Wat maakt het jou dan uit of het gratis zou zijn of niet? Toegankelijk en laagdrempelig prima, gratis vind ik te ver gaan. Dan gaat werkelijk iedere mongool 'studeren'. Da's nu al zo goed als.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee waarschijnlijk niet, maar das toch niet relevant?
Ik zou gaan voor ps3quote:Op maandag 4 juli 2016 19:58 schreef MAHL het volgende:
Wat is dit, vraag ik aan mijn fok-matties of ik een PS4 of XBO moet kopen. Zegt de een PS4, de ander een XBO
Ja lap zeg
wat lul jij man, studeren is fucking duur dus nee dat doet niet iedere 'mongool'quote:Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat maakt het jou dan uit of het gratis zou zijn of niet? Toegankelijk en laagdrempelig prima, gratis vind ik te ver gaan. Dan gaat werkelijk iedere mongool 'studeren'. Da's nu al zo goed als.
Wat is dit nou weer voor logica.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat maakt het jou dan uit of het gratis zou zijn of niet?
Haha een scheikundenerdjequote:Op maandag 4 juli 2016 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest op mn oude school ook nog apart betalen voor labjas en shit, en bij deze school kreeg je je labjas + bril enzo gratis. Wtf?Ja is toch gek eigenlijk dat je daar apart voor moet betalen, betaal al bijna 2k voor 'n schooljaar
Sowieso Wageningen doen, leuke stad en uniquote:Op maandag 4 juli 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb al wel feedback gehad op een conceptversie van mijn begeleider en heb vandaag voor de laatste keer nog wat verbeterde stukken opgestuurd. Ik ga het lekker op mijn stageplek allemaal laten afhandelen door de afdeling drukwerk.![]()
Heb geen geld, dus ga eerst werken.Wil uiteindelijk nog wel verder idd, maar weet ook nog niet wat precies.
En zou dan wel in de lijn van mijn afstudeeronderzoek verder willen, dus dat zou dan wsl Wageningen worden.
[..]
Die is bijna niet niet te halen als mijn scriptie een beetje ok is. En ik weet de boodschap mondeling ijzersterk over te brengen volgens mijn begeleiders.
[..]
Nee, want bij ons doen ze het nog in augustus, dus niet in de nieuwe termijn.
Lijkt er wel op, maar ben afgestudeerd in een meer multidisciplinaire richting en hoop daarin iets te vinden.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mooi! Is er werk in jouw vakgebied?
quote:Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat maakt het jou dan uit of het gratis zou zijn of niet? Toegankelijk en laagdrempelig prima, gratis vind ik te ver gaan. Dan gaat werkelijk iedere mongool 'studeren'. Da's nu al zo goed als.
In het bedrijfsleven heb je tegenwoordig artikel 44 arbeidsomstandighedenwet. Moeten ze nog een beetje aan wennen.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest op mn oude school ook nog apart betalen voor labjas en shit, en bij deze school kreeg je je labjas + bril enzo gratis. Wtf?Ja is toch gek eigenlijk dat je daar apart voor moet betalen, betaal al bijna 2k voor 'n schooljaar
is dit een referentie naar andersquote:
Jammerquote:Op maandag 4 juli 2016 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dit was echt een mini onderdeel.
Statistiek hier
nee breivikquote:
hoezo wannabe?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mja, meer zo'n wannabe, maar komt in de buurt
Ik heb het grootste deel van m'n opleidingen zelf betaald en ben mongool. Ik weet dus waar ik over praat.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat lul jij man, studeren is fucking duur dus nee dat doet niet iedere 'mongool'
jij bent de ektequote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
PS2 was anders best goed, dus snap niet wat er te klagen valtquote:Op maandag 4 juli 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee breivik
maar die klaagde sws over z'n ps2, niet 3 dus nvm :s
Betaaldquote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van m'n opleidingen zelf betaalt en ben mongool. Ik weet dus waar ik over praat.
Oh god is dit weer een of andere polarisatie in het scheikundevakgebied?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
jij bent representatief voor alle mongooltjes?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van m'n opleidingen zelf betaalt en ben mongool. Ik weet dus waar ik over praat.
echt hèquote:Op maandag 4 juli 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
PS2 was anders best goed, dus snap niet wat er te klagen valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |