Ben je liever ecto of fatty met micropenisquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vroeger had ik altijd zo'n fatty met een micropenis in het voetbalteam, dat was pas sneu
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dus begrijp ik het nou goed dat ik jou eerst een kaartje moet sturen voordat je me uberhaupt aardig kan vinden?
Idd zou echt niet durven douchen met teamgenoten met zo'n penisquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel probs dat ie gewoon op voetbal zat dan
Ecto en micropenis kun je je dat voorstellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je liever ecto of fatty met micropenis
allebei micro?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je liever ecto of fatty met micropenis
Trouwens tussen dankbaar en aardig vinden zit wel een verschil.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh dus begrijp ik het nou goed dat ik jou eerst een kaartje moet sturen voordat je me uberhaupt aardig kan vinden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen winks gebruiken aub daar voel ik me heel snel ongemakkelijk door.
echt he. Zou dan wel op dammen gaan ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd zou echt niet durven douchen met teamgenoten met zo'n penis
oh ja kaartjesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Bondage is gewoon super aardigMaar niet alleen Bondage hoor. Ik ben alle FOK!kers die mij kaartjes geven ook erg dankbaar, van sommige heb ik er al best wel veel gekregen.
moet je voorstellen wat voor'n problemen dat nog meer oplevert. nooit naakt willen zijn, altijd schaamte, altijd onzeker, jankend fappen, en mocht je het zo ver schoppen tot in de slaapkamer, dan is de kans ook nog behoorlijk groot dat je keihard wordt uitgelachenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
echt he. Zou dan wel op dammen gaan ofzo
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
Chloro heeft een ban voor Braddie-bash.
En ik niks, lekker selectief weer.
Ik heb goed woordje voor jou gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
Tegenwoordig kan je voor preutsheid gewoon bij een Marokkaanse voetbalclub gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet je voorstellen wat voor'n problemen dat nog meer oplevert. nooit naakt willen zijn, altijd schaamte, altijd onzeker, jankend fappen, en mocht je het zo ver schoppen tot in de slaapkamer, dan is de kans ook nog behoorlijk groot dat je keihard wordt uitgelachen
Serieus?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
zou seriemoordenaar wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet je voorstellen wat voor'n problemen dat nog meer oplevert. nooit naakt willen zijn, altijd schaamte, altijd onzeker, jankend fappen, en mocht je het zo ver schoppen tot in de slaapkamer, dan is de kans ook nog behoorlijk groot dat je keihard wordt uitgelachen
hoe langquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
Weet je wat helpt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Godkki heb vet scherpe pepersaus over mn tosti geflikkerd en mn mond staat nog steeds in vuur en vlam
jij zet mij ook altijd in vuur en vlamquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Godkki heb vet scherpe pepersaus over mn tosti geflikkerd en mn mond staat nog steeds in vuur en vlam
Wut?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
Braddie heeft ook een ban.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wut?![]()
en hij doet dat zelf bij cholo ook
lol
dat krijg je als je niet naar braddie's tosti vlogs kijktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom denk je dat ik met zulke shit zou aankomen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een laagje mannensaus badumtss
Ja yoghurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |