 4 vond ik wel de mooiste.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:44:14 #241
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164537791
Ik vond de 4 iig redelijk tijdloos, zou hem zo weer willen met nieuwe hardware.

Maar dat eeuwige geneuzel om wel/geen hoesje, ffs. :')

Laat mensen dat zelf bepalen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164538122
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Welke telefoons vind jij dan mooier?

Ik vind de iPhone 6 zeer mooi. Het onderwerp is met name erg elegant, het is één geheel en nagenoeg naadloos. Het glas en het aluminum frame hebben bijvoorbeeld precies dezelfde ronding. Aan de voorkant zie je gewoon een zwart geheel met slechts één knop. Die simpelheid en strakheid spreekt mij erg aan, en ik heb dat eigenlijk nog nergens anders gezien.
Het is zo persoonlijk als wat natuurlijk maar ik vind de iPhone er steeds gedateerder uit zien met die joekels van dikke randen langs het scherm. Nee mooi kan ik hem niet noemen.
pi_164538131
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Dutchguy op 14-08-2016 23:54:18 ]
pi_164538137
.
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:07:43 #245
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164547905
Ik zie dat een gerucht de ronde gaat dat de iPhone 7 een Dual-SIM mogelijkheid heeft. Kan iemand dat bevestigen?
pi_164547917
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zie dat een gerucht de ronde gaat dat de iPhone 7 een Dual-SIM mogelijkheid heeft. Kan iemand dat bevestigen?
nee
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:16:26 #247
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164548077
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zie dat een gerucht de ronde gaat dat de iPhone 7 een Dual-SIM mogelijkheid heeft. Kan iemand dat bevestigen?
Ik weet dat, ik kom er eind september op terug!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:24:15 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_164548206
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zie dat een gerucht de ronde gaat dat de iPhone 7 een Dual-SIM mogelijkheid heeft. Kan iemand dat bevestigen?
Ja, dat kan ik bevestigen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_164548454
dat kan ik bevestigen noch ontkennen
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:10:08 #250
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_164551013
En nog eens iets, call failed nadat je op hang up geklikt hebt....what's up with that?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:58:15 #251
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_164592044
Wie weet hier een oplossing voor?

Als ik een bericht aan het typen ben doen mn iPhone geregeld niet wat hij moet doen. Hij verspringt in de tekst, gebruikt de enter of het toetsenbord gaat helemaal weg. Ook als ik de home button gebruik reageert deze alsof ik hem dubbel klik. Lijkt mij ergens iets niet goed maar wat?

Gaat om een iPhone 6 van 1,5 jaar oud
  woensdag 17 augustus 2016 @ 08:08:07 #252
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_164613314
Dus ik wil lekker een muziekje luisteren in de trein... Is ineens alle muziek van m'n telefoon af :|

What gives iPhone?

Nu moet ik streamen... Daar heb ik geen 64 gig model voor genomen.
Gister stond alles er gewoon nog op.

Heeft de nacht aan de oplader gelegen, met WiFi aan. Ik denk dat het gebeurd is met de iCloud Back-up ofzo, al heb ik geen idee hoe dat kan...

[ Bericht 23% gewijzigd door timbob op 17-08-2016 08:16:02 ]

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_164616545
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:58 schreef FRDeventer het volgende:
Wie weet hier een oplossing voor?

Als ik een bericht aan het typen ben doen mn iPhone geregeld niet wat hij moet doen. Hij verspringt in de tekst, gebruikt de enter of het toetsenbord gaat helemaal weg. Ook als ik de home button gebruik reageert deze alsof ik hem dubbel klik. Lijkt mij ergens iets niet goed maar wat?

Gaat om een iPhone 6 van 1,5 jaar oud
Hard reset, en je reachability uitschakelen.
Anders reset alle instellingen.
Of misschien een bug, dan raad ik je aan om een herstel uit te voeren.

Succes!
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  woensdag 17 augustus 2016 @ 13:41:09 #254
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164618522
Mooie kleur alleen die camera bump :').






Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:16:27 #255
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164619319
Wat houdt je reservekopie in de iCloud (icm iphone 6) in?

Want van de gratis 5GB is 4,5 een reservekopie. De rest zijn fotos die ik wel wil hebben maar die reservekopie, kan ik die verwijderen of is dat niet slim?
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:19:36 #256
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164619394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:16 schreef BeamofLight het volgende:
Wat houdt je reservekopie in de iCloud (icm iphone 6) in?

Want van de gratis 5GB is 4,5 een reservekopie. De rest zijn fotos die ik wel wil hebben maar die reservekopie, kan ik die verwijderen of is dat niet slim?
Zet die reserve kopie gewoon maandelijks op je mac
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_164620031
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mooie kleur alleen die camera bump :').
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze antennelijnen eigenlijk geen vooruitgang.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 17:39:25 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164624828
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:43 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ik vind deze antennelijnen eigenlijk geen vooruitgang.
Nope. Thans, even zichtbaar. Wel vind ik ze beter passen.

Ik sla dit jaar iig over.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 17 augustus 2016 @ 17:59:41 #259
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164625305
Iemand??
  Moderator woensdag 17 augustus 2016 @ 18:08:11 #260
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_164625510
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 13:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mooie kleur alleen die camera bump :').
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die antennes :'(

Blijft een inspiratieloos model hoor :)

Toch blij met m'n iPhone 5
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:12:08 #261
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164763446
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat het batterijpercentage op mijn iPhone zichzelf uitzet, zodat ik het weer aan moet zetten om het te zien.

Meer mensen last van?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164834115
Mogelijke iPhone 7-adapter voor koptelefoon te zien op foto's
http://nu.nl/mobiel/42996(...)foon-zien-fotos.html

Waardeloos als de koptelefoonaansluiting verdwijnt.

Ik stream nog wel eens audio, terwijl ik de phone aan de lader heb. Streaming vreet accu namelijk. Dat zou dan dus niet meer kunnen... hopelijk is het niet waar :{
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 25 augustus 2016 @ 07:28:50 #263
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164834121
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 07:26 schreef wolfrolf het volgende:
Mogelijke iPhone 7-adapter voor koptelefoon te zien op foto's
http://nu.nl/mobiel/42996(...)foon-zien-fotos.html

Waardeloos als de koptelefoonaansluiting verdwijnt.

Ik stream nog wel eens audio, terwijl ik de phone aan de lader heb. Streaming vreet accu namelijk. Dat zou dan dus niet meer kunnen... hopelijk is het niet waar :{
Genoeg Android alternatieven lijkt me, toch? En tot die tijd een iPhone SE of 6S.

Als het echt waar is ga ik naar Android over een aantal jaar. Ben Apple een beetje zat aan het worden
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164837783
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Die antennes :'(

Blijft een inspiratieloos model hoor :)

Toch blij met m'n iPhone 5
Zolang je 5'je het doet, gewoon verder gebruiken ;)
Toestel is sowieso nog een jaar up-to-date en je kan naar je 4de jaar gaan er mee :) (als je hem van bij het begin al had).

Goeie toestelletjes, nieuw kosten ze ook maar 329 euro meer (16GB).
Voor hetzelfde geld doet ie het nog 2 jaar en koop je daarna wel de iPhone 8 (kun je de 7 over slaan).
Cindy De Vuyst
pi_164837812
ben benieuwd of het succes van de se nog wat gaat betekenen voor toekomstige modellen. 4 inch iPhone 8 <3
  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:52:00 #266
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_164838093
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 07:28 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Genoeg Android alternatieven lijkt me, toch? En tot die tijd een iPhone SE of 6S.

Als het echt waar is ga ik naar Android over een aantal jaar. Ben Apple een beetje zat aan het worden
Iets 'zat' worden is wel erg vaag. Welke dingen denk je specifiek dat er beter zijn bij Android?

Ik gebruik mijn smartphone elke dag vrij intensief, het is een gebruiksvoorwerp. Een gebruiksvoorwerp moet stabiel en functioneel zijn, ik stap dus alleen over als het stabieler en/of functioneler is, maar niet omdat ik het 'zat' ben.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_164841068
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 21:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Zal best. Maar ik ga niet aan de nepperts. Ook niet de gecertificeerde nepperts. Laat ik het zo zeggen: gewoon alleen de originele.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Apple betaal je toch 30 euro voor simpele kabels? Die zijn vaak van erbarmelijke kwaliteit. Dun, slap en niet goed aangehecht. Een goed merk voor bv externe batterijen en kabels is Xiaomi. Veel betere kwaliteit ga je niet zo snel zien. En een derde van het geld ^O^

Applekabels zijn echt C-kwaliteit.
Het is wat het is.
pi_164841533
nooit trobies gehad met apple kabels anders :')

sws met wat voor kabel dan ook nu ik erover nadenk, behalve cheap ass koptelefoon toen ik een kind was ofzo
pi_164842048
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 21:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Welke telefoons vind jij dan mooier?

Ik vind de iPhone 6 zeer mooi. Het onderwerp is met name erg elegant, het is één geheel en nagenoeg naadloos. Het glas en het aluminum frame hebben bijvoorbeeld precies dezelfde ronding. Aan de voorkant zie je gewoon een zwart geheel met slechts één knop. Die simpelheid en strakheid spreekt mij erg aan, en ik heb dat eigenlijk nog nergens anders gezien.
Al dat Jony Ive-bla bla daargelaten, de achterkant vind ik erg lelijk. Dat komt voornamelijk toch door die antennelijnen. De voorkant vind ik ongeïnspireerd. De iPhone 4/4S vind ik wel erg mooi en stijlvol.

Ik vind zelf een Huawei P8 een mooiere achterkant hebben. Veel stijlvoller en stiekem de voorloper van de achterkant van de Nexus 6P. Maar goed, smaken verschillen.

Het is wat het is.
pi_164842137
vind vooral kut aan iphone 6/6s/7 die uitstekende lens

iphone 4/4s is mooiste ooit imo
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:40:06 #271
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_164842528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:42 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Bij Apple betaal je toch 30 euro voor simpele kabels? Die zijn vaak van erbarmelijke kwaliteit. Dun, slap en niet goed aangehecht. Een goed merk voor bv externe batterijen en kabels is Xiaomi. Veel betere kwaliteit ga je niet zo snel zien. En een derde van het geld ^O^

Applekabels zijn echt C-kwaliteit.
De officiële Apple-kabels zijn juist erg goed. Ik heb er enkele die al jaren mee gaan terwijl goedkope kabels van andere partijen het in de tussentijd al begeven hebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_164842698
Bij mij is er in 10 jaar tijd nog nooit iets van Apple kapot (2 macbooks, 4 iphones, 3 ipods en 10+ kabeltjes) gegaan. Het is maar hoe je er mee omgaat :P

Ok, mijn eerste macbook kon op een gegeven moment alleen nog maar als Desktop computer fungeren omdat de accu kapot was.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164843716
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:42 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Bij Apple betaal je toch 30 euro voor simpele kabels? Die zijn vaak van erbarmelijke kwaliteit. Dun, slap en niet goed aangehecht. Een goed merk voor bv externe batterijen en kabels is Xiaomi. Veel betere kwaliteit ga je niet zo snel zien. En een derde van het geld ^O^

Applekabels zijn echt C-kwaliteit.
Nooit iets van gemerkt. De mijne is nog nooit kapot gegaan in de tijd dat ik een iPhone heb (gehad). En ik sleep 'm overal mee naar toe (lees = opgefrommeld in een tas).

Wat ik nooit doe is aan de draad zelf trekken om 'm uit m'n telefoon te halen, scheelt ook.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:43:38 #274
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164844887
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Iets 'zat' worden is wel erg vaag. Welke dingen denk je specifiek dat er beter zijn bij Android?

Ik gebruik mijn smartphone elke dag vrij intensief, het is een gebruiksvoorwerp. Een gebruiksvoorwerp moet stabiel en functioneel zijn, ik stap dus alleen over als het stabieler en/of functioneler is, maar niet omdat ik het 'zat' ben.
Paar dingen:

-Geen foto versturen via whatsapp zonder die foto op te slaan.
-Control center dat pas in 2013 kwam, terwijl het op android in 2010 al bestond.
-Alleen via itunes muziek op je telefoon kunnen zetten.

Dit soort dingen dus, eigenlijk allemaal oude dingen waar ik in de dagelijkse praktijk niet veel last van heb (daarom ook 2 iphones gehad, en omdat het goede telefoons zijn) , maar die toch op momenten vervelend zijn. Android is een veel meer open minded OS, en mij Apple moet het allemaal om Apple's manier, een alleen op Apple's manier.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:46:29 #275
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164844934
Eigenlijk nog wel een puntje: Bij volume omhoog/omlaag zo'n dikke vette prompt in beeld :') Snapchat en Youtube hebben het al opgelost, maar ik denk dat dit voor Apple pas in 2025 op de planning staat.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164844983
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:43 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Paar dingen:

-Geen foto versturen via whatsapp zonder die foto op te slaan.

o dit lukt mij wel
quote:
-Control center dat pas in 2013 kwam, terwijl het op android in 2010 al bestond.
boeie, is er nu toch :D
quote:
-Alleen via itunes muziek op je telefoon kunnen zetten.
o weet ik niet, geen probleem mee aangezien ik 99% toch stream met apple music :)
quote:
Dit soort dingen dus, eigenlijk allemaal oude dingen waar ik in de dagelijkse praktijk niet veel last van heb (daarom ook 2 iphones gehad, en omdat het goede telefoons zijn) , maar die toch op momenten vervelend zijn. Android is een veel meer open minded OS, en mij Apple moet het allemaal om Apple's manier, een alleen op Apple's manier.
pi_164845010
o je bedoelt dat de foto wordt opgeslagen in een mapje in foto's? dat is wel wat onnodig jah, maar volgens mij komt t gewoon in 1 vaste map, dus niet meteen dramatisch imo. vind de nadelen van android vele malen storender, maar is natuurlijk persoonlijk
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:58:19 #278
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164845157
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:48 schreef Drug het volgende:

[..]

o dit lukt mij wel

[..]

boeie, is er nu toch :D

[..]

o weet ik niet, geen probleem mee aangezien ik 99% toch stream met apple music :)

[..]

Apple music is ook al zo'n klacht. De hele muziekapp is erdoor bezeten :r
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164845193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:58 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Apple music is ook al zo'n klacht. De hele muziekapp is erdoor bezeten :r
haha ai. kun je dat niet uitzetten in instellingen? lukte mij bij vest veel shit die ik niet wilde, ibooks, itunes etc. ios10 gaat sowieso meer opties bieden om shit niet te tonen dacht ik
  donderdag 25 augustus 2016 @ 17:03:37 #280
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164845252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:59 schreef Drug het volgende:

[..]

haha ai. kun je dat niet uitzetten in instellingen? lukte mij bij vest veel shit die ik niet wilde, ibooks, itunes etc. ios10 gaat sowieso meer opties bieden om shit niet te tonen dacht ik
Ik heb het op "toon niet" staan, maar er zijn nog wel 2 tabs over :{ 1tje heet radio (beats one of zo :') ) en 1 connect

Man man man man :(
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164845327
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:03 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Ik heb het op "toon niet" staan, maar er zijn nog wel 2 tabs over :{ 1tje heet radio (beats one of zo :') ) en 1 connect

Man man man man :(
ah radio heb ik ook maar connect niet, die troep is waardeloos :D

instellingen > algemeen > beperkingen ;)
pi_164852868
kleine maar belangrijke update voor iOS zojuist uitgebracht door Apple
http://nos.nl/artikel/212(...)-nieuwe-spyware.html
pi_164866093
Ik installeerde net de nieuwe update en dan start ie uiteraard opnieuw op. Ik heb simvergrendeling, waardoor er na opnieuw opstarten een vierkantje verschijnt met "Sim is vergrendeld". Normaal gesproken druk ik dan op "ontgrendel" en ontgrendel ik 'm dmv pincode. Nu drukte ik per ongeluk op "oké" en kon daarna ff niet vinden hoe je dán de simkaart kan ontgrendelen. Dus: wie weet dit?

Nu heb ik het opgelost door de telefoon opnieuw op te starten, maar het moet toch wel ergens in instellingen staan?!
pi_164867563
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik installeerde net de nieuwe update en dan start ie uiteraard opnieuw op. Ik heb simvergrendeling, waardoor er na opnieuw opstarten een vierkantje verschijnt met "Sim is vergrendeld". Normaal gesproken druk ik dan op "ontgrendel" en ontgrendel ik 'm dmv pincode. Nu drukte ik per ongeluk op "oké" en kon daarna ff niet vinden hoe je dán de simkaart kan ontgrendelen. Dus: wie weet dit?

Nu heb ik het opgelost door de telefoon opnieuw op te starten, maar het moet toch wel ergens in instellingen staan?!
Gewoon iemand opbellen, daarna komt er een popup om je pincode alsnog te ontgrendelen
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 00:12:41 #285
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_164882052
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik installeerde net de nieuwe update en dan start ie uiteraard opnieuw op. Ik heb simvergrendeling, waardoor er na opnieuw opstarten een vierkantje verschijnt met "Sim is vergrendeld". Normaal gesproken druk ik dan op "ontgrendel" en ontgrendel ik 'm dmv pincode. Nu drukte ik per ongeluk op "oké" en kon daarna ff niet vinden hoe je dán de simkaart kan ontgrendelen. Dus: wie weet dit?

Nu heb ik het opgelost door de telefoon opnieuw op te starten, maar het moet toch wel ergens in instellingen staan?!
Waarom zet je die pincode van de simkaart niet gewoon uit? Zwaar nutteloos.
2000 light years from home
pi_164882742
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 00:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waarom zet je die pincode van de simkaart niet gewoon uit? Zwaar nutteloos.
Omdat als iemand mijn telefoon jat en de simkaart ergens anders instopt kosten kan maken op mijn abonnement en ik daar niet zo'n zin in heb. :)
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 01:58:05 #287
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_164883753
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 00:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Omdat als iemand mijn telefoon jat en de simkaart ergens anders instopt kosten kan maken op mijn abonnement en ik daar niet zo'n zin in heb. :)
Binnen 5 minuten geblokkeerd.
2000 light years from home
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 06:58:24 #288
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164884130
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Binnen 5 minuten geblokkeerd.
Moet je wel weten dat hij weg is. Bovendien heb ik dan een laptop nodig (of andere telefoon nodig)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:11:36 #289
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164884310
Gewoon na 10 minuten vragen om (normale) pincode.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164885095
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Binnen 5 minuten geblokkeerd.
Jij kijkt dus iedere 5 minuten naar/op je telefoon?
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:36:44 #291
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_164887751
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Jij kijkt dus iedere 5 minuten naar/op je telefoon?
Ik weet wel elke seconde van de dag waar mijn telefoon is ja. Is misschien anders als je hem in je tas in plaats van in je broekzak hebt zitten.

Je moet alleen wel beseffen dat het 2016 is. Niemand gaat een telefoon stelen om met een simkaart naar het buitenland te bellen, aangezien je gewoon via Whatsapp gratis kunt bellen. Kans is groot dat je simkaart meteen weggegooid wordt, zodat er een spoor minder is.
2000 light years from home
pi_164888549
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik weet wel elke seconde van de dag waar mijn telefoon is ja. Is misschien anders als je hem in je tas in plaats van in je broekzak hebt zitten.

Je moet alleen wel beseffen dat het 2016 is. Niemand gaat een telefoon stelen om met een simkaart naar het buitenland te bellen, aangezien je gewoon via Whatsapp gratis kunt bellen. Kans is groot dat je simkaart meteen weggegooid wordt, zodat er een spoor minder is.
Toch heb ik liever zekerheid. :@
pi_164896905
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:59 schreef Drug het volgende:
nooit trobies gehad met apple kabels anders :')
Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Als bij merk A 10 van de 100 mensen problemen krijgen binnen 3 jaar en bij merk B 1 van de 100 mensen problemen krijgt binnen 10 jaar...
Ik heb er geen mening over maar het is duidelijk dat je bij Apple niet premium hardware krijgt voor een premium prijs (om die reden ben ik geneigd om hem te geloven), zie de componenten die in de laptops en desktops zitten, bijvoorbeeld CPU's die 3 generaties achterlopen en middelmatige grafische kaarten. Apple moet het van de software en van de branding hebben en onder Jobs waren ze erg handig (iTunes, hun MP3-speler, telefoon en tablet). Ik ben benieuwd of dat er momenteel nog iemand bij Apple rondloopt die de kar trekt, we hebben de laatste jaren weinig vernieuwends gezien bij Apple, helaas. Aan het telefoontje valt niet zoveel meer te verbeteren, in ieder geval niet iets wat Apple zou kunnen verbeteren (betere batterijen of zo).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164897092
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:43 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Paar dingen:

-Geen foto versturen via whatsapp zonder die foto op te slaan.
-Control center dat pas in 2013 kwam, terwijl het op android in 2010 al bestond.
-Alleen via itunes muziek op je telefoon kunnen zetten.

Dit soort dingen dus, eigenlijk allemaal oude dingen waar ik in de dagelijkse praktijk niet veel last van heb (daarom ook 2 iphones gehad, en omdat het goede telefoons zijn) , maar die toch op momenten vervelend zijn. Android is een veel meer open minded OS, en mij Apple moet het allemaal om Apple's manier, een alleen op Apple's manier.
Ik hoorde laatst iemand beweren dat je Android-telefoons sneller zou moeten vervangen omdat het OS eerder niet meer goed draait op telefoontjes die ietwat ouder zijn. Klopt dat?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:08:09 #295
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164898015
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst iemand beweren dat je Android-telefoons sneller zou moeten vervangen omdat het OS eerder niet meer goed draait op telefoontjes die ietwat ouder zijn. Klopt dat?
Weet niet, heb geen android. Maar weet wel dat niet alle Androids kunnen upgraden het laatste systeem, daar moet de fabrikant oid bij komen. Maar ik ben van plan een stock Android te kopen, moet nog ff researchen hoe het precies zit.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164898188
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk helemaal niets. Als bij merk A 10 van de 100 mensen problemen krijgen binnen 3 jaar en bij merk B 1 van de 100 mensen problemen krijgt binnen 10 jaar...
euh ja snap ik :') maar als iemand zegt dat apple kabels niet goed zijn zonder een of ander grootschalig onderzoek wat jij lijkt te behoeven aan te halen, kan ik daar op een forum natuurlijk prima mijn gebruikerservaring tegenover zetten :D
  zondag 28 augustus 2016 @ 10:54:05 #297
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_164906961
Vaag, het scherm van mijn iphone 5 doet het opeens niet meer. Maakt niet uit op welke knop ik druk, het scherm blijft zwart.

Iemand een tip?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_164907496
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
Vaag, het scherm van mijn iphone 5 doet het opeens niet meer. Maakt niet uit op welke knop ik druk, het scherm blijft zwart.

Iemand een tip?
uit- en aanzetten
  zondag 28 augustus 2016 @ 11:34:11 #299
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_164907699
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:24 schreef Drug het volgende:

[..]

uit- en aanzetten
Hij doet het weer. Vaag, misschien kwam het door een vastgelopen app.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 29 augustus 2016 @ 11:54:23 #300
141482 Q.
JurassiQ
pi_164935030
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:08 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Weet niet, heb geen android. Maar weet wel dat niet alle Androids kunnen upgraden het laatste systeem, daar moet de fabrikant oid bij komen. Maar ik ben van plan een stock Android te kopen, moet nog ff researchen hoe het precies zit.
Dan kan je dus alleen een Nexus kopen, Nexus 5X of 6P die allebei al jaar oud zijn (gemaakt door LG). Die krijgen 2 jaar updates. De Nexus 5 uit 2013 krijgt Android 7 al niet meer. Voor alle andere merken is het maar afwachten of je een upgrade krijgt. Er is verder geen enkele garantie op upgrades. Er worden nog steeds nieuwe Android foons verkocht die Androd 5.x draaien uit 2014.
For great justice!
pi_164947257
SOONY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')