Klopt, voornamelijk van die gasten die niet sporten en alleen rennen met goed weer.quote:
Nu bezig met onderzoeken van zeewater op verschillende diepten. Beetje kijken wat voor organismen erin voorkomen. Komt vooralsnog weinig spectaculairs uitquote:Op maandag 4 juli 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, en wat onderzoek je dan?
Vind wel interessant
En chillllldat is wel echt beter
[..]
ja omdat het scholen zijn misschien?was bij ons dus ook
Is wel chill hoor daar vind ik. Niedersachsen het dat geloof ik.quote:
Precies dit jaquote:Op maandag 4 juli 2016 20:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Valt wel mee als je je conditie een beetje op peil houdt hoor. Zijn er genoeg die sneller zijn.
vet hoor voor hoe lang zou het zijn?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omgeving bremen en Allemagne
[..]
Zal ook tijd voor jou vrijmaken bby ;$
Ben jij lichtgetint dan, hangen je ballen gelijk, heb je gouden tandjes?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja wat, mag ik toch vragen, lichtgetint ditdat
Vragen ze mij ook wel eens
"net IS-gebied daar"quote:Op maandag 4 juli 2016 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja wat, mag ik toch vragen, lichtgetint ditdat
Vragen ze mij ook wel eens
Milieuonderzoek?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu bezig met onderzoeken van zeewater op verschillende diepten. Beetje kijken wat voor organismen erin voorkomen. Komt vooralsnog weinig spectaculairs uit
Maar jij bent dan ook zo'n limbo ofzo tochquote:
3 maandenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:24 schreef Drug het volgende:
[..]
vet hoor voor hoe lang zou het zijn?
duitsland, sws voor jou zal dat toch een beetje als thuiskomen voelen
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
"net IS-gebied daar"
"huh maar je bent toch zelf moslim ;s"
Knappe prestatie. Kan het mij niet indenken hoor, dan ben ik na 10 minuten bek af.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies dit ja
Die marathonrenners doen gewoon iets meer dan 30 minuten over dezelfde afstand. Voelde me toen echt een amateur.
klinkt goed groom hem voor mijquote:Op maandag 4 juli 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij lichtgetint dan, hangen je ballen gelijk, heb je gouden tandjes?
Ja/even opmeten/neequote:Op maandag 4 juli 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij lichtgetint dan, hangen je ballen gelijk, heb je gouden tandjes?
Dat is wel erg hässlich.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zo'n limbo ofzo toch
ja euh dat wordt dan 10% crack, 90% Rodin no thanksquote:Op maandag 4 juli 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omgeving bremen en Allemagne
[..]
Zal ook tijd voor jou vrijmaken bby ;$
ik snap het nietquote:
Doe je ook wedstrijdjes?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Klopt, voornamelijk van die gasten die niet sporten en alleen rennen met goed weer.
Oh ja, en ouderen.
Oh, dat is wel jammer. Ik vroeg me af, is het interessant genoeg en afwisseling? In mijn hoofd doen labmensen vaak dezelfde handelingen, geen idee of dit klopt hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu bezig met onderzoeken van zeewater op verschillende diepten. Beetje kijken wat voor organismen erin voorkomen. Komt vooralsnog weinig spectaculairs uit
Kan dat tempo 1 km volhouden en dan heb ik verzuurde benenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Knappe prestatie. Kan het mij niet indenken hoor, dan ben ik na 10 minuten bek af.
veel arische uberras ook, jij komt terug getrouwd en moeder van een blauwogige jasminiquote:Op maandag 4 juli 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zo'n limbo ofzo toch
[..]
3 maanden
Ik spreek amper duits hoor
Nee, vind het niet leuk om te rennen. Heb echter m'n laatste seizoen gevoetbald en wil toch een beetje m'n conditie behouden.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe je ook wedstrijdjes?
Snap die mensen nooit die het niet of bijna niet halen om binnen gestelde limiet binnen te zijn. Serieus waarom doe je dan uberhaupt mee![]()
Voornamelijk bacteriën en archaea analyserenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat voor onderzoekjes moet jij doen dan HPLC
Minder vervelend dan halverwege moeten schijten.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan dat tempo 1 km volhouden en dan heb ik verzuurde benen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |