En huizen bouwen was het leukstquote:Op woensdag 6 juli 2016 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al ben ik vaak voor twee dagen superverslaafd aan de Sims, en daarna heb ik het wel weer gehad.
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
En als je dan een nieuw kind kreeg flikkerde je een hele extra verdieping op je huis
Ik had een keer dat een tienerzoon op zijn babyzusje moest passen en daardoor nooit naar school ging, terwijl zijn ouders alleen gingen werken en daarna neuken in het bubbelbad. Genotquote:
Uiteraard had ik ook de sims en vele uitbreidingen. Maar sims 2, 3 4 nooit gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
[..]
De Sims is geweldig. Op de basisschool had ik mij en mijn crush gemaakt in een huis met kinderen, en toen een andere klasgenoot dat zag ging het meteen de klas rond
Sims 2,3,4 nooit gespeeldquote:Op woensdag 6 juli 2016 02:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard had ik ook de sims en vele uitbreidingen. Maar sims 2, 3 4 nooit gehad.
Bij Trackmania race je tegen anderen online met banen met loopings en wallrides en turbo's enzo, maar je kan niet botsen met andere spelers online dus het gaat puur om je tijd.
En je kon banen maken in de editor en die naar je vrienden sturen (wat we ook deden).
quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een keer dat een tienerzoon op zijn babyzusje moest passen en daardoor nooit naar school ging, terwijl zijn ouders alleen gingen werken en daarna neuken in het bubbelbad. Genot
Nooit gespeeldquote:
Watquote:
Nope, had dat spel nooit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WatJe hebt nog nooit Tomb Raider gespeeld?
Die kreunde ook aan 1 stuk door trouwens
HP was ookvet trouwens jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, had dat spel nooit.
Genoeg andere spellen om mij mee te vermaken.
Deel 4 was kut, moest je telkens hetzelfde level doen ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2016 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HP was ookvet trouwens ja
Uren in dat kasteel rondlopen
En een spreuk hadden ze in die game die nooit in de boeken en films kwam
Flipendo
Ik heb alleen HP 1 gespeeld geloof ik helaas. En Zwerkbal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deel 4 was kut, moest je telkens hetzelfde level doen ofzo
Deel 3 was wel vet, allemaal geheime kamers in een klaslokaal en dan puzzels oplossen. Genot.
Laatste ik speelde was HBP op de PSP maar dat had ik binnen 2 uur uitgespeeld. Vies makkelijk.
Zwerkball op de ps2quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gespeeld![]()
Ik speelde wel de Harry Potter games. En dan ging ik Hermelien telkens vervloeken omdat ze dan achter elkaar ging kreunen
Deze humor is een beetje flauw maar het is toch ook weer goud.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HP was ookvet trouwens ja
Uren in dat kasteel rondlopen
En een spreuk hadden ze in die game die nooit in de boeken en films kwam
Flipendo
Die heb ik niet gespeeld.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb alleen HP 1 gespeeld geloof ik helaas. En Zwerkbal.
Foppequote:Op woensdag 6 juli 2016 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze humor is een beetje flauw maar het is toch ook weer goud.
Waarom heb ik hier hard om gelachenquote:Op woensdag 6 juli 2016 02:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze humor is een beetje flauw maar het is toch ook weer goud.
Wel een leuk kanaaltje, heb ook wel moeten lachen om hun andere video's over Freddi Fish en PuttPutt en SpyFox enzo.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier hard om gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |