quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:47 schreef Zosk het volgende:
Nog twee posts hierna en ik stop er weer mee voor vandaag, mooi geweest.
De komende 10 uur zien we je niet weer? Nou dag dan maarquote:
Groetjes thuisquote:
zal je missenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:47 schreef Zosk het volgende:
Nog twee posts hierna en ik stop er weer mee voor vandaag, mooi geweest.
Klagen dat sms dienst voor abonnement het niet meer deedquote:
Wie Braddie zegt is afquote:
Wel probs dat ie gewoon op voetbal zat danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vroeger had ik altijd zo'n fatty met een micropenis in het voetbalteam, dat was pas sneu
wat moet je daarvoor doen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klagen dat sms dienst voor abonnement het niet meer deedMaar gekregen van iemand die wel vaker mij abonnement (of bonbons hehe) heeft gegeven, maar toen was het altijd voor 2 weken. Nu heb ik meteen een half jaar.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter geeft die persoon mij ook een abo
Vraag Braddie, die heeft geld zatquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter geeft die persoon mij ook een abo
Stopt meestal zodra ze punani krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Bondage is gewoon super aardigMaar niet alleen Bondage hoor. Ik ben alle FOK!kers die mij kaartjes geven ook erg dankbaar, van sommige heb ik er al best wel veel gekregen.
Helaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
De komende 10 uur zien we je niet weer? Nou dag dan maar
Goed geregeld wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klagen dat sms dienst voor abonnement het niet meer deedMaar gekregen van iemand die wel vaker mij abonnement (of bonbons hehe) heeft gegeven, maar toen was het altijd voor 2 weken. Nu heb ik meteen een half jaar.
oh dus begrijp ik het nou goed dat ik jou eerst een kaartje moet sturen voordat je me uberhaupt aardig kan vinden?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Bondage is gewoon super aardigMaar niet alleen Bondage hoor. Ik ben alle FOK!kers die mij kaartjes geven ook erg dankbaar, van sommige heb ik er al best wel veel gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |