quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer knul. Jij bent geen partij voor mij.
quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo is het Niels, wat denkt dat trage stuk stront wel niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Scriptie is nu ingeleverd. Ik chill hem nu tot ik feedback krijg en aanpas en dan als ik dan een akkoord krijg dan ga ik alles bundelen en geld uitgeven aan shit zoals printen en 3 keer inbinden.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wanneer moet jij inleveren?
Oh die had met iemand anders afgesproken dat die al het presenteren zou doen, maar uiteindelijk ging hij toch meedoen.Maar alle externe deelnemers vonden het leuk, dus boeit verder niet meer.
Ga je niet de hele zomervakantie stress om je verdediging dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst voelt het nog onwerkelijk dat ik dat rapport daadwerkelijk af heb.Voor mijn gevoel ging het van bijna niks op papier naar ruim 60 pagina's die ik zelf geschreven heb.
Heb gelukkig een zomervakantie als bufferperiode, omdat ik daarna pas hoef te verdedigen
1 termijn, dus rond de 390 euroquote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Moeten jullie trouwens één maand collegegeld betalen oid omdat je in september afstudeerd?
Ja wtf, dat gaat toch nergens overquote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
1 termijn, dus rond de 390 euro
Het zijn honden. Ik betaal net zoveel als een 1e jaars die 5 dagen constant op school zit en ik kom 3x per jaar even op school hoi zeggen.quote:
ja ditquote:Op maandag 4 juli 2016 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het zijn honden. Ik betaal net zoveel als een 1e jaars die 5 dagen constant op school zit en ik kom 3x per jaar even op school hoi zeggen.
gwn gratis onderwijs :squote:
whut?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
hehe
[..]
sorry is niet kwaad bedoeld, maar ik heb zo'n shtick diie ik in stand moet houden
Ja dat ze dat even snel veranderen. Al is het maar een beetjequote:Op maandag 4 juli 2016 19:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het zijn honden. Ik betaal net zoveel als een 1e jaars die 5 dagen constant op school zit en ik kom 3x per jaar even op school hoi zeggen.
Oh heb al wel feedback gehad op een conceptversie van mijn begeleider en heb vandaag voor de laatste keer nog wat verbeterde stukken opgestuurd. Ik ga het lekker op mijn stageplek allemaal laten afhandelen door de afdeling drukwerk.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Scriptie is nu ingeleverd. Ik chill hem nu tot ik feedback krijg en aanpas en dan als ik dan een akkoord krijg dan ga ik alles bundelen en geld uitgeven aan shit zoals printen en 3 keer inbinden.
Begin september verdedigen en diploma uitreiking.
Ga jij verder studeren?
Die is bijna niet niet te halen als mijn scriptie een beetje ok is. En ik weet de boodschap mondeling ijzersterk over te brengen volgens mijn begeleiders.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga je niet de hele zomervakantie stress om je verdediging dan?
Lekker dat het bijna klaar is, nog even succes dan
Nee, want bij ons doen ze het nog in augustus, dus niet in de nieuwe termijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Moeten jullie trouwens één maand collegegeld betalen oid omdat je in september afstudeerd?
Hangt er van soort wedstrijd afquote:Op maandag 4 juli 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
wie zou winnen denken jullie braddie of niels
deathmatchquote:
nee waarschijnlijk niet, maar das toch niet relevant?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof je dan wel naar school zou gaan.
Ah, dus scriptie voldoende dan ben je er welquote:Op maandag 4 juli 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb al wel feedback gehad op een conceptversie van mijn begeleider en heb vandaag voor de laatste keer nog wat verbeterde stukken opgestuurd. Ik ga het lekker op mijn stageplek allemaal laten afhandelen door de afdeling drukwerk.![]()
Heb geen geld, dus ga eerst werken.Wil uiteindelijk nog wel verder idd, maar weet ook nog niet wat precies.
En zou dan wel in de lijn van mijn afstudeeronderzoek verder willen, dus dat zou dan wsl Wageningen worden.
[..]
Die is bijna niet niet te halen als mijn scriptie een beetje ok is. En ik weet de boodschap mondeling ijzersterk over te brengen volgens mijn begeleiders.
Inderdaad, fuckfaces.quote:
Mooi! Is er werk in jouw vakgebied?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb al wel feedback gehad op een conceptversie van mijn begeleider en heb vandaag voor de laatste keer nog wat verbeterde stukken opgestuurd. Ik ga het lekker op mijn stageplek allemaal laten afhandelen door de afdeling drukwerk.![]()
Heb geen geld, dus ga eerst werken.Wil uiteindelijk nog wel verder idd, maar weet ook nog niet wat precies.
En zou dan wel in de lijn van mijn afstudeeronderzoek verder willen, dus dat zou dan wsl Wageningen worden.
dat is*quote:Op maandag 4 juli 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee waarschijnlijk niet, maar das toch niet relevant?
je bent zelfquote:
Wat maakt het jou dan uit of het gratis zou zijn of niet? Toegankelijk en laagdrempelig prima, gratis vind ik te ver gaan. Dan gaat werkelijk iedere mongool 'studeren'. Da's nu al zo goed als.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee waarschijnlijk niet, maar das toch niet relevant?
Ik zou gaan voor ps3quote:Op maandag 4 juli 2016 19:58 schreef MAHL het volgende:
Wat is dit, vraag ik aan mijn fok-matties of ik een PS4 of XBO moet kopen. Zegt de een PS4, de ander een XBO
Ja lap zeg
wat lul jij man, studeren is fucking duur dus nee dat doet niet iedere 'mongool'quote:Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat maakt het jou dan uit of het gratis zou zijn of niet? Toegankelijk en laagdrempelig prima, gratis vind ik te ver gaan. Dan gaat werkelijk iedere mongool 'studeren'. Da's nu al zo goed als.
Wat is dit nou weer voor logica.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat maakt het jou dan uit of het gratis zou zijn of niet?
Haha een scheikundenerdjequote:Op maandag 4 juli 2016 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest op mn oude school ook nog apart betalen voor labjas en shit, en bij deze school kreeg je je labjas + bril enzo gratis. Wtf?Ja is toch gek eigenlijk dat je daar apart voor moet betalen, betaal al bijna 2k voor 'n schooljaar
Sowieso Wageningen doen, leuke stad en uniquote:Op maandag 4 juli 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Die is bijna niet niet te halen als mijn scriptie een beetje ok is. En ik weet de boodschap mondeling ijzersterk over te brengen volgens mijn begeleiders.
[..]
Nee, want bij ons doen ze het nog in augustus, dus niet in de nieuwe termijn.
Lijkt er wel op, maar ben afgestudeerd in een meer multidisciplinaire richting en hoop daarin iets te vinden.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mooi! Is er werk in jouw vakgebied?
quote:Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat maakt het jou dan uit of het gratis zou zijn of niet? Toegankelijk en laagdrempelig prima, gratis vind ik te ver gaan. Dan gaat werkelijk iedere mongool 'studeren'. Da's nu al zo goed als.
In het bedrijfsleven heb je tegenwoordig artikel 44 arbeidsomstandighedenwet. Moeten ze nog een beetje aan wennen.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest op mn oude school ook nog apart betalen voor labjas en shit, en bij deze school kreeg je je labjas + bril enzo gratis. Wtf?Ja is toch gek eigenlijk dat je daar apart voor moet betalen, betaal al bijna 2k voor 'n schooljaar
is dit een referentie naar andersquote:
Jammerquote:Op maandag 4 juli 2016 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dit was echt een mini onderdeel.
Statistiek hier
nee breivikquote:
hoezo wannabe?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mja, meer zo'n wannabe, maar komt in de buurt
Ik heb het grootste deel van m'n opleidingen zelf betaald en ben mongool. Ik weet dus waar ik over praat.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat lul jij man, studeren is fucking duur dus nee dat doet niet iedere 'mongool'
jij bent de ektequote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
PS2 was anders best goed, dus snap niet wat er te klagen valtquote:Op maandag 4 juli 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee breivik
maar die klaagde sws over z'n ps2, niet 3 dus nvm :s
Betaaldquote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van m'n opleidingen zelf betaalt en ben mongool. Ik weet dus waar ik over praat.
Oh god is dit weer een of andere polarisatie in het scheikundevakgebied?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
jij bent representatief voor alle mongooltjes?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van m'n opleidingen zelf betaalt en ben mongool. Ik weet dus waar ik over praat.
echt hèquote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
PS2 was anders best goed, dus snap niet wat er te klagen valt
voor al die vieze parasietenquote:
iets in de medische richting is anders zeer vaak scheikundig, dus dat zegt niks.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doet geen scheikunde maar iets in de medische richting.
Ik ben sowieso bipolairquote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh god is dit weer een of andere polarisatie in het scheikundevakgebied?
Klopt, maar heb al een Xbox 360 staan. Gewoon epische games voor 5 ekkies uit de bak van de Mediamarkt halenquote:
Terechte klacht wel, alsof je weer in de steentijd zit.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee breivik
nee doe lief tegen hans :squote:
Jij weet echt alles van die man hequote:Op maandag 4 juli 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee breivik
maar ik had het foutquote:
Ik weet niet precies wat haar opleiding isquote:Op maandag 4 juli 2016 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iets in de medische richting is anders zeer vaak scheikundig, dus dat zegt niks.
Biologie zijn vaak van die okselhaarmeisjesquote:Op maandag 4 juli 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
oh, ja biologie en scheikunde dat is wel verschil
ahquote:Op maandag 4 juli 2016 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat haar opleiding is
Weet ook niet in welk straatje dat valt, maar ze weet er wel veel van af
sws nasquote:
eh okequote:Op maandag 4 juli 2016 20:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Biologie zijn vaak van die okselhaarmeisjes
Ik ben loonslaaf, maar heb analytische chemie gestudeerd. Andere tak van de sportquote:Op maandag 4 juli 2016 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahnee ja ik weet ook niet meer precies, heb het van de week nog gevraagd maar vergeet het altijd
wat doe jij dan?
bij chicks kan dat wel, als het maar donker is.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Biologie zijn vaak van die okselhaarmeisjes
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:08 schreef Drug het volgende:
[..]
bij chicks kan dat wel, als het maar donker is.
bij mannen tho
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
Kruidenplanten drinken veel zeg. Lijken wel een beetje op mij.
mahl denkt dat je je oksels niet scheert :squote:
Helaas heb ik ook labchemie :squote:Op maandag 4 juli 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doet geen scheikunde maar iets in de medische richting.
Waarom niks mee gedaan?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben loonslaaf, maar heb analytische chemie gestudeerd. Andere tak van de sport
Als je eenmaal bezig bent wel. Het aanzetten tot is moeilijk.quote:
Iets meer dan 10 kilometer in iets minder dan 50 minuten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |