veel arische uberras ook, jij komt terug getrouwd en moeder van een blauwogige jasminiquote:Op maandag 4 juli 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zo'n limbo ofzo toch
[..]
3 maanden
Ik spreek amper duits hoor
Nee, vind het niet leuk om te rennen. Heb echter m'n laatste seizoen gevoetbald en wil toch een beetje m'n conditie behouden.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe je ook wedstrijdjes?
Snap die mensen nooit die het niet of bijna niet halen om binnen gestelde limiet binnen te zijn. Serieus waarom doe je dan uberhaupt mee![]()
Voornamelijk bacteriën en archaea analyserenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat voor onderzoekjes moet jij doen dan HPLC
Minder vervelend dan halverwege moeten schijten.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan dat tempo 1 km volhouden en dan heb ik verzuurde benen
Oh, slim.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, vind het niet leuk om te rennen. Heb echter m'n laatste seizoen gevoetbald en wil toch een beetje m'n conditie behouden.
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Minder vervelend dan halverwege moeten schijten.
Oh wat saaiquote:Op maandag 4 juli 2016 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voornamelijk bacteriën en archaea analyseren
Dit beeld klopt wel redelijk. Soms is het interessant en soms is het saai. Vooralsnog overheerst het eerste gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef Crack_ het volgende:
Oh, dat is wel jammer. Ik vroeg me af, is het interessant genoeg en afwisseling? In mijn hoofd doen labmensen vaak dezelfde handelingen, geen idee of dit klopt hoor.
Wie is de opdrachtgever dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voornamelijk bacteriën en archaea analyseren
Weet alleen niet zo goed waarom, maar wil wel een beetje fit blijven.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, slim.
Ja, ik weet dat bijna al die voetbal jochies dat zeggen.. maar jij doet het echt dus slim hoor uhuhuhu
No no noquote:Op maandag 4 juli 2016 20:27 schreef Drug het volgende:
[..]
veel arische uberras ook, jij komt terug getrouwd en moeder van een blauwogige jasmini
als je je gaat vervelen moet je t zeggen dan gaan we gwn samen speed maken :squote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit beeld klopt wel redelijk. Soms is het interessant en soms is het saai. Vooralsnog overheerst het eerste gelukkig.
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Minder vervelend dan halverwege moeten schijten.
ja geen idee hoe snel dat gaat..quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet alleen niet zo goed waarom, maar wil wel een beetje fit blijven.
Denk serieus dat m'n conditie ineens instort anders.
wat?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat is juist goed. Kun je over het dode punt heen.
Gewoon crystal meth toch.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je je gaat vervelen moet je t zeggen dan gaan we gwn samen speed maken :s
Heb het zelf nooit gehad gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat had ik de laatste keer, moest meteen aan die beroemde foto van die hardloper denken met schijt aan zijn benen
Is goedquote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je je gaat vervelen moet je t zeggen dan gaan we gwn samen speed maken :s
Ik heb mij bedankt hè.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja geen idee hoe snel dat gaat..
maar als jij straks de enige in je team bent met topconditie, slaat ook nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |