Ben je liever ecto of fatty met micropenisquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vroeger had ik altijd zo'n fatty met een micropenis in het voetbalteam, dat was pas sneu
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dus begrijp ik het nou goed dat ik jou eerst een kaartje moet sturen voordat je me uberhaupt aardig kan vinden?
Idd zou echt niet durven douchen met teamgenoten met zo'n penisquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel probs dat ie gewoon op voetbal zat dan
Ecto en micropenis kun je je dat voorstellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je liever ecto of fatty met micropenis
allebei micro?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je liever ecto of fatty met micropenis
Trouwens tussen dankbaar en aardig vinden zit wel een verschil.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dus begrijp ik het nou goed dat ik jou eerst een kaartje moet sturen voordat je me uberhaupt aardig kan vinden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen winks gebruiken aub daar voel ik me heel snel ongemakkelijk door.
echt he. Zou dan wel op dammen gaan ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd zou echt niet durven douchen met teamgenoten met zo'n penis
oh ja kaartjesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Bondage is gewoon super aardigMaar niet alleen Bondage hoor. Ik ben alle FOK!kers die mij kaartjes geven ook erg dankbaar, van sommige heb ik er al best wel veel gekregen.
moet je voorstellen wat voor'n problemen dat nog meer oplevert. nooit naakt willen zijn, altijd schaamte, altijd onzeker, jankend fappen, en mocht je het zo ver schoppen tot in de slaapkamer, dan is de kans ook nog behoorlijk groot dat je keihard wordt uitgelachenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he. Zou dan wel op dammen gaan ofzo
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
Chloro heeft een ban voor Braddie-bash.
En ik niks, lekker selectief weer.
Ik heb goed woordje voor jou gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
Tegenwoordig kan je voor preutsheid gewoon bij een Marokkaanse voetbalclub gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet je voorstellen wat voor'n problemen dat nog meer oplevert. nooit naakt willen zijn, altijd schaamte, altijd onzeker, jankend fappen, en mocht je het zo ver schoppen tot in de slaapkamer, dan is de kans ook nog behoorlijk groot dat je keihard wordt uitgelachen
Serieus?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
zou seriemoordenaar wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet je voorstellen wat voor'n problemen dat nog meer oplevert. nooit naakt willen zijn, altijd schaamte, altijd onzeker, jankend fappen, en mocht je het zo ver schoppen tot in de slaapkamer, dan is de kans ook nog behoorlijk groot dat je keihard wordt uitgelachen
hoe langquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
Weet je wat helpt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Godkki heb vet scherpe pepersaus over mn tosti geflikkerd en mn mond staat nog steeds in vuur en vlam
jij zet mij ook altijd in vuur en vlamquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Godkki heb vet scherpe pepersaus over mn tosti geflikkerd en mn mond staat nog steeds in vuur en vlam
Wut?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
Braddie heeft ook een ban.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wut?![]()
en hij doet dat zelf bij cholo ook
lol
dat krijg je als je niet naar braddie's tosti vlogs kijktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom denk je dat ik met zulke shit zou aankomen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een laagje mannensaus badumtss
Ja yoghurt
Bij jou moet je het onverwachte verwachtenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met zulke shit zou aankomen?![]()
Ik doelde juist op het niet gebruiken van "vet scherpe pepersaus" op je tosti.
Oh dan is het wel eerlijker.quote:
Pas nou opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat krijg je als je niet naar braddie's tosti vlogs kijkt
Zo stond ik hier anders nooit bekend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij jou moet je het onverwachte verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHAHA wat was dat toen mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Die spoiler mag wel weg hoor, anders kunnen niet-ingelogde users dit niet fienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2016 14:08:52 ]
Je kunt het nog veranderenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo stond ik hier anders nooit bekend.
Vind het jammer dat je zo over mij denkt.
Nog maar 1x ban gehad van een weekquote:
Doodsverwensingen? heb ik iets gemist? ben ik ook dood gewenst?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:03 schreef Zosk het volgende:
Ach Braddie is ook weer geband voor die doodsverwensingen
Ja, was wel hard man.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Doodsverwensingen? heb ik iets gemist? ben ik ook dood gewenst?
stil.trotsquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb al paar maanden geen ban gehad![]()
Iemand moet het doen.quote:
Zika en aids tegen NG en nog iemand, weet niet of jij het was - ik dacht cachet ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Doodsverwensingen? heb ik iets gemist? ben ik ook dood gewenst?
Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt denk ik nog in bed. Beetje vingeren uit verveling.
Harde piemel gekregen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt denk ik nog in bed. Beetje vingeren uit verveling.
Loka, fokkie, ks, inso, jij en nog iemand tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij echt 6 mensen in 1x keer weg.
Waarmeequote:
Reactie geplaatst, thanks.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/c(...)klein-piemeltje.html
Goed. Ik dacht ik wil dit even delen met Zosk.quote:
Die stomme wink smileys.quote:
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Loka, fokkie, ks, inso, jij en nog iemand toch
Mijn sig op de fp kan echt niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed. Ik dacht ik wil dit even delen met Zosk.
Ja dit wordt gefaciliteerd door de hardwerkende Nederlander dames en heren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga geen krantenlopen, dat wilde ik 10 jaar geleden al niet doen, en nu ook niet.
Ik wil best met de auto post rondbrengen, maar op de fiets of lopend? Nee dankje.
Okequote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die stomme wink smileys.![]()
Maar goed ik zal mijn best doen om dat beeld te veranderen.
Is dat dezelfde sig als hier?quote:
Dat kan echt niet.quote:
Had niet gemogen.quote:
Pinoy is een mannelijke Filippijn,quote:
Een schande.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |