abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163519103
quote:
Uit een interne mailwisseling van de Duitse politie blijkt dat seksueel geweld in zwembaden in Düsseldorf de afgelopen tijd met sprongen is toegenomen. De daders, groepen immigranten, zijn veelal minderjarig. De mails gaan over een tot nu toe geheimgehouden rapport, meldt de Duitse krant Bild maandag, die de mails heeft gepubliceerd.

In het rapport staat beschreven dat het geweld varieert. Zo worden slachtoffers omsingeld en betast, maar zijn er ook twee gevallen bekend waar de aanrakingen uiteindelijk hebben geleid tot verkrachtingen. „De daders zijn immigranten, veelal jeugdige immigranten, als zij geïdentificeerd kunnen worden. Maar ook bij onbekende daders wijzen signalementen in die richting”, zo valt er volgens Bild in één van de mails te lezen.

De daders opereren ’vrijwel uitsluitend’ in groepen. Dat maakt het volgens de Duitse politie lastig om de mannen te herkennen en te vervolgen. Om de daders sneller te kunnen berechten, heeft de politie in de stad nu een protocol verspreid. Daarin worden agenten onder meer opgedragen personalia te noteren, de daadwerkelijke verblijfplaats van de dader te achterhalen en de gesproken taal te identificeren. Ook moeten politiemannen foto’s maken van het gezicht van de dader(s).
http://m.telegraaf.nl/art(...)-in-duitse-zwembaden

Voordat wij weer de "asielzoekers" gaan beschuldigen....waarom droegen die meisjes geen burkini?
Ze weten toch dat ze als westers sletje zich moeten aanpassen aan de artsen/architecten/cardiologen + kroost uit Aleppo?

Verder opmerkelijk dat in heel europa er zoveel incidenten zijn sinds merkel continent afrika heeft uitgenodigd...je zou haast een verband gaan zien....
pi_163519199
Merkel moet opstappen en Juncker ook. Maar helaas, hypocriete plucheplakkers die Europa naar de verdoemenis helpen met kortzichtige politiek.
pi_163519210
Schuld van de zionisten.
pi_163519300
Schuld van de blanken.
pi_163519617
Gelukkig kunnen de kinderen van staatshoofden, politici en topambtenaren wel rustig naar blanke scholen, blanke zwembaden en blanke wijken O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 4 juli 2016 @ 20:30:01 #6
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_163519769
Het volk krijgt de regering die ze verdient!

Dit stopt pas wanneer er geen ruimte meer is voor de politici (zoals Femke Halsema) om te vluchten naar veilige blanke plaatsen. Tot dan moeten we hier mee leren leven.

Oh ja, en Wilders is gek.
pi_163519829
Dom van die meisjes, ze droegen wrs. geen armbandje
http://forum.fok.nl/topic/2313375
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_163519852
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:32 schreef Oud_student het volgende:
Dom van die meisjes, ze droegen wrs. geen armbandje
http://forum.fok.nl/topic/2313375
En ze hielden geen armlengte afstand.
  maandag 4 juli 2016 @ 20:40:30 #9
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_163520003
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:33 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

En ze hielden geen armlengte afstand.
En ze hadden ook geen cartoon bij zich.
  maandag 4 juli 2016 @ 20:42:07 #10
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_163520036
Als ik nou zou weten dat het dochters van zgn. gutmenschen waren dan zou ik er nog wel om kunnen lachen.
pi_163520264
Daarom moeten ze pepperspray bij zich dragen.
Ура для россии
pi_163520653
Het zoveelste bewijs dat het geen vluchtelingen maar achtergestelde schooiers zijn.
  maandag 4 juli 2016 @ 21:16:20 #13
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163520801
Zit verkrachten in de genen van dat tuig of zo? Hoe kom je er op zo'n leeftijd op. :N
pi_163521799
En wegkijken, en wegkijken.
pi_163521878
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zoveelste bewijs dat het geen vluchtelingen maar achtergestelde schooiers zijn.
Wat bewijst dit precies over alle vluchtelingen die hier niets mee te maken hebben?
pi_163521919
Ze vroegen er zelf om.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 4 juli 2016 @ 21:51:27 #17
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_163521984
Gelijk het land uitgooien 👍🏿
Ik ben inmiddels overleden
pi_163522033
Maar het zijn vluchtelingen :'(
  maandag 4 juli 2016 @ 22:16:07 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163523003
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Zit verkrachten in de genen van dat tuig of zo? Hoe kom je er op zo'n leeftijd op. :N
Dat ze op papier 15 jarig zijn wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk 15 jaar geleden geboren zijn. Zeer velen geven een jongere leeftijd op om zeker te zijn van een verblijfsvergunning.

12-jarige winnaar hardloopwedstrijd op Zweedse basisschool.
The End Times are wild
pi_163523122
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat ze op papier 15 jarig zijn wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk 15 jaar geleden geboren zijn. Zeer velen geven een jongere leeftijd op om zeker te zijn van een verblijfsvergunning.
[ afbeelding ]
Godver, is dit echt?
pi_163523157
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  maandag 4 juli 2016 @ 22:21:13 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163523198
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Godver, is dit echt?
Ja. In Zweden is het verboden (want racistisch) om de leeftijd objectief te bepalen. Dus kan iedere migrant de leeftijd opgeven die hij wil. Veel geven een leeftijd jonger dan 12 op om zeker te zijn van een verblijfsvergunning. Dan worden volwassen kerels dus op de lagere school gezet en krijg je dit soort toestanden. Heel Links Zweden staat te klappen omdat ze blijkbaar zoveel hardlooptalent hebben binnengehaald via immigratie. Een 12-jarige die de 10km in 45 minuten loopt! Een super-talent!
http://www.dailymail.co.u(...)d-asylum-crisis.html
The End Times are wild
pi_163523269
Schuld van de racistische blanken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163523290
:O
pi_163523302
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja. In Zweden is het verboden (want racistisch) om de leeftijd objectief te bepalen. Dus kan iedere migrant de leeftijd opgeven die hij wil. Veel geven een leeftijd jonger dan 12 op om zeker te zijn van een verblijfsvergunning. Dan worden volwassen kerels dus op de lagere school gezet en krijg je dit soort toestanden. Heel Links Zweden staat te klappen omdat ze blijkbaar zoveel hardlooptalent hebben binnengehaald via immigratie. Een 12-jarige die de 10km in 45 minuten loopt! Een super-talent!
Stuk effectiever dan doping
pi_163523370
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Jezus christus _O- al dat linksvolk in Zweden _O-
pi_163523391
Ik las gisteren een inleiding van een Duits nieuwsbericht over een Linksvrouw die verkracht was door migranten, maar daar konden die zielige migranten natuurlijk niks aan doen.
De rest van het artikel stond achter een paywall en ik kan amper Duits, dus heb helaas de rest van de info niet. Misschien zijn andere nieuwssites ondertussen ook met het bericht gekomen.
pi_163523425
quote:

[..]

Godver _O- hardop gelachen, dit kan alleen in zo'n doorgedraaid land gevuld met Gutmenschen :D
pi_163523530
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Godver _O- hardop gelachen, dit kan alleen in zo'n doorgedraaid land gevuld met Gutmenschen :D

rofl 8)7
pi_163523595
quote:
Whut??

Al kan ik het met dit toontje moeilijk serieus nemen
pi_163523982
Gewoon terugsturen die figuren. case closed
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  maandag 4 juli 2016 @ 22:45:31 #33
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_163524022
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zou ze eerder onderontwikkelde wilde beesten willen noemen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_163524034
In april was deze 16-jarige vluchteling vermist in Weert.

Daar hadden ook wat mensen twijfels bij de opgegeven leeftijd.
  maandag 4 juli 2016 @ 22:46:56 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163524066
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:45 schreef Physsic het volgende:

[ afbeelding ]

Is dit een 15-jarige Syrier of een 30-jarige Oezbeek?
The End Times are wild
pi_163524169
quote:

[..]

Ik kan het mij goed voorstellen dat veel burgers in Oost- Europa ons knettergek vinden (vooral als je kijkt naar de rampzalige en blijvende gevolgen van het gevoerde immigratie- en asielbeleid). Onze politici kennen deze gevolgen ook, maar blijven gewoon doorgaan met handelen rechtstreeks tegen de belangen van de eigen burgers in.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_163524224
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:45 schreef Physsic het volgende:

[ afbeelding ]

Ik kan mij herinneren dat artsen in Nederland een aantal jaren geleden weigerden mee te werken aan het bepalen van de leeftijd van asielzoekers.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  maandag 4 juli 2016 @ 22:54:27 #38
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_163524272
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik kan het mij goed voorstellen dat veel burgers in Oost- Europa ons knettergek vinden (vooral als je kijkt naar de rampzalige en blijvende gevolgen van het gevoerde immigratie- en asielbeleid). (...)
Niet alleen in Oost Europa.
Eigenlijk in alle landen ter wereld, met uitzondering van (Noord) Europa
zonnig Brasil
pi_163524328
Ook toen dit 12-jarige Sparta-talent vorige maand verdronk bij een teamuitje hadden mensen hun twijfels over de leeftijd.

Zou nog maar kort in Nederland zijn, maar nu lees ik dat hij hier al een aantal jaar was.
pi_163524396
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:42 schreef wolkentoetje het volgende:
Migrant crisis: Migrant men pose for photos with underage 'girlfriends' in Finland - TomoNews
Jawel

https://www.reddit.com/r/(...)h_their_girlfriends/
  Donald Duck held maandag 4 juli 2016 @ 23:00:32 #41
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_163524414
Leeftijden kun je zo checken. Röntgenfoto van de hand maken en kijken naar de groeischijven
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_163524430
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:52 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat artsen in Nederland een aantal jaren geleden weigerden mee te werken aan het bepalen van de leeftijd van asielzoekers.
Zou goed kunnen.
Volgens mij is er dit jaar nog (vorig jaar kan ook..) een nieuwe wet aangenomen dat asielzoekers de botscan, die ze krijgen als er twijfel is over de leeftijd, zelf moeten betalen.
pi_163524468
Als het daadwerkelijk vluchtelingen blijken te zijn van de afgelopen vluchtelingencrisis, dan meteen terugsturen en veel strenger worden qua accepteren van vluchtelingen. Ik als ex-vluchteling schaam me hier kapot voor.
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_163524496
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:00 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zou goed kunnen.
Volgens mij is er dit jaar nog (vorig jaar kan ook..) een nieuwe wet aangenomen dat asielzoekers de botscan, die ze krijgen als er twijfel is over de leeftijd, zelf moeten betalen.
'Zelf betalen' van hun toelage? Verder prima maatregel als de botscan uitwijst dat zij gelogen hebben over hun leeftijd. In de VS kan je volgens mij zelf vele (tientallen) jaren daarna nog uitgezet worden als je hebt gelogen over belangrijke zaken.
pi_163524513
pi_163524523
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

WTF :')
Dat is nep. Slaat nergens op.
pi_163524571
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Dat is nep. Slaat nergens op.
Trolololol
pi_163524615
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Trolololol
Geloof jij echt dat volwassen mannen openbaar relaties hebben met twaalf jarigen en dat niemand ingrijpt? Dat is duidelijk pedofilie en verboden in Finland.
pi_163524740
quote:
godver, zo ver doorgedraaid dat je je eigen dochters aan ratten geeft...
man, wat is er met dat trotse heldhaftige viking volk in godsnaam gebeurd....
  maandag 4 juli 2016 @ 23:15:10 #50
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163524789
Zijn die moeders vervolgd? En de meisjes in therapie? En die "minderjarige" pedo's het continent afgetieft?
pi_163524800
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik kan het mij goed voorstellen dat veel burgers in Oost- Europa ons knettergek vinden (vooral als je kijkt naar de rampzalige en blijvende gevolgen van het gevoerde immigratie- en asielbeleid). Onze politici kennen deze gevolgen ook, maar blijven gewoon doorgaan met handelen rechtstreeks tegen de belangen van de eigen burgers in.
paar jaar geleden bij kenissen is slowakije geweest (bratislava).
Man wat een mooie stad is dat. En allemaal daar hebben ze een schijthekel aan moslims en alles wat uit (noord) afrika komt.
Modern, mooie vrouwen, vriendelijke sfeer en relatief goedkoop.
Als ze dat volhouden lijkt het mij een leuke stad om te gaan wonen :)
pi_163524825
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:07 schreef flibber het volgende:

[..]

http://m.telegraaf.nl/art(...)-in-duitse-zwembaden

Voordat wij weer de "asielzoekers" gaan beschuldigen....waarom droegen die meisjes geen burkini?
Ze weten toch dat ze als westers sletje zich moeten aanpassen aan de artsen/architecten/cardiologen + kroost uit Aleppo?

Verder opmerkelijk dat in heel europa er zoveel incidenten zijn sinds merkel continent afrika heeft uitgenodigd...je zou haast een verband gaan zien....
in de wildwater baan gaat het er soms best wel ruig aan toe hoor. Onderschat dat niet hoor, vooral als er opstoppingen zijn met groepen mensen. Zit je zomaar klem er tussen. Balen maar goed, het kan verkeren.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_163524877
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:08 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Geloof jij echt dat volwassen mannen openbaar relaties hebben met twaalf jarigen en dat niemand ingrijpt? Dat is duidelijk pedofilie en verboden in Finland.
Trolololol
  maandag 4 juli 2016 @ 23:25:59 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163525036
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:08 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Niet alleen in Finland
http://www.nrc.nl/next/20(...)n-in-het-azc-1538895
The End Times are wild
pi_163525270
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:03 schreef rutger05 het volgende:

[..]

'Zelf betalen' van hun toelage? Verder prima maatregel als de botscan uitwijst dat zij gelogen hebben over hun leeftijd. In de VS kan je volgens mij zelf vele (tientallen) jaren daarna nog uitgezet worden als je hebt gelogen over belangrijke zaken.
Ik probeerde het terug te zoeken, maar krijg alleen resultaten van Belgische websites. Misschien heb ik dat dus verkeerd gelezen/onthouden.. :S

Ja, dat kan in Nederland ook! Zelfs als ze ondertussen al de Nederlandse nationaliteit hebben gekregen.
De ernst van de leugen en de persoonlijke omstandigheden worden dan wel tegen elkaar afgewogen.

Er was eind 2014 een Armeens gezin naar de media gestapt, omdat ze uitgezet zouden worden. In 1999 kwam de vader van het gezin als 16-jarige jongen naar Nederland en kreeg hij een verblijfsvergunning. In 2010 werd zijn verblijfsvergunning ingetrokken en zou hij moeten vertrekken. Eind 2014-2015 was hij inmiddels getrouwd met een Armeense en hadden ze twee kinderen gekregen.
PANIEK. Want het was "belachelijk om een verblijfsvergunning af te pakken vanwege een enkel leugentje om zijn naam". Hij heeft echter niet alleen gelogen over zijn naam, maar ook het land van herkomst. Als de IND de juiste gegevens had gekregen in 1999, hadden ze hem geen vv gegeven, want daar had hij simpelweg geen recht op. Bovendien had meneer in 2008 een agent mishandeld. Dat was genoeg voor de IND (en meerdere rechters) om de vv van de man met terugwerkende kracht in te trekken vanaf 1999.
Ondanks dat hij geen rechtmatig verblijf meer had in Nederland in 2009-2010, besloot hij te trouwen met een vrouw die net uit Armenie kwam. De eerste aanvraag voor een vv van de vrouw werd al meteen afgewezen, ook het bezwaar, beroep en hoger beroep hadden geen succes. De man probeerde ook opnieuw een vv aan te vragen, ook zonder succes.
Ondanks dat de man en de vrouw dus niet rechtmatig in Nederland verbleven, ze Nederland onmiddelijk moesten verlaten en een inreisverbod van 10jaar opgelegd hadden gekregen, vonden ze het blijkbaar toch een goed idee om twee kinderen te maken.
Volgens mij hebben ze totaal zo'n 20x gehoord dat ze moesten vertrekken.

De burgemeester vond het allemaal ook heel zielig, dus die heeft het gezin in 2014 en heel 2015 maandelijks 1250euro betaald. Het gezin woonde overigens in een gezinswoning.

Of de burgemeester momenteel nogsteeds betaalt of dat het gezin ondertussen echt het land uit is, weet ik niet. Misschien mochten ze uiteindelijk toch blijven..

http://www.omroepbrabant.(...)voor+uitzetting.aspx
pi_163525841
Eigen schuld. Die bikini-vrouwen moesten zich overgeven aan die Arabische alfa-woestijnmannen.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 00:08:08 #57
440653 BarryOSeven
pi_163525920
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:D _O-

Gewoon ondenkbaar dat dit kan gebeuren. Zo ongelooflijk schandalig zielig dat het grappig wordt. Maar serieus; ik vraag me af wat er in het hoofd van die vent zelf om gaat dat je dit wilt. :N
  dinsdag 5 juli 2016 @ 00:08:48 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163525928
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 00:08 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

:D _O-

Gewoon ondenkbaar dat dit kan gebeuren. Zo ongelooflijk schandalig zielig dat het grappig wordt. Maar serieus; ik vraag me af wat er in het hoofd van die vent zelf om gaat dat je dit wilt. :N
Je kind zal op school maar naast zo'n 12-jarige vluchteling komen te zitten.
The End Times are wild
  dinsdag 5 juli 2016 @ 00:10:14 #59
440653 BarryOSeven
pi_163525939
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 00:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je kind zal op school maar naast zo'n 12-jarige vluchteling komen te zitten.
Zal hij ook uitgenodigd worden voor verjaardagsfeestjes met koekhappen, het springkussen en de ballenbak? Het blijft wel Zweden he, hoop dat daar ook foto's van zijn.
pi_163526417
'Diversity is our strength'
pi_163528571

De snelste 12jarige van zweden. Wat knap zeg!
pi_163528664
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
De snelste 12jarige van zweden. Wat knap zeg!
bron?
pi_163528686
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

bron?
correctie, deze is 14

http://forums.sherdog.com(...)d-in-sweden.3181703/
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 17:24:22 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163538794
ik wilde deze eigenlijk sluiten omdat TS zo zijn best deed om zijn topic te verkrachten maar LXIV heeft het over weten te nemen en nu is het alleen maar compleet offtopic _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')