Echt hequote:
Zitten die gasten van Kud erachter? Hun stemmen doen mij eraan denkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een leuk kanaaltje, heb ook wel moeten lachen om hun andere video's over Freddi Fish en PuttPutt en SpyFox enzo.
Ja, dat zijn zijquote:Op woensdag 6 juli 2016 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten die gasten van Kud erachter? Hun stemmen doen mij eraan denken
Ik ook, veel realistischerquote:Op woensdag 6 juli 2016 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he![]()
Zag net van deel 7 Walkthrough, dat zag erbest mooi uit
oh vind ze ook al bekend klinkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten die gasten van Kud erachter? Hun stemmen doen mij eraan denken
Oh dat volg ik ook niet echt maar dit is wel vaak geniaal. Een van de eerste games die ze spelen is het Lion King spel, dat zal je aanspreken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en dat terwijl ik Kud vaak maar matig vind
Je zal het haast niet geloven, maar ik heb dat spel nooit gespeeld.quote:Op woensdag 6 juli 2016 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat volg ik ook niet echt maar dit is wel vaak geniaal. Een van de eerste games die ze spelen is het Lion King spel, dat zal je aanspreken.
Volgens mij hebben we al een jaar in de planning staan dat we de alle acht films zouden zien.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze humor is een beetje flauw maar het is toch ook weer goud.
dankjewelquote:
Dat zou ik graag doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:26 schreef Vidura het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we al een jaar in de planning staan dat we de alle acht films zouden zien.
Dat lijkt me een hel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:26 schreef Vidura het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we al een jaar in de planning staan dat we de alle acht films zouden zien.
Is dit nu al de 25e keer ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fokkie je vrienden hebben weer feestgevierd
Zweedse meisjes ongewenst 'gevingerd' door 'vluchtelingen'
En tot op de dag van vandaag zijn er nog mensen bezig die idioten uit het water te vissen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dit nu al de 25e keer ofzo?
Zweden
moslims
Trump
ze had zeker geen ik wil niet verkracht worden armbandje omquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat de bevolking in Zweden dat soort gekkigheid maar laat gebeuren is absurd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze had zeker geen ik wil niet verkracht worden armbandje om
Ik zou ze graag allemaal achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:16 schreef Vidura het volgende:
[..]
Dan moeten we binnenkort maar drie dagen inplannen.
Hou op manquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |