http://m.telegraaf.nl/art(...)-in-duitse-zwembadenquote:Uit een interne mailwisseling van de Duitse politie blijkt dat seksueel geweld in zwembaden in Düsseldorf de afgelopen tijd met sprongen is toegenomen. De daders, groepen immigranten, zijn veelal minderjarig. De mails gaan over een tot nu toe geheimgehouden rapport, meldt de Duitse krant Bild maandag, die de mails heeft gepubliceerd.
In het rapport staat beschreven dat het geweld varieert. Zo worden slachtoffers omsingeld en betast, maar zijn er ook twee gevallen bekend waar de aanrakingen uiteindelijk hebben geleid tot verkrachtingen. „De daders zijn immigranten, veelal jeugdige immigranten, als zij geïdentificeerd kunnen worden. Maar ook bij onbekende daders wijzen signalementen in die richting”, zo valt er volgens Bild in één van de mails te lezen.
De daders opereren ’vrijwel uitsluitend’ in groepen. Dat maakt het volgens de Duitse politie lastig om de mannen te herkennen en te vervolgen. Om de daders sneller te kunnen berechten, heeft de politie in de stad nu een protocol verspreid. Daarin worden agenten onder meer opgedragen personalia te noteren, de daadwerkelijke verblijfplaats van de dader te achterhalen en de gesproken taal te identificeren. Ook moeten politiemannen foto’s maken van het gezicht van de dader(s).
En ze hielden geen armlengte afstand.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:32 schreef Oud_student het volgende:
Dom van die meisjes, ze droegen wrs. geen armbandje
http://forum.fok.nl/topic/2313375
En ze hadden ook geen cartoon bij zich.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:33 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En ze hielden geen armlengte afstand.
Wat bewijst dit precies over alle vluchtelingen die hier niets mee te maken hebben?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zoveelste bewijs dat het geen vluchtelingen maar achtergestelde schooiers zijn.
Dat ze op papier 15 jarig zijn wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk 15 jaar geleden geboren zijn. Zeer velen geven een jongere leeftijd op om zeker te zijn van een verblijfsvergunning.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Zit verkrachten in de genen van dat tuig of zo? Hoe kom je er op zo'n leeftijd op.
Godver, is dit echt?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat ze op papier 15 jarig zijn wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk 15 jaar geleden geboren zijn. Zeer velen geven een jongere leeftijd op om zeker te zijn van een verblijfsvergunning.
[ afbeelding ]
12-jarige winnaar hardloopwedstrijd op Zweedse basisschool.
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat ze op papier 15 jarig zijn wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk 15 jaar geleden geboren zijn. Zeer velen geven een jongere leeftijd op om zeker te zijn van een verblijfsvergunning.
[ afbeelding ]
Ja. In Zweden is het verboden (want racistisch) om de leeftijd objectief te bepalen. Dus kan iedere migrant de leeftijd opgeven die hij wil. Veel geven een leeftijd jonger dan 12 op om zeker te zijn van een verblijfsvergunning. Dan worden volwassen kerels dus op de lagere school gezet en krijg je dit soort toestanden. Heel Links Zweden staat te klappen omdat ze blijkbaar zoveel hardlooptalent hebben binnengehaald via immigratie. Een 12-jarige die de 10km in 45 minuten loopt! Een super-talent!quote:
Stuk effectiever dan dopingquote:Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. In Zweden is het verboden (want racistisch) om de leeftijd objectief te bepalen. Dus kan iedere migrant de leeftijd opgeven die hij wil. Veel geven een leeftijd jonger dan 12 op om zeker te zijn van een verblijfsvergunning. Dan worden volwassen kerels dus op de lagere school gezet en krijg je dit soort toestanden. Heel Links Zweden staat te klappen omdat ze blijkbaar zoveel hardlooptalent hebben binnengehaald via immigratie. Een 12-jarige die de 10km in 45 minuten loopt! Een super-talent!
http://www.dailymail.co.u(...)d-asylum-crisis.html
Jezus christusquote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverquote:Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. In Zweden is het verboden (want racistisch) om de leeftijd objectief te bepalen. Dus kan iedere migrant de leeftijd opgeven die hij wil. Veel geven een leeftijd jonger dan 12 op om zeker te zijn van een verblijfsvergunning. Dan worden volwassen kerels dus op de lagere school gezet en krijg je dit soort toestanden. Heel Links Zweden staat te klappen omdat ze blijkbaar zoveel hardlooptalent hebben binnengehaald via immigratie. Een 12-jarige die de 10km in 45 minuten loopt! Een super-talent!
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Godverhardop gelachen, dit kan alleen in zo'n doorgedraaid land gevuld met Gutmenschen
Whut??quote:
Ik zou ze eerder onderontwikkelde wilde beesten willen noemen.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zoveelste bewijs dat het geen vluchtelingen maar achtergestelde schooiers zijn.
Is dit een 15-jarige Syrier of een 30-jarige Oezbeek?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:45 schreef Physsic het volgende:
In april was deze 16-jarige vluchteling vermist in Weert.
[ afbeelding ]
Daar hadden ook wat mensen twijfels bij de opgegeven leeftijd.
Ik kan het mij goed voorstellen dat veel burgers in Oost- Europa ons knettergek vinden (vooral als je kijkt naar de rampzalige en blijvende gevolgen van het gevoerde immigratie- en asielbeleid). Onze politici kennen deze gevolgen ook, maar blijven gewoon doorgaan met handelen rechtstreeks tegen de belangen van de eigen burgers in.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat artsen in Nederland een aantal jaren geleden weigerden mee te werken aan het bepalen van de leeftijd van asielzoekers.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:45 schreef Physsic het volgende:
In april was deze 16-jarige vluchteling vermist in Weert.
[ afbeelding ]
Daar hadden ook wat mensen twijfels bij de opgegeven leeftijd.
Niet alleen in Oost Europa.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik kan het mij goed voorstellen dat veel burgers in Oost- Europa ons knettergek vinden (vooral als je kijkt naar de rampzalige en blijvende gevolgen van het gevoerde immigratie- en asielbeleid). (...)
Jawelquote:Op maandag 4 juli 2016 22:42 schreef wolkentoetje het volgende:
Migrant crisis: Migrant men pose for photos with underage 'girlfriends' in Finland - TomoNews
Zou goed kunnen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat artsen in Nederland een aantal jaren geleden weigerden mee te werken aan het bepalen van de leeftijd van asielzoekers.
'Zelf betalen' van hun toelage? Verder prima maatregel als de botscan uitwijst dat zij gelogen hebben over hun leeftijd. In de VS kan je volgens mij zelf vele (tientallen) jaren daarna nog uitgezet worden als je hebt gelogen over belangrijke zaken.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Volgens mij is er dit jaar nog (vorig jaar kan ook..) een nieuwe wet aangenomen dat asielzoekers de botscan, die ze krijgen als er twijfel is over de leeftijd, zelf moeten betalen.
WTFquote:
Geloof jij echt dat volwassen mannen openbaar relaties hebben met twaalf jarigen en dat niemand ingrijpt? Dat is duidelijk pedofilie en verboden in Finland.quote:
godver, zo ver doorgedraaid dat je je eigen dochters aan ratten geeft...quote:
paar jaar geleden bij kenissen is slowakije geweest (bratislava).quote:Op maandag 4 juli 2016 22:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik kan het mij goed voorstellen dat veel burgers in Oost- Europa ons knettergek vinden (vooral als je kijkt naar de rampzalige en blijvende gevolgen van het gevoerde immigratie- en asielbeleid). Onze politici kennen deze gevolgen ook, maar blijven gewoon doorgaan met handelen rechtstreeks tegen de belangen van de eigen burgers in.
in de wildwater baan gaat het er soms best wel ruig aan toe hoor. Onderschat dat niet hoor, vooral als er opstoppingen zijn met groepen mensen. Zit je zomaar klem er tussen. Balen maar goed, het kan verkeren.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:07 schreef flibber het volgende:
[..]
http://m.telegraaf.nl/art(...)-in-duitse-zwembaden
Voordat wij weer de "asielzoekers" gaan beschuldigen....waarom droegen die meisjes geen burkini?
Ze weten toch dat ze als westers sletje zich moeten aanpassen aan de artsen/architecten/cardiologen + kroost uit Aleppo?
Verder opmerkelijk dat in heel europa er zoveel incidenten zijn sinds merkel continent afrika heeft uitgenodigd...je zou haast een verband gaan zien....
Trololololquote:Op maandag 4 juli 2016 23:08 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat volwassen mannen openbaar relaties hebben met twaalf jarigen en dat niemand ingrijpt? Dat is duidelijk pedofilie en verboden in Finland.
Niet alleen in Finlandquote:Op maandag 4 juli 2016 23:08 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat volwassen mannen openbaar relaties hebben met twaalf jarigen en dat niemand ingrijpt? Dat is duidelijk pedofilie en verboden in Finland.
Ik probeerde het terug te zoeken, maar krijg alleen resultaten van Belgische websites. Misschien heb ik dat dus verkeerd gelezen/onthouden.. :Squote:Op maandag 4 juli 2016 23:03 schreef rutger05 het volgende:
[..]
'Zelf betalen' van hun toelage? Verder prima maatregel als de botscan uitwijst dat zij gelogen hebben over hun leeftijd. In de VS kan je volgens mij zelf vele (tientallen) jaren daarna nog uitgezet worden als je hebt gelogen over belangrijke zaken.
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kind zal op school maar naast zo'n 12-jarige vluchteling komen te zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]![]()
Gewoon ondenkbaar dat dit kan gebeuren. Zo ongelooflijk schandalig zielig dat het grappig wordt. Maar serieus; ik vraag me af wat er in het hoofd van die vent zelf om gaat dat je dit wilt.
Zal hij ook uitgenodigd worden voor verjaardagsfeestjes met koekhappen, het springkussen en de ballenbak? Het blijft wel Zweden he, hoop dat daar ook foto's van zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kind zal op school maar naast zo'n 12-jarige vluchteling komen te zitten.
bron?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
De snelste 12jarige van zweden. Wat knap zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |