akkoordquote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No no no
Ik stel kinderen uit tot minstens m'n 27e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je daar nooit van gehoord? Komt geen tweede keer meer terug als je doorrent bij de eerste keer.quote:
Okselhaarmeisjes?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Biologie zijn vaak van die okselhaarmeisjes
nee beter gwn pep anders ben ik binnen een maand dood :squote:Op maandag 4 juli 2016 20:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon crystal meth toch.
Helaas moet ik het doen met witwaspraktijken en belastingontduiking
Oh nou hopelijk blijft dat zoquote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit beeld klopt wel redelijk. Soms is het interessant en soms is het saai. Vooralsnog overheerst het eerste gelukkig.
wat?quote:
nooit van gehoord en vooral nog nooit gehad? Mijn steken werden echt alleeeeeeen maar erger tot ik écht niet meer konquote:Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je daar nooit van gehoord? Komt geen tweede keer meer terug als je doorrent bij de eerste keer.
Is het ook niet, maar bijna al ons onderzoek wordt gefinancierd met overheidsgeld. Nou zijn zij natuurlijk niet de opdrachtgever, we krijgen materiaal van verschillende universiteiten en uit verschillende landen, maar overheid maakt het mogelijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar je zei net dat het geen milieuonderzoek was?
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Okselhaarmeisjes?Volgens mij is dat enkel iets van een oudere generatie.
wel tof dat je niet voor het grootkapitaal werktquote:Op maandag 4 juli 2016 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar bijna al ons onderzoek wordt gefinancierd met overheidsgeld. Nou zijn zij natuurlijk niet de opdrachtgever, we krijgen materiaal van verschillende universiteiten en uit verschillende landen, maar overheid maakt het mogelijk.
Ik kap ermee. Heb me bedankt. Speelde eerst selectie, maar de afgelopen 2 jaar met een vriendenteam gespeeld. De lol is er echter vanaf voor mij.quote:
Zo extreem heb ik het nooit gehad.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nooit van gehoord en vooral nog nooit gehad? Mijn steken werden echt alleeeeeeen maar erger tot ik écht niet meer kon![]()
tot je niet meer recht kunt staan van de pijn. Dus nee, heb geen idee
Van dat geld wat we krijgen, hadden we heel wat bejaarden en zieken kunnen helpenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel tof dat je niet voor het grootkapitaal werkt
Voel me dan echt wel gangsta hoor als ik zo'n belastingaangifte opstuur terwijl ik weet dat hij fout is. Elke post apart afronden naar boven in plaats van het totaalbedragquote:Op maandag 4 juli 2016 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee beter gwn pep anders ben ik binnen een maand dood :sja is niet echt gangster idd, die witte boorden shit
Liever checken hoe ver kanker zich kan doorontwikkelen dan het bestrijden toch.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van dat geld wat we krijgen, hadden we heel wat bejaarden en zieken kunnen helpen
vast minder geld dan het grootkapitaal aan de maatschappij onttrektquote:Op maandag 4 juli 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van dat geld wat we krijgen, hadden we heel wat bejaarden en zieken kunnen helpen
whehehehquote:Op maandag 4 juli 2016 20:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Voel me dan echt wel gangsta hoor als ik zo'n belastingaangifte opstuur terwijl ik weet dat hij fout is. Elke post apart afronden naar boven in plaats van het totaalbedragScheelt toch weer een tientje hoor.
Ooh, ik heb mij bedanktquote:Op maandag 4 juli 2016 20:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kap ermee. Heb me bedankt. Speelde eerst selectie, maar de afgelopen 2 jaar met een vriendenteam gespeeld. De lol is er echter vanaf voor mij.
[..]
Zo extreem heb ik het nooit gehad.![]()
Dat is meer opso's werk, denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Liever checken hoe ver kanker zich kan doorontwikkelen dan het bestrijden toch.
Kanker is fucking sneaky, het heeft allemaal ontwijkingsmechanismenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Liever checken hoe ver kanker zich kan doorontwikkelen dan het bestrijden toch.
Ze hebben het toch eerlijk van iedereen gestolenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
vast minder geld dan het grootkapitaal aan de maatschappij onttrekt
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze hebben het toch eerlijk van iedereen gestolen
Als ik zin heb, dus niet vaker dan een keer per 1 à 2 weken.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, ik heb mij bedanktik wist echt niet hoe ik dat moest lezen
maar ah zooo dus nu doe je enkel nog hardlopen?
Ik heb geen idee. Hoop er ook niet achter te komen.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kanker is fucking sneaky, het heeft allemaal ontwijkingsmechanismen
ja dat moet wel, anders kap je er ook zo mee volgens mij als je het al niet leuk vindquote:Op maandag 4 juli 2016 20:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik zin heb, dus niet vaker dan een keer per 1 à 2 weken.
Hoezo ben je niet voor geneeskunde gegaanquote:Op maandag 4 juli 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou het wel bij cytopathologie.
En zie wel wat ik verder wil worden als ik eenmaal master Biomedische wetenschappen ga doen.
Ik wil ook nog een sociale leven hebbenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo ben je niet voor geneeskunde gegaan
Zal na de zomer wel komen.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat moet wel, anders kap je er ook zo mee volgens mij als je het al niet leuk vind
ik vond in de winter veel chiller. Oke niet winter als het echt heel erg koud is, dan duurt opwarmen en alles zo lang en blaahhquote:
Nooo ik wilde nog een gemuteerde (protoquote:Op maandag 4 juli 2016 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik onze snijkamerdate maar afzeg, wil nog niet dood
nicequote:Op maandag 4 juli 2016 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een sociale leven hebben
Je bent nu geblesseerd?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond in de winter veel chiller. Oke niet winter als het echt heel erg koud is, dan duurt opwarmen en alles zo lang en blaahhmaar vooral regen enzo vond ik echt chill
.
Nee, dan is het te drassig in het bos. Beter tussen de 15 en 20 graden, maar niet te zonnig.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond in de winter veel chiller. Oke niet winter als het echt heel erg koud is, dan duurt opwarmen en alles zo lang en blaahhmaar vooral regen enzo vond ik echt chill
.
Soort van ja, kan iig nog niet hardlopen. En kan nog twee maanden durenquote:
ohja ik hou niet van bos. Loop vaak 's avonds en dan zie ik niksquote:Op maandag 4 juli 2016 20:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dan is het te drassig in het bos. Beter tussen de 15 en 20 graden, maar niet te zonnig.
Voor skaten is regen dan weer helemaal niks.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Hoe skate jij, kijk jij thuis een route of weet je het ondertussen wel?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor skaten is regen dan weer helemaal niks.
Weet niet of ik nu TR moet maken of niet ;squote:Op maandag 4 juli 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooo ik wilde nog een gemuteerde (proto) oncogen in jou implanteren ;s
snappen ze toch nietquote:Op maandag 4 juli 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet of ik nu TR moet maken of niet ;s
Ik weet het ondertussen wel. Vooral voor een quadskater is een smooth wegdek belangrijk. Ik heb dus vaste routes.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:42 schreef Crack_ het volgende:
i
[..]
Hoe skate jij, kijk jij thuis een route of weet je het ondertussen wel?
Meestal wel, vind alleen data uitwerken vaak geestdodend, dan zie je me wat vaker overdag op FOK!quote:
haha oké nicequote:Op maandag 4 juli 2016 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Meestal wel, vind alleen data uitwerken vaak geestdodend, dan zie je me wat vaker overdag op FOK!
Gepost op het fok forumquote:Op maandag 4 juli 2016 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een sociale leven hebben
quote:
chilliequote:Op maandag 4 juli 2016 20:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet het ondertussen wel. Vooral voor een quadskater is een smooth wegdek belangrijk. Ik heb dus vaste routes.
oh echtquote:Op maandag 4 juli 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sommige mods hebben PhD in biologie en zo, dus zou er niet zeker van zijn
Welja joh, gewoon fokken tijdens het werk.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sommige mods hebben PhD in biologie en zo, dus zou er niet zeker van zijn
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Welja joh, gewoon fokken tijdens het werk.
Weten we ook weer waar onze belastingcenten naartoe gaan.
Betaal jij eerst dat tientje maarquote:Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
cool dit is er gewoon eentje van het niveau de buitenlanders zijn allemaal luie uitkeringstrekkers en ze pakken onze banen afquote:Op maandag 4 juli 2016 20:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bosbeetle lees dit aub nietquote:Op maandag 4 juli 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet of ik nu TR moet maken of niet ;s
heequote:
quote:
zelfde als de vorige keer vanavond dat je het vroeg :squote:
;s weet ik niet meer vanquote:Op maandag 4 juli 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfde als de vorige keer vanavond dat je het vroeg :s
nu alquote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb mn beddengoed gewassen bijna droog echt zoveel zin in want wil naar bed
daar zeg ik geen nee tegenquote:
nee gwn ja :$quote:
Heyquote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb mn beddengoed gewassen bijna droog echt zoveel zin in want wil naar bed
nee dat was ikquote:Op maandag 4 juli 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
Het lijkt alsof iemand me begroet, maar zal het wel verkeerd hebben gelezen
oke dan kk je maar weer op hoerenjongquote:
Hoezo is de lol er vanaf?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kap ermee. Heb me bedankt. Speelde eerst selectie, maar de afgelopen 2 jaar met een vriendenteam gespeeld. De lol is er echter vanaf voor mij.
Dat zeg je nou nooit tegen mijquote:
Hey sexy teddyquote:
Oh jaquote:
hoiquote:
mijn moeder werd pas een hoer nadat ik was geborenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke dan kk je maar weer op hoerenjong
10x0=0 zekerquote:Op maandag 4 juli 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
Na de laatste aflevering GoT vind ik iedereen met een Arya-UI 10 keer cooler dan eerst
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
mijn moeder werd pas een hoer nadat ik was geboren
Nee nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |