Mortaxx is toffe user bezijdens zijn UIquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mortaxx blijkt een extroverte jongen uit een stedelijk klimaat te zijn.
Ik ken hem langer dan vandaag.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mortaxx is toffe user bezijdens zijn UI
wat een woordquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mortaxx is toffe user bezijdens zijn UI
jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sta jij de vernietiging van de staat Israël voor dan?
Ik ben pro noch antiquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Enige democratie in het midden oosten bedoel je. Waar homo's normaal kunnen leven en godsdienstvrijheid is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben pro noch anti
Daar sta ik te ver vanaf, maar ben absoluut geen sympathisant van Israel nee. Schijnheilig eng land
De vraag is natuurlijk een beetje of die staat er uberhaupt wel hoort te zijn daar. Kunstmatig daar neerr gezet als basis voor Groot-Brittannië en Amerika.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Poedeltjes van Murica die claimen zo onschuldig te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Enige democratie in het midden oosten bedoel je. Waar homo's normaal kunnen leven en godsdienstvrijheid is.
Eng ja.
Dus je stemt #piraat?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben extremistisch voor vrijheid ja.
Nog nooit iemand zijn gebruikenquote:
Joden wonen in Israël sinds 2000 voor christus.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk een beetje of die staat er uberhaupt wel hoort te zijn daar. Kunstmatig daar neerr gezet als basis voor Groot-Brittannië en Amerika.
ik vind extremisten engquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben extremistisch voor vrijheid ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |