Bij jou moet je het onverwachte verwachtenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met zulke shit zou aankomen?![]()
Ik doelde juist op het niet gebruiken van "vet scherpe pepersaus" op je tosti.
Oh dan is het wel eerlijker.quote:
Pas nou opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat krijg je als je niet naar braddie's tosti vlogs kijkt
Zo stond ik hier anders nooit bekend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij jou moet je het onverwachte verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHAHA wat was dat toen mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Die spoiler mag wel weg hoor, anders kunnen niet-ingelogde users dit niet fienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2016 14:08:52 ]
Je kunt het nog veranderenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo stond ik hier anders nooit bekend.
Vind het jammer dat je zo over mij denkt.
Nog maar 1x ban gehad van een weekquote:
Doodsverwensingen? heb ik iets gemist? ben ik ook dood gewenst?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:03 schreef Zosk het volgende:
Ach Braddie is ook weer geband voor die doodsverwensingen
Ja, was wel hard man.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Doodsverwensingen? heb ik iets gemist? ben ik ook dood gewenst?
stil.trotsquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb al paar maanden geen ban gehad![]()
Iemand moet het doen.quote:
Zika en aids tegen NG en nog iemand, weet niet of jij het was - ik dacht cachet ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Doodsverwensingen? heb ik iets gemist? ben ik ook dood gewenst?
Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt denk ik nog in bed. Beetje vingeren uit verveling.
Harde piemel gekregen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt denk ik nog in bed. Beetje vingeren uit verveling.
Loka, fokkie, ks, inso, jij en nog iemand tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij echt 6 mensen in 1x keer weg.
Waarmeequote:
Reactie geplaatst, thanks.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/c(...)klein-piemeltje.html
Goed. Ik dacht ik wil dit even delen met Zosk.quote:
Die stomme wink smileys.quote:
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Loka, fokkie, ks, inso, jij en nog iemand toch
Mijn sig op de fp kan echt niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed. Ik dacht ik wil dit even delen met Zosk.
Ja dit wordt gefaciliteerd door de hardwerkende Nederlander dames en heren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga geen krantenlopen, dat wilde ik 10 jaar geleden al niet doen, en nu ook niet.
Ik wil best met de auto post rondbrengen, maar op de fiets of lopend? Nee dankje.
Okequote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die stomme wink smileys.![]()
Maar goed ik zal mijn best doen om dat beeld te veranderen.
Is dat dezelfde sig als hier?quote:
Dat kan echt niet.quote:
Had niet gemogen.quote:
Pinoy is een mannelijke Filippijn,quote:
Een schande.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |