Hoezo ben je niet voor geneeskunde gegaanquote:Op maandag 4 juli 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou het wel bij cytopathologie.
En zie wel wat ik verder wil worden als ik eenmaal master Biomedische wetenschappen ga doen.
Ik wil ook nog een sociale leven hebbenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo ben je niet voor geneeskunde gegaan
Zal na de zomer wel komen.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat moet wel, anders kap je er ook zo mee volgens mij als je het al niet leuk vind
ik vond in de winter veel chiller. Oke niet winter als het echt heel erg koud is, dan duurt opwarmen en alles zo lang en blaahhquote:
Nooo ik wilde nog een gemuteerde (protoquote:Op maandag 4 juli 2016 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik onze snijkamerdate maar afzeg, wil nog niet dood
nicequote:Op maandag 4 juli 2016 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een sociale leven hebben
Je bent nu geblesseerd?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond in de winter veel chiller. Oke niet winter als het echt heel erg koud is, dan duurt opwarmen en alles zo lang en blaahhmaar vooral regen enzo vond ik echt chill
.
Nee, dan is het te drassig in het bos. Beter tussen de 15 en 20 graden, maar niet te zonnig.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond in de winter veel chiller. Oke niet winter als het echt heel erg koud is, dan duurt opwarmen en alles zo lang en blaahhmaar vooral regen enzo vond ik echt chill
.
Soort van ja, kan iig nog niet hardlopen. En kan nog twee maanden durenquote:
ohja ik hou niet van bos. Loop vaak 's avonds en dan zie ik niksquote:Op maandag 4 juli 2016 20:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dan is het te drassig in het bos. Beter tussen de 15 en 20 graden, maar niet te zonnig.
Voor skaten is regen dan weer helemaal niks.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Hoe skate jij, kijk jij thuis een route of weet je het ondertussen wel?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor skaten is regen dan weer helemaal niks.
Weet niet of ik nu TR moet maken of niet ;squote:Op maandag 4 juli 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooo ik wilde nog een gemuteerde (proto) oncogen in jou implanteren ;s
snappen ze toch nietquote:Op maandag 4 juli 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet of ik nu TR moet maken of niet ;s
Ik weet het ondertussen wel. Vooral voor een quadskater is een smooth wegdek belangrijk. Ik heb dus vaste routes.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:42 schreef Crack_ het volgende:
i
[..]
Hoe skate jij, kijk jij thuis een route of weet je het ondertussen wel?
Meestal wel, vind alleen data uitwerken vaak geestdodend, dan zie je me wat vaker overdag op FOK!quote:
haha oké nicequote:Op maandag 4 juli 2016 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Meestal wel, vind alleen data uitwerken vaak geestdodend, dan zie je me wat vaker overdag op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |