Ik durf niet te kijken.quote:
Ik kan echt heel kwaad worden omdat soort berichten dan voel ik hoe wij als blanke Europiaan in de steek gelaten worden door onze leiders.quote:
Ja leuk voor je. Hoef je nog niet zo idiote associaties met mij te maken elk bericht wat je leestquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan echt heel kwaad worden omdat soort berichten dan voel ik hoe wij als blanke Europiaan in de steek gelaten worden door onze leiders.
Jeziet niks, thank godquote:
-weg-quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk voor je. Hoef je nog niet zo idiote associaties met mij te maken elk bericht wat je leest
Parrdon?quote:
wtkkf is mis met jou ouwequote:Op woensdag 6 juli 2016 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij was toch voor vluchtelingen vriend ?
Je bent een beetje mede schuldig aan de aanranding van dat twaalfjarige meisje.
sooooo dat zal hem lerenquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parrdon?
Hier ga ik je ook gewoon voor Tr`en ` vriend''
Alle linkse stemmers en vluchtelingenorganisaties werken hier onbewust aan mee hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
wat een mongolenuitspraak goddamn son
kan dat niet kijken op 't werkquote:
onbewust?quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle linkse stemmers en vluchtelingenorganisaties werken hier onbewust aan mee hoor.
Ja, en elke SP`er heeft het bloed van Mao aan z`n handenzeker.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle linkse stemmers en vluchtelingenorganisaties werken hier onbewust aan mee hoor.
tuurlijk niet Mao is al dood sinds 1976.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en elke SP`er heeft het bloed van Mao aan z`n handenzeker.
Ja dat is de strekking van mijn opmerking dan ook helemaal niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tuurlijk niet Mao is al dood sinds 1976.
Als we ze allemaal gewoon hadden laten verzuipen konden ze nu geen vrouwen aanraden in zwembaden of op festivals zo als in Zweden en Keulen. Maar nee we moesten zo nodig ''humaan'' doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is de strekking van mijn opmerking dan ook helemaal niet.
Gaat erom dat je dit soort ongefundeerde kutuitspraken niet kan doen. Wtf is er mis met je als je mij mede-schuldig claimt aan meisjes die aangerand worden alleen omdat ik sympathiserender ben tegenover vluchtelingen dan jij?
Nou ja als je zo begint heeft het verder ook geen zin neequote:Op woensdag 6 juli 2016 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als we ze allemaal gewoon hadden laten verzuipen
Iets wat op de bodem van de zee ligt kan ook niet aanranden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja als je zo begint heeft het verder ook geen zin nee
Het is niet dat deze opmerking gematigder is dan wat er net stond hoor Mikeyquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets wat op de bodem van de zee ligt kan ook niet aanranden.
Dat je iemand TR't, graag! Maar dat hoef je hier niet te melden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parrdon?
Hier ga ik je ook gewoon voor Tr`en ` vriend''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |