Hoe een niet nader te noemen dame zich gedraagt als ze met jou appt doe jij als je met mortaxx in contact bentquote:
In paradisum deducant te angeli;quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoop voor je dat er antifonen in de hel zijn dan.
Ik Gasselterboerveenschemondquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind 's-Hertogenbosch mooiste plaatsnaam in Nederland
Ik voel mij een beetje aangesproken maar ik doe toch alsof ik mij niet aangesproken voelquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe een niet nader te noemen dame zich gedraagt als ze met jou appt doe jij als je met mortaxx in contact bent
Ik heb nu heel erg met haar te doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe een niet nader te noemen dame zich gedraagt als ze met jou appt doe jij als je met mortaxx in contact bent
Dat is van het Requiem toch?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
In paradisum deducant te angeli;
in tuo adventu suscipiant te martyres
et perducant te in civitatem sanctam Jerusalem.
laat hem zien wat hij mistquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn wanhopigheid en overlading met affectie terwijl hij me niet ziet staan
Nou dat hoeft niet want ik had het niet over jou maar over iemand die je wel ontmoet hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voel mij een beetje aangesproken maar ik doe toch alsof ik mij niet aangesproken voel
Jeruzalemquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In paradisum deducant te angeli;
in tuo adventu suscipiant te martyres
et perducant te in civitatem sanctam Jerusalem.
De hel past niet in deze Gregoriaanse antifoon, want de betekenis is
Mogen de engelen u geleiden naar het paradijs;
dat de martelaren bij uw komst u zullen ontvangen
en u binnenleiden in de heilige stad Jeruzalem.
ik bedoelde het niet op die manierquote:
Daarom zei ik dan ook beetjequote:Op woensdag 6 juli 2016 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet want ik had het niet over jou maar over iemand die je wel ontmoet hebt.
Maar nu ben ik wel benieuwd hoe jij je gedraagt als je prive met Pax appt
ahw gezelligquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze persoon is allerminst zielig, zeker omdat ik donderdag weer naar haar toe ga
Je hebt een erg groot plekje in haar hart, dat weet je.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw gezellig
dan zal ze mij gelukkig snel weer vergeten
dat ie een dickpic moest sturenquote:
roddelen jullie over etsu?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh jeetje ik las onze laatste paar appberichtjes terug pax. Vieze roddeltantes.
Van Groot-Israël ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jeruzalemondeelbare hoofdstad van Israël
Nou, we hebben het dan vooral over hoe jij Tagliano wil afpakkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarom zei ik dan ook beetje![]()
Ik gedraag mij als een voorbeeldige dame als ik met paxcon app. TOCH PAX??
Oei helaas niet, dus ik weet weer hoe de verhoudingen liggen...quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt een erg groot plekje in haar hart, dat weet je.
Ik geloof dat er zaterdag ook een feestje is van degene aan wie jij gekoppeld bent, je zult vast zijn uitgenodigd.
Pardon, afpakken nog welquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, we hebben het dan vooral over hoe jij Tagliano wil afpakken
Zijn dat wel recente gesprekken?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, we hebben het dan vooral over hoe jij Tagliano wil afpakken
ik speelde laatst zon spel waar je een ziekte maakt en iedereen moet uitroeienquote:
Vertel me meer over wat je hiermee bedoeltquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn dat wel recente gesprekken?
Koerdistan ligt daar niet in.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijf dromen, de koerden zouden het eerder innemen.
blijf vooral verder dromenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Koerdistan ligt daar niet in.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
#FreeÖcalan
Moslims die niet weten dat God Zion aan de Joden gegeven heeftquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik speelde laatst zon spel waar je een ziekte maakt en iedereen moet uitroeien
Ik vond het jammer dat ik deze niet alleen op aanhangers een bepaalde religie kon richten
jij bent minder zacht dan ik dachtquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik speelde laatst zon spel waar je een ziekte maakt en iedereen moet uitroeien
Ik vond het jammer dat ik deze niet alleen op aanhangers een bepaalde religie kon richten
quote:
iquote:
Mortaxx is toffe user bezijdens zijn UIquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mortaxx blijkt een extroverte jongen uit een stedelijk klimaat te zijn.
Ik ken hem langer dan vandaag.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mortaxx is toffe user bezijdens zijn UI
wat een woordquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mortaxx is toffe user bezijdens zijn UI
jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sta jij de vernietiging van de staat Israël voor dan?
Ik ben pro noch antiquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Enige democratie in het midden oosten bedoel je. Waar homo's normaal kunnen leven en godsdienstvrijheid is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben pro noch anti
Daar sta ik te ver vanaf, maar ben absoluut geen sympathisant van Israel nee. Schijnheilig eng land
De vraag is natuurlijk een beetje of die staat er uberhaupt wel hoort te zijn daar. Kunstmatig daar neerr gezet als basis voor Groot-Brittannië en Amerika.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Poedeltjes van Murica die claimen zo onschuldig te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Enige democratie in het midden oosten bedoel je. Waar homo's normaal kunnen leven en godsdienstvrijheid is.
Eng ja.
Dus je stemt #piraat?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben extremistisch voor vrijheid ja.
Nog nooit iemand zijn gebruikenquote:
Joden wonen in Israël sinds 2000 voor christus.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk een beetje of die staat er uberhaupt wel hoort te zijn daar. Kunstmatig daar neerr gezet als basis voor Groot-Brittannië en Amerika.
ik vind extremisten engquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben extremistisch voor vrijheid ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |