Ja, ik dacht altijd, gadverdammequote:
Bij de Chinees neem ik altijd Nasi Singapore met kleine granalen erin.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik dacht altijd, gadverdammemaar mijn zus bleef aandringen, dus heb ik de helft van haar
Gamba's opgevreten
garnalen ken ik dan wél, daar vind ik niet veel aan...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de Chinees neem ik altijd Nasi Singapore met kleine granalen erin.
Gamba's zijn toch gewoon grote?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
garnalen ken ik dan wél, daar vind ik niet veel aan...
Geen vegetarier meer?quote:
weet ik nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hadden ze een gelijkmatig korstje?
Meestal zitten ze nog in hun schilletje idd.. kop eraf breken en dan open pellenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik nietzus heeft ze gepeld want ik wist niet hoe dat moest
Volgende keer ga ik het zelf proberenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal zitten ze nog in hun schilletje idd.. kop eraf breken en dan open pellen
Niks voor mij dan, verdom het om eerst mijn eten nog te gaan pellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik nietzus heeft ze gepeld want ik wist niet hoe dat moest
Hahaha gewoon laten staan wat je niet lustquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
Ik ben aan het oefenen voor Paella voor als ik mee kan naar Spanje
nah... soort schilletje ofzo geloof ik...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niks voor mij dan, verdom het om eerst mijn eten nog te gaan pellen.
Ja, maar er zijn ook mensen die dat gewoon opetenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... soort schilletje ofzo geloof ik...
als ik iets niet lust eet ik het niet, maar ik lustte állesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha gewoon laten staan wat je niet lust
ow... lijkt me dan weer niet lekker, maar dat weet je dus nooitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook mensen die dat gewoon opeten
tapasquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik iets niet lust eet ik het niet, maar ik lustte álles![]()
ik weet alleen niet precies wát ik allemaal gegeten heb, was een soort van dinges....
allemaal van die kleine portie's
ben de naam kwijt
Hier is de salade, de eieren zijn net hardgekookt, graag zelf nog even de schaal eraf halen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... soort schilletje ofzo geloof ik...
Ik ben daar ook niet van, maar een Brasiaalse vriendin at ze gewoon opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... lijkt me dan weer niet lekker, maar dat weet je dus nooit
ja kán... geen idee hoe dat dan weer smaakt, maar zó waren ze lekkerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet van, maar een Brasiaalse vriendin at ze gewoon op
Ja want vis is natuurlijk geen beest.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik at wel vis nog, ik ben een soort nepvegetariër
was vast een Biologische Gambaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja want vis is natuurlijk geen beest.
Maar wel lekker naturlijk
Die hele groten komen uit de Noordzee zag ik ooit in een programmaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
Volgens mij komen Gamba's nie uit de Bio-Industie toch?
Ik neem nog wat kroepoek.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
Volgens mij komen Gamba's nie uit de Bio-Industie toch?
Nah... dan zwemmen ze in het wild, dan is het goedquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hele groten komen uit de Noordzee zag ik ooit in een programma
Ik eet altijd Casave kroepoek...quote:
Granalen zwemmen niet , die leven op de bodem.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan zwemmen ze in het wild, dan is het goed
o jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Granalen zwemmen niet , die leven op de bodem.
Net als al die platvissenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soort van varkens in de zee zijn dat.
Die graven zich ook in hoor, en dan zie soms alleen 2 oogjesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zwemmen wel een beetje net boven de bodem..
Op de markt heb ik ze liever zonder kop en gefileerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die graven zich ook in hoor, en dan zie soms alleen 2 oogjes
Ik koop ze nooitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de markt heb ik ze liever zonder kop en gefileerd.
Ik lust ze wel hoor inmiddels.. Vroeger als kind alleen maar vissticks.. Maar later toen ik in SPanje kwam heb ik wel van alles leren etenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wel, scholletje of tongetje gaat er wel in.
Rode Poon op de BBQ.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lust ze wel hoor inmiddels.. Vroeger als kind alleen maar vissticks.. Maar later toen ik in SPanje kwam heb ik wel van alles leren eten
Poon ken je met graat grillen, die haal je er daarna vrij simpel uit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
zolang er geen graten in zitten eet ik het wel
Dat geloof ik best..quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Poon ken je met graat grillen, die haal je er daarna vrij simpel uit.
Paardenbief op de BBQ is ook erg lekker.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geloof ik best..
Ik ben gewoon geen viseter
De expert kan het wetenquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paardenbief op de BBQ is ook erg lekker.
Expert is een groot woord, doe niet mee aan dat krampachtige gedoe, zorg goed voor mijn eigen beesten en verwacht van anderen dat ze het ook doen.quote:
De titel is veelbelovend.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
Toch nog een serie gevonden die ik nog niet helemaal uitgekeken heb.. Masters of Sex (TV Series 2013– ) - IMDb
quote:In Masters and Johnson's studies from 1957 until 1965, they recorded laboratory data on the anatomy and physiology of human sexual response based on direct observation of 382 women and 312 men aged between 18 and 89 in having sex or masturbating.
dank, kantje boordquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Gefeli![]()
![]()
![]()
Je hebt het overleefd
Nu komt het zwaarste nog
Gefeliciteerd, nieuwe fase..................quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Heb je hem gemist dan ?quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:53 schreef sacha het volgende:
[..]
dank, kantje boord![]()
nu vakaaaaaaaaaaaaaaaansie én het meest belangrijk, ik heb mijn kind weer terug
quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nieuwe fase..................Het is een jongen die zijn meestal minder lastig dan meisjes... Maar Aap is AapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je nou werkelijk dat ik gedurende de pubertijd van mijn kinderen geen 'last' van ze had?quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een jongen die zijn meestal minder lastig dan meisjes... Maar Aap is Aap
Dat is jammer, maar soms lopen dingen anders dan je verwacht/hoopt, dan moet je er maar het beste van zien te maken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:53 schreef chufi het volgende:
Ik hou me wel stil... Die keren dat ik mn dochter zag in dr pubertijd zijn nihil...
Ja meer kan ik er niet meer van maken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar soms lopen dingen anders dan je verwacht/hoopt, dan moet je er maar het beste van zien te maken.
Je doet je best toch, zolang je dat gevoel hebt is het goed.quote:
Dat is het belangrijkste, met die van mij gaat het ook prima.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:46 schreef chufi het volgende:
En vooralsnog is mn dochter nog niet in de goot beland... Met een beetje mazzel kan ze per september weer terug in dr penthouse met groot terras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:15 schreef Treehut362 het volgende:
Kijk eens wat een grote vis bij ons in de sloot!!!
[ afbeelding ]lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee niet doen dat is zielig voor de visquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee niet doen dat is zielig voor de vis
Karper.quote:
ah.. zo'n sierding....quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Koi karper volgens het plaatje.. Import uit Japan
Volgens mij mag je geen vis meenemen als je vist.. Alles moet weer terugquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. zo'n sierding....
mja... als ie maar lekker is
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:15 schreef Treehut362 het volgende:
Kijk eens wat een grote vis bij ons in de sloot!!!
[ afbeelding ]Die paste niet meer in het kommetje waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is écht stom, vissen vangen, haak door die snoet en dan weer teruggooien...quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij mag je geen vis meenemen als je vist.. Alles moet weer terug
Grondsmaak en veel graten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. zo'n sierding....
mja... als ie maar lekker is
Of hij was van een overleden concierge en de familie dacht weg ermee///quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die paste niet meer in het kommetje waarschijnlijk
Ja tochquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is écht stom, vissen vangen, haak door die snoet en dan weer teruggooien...
Levend in de panquote:
Ik heb geen idee. Kleine en grote kreeftjes iig wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Worde die gelijk aan boord nog gebakken? Staat me iets van bij maar of dat zo is
Doe dat voor je wat eet. Met je principesquote:
googel was niet in de buurtquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dat voor je wat eet. Met je principes
Met al ons voedsel gebeurt wel iets vreemds.. Als je dat allemaal wilt googlen wordt je ook paranoiaquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
googel was niet in de buurt![]()
nou jah, heb jij weer een stok om mee te slaan
Ik denk dat ik mensen ga etenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Met al ons voedsel gebeurt wel iets vreemds.. Als je dat allemaal wilt googlen wordt je ook paranoia
Die vallen onder chemisch afval.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mensen ga etende meesten deugen toch niet
Op Vlieland verdwijnen er regelmatig een paar...quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mensen ga etende meesten deugen toch niet
Ook datquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
degene die mij te eten krijgt valt gelijk dood neer
Ik lulde maar wat wat Gamba's betreft.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
googel was niet in de buurt![]()
nou jah, heb jij weer een stok om mee te slaan
Staat de tent al?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:57 schreef sacha het volgende:
vakaaaaaaaaaaaansie!![]()
plekje op campie uitgezocht met Aap!
wat een flutcampie danquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:05 schreef sacha het volgende:
maar je mag helemaal niet barbeknoeien op onze campie
er is ook niet veel volk meer overquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:10 schreef sacha het volgende:
het wordt bijna een dingetje hè, het modje met vijf op een rij
Na lijkt me ook een ramp een camping waar iedereen gaat BBQquote:
ik kom af en toe lang kijken of het al gezellig isquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:13 schreef sacha het volgende:
maar ik ben blij dat je er weer bent Fanneke
als je langs komt is het gezellig, wat is de moraal van dit verhaal?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kom af en toe lang kijken of het al gezellig is
eh.... dat ik af en toe gewoon lang moet komen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:16 schreef sacha het volgende:
[..]
als je langs komt is het gezellig, wat is de moraal van dit verhaal?
moet moet, ehm...quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.... dat ik af en toe gewoon lang moet komen?
Ah guts... Kom gewoon wanneer je wilt en voel je niet verplichtquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar de dagelijkse duif update.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
da's waar....quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:20 schreef sacha het volgende:
[..]
moet moet, ehm...
een moet is een reliëf in het papier
ik voel me niet veplicht hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah guts... Kom gewoon wanneer je wilt en voel je niet verplicht
quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe maar de dagelijkse duif update.Dat klotebeest zat er gewoon vanmorgen wéérSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lastige pubers?quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben met mijn champignons en uien in de weer.
Misschien is zijn beurs gerold, overkwam 2 kennissen van me vorige week.quote:
ik ga heel zielig kamperenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel zielig.. Hoe ga je dat doen met kamperen
3 keer gelezen, ga je nu uitleggen wat je bedoelt?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien is zijn beurs gerold, overkwam 2 kennissen van me vorige week.
Zit nog te wachten wie nr. 3 is
Jawel, alles komt toch in 3-en?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:46 schreef sacha het volgende:
[..]
3 keer gelezen, ga je nu uitleggen wat je bedoelt?
3 & 7quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, alles komt toch in 3-en?
Dus wachten wie nr.3 is waar de beurs van gerold wordt
7 ook?quote:
Spannend he. Dat ik naar Amsterdam kom zondag..quote:
Nou gewoon omdat je aan een EK event meedoet Bos.. Die 10 K doe ik je niet na.. Wie weet sta ik daarquote:Op donderdag 7 juli 2016 03:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spannend he. Dat ik naar Amsterdam kom zondag..![]()
Tis maar een side event he. en 10 K is voor een getraind iemand als ik peanutsquote:Op donderdag 7 juli 2016 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou gewoon omdat je aan een EK event meedoet Bos.. Die 10 K doe ik je niet na.. Wie weet sta ik daar
Kom op Bos.. Je bent gewoon een held dat je het doet... En ik weet dat je voor meer gaat .. Helaas ga je de andere kant van de stad op.. Maar wel een leuke route.. WIe weet op het Museumpleinquote:Op donderdag 7 juli 2016 03:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tis maar een side event he. en 10 K is voor een getraind iemand als ik peanuts
Ja ik train gewoon voor het dubbele met een kilometer bonus. Ik denk dat ik me pas echt een held voel als ik over 10 maanden in Wenen de finish over ren.quote:Op donderdag 7 juli 2016 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom op Bos.. Je bent gewoon een held dat je het doet... En ik weet dat je voor meer gaat .. Helaas ga je de andere kant van de stad op.. Maar wel een leuke route.. WIe weet op het Museumplein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:03 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Big Rivers Festival: jaarlijks festival in de binnenstad met muziek, film, straattheater en poëzie. Het festival vindt plaats in juli en duurt ruim een week.Dan hebben ze zeker nog nooit van Cultura Nova gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan hebben ze zeker nog nooit van Cultura Nova gehoord.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:48 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Shit die had ik als foto moeten gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Misschien.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
te laatquote:Op donderdag 7 juli 2016 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit die had ik als foto moeten gebruiken.
Ik sla um wel opquote:
Mijn vader was stads klokken maker.quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:29 schreef Treehut362 het volgende:
Vollgeläute der Grote Kerk in Dordrecht / Holland.
Das Geläute erklingt in der Tonfolge e', d', h°, a°, g°, e° und läutet an gekröpften Stahljochen im Holzstuhl. Alle Glocken dienen auch dem Carillon und sind an die Tasten g', f', d', c', b° und g° am Spieltisch.
Volledige peal van de Grote Kerk in Dordrecht / Nederland.
De gong zal klinken in de tonenreeks e ', d', h °, a ° g °, e ° en herauten van aangezwengeld staal Jochen in houten stoel. Alle klokken dienen de Carillon en de sleutels g ', f', d ', c', b en g ° ° aan de speeltafel.
Misselijk mannetjequote:
mijn vriendquote:
Tja het is een mensquote:
Graaf je grafquote:
Ik graaf ook graag mijn graf, Beetje porren enzoquote:
por maar, ik pasquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik graaf ook graag mijn graf, Beetje porren enzo
Passen, jahaquote:
Wales is outquote:
CAPSquote:
MOD GEZWELquote:
Dat hoor ik vaker, niet origineelquote:
Ja tief lekker opquote:
je capslock staat aanquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:10 schreef sacha het volgende:
HET IS NOG NIET VOORBIJ, NOG VOOR HET DOEL
quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
je capslock staat aan
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/dUnCZfJv-uzsROVBFbKgjKczy7E=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)08299.jpg]afbeelding[/url] ]
Alles is liefde Hutquote:
En niemand die je mist?quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:43 schreef sacha het volgende:
gênant: op zoek naar campingspul in slaap gevallen in de kelder
Dat moet er wel aangenaam vertoeven zijn daar onder in het donkerquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:43 schreef sacha het volgende:
gênant: op zoek naar campingspul in slaap gevallen in de kelder
Hier in de straat woonde een vrouw met man en zoon, ik zag en sprak haar regelmatig als ze haar hondje uitliet, op een dag (2 - 3 jaar geleden) werd ze vermist, en pas dagen daarna ontdekte die man en zoon dat die vrouw in de kelder was, ze had zich van het leven beroofd.quote:
Ben er nog, maar ook met andere, niet Fok! dingen bezig.quote:
Stop mé roke meske.quote:
waar komt noodweer?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:30 schreef chufi het volgende:
Sas! Staat de tent al? Anders zou ik zeggen dat de mannen nog even moeten wachten ivm naderend noodweer...
Love makes the world go round.quote:
Zo is datquote:
Ik had roti en een uitsmijter want ik stierf van de honger.quote:
Kipjesquote:
Ja lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet
[ Bericht 26% gewijzigd door chufi op 08-07-2016 21:15:20 ]
Een regenbuitje misschien nog welquote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:43 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ja, een mercedes crash zit er denk ik niet in, maar je weet het niet.
Gup is tijdelijk doodquote:
Klopt, iedereen weet het van elkaarquote:Op zondag 10 juli 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
Piet had ook al een kanaaltje http://ppsound.myl2mr.com/
Misschien de verschillende kanalen daar eens in de OP onder een spoiler zetten dan.. Kunnen wij als luisteraars zappenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien de verschillende kanalen daar eens in de OP onder een spoiler zetten dan.. Kunnen wij als luisteraars zappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |