Crip is goed met make-up.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij goed met make-up Opso? Ik wil ook goed worden met make-up. Vind mn huidje en alles wel prima zo maar als ik kijk naar die meiden die ooit keer hun best doen dan is dat wel stuk mooier.
Ik wil ook af en toe mn best doen![]()
yehquote:
Muah redelijkquote:Op maandag 4 juli 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij goed met make-up Opso? Ik wil ook goed worden met make-up. Vind mn huidje en alles wel prima zo maar als ik kijk naar die meiden die ooit keer hun best doen dan is dat wel stuk mooier.
Ik wil ook af en toe mn best doen![]()
Lekker makkelijk weer ditquote:Op maandag 4 juli 2016 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Chai dit is jouw schuld trouwens. Jij plaatste een filmpje van Vlogloss en verveelde me echt kapot dus ik ging kijken. Ik zat er al langer over na te denken, maar hoe zij het deed zag er zo makkelijk uit dat ik het nu ook wil leren.
wat is jou leeftijd eigenlijk?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:35 schreef Crack_ het volgende:
Chai dit is jouw schuld trouwens. Jij plaatste een filmpje van Vlogloss en verveelde me echt kapot dus ik ging kijken. Ik zat er al langer over na te denken, maar hoe zij het deed zag er zo makkelijk uit dat ik het nu ook wil leren.
jouwquote:
wing, watquote:Op maandag 4 juli 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Muah redelijkmaar ik maak niet zoveel gebruik van makeup, meestal heb ik wing, mascara en wat lipstick. Highlight, contouren, oogschaduw en weet ik wat allemaal doe ik zelden
![]()
Crip weer er wel veel van vgm.
Ja ik ben niet verantwoordelijk voor mn eigen leven hequote:
maak me zorgen om je, eerst maakte je nooit taalfoutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |