Crip is goed met make-up.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij goed met make-up Opso? Ik wil ook goed worden met make-up. Vind mn huidje en alles wel prima zo maar als ik kijk naar die meiden die ooit keer hun best doen dan is dat wel stuk mooier.
Ik wil ook af en toe mn best doen

. Jij plaatste een filmpje van Vlogloss en verveelde me echt kapot dus ik ging kijken. Ik zat er al langer over na te denken, maar hoe zij het deed zag er zo makkelijk uit dat ik het nu ook wil leren.
. Jij plaatste een filmpje van Vlogloss en verveelde me echt kapot dus ik ging kijken. Ik zat er al langer over na te denken, maar hoe zij het deed zag er zo makkelijk uit dat ik het nu ook wil leren.  

yehquote:

Muah redelijkquote:Op maandag 4 juli 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij goed met make-up Opso? Ik wil ook goed worden met make-up. Vind mn huidje en alles wel prima zo maar als ik kijk naar die meiden die ooit keer hun best doen dan is dat wel stuk mooier.
 maar ik maak niet zoveel gebruik van makeup, meestal heb ik wing, mascara en wat lipstick. Highlight, contouren, oogschaduw en weet ik wat allemaal doe ik zelden
 maar ik maak niet zoveel gebruik van makeup, meestal heb ik wing, mascara en wat lipstick. Highlight, contouren, oogschaduw en weet ik wat allemaal doe ik zelden  

Lekker makkelijk weer ditquote:Op maandag 4 juli 2016 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Chai dit is jouw schuld trouwens. Jij plaatste een filmpje van Vlogloss en verveelde me echt kapot dus ik ging kijken. Ik zat er al langer over na te denken, maar hoe zij het deed zag er zo makkelijk uit dat ik het nu ook wil leren.

wat is jou leeftijd eigenlijk?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Chai dit is jouw schuld trouwens. Jij plaatste een filmpje van Vlogloss en verveelde me echt kapot dus ik ging kijken. Ik zat er al langer over na te denken, maar hoe zij het deed zag er zo makkelijk uit dat ik het nu ook wil leren.

jouwquote:

soms lijkt het alsof ze glitter op hun gezicht gesmeerd hebben ipv subtiele glow
 soms lijkt het alsof ze glitter op hun gezicht gesmeerd hebben ipv subtiele glow

wing, watquote:Op maandag 4 juli 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Muah redelijkmaar ik maak niet zoveel gebruik van makeup, meestal heb ik wing, mascara en wat lipstick. Highlight, contouren, oogschaduw en weet ik wat allemaal doe ik zelden

Crip weer er wel veel van vgm.

Ja ik ben niet verantwoordelijk voor mn eigen leven hequote:

maak me zorgen om je, eerst maakte je nooit taalfoutenquote:

Gurl jij hebt al zo'n modellenkop, jij moet zo'n dieprode lipkleurtje opdoenquote:Op maandag 4 juli 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wing, wat
Jaaa, ik ga al die shit ook zelden doen maar nu zie ik er op feestjes hetzelfde uit als normaal. Dat wil ik niet
[..]
Ja ik ben niet verantwoordelijk voor mn eigen leven he

HAAGSSS KWAARRTTIIEEERRRRTTJJJEEEEEEquote:

Te oud eerder.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
[..]
srs had je jonger geschat joh
guys, 24 is niet te jong voor mij toch?

veels te jong.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
[..]

Ik durf lippenstift nietquote:Op maandag 4 juli 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gurl jij hebt al zo'n modellenkop, jij moet zo'n dieprode lipkleurtje opdoen

ik had ooit, leek net zwarte piet.
 ik had ooit, leek net zwarte piet. 
  zo overdreven werd het ofzo
 zo overdreven werd het ofzo 

ze is niks voor jouquote:Op maandag 4 juli 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
[..]

verschil van 10 jaar?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
[..]

next step aphasiaquote:Op maandag 4 juli 2016 19:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
maak me zorgen om je, eerst maakte je nooit taalfouten

nee matti ga ervoorquote:Op maandag 4 juli 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
[..]

Eerst voelt het nog onwerkelijk dat ik dat rapport daadwerkelijk af heb.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Chai, voelt het onwerkelijk voor jou dat je straks klaar bent met je opleiding en gaat werken en alles?
 Voor mijn gevoel ging het van bijna niks op papier naar ruim 60 pagina's die ik zelf geschreven heb.
 Voor mijn gevoel ging het van bijna niks op papier naar ruim 60 pagina's die ik zelf geschreven heb. 

Nou.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:41 schreef Drug het volgende:
[..]

Gewoon tutorials kijken.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:

ik ook!quote:Op maandag 4 juli 2016 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst voelt het nog onwerkelijk dat ik dat rapport daadwerkelijk af heb.Voor mijn gevoel ging het van bijna niks op papier naar ruim 60 pagina's die ik zelf geschreven heb.
Heb gelukkig een zomervakantie als bufferperiode, omdat ik daarna pas hoef te verdedigen

Doet me denken aan de nieuwe hit van side 2 side.quote:

rtquote:Op maandag 4 juli 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
topkek
[..]
HAAGSSS KWAARRTTIIEEERRRRTTJJJEEEEEE

Ben René froger, can't reach much hogerquote:Op maandag 4 juli 2016 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet me denken aan de nieuwe hit van side 2 side.

en mijn post waarin ik je aanmoedig negeer je nee ok :squote:Op maandag 4 juli 2016 19:43 schreef Drug het volgende:
[..]
opso, luister naar deze man
[..]
qalbi
[..]
o dan laat maar
[..]
9

Doe niet zo stoer knul. Jij bent geen partij voor mij.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Denk dat ik z`n trucks na 30 minuten rectaal in breng.

Wanneer moet jij inleveren?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik ook!
Hoe is het afgelopen met die kneus en de presentatie?
 Maar alle externe deelnemers vonden het leuk, dus boeit verder niet meer.
 Maar alle externe deelnemers vonden het leuk, dus boeit verder niet meer.  

quote:Op maandag 4 juli 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
topkek
[..]
HAAGSSS KWAARRTTIIEEERRRRTTJJJEEEEEE

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |