Ik help je wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke dit gaat btje lichtjes uit het handje lopen
Download de nike+ trainingsclub app, gaan we samen sportenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo, ik wil graag een hardloopmaatje en Kauai lijkt me gezellig en fit
Oke, even kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Download de nike+ trainingsclub app, gaan we samen sporten
Heb vandaag 6,6 km hardgelopen, hoeveel jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Download de nike+ trainingsclub app, gaan we samen sporten
picsquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso afgelopen weekend gespot bij newscafe
0, heb squats & plank gedaan, btje rustig aan doen heur.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb vandaag 6,6 km hardgelopen, hoeveel jij?
Dan zal je wel een strakke kont hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
0, heb squats & plank gedaan, btje rustig aan doen heur.
Jeetje bijna 7 km
Ben daar niet eens meer te vinden na cakedebaclequote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opso afgelopen weekend gespot bij newscafe
Frass heeft net mn pic gepost ja, lkkr big & bouncyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zal je wel een strakke kont hebben.
Ulggghhquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Frass heeft net mn pic gepost ja, lkkr big & bouncy
ik heb nike+ app, en nu laat je het zeker weer afwetenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
0, heb squats & plank gedaan, btje rustig aan doen heur.
Jeetje bijna 7 km
Ik heb liever strakquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
er gaat niks boven lkkr curvy vrouwtjes
Word ripped en voeg mij toe bby paardenmeisje69quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb nike+ app, en nu laat je het zeker weer afweten
je kunt helemaal niemand toevoegen mutsquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Word ripped en voeg mij toe bby paardenmeisje69
Oh ben in de war met myfitnesspalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt helemaal niemand toevoegen muts
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ermee gestopt, kreeg juist honger als ik calorieën moest tellen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
Net terug van diploma uitreiking wilde daar zo snel mogelijk gone
Ik had gister afscheid met mijn groep 8. Dat voelt voor hen ook als een diploma uitreiking.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
Vond ik ook echt eng toentertijd hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:42 schreef Mozy het volgende:
Helemaal zenuwachtig bij het opvoeren van de musical enzo.![]()
Wat heb je gehaald?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
Ik ook holy shit. Maar ze hebben het wel super leuk gedaan uiteindelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vond ik ook echt eng toentertijd hoor
Ahw, je zag er vast cute uit als kleine opsiewopsie ;$quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik struikelde tijdens musical over mijn te lange jas want moest een boef uitdrukkenwas net een potloodventer joh
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:54 schreef Crip het volgende:
Heb wel certificaat gekregen voor Engels op hoger niveau.
Afgerond met een 9 🙌🏼
Cheeseburgerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
http://www.doritos.nl/ Ik heb beide smaken, welke zal ik gaan eten nu?
Ben zo bang dat het allebei goor is
hoiquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
keer dan terug naar je roots (behalve als je vlogs kijkt)
feliquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:54 schreef Crip het volgende:
Heb wel certificaat gekregen voor Engels op hoger niveau.
Afgerond met een 9 🙌🏼
Je zult het met mij moeten doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Waar houden jullie een orgie gvd ik wil meedoen jah
ze zitten in grtdquote:Op woensdag 6 juli 2016 01:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Waar houden jullie een orgie gvd ik wil meedoen jah
ares maakte vroeger gewoon chille muziek met foto enzoquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben een kleine tatta ik probeer het om te maken
Met de kennis van m'n moeder en de spirit van m'n vader
Dus ik heb het vermogen dat ik dingen kan betalen
Daarom voel ik me nu anders dan in kleren van de Zara
Kil ik zeg je eerlijk: zoveel kleren in m'n kamer
Dat de bitch waarmee ik bone er nu niet meer door in kan slapen
En ze vraagt me: wanneer bel je me een keer om eens te praten?
Maar wanneer we dat proberen gaan we weer onder de lakens
Djinquote:Op woensdag 6 juli 2016 00:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Alb2e keer dat ik schreeuwrnd wskker wordt
Ja dat is de enige optie dan hequote:
Waarom vraag je niet wanneer ik terug ben?quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
Wanneer is chloro terug? En waarom is ze weg?
Omdat Chloro van het vrouwelijke geslacht isquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet wanneer ik terug ben?
Gutemorgenquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat Chloro van het vrouwelijke geslacht is
Vandaag rond het middaguurquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
Wanneer is chloro terug? En waarom is ze weg?
Je hebt toch wel een hoesje erbij gekocht he?quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:27 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd heb m'n telefoon al paar keer uit mn klauwen laten glijden
jou kom ik toch iedere nacht tegen in m'n dromenquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet wanneer ik terug ben?
en dit iddquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat Chloro van het vrouwelijke geslacht is
Nee, nooit gehadquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een hoesje erbij gekocht he?![]()
First things first. Truste.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:28 schreef xcachet het volgende:
Ga weer even verder pitten maar eigenlijk moet ik opzoek naar mijn ov.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:30 schreef Chai het volgende:
WGR / Heb ik nog een toekomst?
Nog zo'n klaploper
Ik heb ook wajong. en nu?quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beter zeggen we tegen de mensen met wajong; minder minder minder
Weet ik nog niet. De selectie kost altijd een paar maanden. Dat heb ik niet als ik straks eind augustus al aan het hbo wil beginnen.. En om nou een jaar 'kwijt' te zijn aan selecties..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ga je nog andere manieren proberen nu?
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoihoi. hoe was de uitslag? positief zeker?verwacht niks anders van je
Hard geworden hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal jou eens nemen zoals je bent
Nee dan ben ik niet op FOK!.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:36 schreef Chai het volgende:
Kunnen jullie me er rond 3 of 4 u even aan herinneren dat ik nog een panty moet halen.
Heb nu een panty aan van de h&m zakt heletijd af 😒quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:36 schreef Chai het volgende:
Kunnen jullie me er rond 3 of 4 u even aan herinneren dat ik nog een panty moet halen.
dan rot je toch opquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Weenie minimaal contact met jullie is wel prettig
Ik ga denk ik naar de HEMA vanmiddag.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nu een panty aan van de h&m zakt heletijd af 😒
wel triest dat 'ie het zonder centrale verwarming moet doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:30 schreef Chai het volgende:
WGR / Heb ik nog een toekomst?
Nog zo'n klaploper
zullen we het nog minimaler doen danquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Weenie minimaal contact met jullie is wel prettig
hnngquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nu een panty aan van de h&m zakt heletijd af 😒
Ik hou je wel warm bbyquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel triest dat 'ie het zonder centrale verwarming moet doen
Waarom laten ze je ook niet alleen shinen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Thanks qtiepatoetie.
Duwde bijna chick van podium tho
quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:17 schreef Kurovski het volgende:
Ik weet al ongeveer wat ik ga zeggen. "Kun je niet ff je chef laten komen? Jij bent namelijk te laag om uit te schelden."
Iets van die strekking.
Wat een lul ben je toch ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:25 schreef Kurovski het volgende:
"Koffie voor me halen lukt zeker nog net, of dat ook al niet?"Echt een rotbui. Minimaal eentje is de pisang vandaag.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:25 schreef Kurovski het volgende:
"Koffie voor me halen lukt zeker nog net, of dat ook al niet?"Echt een rotbui. Minimaal eentje is de pisang vandaag.
Wil ook graag een uitbreiding van mijn fantasie. Misschien ook maar alcoholist worden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:26 schreef zeer het volgende:
Hoop aan de hand in Niels' fantasie vandaag.
Daarbij beetje coke snuiven en betalen om vrouwen te verkrachten en het kan niet meer stukquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil ook graag een uitbreiding van mijn fantasie. Misschien ook maar alcoholist worden.
oh ben jij er zo eenquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:25 schreef Kurovski het volgende:
quote:Ik zat weer op de FOK! Frontpage, en toen zag ik dit bericht.
Het eerste wat door mijn hoofd heen ging was, waarom? Wat is er mis met de oude 50 euro? Verliest die nu z`n waarde?... Ik vind het onzin.
zijn filmpje over alle geweldige auto's van 500 euro was ook briljantquote:
Wees blij dat je niet bij ons op kantoor werkt vandaag.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie staan op hetzelfde niveau hoor
Mens. Stop.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:37 schreef Oberkullie het volgende:
Zin in winter. Dat je je gordijn open trekt en er 10 cm sneeuw ligt
Goddank. Elke dag kotsen op jouw hoofd is ook niet alles.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij ons op kantoor werkt vandaag.
Mensen met vieze alcoholdampen op kantoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bij ons op kantoor werkt vandaag.
mehquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:37 schreef Oberkullie het volgende:
En je lekker de hele dag in bed kan liggenquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:37 schreef Oberkullie het volgende:
Is hij je nieuwe Crip?quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat een kanjerdomme opmerkingen maakt ie in deze vlog zeg, gvd
welk weldenkend mens niet dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:51 schreef Drug het volgende:
[..]
verwent*
maar jij vindt prostitutie=verkrachting?
sup noelquote:
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
chilling, rustaaaagh, vanavond lekker uit eten G
ik denk dat we dan afwijkende terminologie hanteren, want volgens de mij bekende definities is jouw stelling onjuistquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
chilling, rustaaaagh, vanavond lekker uit eten G
sws wel, alleen maar tochquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]geniet er van en niet te veel over fok gaan praten.
nohquote:
Is goed.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom sprinten dn kan je zien wie dik is
quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:56 schreef NoelGallagher het volgende:
oh ja
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ik alleen om te werken, in het weekend ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
Manmanman het is echt slecht met mij gesteld.Ik kan voor 10:30 niet fatsoenlijk uit mijn bed komen.
Als je mijn wijf was geweest had je er om 05.00 al naast gestaan en tot 10.30 het huishouden gedaan. Als je mij ook maar 1x wakker zou maken dan lag je nu gestrekt op de vloer.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
Manmanman het is echt slecht met mij gesteld.Ik kan voor 10:30 niet fatsoenlijk uit mijn bed komen.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je mijn wijf was geweest had je er om 05.00 al naast gestaan en tot 10.30 het huishouden gedaan. Als je mij ook maar 1x wakker zou maken dan lag je nu gestrekt op de vloer.
HPLC is nu trots op mij.
Ik had al gereageerd hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een toeval, je bent online.
Geen tijd ben aan het werk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi. Potje rummikub spelen?
Goed idee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft niet, dan speel ik wel strippoker.
Ik kan het je wel lerenquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:59 schreef -supergirl- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |