Oh, slim.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, vind het niet leuk om te rennen. Heb echter m'n laatste seizoen gevoetbald en wil toch een beetje m'n conditie behouden.
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Minder vervelend dan halverwege moeten schijten.
Oh wat saaiquote:Op maandag 4 juli 2016 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voornamelijk bacteriën en archaea analyseren
Dit beeld klopt wel redelijk. Soms is het interessant en soms is het saai. Vooralsnog overheerst het eerste gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef Crack_ het volgende:
Oh, dat is wel jammer. Ik vroeg me af, is het interessant genoeg en afwisseling? In mijn hoofd doen labmensen vaak dezelfde handelingen, geen idee of dit klopt hoor.
Wie is de opdrachtgever dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voornamelijk bacteriën en archaea analyseren
Weet alleen niet zo goed waarom, maar wil wel een beetje fit blijven.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, slim.
Ja, ik weet dat bijna al die voetbal jochies dat zeggen.. maar jij doet het echt dus slim hoor uhuhuhu
No no noquote:Op maandag 4 juli 2016 20:27 schreef Drug het volgende:
[..]
veel arische uberras ook, jij komt terug getrouwd en moeder van een blauwogige jasmini
als je je gaat vervelen moet je t zeggen dan gaan we gwn samen speed maken :squote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit beeld klopt wel redelijk. Soms is het interessant en soms is het saai. Vooralsnog overheerst het eerste gelukkig.
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Minder vervelend dan halverwege moeten schijten.
ja geen idee hoe snel dat gaat..quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet alleen niet zo goed waarom, maar wil wel een beetje fit blijven.
Denk serieus dat m'n conditie ineens instort anders.
wat?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat is juist goed. Kun je over het dode punt heen.
Gewoon crystal meth toch.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je je gaat vervelen moet je t zeggen dan gaan we gwn samen speed maken :s
Heb het zelf nooit gehad gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat had ik de laatste keer, moest meteen aan die beroemde foto van die hardloper denken met schijt aan zijn benen
Is goedquote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je je gaat vervelen moet je t zeggen dan gaan we gwn samen speed maken :s
Ik heb mij bedankt hè.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja geen idee hoe snel dat gaat..
maar als jij straks de enige in je team bent met topconditie, slaat ook nergens op.
akkoordquote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No no no
Ik stel kinderen uit tot minstens m'n 27e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je daar nooit van gehoord? Komt geen tweede keer meer terug als je doorrent bij de eerste keer.quote:
Okselhaarmeisjes?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Biologie zijn vaak van die okselhaarmeisjes
nee beter gwn pep anders ben ik binnen een maand dood :squote:Op maandag 4 juli 2016 20:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon crystal meth toch.
Helaas moet ik het doen met witwaspraktijken en belastingontduiking
Oh nou hopelijk blijft dat zoquote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit beeld klopt wel redelijk. Soms is het interessant en soms is het saai. Vooralsnog overheerst het eerste gelukkig.
wat?quote:
nooit van gehoord en vooral nog nooit gehad? Mijn steken werden echt alleeeeeeen maar erger tot ik écht niet meer konquote:Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je daar nooit van gehoord? Komt geen tweede keer meer terug als je doorrent bij de eerste keer.
Is het ook niet, maar bijna al ons onderzoek wordt gefinancierd met overheidsgeld. Nou zijn zij natuurlijk niet de opdrachtgever, we krijgen materiaal van verschillende universiteiten en uit verschillende landen, maar overheid maakt het mogelijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar je zei net dat het geen milieuonderzoek was?
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Okselhaarmeisjes?Volgens mij is dat enkel iets van een oudere generatie.
wel tof dat je niet voor het grootkapitaal werktquote:Op maandag 4 juli 2016 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar bijna al ons onderzoek wordt gefinancierd met overheidsgeld. Nou zijn zij natuurlijk niet de opdrachtgever, we krijgen materiaal van verschillende universiteiten en uit verschillende landen, maar overheid maakt het mogelijk.
Ik kap ermee. Heb me bedankt. Speelde eerst selectie, maar de afgelopen 2 jaar met een vriendenteam gespeeld. De lol is er echter vanaf voor mij.quote:
Zo extreem heb ik het nooit gehad.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nooit van gehoord en vooral nog nooit gehad? Mijn steken werden echt alleeeeeeen maar erger tot ik écht niet meer kon![]()
tot je niet meer recht kunt staan van de pijn. Dus nee, heb geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |