Hij is gehaald als de stand in van de stand in he.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze hem niet gehaald hebben "om hem er maar bij te hebben". Ik hoop dat ze hem gehaald hebben omdat hij een prima stand-in is, wanneer dat nodig is. In situaties zoals deze.
quote:Feyenoord zou snel willen handelen in de zoektocht naar een vervanger voor Kenneth Vermeer. De doelman raakte dinsdag op de training zwaar geblesseerd en komt voor de winterstop niet meer in actie.
Volgens Voetbalprimeur willen de Rotterdammers Brad Jones binnen halen. De 34-jarige doelman houdt op dit moment zijn conditie op peil bij Liverpool. Vorig seizoen stond hij onder de lat bij NEC.
Voetbalprimeur, dan noem je ook een bron.quote:
Ja kop op zeg er is weer een vacture vrij waar je een jonge eigen talentvolle speler kan proberen in ieder geval tijdens de voorbereiding. Maar nee we moeten weer een matige opoe in paniek aantrekken. Ik had zoveel meer verwacht van Gio omdat hij als jeugdtrainer begonnen is bij ons maar hij denkt dat hij Mourinho is ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:17 schreef DonRaja het volgende:
Wat voor debiele beweging moet je maken om een achillespees af te scheuren...
Keepte uitstekend bij NECquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vroeger ja. Van de laatste jaren heb ik alleen maar slechte dingen over hem gehoord.
Heeft de A wel een keeper nu?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Het AD meldt dat Feyenoord Miazek zou terughalen als derde keeper.
Als dat waar is dan gaan we met Hansson als eerste keeper het seizoen in lijkt me?
Je hebt hem nog geen seconde zien spelenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Godver de tyfus tering godverdomme.
Gio kennende gaat hij die gekke zweed noor whatver het is opstellen.
Ik kan dit inderdaad bevestigen. Wat nou Geelgod?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik riep dit een uur geleden al.
Onlogisch kan bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |