hnngquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nu een panty aan van de h&m zakt heletijd af 😒
Ik hou je wel warm bbyquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel triest dat 'ie het zonder centrale verwarming moet doen
Waarom laten ze je ook niet alleen shinen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Thanks qtiepatoetie.
Duwde bijna chick van podium tho
quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:17 schreef Kurovski het volgende:
Ik weet al ongeveer wat ik ga zeggen. "Kun je niet ff je chef laten komen? Jij bent namelijk te laag om uit te schelden."
Iets van die strekking.
Wat een lul ben je toch ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:25 schreef Kurovski het volgende:
"Koffie voor me halen lukt zeker nog net, of dat ook al niet?"Echt een rotbui. Minimaal eentje is de pisang vandaag.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:25 schreef Kurovski het volgende:
"Koffie voor me halen lukt zeker nog net, of dat ook al niet?"Echt een rotbui. Minimaal eentje is de pisang vandaag.
Wil ook graag een uitbreiding van mijn fantasie. Misschien ook maar alcoholist worden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:26 schreef zeer het volgende:
Hoop aan de hand in Niels' fantasie vandaag.
Daarbij beetje coke snuiven en betalen om vrouwen te verkrachten en het kan niet meer stukquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil ook graag een uitbreiding van mijn fantasie. Misschien ook maar alcoholist worden.
oh ben jij er zo eenquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:25 schreef Kurovski het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |