Heb Parquet Courts gisteravond opgezocht en wat een ontdekking:) net zo blij mee als toen ik Courtney ontdekte.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:05 schreef Z het volgende:
[..]
Het was Arnold inderdaad. Hij draaide ook Parquet Courts. Ik weet niet meer precies wat.
Thanks! Lees nu pas je bericht maar had die inderdaad al in m'n spotify lijst gezetquote:
Begin maar eens bij Pavement.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Heb Parquet Courts gisteravond opgezocht en wat een ontdekking:) net zo blij mee als toen ik Courtney ontdekte.
Dit zijn echt nummers waar ik van hou, vooral het laatste album van ze.
Vind het moeilijk te omschrijven maar als indie newbee klinkt het net alsof zij tussen alle andere (spotify) artiesten uitspringen. Alsof hun vibes net wat meer diepgang hebben (maar toch niet te gecompliceerd, wel mellow en overtuigend) en akkoord combinaties aparter/slimmer/mooier zijn. Precies wat ik ook vet vind aan Courtney's muziek. Weet je toevallig meer artiesten die dit gevoel over brengen?
Aj, ik postte het eigenlijk als update, gezien ze dit weekend was overledenquote:Op maandag 11 juli 2016 08:29 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zag 't net, ja. Erg sneu. Ik heb meteen wat geld overgemaakt.
Dat weet ik. Maar hij zal het geld net zo hard - misschien wel harder - nodig hebben.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Aj, ik postte het eigenlijk als update, gezien ze dit weekend was overleden
Omdat er niks mis is met de HMH.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:04 schreef Z het volgende:
PJ:
10-16 Amsterdam, Holland - Heineken Music Hall
De bierdoos? Why?
Geluid is altijd goed, dat is het belangrijkst. Je staat overal relatief dichtbij podium. Beste van de grote podiaquote:Op maandag 11 juli 2016 13:18 schreef Tchock het volgende:
Nou ja, hij is lelijk van binnen.
Verder topzaal.
Absoluut! En het is ook heel makkelijk om bijna vooraan te staan.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geluid is altijd goed. Je staat overal relatief dichtbij podium. Beste van de grote podia
Toch liever wat intiemer.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geluid is altijd goed, dat is het belangrijkst. Je staat overal relatief dichtbij podium. Beste van de grote podia
Tsja, voor de meeste artiesten houdt dat gewoon op een gegeven moment op....quote:
Ik denk dat dat juist voor de meeste artiesten nooit op houdt, slechts voor een selecte groep houdt dat op een gegeven moment op.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, voor de meeste artiesten houdt dat gewoon op een gegeven moment op....
Ja inderdaad. En een hele grote groep houdt er zelf gewoon mee op.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat dat juist voor de meeste artiesten nooit op houdt, slechts voor een selecte groep houdt dat op een gegeven moment op.
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2016 14:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En een hele grote groep houdt er zelf gewoon mee op.
Touchequote:Op maandag 11 juli 2016 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist voor de meeste artiesten nooit op houdt, slechts voor een selecte groep houdt dat op een gegeven moment op.
Je zou als muziekliefhebber toch een potje gaan janken als Tivoli Vredenburg zo'n artiest in de Grote Zaal zou zetten (wat qua grootte de enige optie dan zou zijn gok ik). Van die afschuwelijke akoestiek is een optreden zelden beter geworden.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Tja, waar moet je haar anders neerzetten? Zeker met dat decor en die giga-band deze tour, dat past echt niet in een Paradiso, Melkweg of Tivoli.
Dat verhaal lijkt er volgens mij ook opquote:I know you guys spent a lot of time jamming in bands and at music schools together in your formative years, at what point did you realise that you wanted to make high energy club music, and were there some particular parties or DJs in Stockholm that were influential in that shift?
It's interesting, because people from both camps often tend to assume that there's this concrete divide between playing in bands and making electronic music. For us it's always been more of a blurred line. But, yeah, out of the people we were playing with at the time, we were maybe the two who were more drawn to the club aesthetic and the more electronic and eclectic side of music. One didn't cancel the other one out though!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |