Ja dat is de enige optie dan hequote:
Waarom vraag je niet wanneer ik terug ben?quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
Wanneer is chloro terug? En waarom is ze weg?
Omdat Chloro van het vrouwelijke geslacht isquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet wanneer ik terug ben?
Gutemorgenquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat Chloro van het vrouwelijke geslacht is
Vandaag rond het middaguurquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
Wanneer is chloro terug? En waarom is ze weg?
Je hebt toch wel een hoesje erbij gekocht he?quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:27 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd heb m'n telefoon al paar keer uit mn klauwen laten glijden
jou kom ik toch iedere nacht tegen in m'n dromenquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet wanneer ik terug ben?
en dit iddquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat Chloro van het vrouwelijke geslacht is
Nee, nooit gehadquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een hoesje erbij gekocht he?![]()
First things first. Truste.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:28 schreef xcachet het volgende:
Ga weer even verder pitten maar eigenlijk moet ik opzoek naar mijn ov.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:30 schreef Chai het volgende:
WGR / Heb ik nog een toekomst?
Nog zo'n klaploper
Ik heb ook wajong. en nu?quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beter zeggen we tegen de mensen met wajong; minder minder minder
Weet ik nog niet. De selectie kost altijd een paar maanden. Dat heb ik niet als ik straks eind augustus al aan het hbo wil beginnen.. En om nou een jaar 'kwijt' te zijn aan selecties..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ga je nog andere manieren proberen nu?
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoihoi. hoe was de uitslag? positief zeker?verwacht niks anders van je
Hard geworden hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal jou eens nemen zoals je bent
Nee dan ben ik niet op FOK!.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:36 schreef Chai het volgende:
Kunnen jullie me er rond 3 of 4 u even aan herinneren dat ik nog een panty moet halen.
Heb nu een panty aan van de h&m zakt heletijd af 😒quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:36 schreef Chai het volgende:
Kunnen jullie me er rond 3 of 4 u even aan herinneren dat ik nog een panty moet halen.
dan rot je toch opquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Weenie minimaal contact met jullie is wel prettig
Ik ga denk ik naar de HEMA vanmiddag.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nu een panty aan van de h&m zakt heletijd af 😒
wel triest dat 'ie het zonder centrale verwarming moet doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:30 schreef Chai het volgende:
WGR / Heb ik nog een toekomst?
Nog zo'n klaploper
zullen we het nog minimaler doen danquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Weenie minimaal contact met jullie is wel prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |